Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8017 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2022-01-15 12:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Zero kontaktu do firmy odbiera bot który nie rozumie podstawowych poleceń nie da się nic zareklamować
    WadyInfolinia nie nadaje się
  • ~Meniaz / 2022-08-24 13:16
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeśli chodzi o Paczkomat nie mam żadnych uwag, ale Pani dostarczająca paczki Inpost jako kurier wiecznie zła, niezadowolona, nie odpowiada dzień dobry i do widzenia, każe samemu paczki ściągać mimo że jestem w zaawansowanej ciąży, wściekła ze musiała paczkę wciągnąć wózkiem na 1sze piętro
    Bardzo nie polecam
  • ~Michal / 2022-04-20 17:15
    Ocena: 3.33 / 5
    Po raz kolejny inpost przekierowuje mi odbiór paczki z Nowej Iwicznej do. Piaseczna nie pytając o zdanie i nie przekierowując do innego paczkomatu w Nowej Iwicznej. Co uważam za swinstwo
    Michał Zabłocki
  • ~Mieszkaniec / 2022-04-20 13:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Ciągle dostarczają przesyłki do, jak to określają, pobliskich paczkomatów, a nie do tego do którego zamawiam. Pobliski czyli w ich mniemaniu dalej o 600m. Kpina. Składałem skargi i wnioski, ale nie chcą wymienić obecnego paczkomatu na większy. Przerzucam się na Żabkę, bo ta jakoś się nie przepełnia.
  • ~Mikołaj / 2022-11-24 13:04
    Ocena: 3.33 / 5
    Wszystko było by dobrze ale za każdym razem jak odbieram paczkę to musi być albo folia porwana albo dziury w kartonie jakby kurierzy się bawili tymi paczkami jak zabawkami
  • ~Milena / 2021-09-22 11:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeśli chodzi o oczekiwanie na kuriera i czas dostarczenia paczki do adresata to nie mam żadnych zarzutów. Pomiędzy nadaniem a odbiorem nie minęły nawet 24h. Tutaj duży plus. Jednak mimo solidnego zabezpieczenia paczki, towar doszedł do klienta w strasznym stanie. Poobijany, widoczne liczne wgniecenia jakby na czas transportu nie był zabezpieczony tylko latał po całym samochodzie. Coś okropnego! Wysyłałam towar w idealnym stanie a doszedł do klienta jakby był z odzysku. Straszny wstyd! Ja wiem, że ludzie myślą „nie moje, nie muszę się przejmować”, ale jest to Wasza praca i pewne zasady obowiązują wszędzie. Opłacamy przesyłkę i ufamy, że wybierając Wasze usługi, wybraliśmy najlepiej i możemy być spokojni o dostarczony towar. Nakręcamy ten rynek wspólnie, zatem szanujmy się nawzajem a nie tylko „do siebie” a „od siebie” nic. Jestem zniesmaczona i zażenowana zaistniałą sytuacją. Do tej pory nigdy nic takiego mi się nie zdarzyło…
    Zaletyoczekiwanie na kuriera, czas wysyłki, bardzo miły kurier
    Wadybrak odpowiedniego zabezpieczenia paczki na czas transportu, towar do klienta trafił w strasznym stanie
  • ~Milka / 2021-02-17 14:20
    Ocena: 3.33 / 5
    Do dnia dzisiejszego byłam zadowolona z firmy InPost. Paczki były na czas i szybko zarówno do paczkomatu jak i kurier InPost. Jednak zmieniłam zdanie. Czekam na paczkę już 3 dzień i nic...pisze w śledzeniu że wydana do doręczenia od 3 dni i jakoś nie może do mnie dotrzeć. Kontakt na infolinię InPost jest ok ale dodzwonienie się to kuriera to porażka. Czekam na ważne dokumenty i chyba się nie doczekam .....
  • ~Mirek / 2020-02-04 18:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Dla firm posiadających umowę z InPost sugeruję przeglądanie specyfikacji przesyłek do faktur oraz samodzielne odnotowywanie liczby nadanych paczek. Mimo, że wysyłamy tylko około 200 paczek miesięcznie niemal każda faktura jest zawyżona. Najczęstsze nieprawidłowości to zawyżona liczba wysłanych przesyłek oraz, co jest jeszcze gorsze, zmiana statusu paczek ze standardowych na dłużycowe (dopłata do każdej takiej paczki to blisko 300 zł!). Dopłata bierze się prawdopodobnie stąd, że skanery w ich sortowniach często wymierzają paczki tak, że zamiast jednej łapią swoim zasięgiem dwie oddzielne paczki sumując ich wymiar. Dotychczas nasze reklamacje były uznawane, ale jest to irytujące tym bardziej, że przez wiele lat korzystaliśmy z innych firm kurierskich i takich sytuacji nie mieliśmy. Można więc odnieść wrażenie, że te pomyłki skanerów i rozliczeń nie są tak do końca niezamierzone.
    ZaletyDobry stosunek jakości do ceny
    WadyCzęste zawyżanie wartości faktur poprzez np. traktowanie standardowych przesyłek jako dłużycowe (nawet kopertę potrafili wymierzyć na ponad 2 matry).
  • ~Misza / 2020-04-24 12:17
    Ocena: 3.33 / 5
    Dlaczego Inpost zmusza do instalacji swojej aplikacji?? Ja juz nie mam na nia miejsca w telefonie, a w dobie pandemii zlikwidowano kod qr.I mam taki wybor: albo wstukiwac ręcznie, albo usunąć inne, potrzebne aplikacje, żeby wepchnąć ten Inpost! Zysk ponad zdrowie klientow?
  • ~Montek / 2019-12-10 15:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem bardzo zawiedziony. Pierwszy raz od 2 lat zamawiania paczek w Inpoście przyszła mi paczka dostalownie można powiedzieć wyjęta psu z gardła. Zawiodłem się na was
    WadyPaczka przyszła w bardzo złym stanie
  • ~MS / 2022-01-20 08:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Brak podjęcia wysłania paczki po raz drugi ! Fakt niepełny adres podałem kurier dzownił, oddzowniłem później do kuriera który po uzupełnieniu danych powiedział, że dostarczy na 2 dzień paczkę. Sprawdzam status na 2 dzień odesłana paczka ! Słabo. Po najmniejszej lini oporu, będe musiał znów zapłacić za przesyłkę.Dziwi mnie brak podjęcie kolejnego kontaktu zanim podbiję się paczkę do odesłania w oddziale.
    ZaletyOk
    WadyBrak wnikliwości, działanie po najmniejszej lini oporu.
  • ~Nie wiem / 2020-12-03 15:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Opinia moja do inpostu zmieniła się o 360 stopni od dnia dzisiejszego. A czemu a dlatego że moja paczka powinna trafić do mnie już dwa dni temu a została wydana dziś wszyscy płaca za dostarczenie przesyłki jak najszybciej a wy nie szanujecie klienta i przetrzymujecie paczkę w magazynie. Także następnym razem myślę że się postaracie bo zawiedliście mnie...
  • ~niezadowolona klientka / 2023-10-03 15:55
    Ocena: 3.33 / 5
    kurier do bani... nie raczy zadzwonić i zostawia paczke przy ruchliwej drodze... zamiast wjechać na podwórko i zostawić pod domem... nie ma bramy...dziś przechadzał się menel i skręcił jak zobaczył stojącą paczke... gdyby nie wyszła akurat mama to by zarąbał ... poprawcie się bo potem nie wasza wina... a to już nie pierwszy raz taka sytuacja... z innymi firmami nie miałam nigdy takich problemów...a zamawiam sporo
    Zalety...
    Wadybrak info od kuriera że jest z paczką
  • ~Niezadowolony / 2021-01-19 20:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeszcze do niedawna była to dobra firma ale od jakiegoś czasu dogadać się z kurierem żeby przyjechał w innych godzinach lub żebym ja nawet podjechał po paczkę później to jest problem a jak paczka jest opłacona z góry to już w ogóle mają w dupie ,jedyny plus to te paczkomaty ,psujecie się naprawcie obsługę bo stracicie klientów
    ZaletyPaczkomaty tylko i wyłącznie
    WadyDostawy
  • ~Niezadowolony / 2023-08-02 10:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki na wskazany adres, dobrze że w tej samej miejscowości.
    Kurier był pewien że paczkę zostawił przy drewnianym budynku na tyłach domu, okazało się że paczka była przy murowanym piętrowym budynku, jedyne co się zgadzało to tył domu.
  • ~Nika / 2021-01-13 11:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie polecam tej firmy. Kurier zamiast dostarczyć paczkę do mnie, zostawił ją pod innym adresem. Dzwoniąc do niego zapytałam czy paczka napewno będzie danego dnia - odpowiedział no już jest przecież dostarczona.
  • ~Nizadlwolonaklientka / 2022-07-29 11:48
    Ocena: 3.33 / 5
    Pani, ktora jezdzi inpostem powinna miec jak wydac, a nie z pretensjami ze ona powinna miec wyliczone!
  • ~odbiorca paczki / 2021-01-25 12:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Paczkomat na ulicy Hallera w Jabłonowie Pomorskim. Często nie można podejść i odebrać paczki bo stoi jakaś miejscowa żulerka. Trzeba coś z tym zrobić.
  • ~ok / 2021-02-19 16:09
    Ocena: 3.33 / 5
    Dział reklamacji nie pomocny, natomiast dział reklamacji jest twarzą firmy. Natomiast zawiodłam się i nie życzę nikomu trafić do tego działu bo i tak nigdy nie będziesz miał racji, można nawet nie zatrudniać ludzi tylko aotmat który za złożoną reklamację i tak odpowie NIE.
  • ~olciak / 2021-04-01 12:04
    Ocena: 3.33 / 5
    Pracownicy w tej firmie to żart ,Pan przyjechał z paczka ,wydarł się na moja babcie że nikt nie czeka ,nie dał nawet mi czasu żebym zeszła ją odebrać ,gdy szybko to zrobiłam ,jeszcze miał czelność wydrzec się na mnie
    ZACHOWANIE TOTALNE DNO I BEZCZELONOSC DO OSÓB STARSZYCH
    Zaletyczas dostawy
    Wadypracownicy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985