strona 48 z 400
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
-
~Iz / 2023-08-10 19:05
Podają nr kontaktowy do kuriera który nie odbiera telefonów.Żadnego kontaktu cały dzień stracony -
-
~kurier/klient / 2023-08-10 18:22
Drodzy klienci InPost !
Zanim zaczniecie wykładać głębokie żale na temat kurierów i paczkomatów zapoznajcie się z regulaminem firmy.
Macie żal dla kurierów bo nie dzwonią nie mają takiego obowiązku , bo nie maja jak wydać też nie mają obowiązku ! to jest w waszym interesie mieć naszykowaną odpowiednią kwotę za paczkę zamawiasz to chyba wiesz za ile no nie ? nie jesteś w domu nie możesz być w domu jest coś takiego jak PACZKOMAT CZY POP , co innego jak zapłacisz za paczkę kurier Ci na pewno ją zostawi gdzieś na posesji bo kurier nie pozwolił otworzyć paczki , a co może ma jeszcze czekać aż przymierzysz buty ? jest zakaz otwierania paczek od górnie. Poczta polska ma opcje otwierania paczki za dodatkową opłatą 5 zł kurierowi nie chce się wyjść z auta , no jak ma paczkę w kabinie to po co ma wychodzić , możesz podejść do okna , po zatym nie wjeżdżamy nie wchodzimy na podwórka. Jest to dobra wola kuriera. JEDYNY OBOWIĄZEK JEST PODJĄĆ PRÓBE DORĘCZENIA ORAZ ODEBRAĆ PACZKI OD NADAWCY. A jak kurier wystawia ci fikcyjne awizo to znakiem tego że zaszliście mu za skórę wielmożni państwo co mają wymagania z kosmosu. Tyle nie pozdrawiam.ZaletyszybkośćWadyLUDZIE -
~Waldemar / 2023-08-10 15:30
Nie polecam, jak można polecać przekierowanie paczki której nie d się włożyć do paczkomatu, kupujący nie zna wymiarów paczki !!!, Po przekierowaniu nie wiadomo co się dzieje z paczką. ZaletyPaczkomatyWadySystem przekierowanie -
~Banita / 2023-08-10 15:25
InPost już po raz kolejny myli oddziały i nie potrafi wyjaśnić co się dzieje z przesyłką. ZaletyZeroWadyPełno -
~Nela / 2023-08-10 11:32
kurier rzucił paczkę przed bramę , nawet jej nie wniósł na podwórko Zaletybrak -
~Kaludia / 2023-08-09 21:21
Zgubili moją paczkę kurier powiedział że zgubił -
~Karolina / 2023-08-09 21:18
Napisali na allegro że paczka była odebrana a wcale nie dostałam jej ZaletyBrak -
~Karolina / 2023-08-09 21:18
Napisali na allegro że paczka była odebrana a wcale nie dostałam jej ZaletyBrak -
-
~... / 2023-08-09 20:42
Od trzech miesięcy moje wszystkie paczki przychodzące do paczkomatu Lawendowa Dzierżoniów są albo poprzecinane, albo rozdarte. Jestem przekonana, ze to jest w określonym celu, by sprawdzić co jest w środku. To nie przypadek. Dziś sprawę zgłosiłam na infolinii. WadyPaczki otwarte, pocięte, rozdarte. -
~Max / 2023-08-09 17:56
Miejscowość płońsk czekam 6 dni na paczki 3 dni paczki są w doręczeniu kurier w rozmowie telefonicznej obieca każdego dnia że będzie jakoś nie dociera dziś telefon wyłączony. Wcześniej było wszytko okej od niedawna zmiana kuriera i jest totalne dno nigdy więcej paczek od in postu i warto odradzac znajomym szkoda nerw i czasu ZaletyBrakWadyCzas dostawy -
~Andrzej / 2023-08-09 01:22
Złodziej z Inpostu w EŁKU!!!!!oddaj mi mój mechanizm zegarka o wartości 7000 tysięcy złotych.Przesylka o numerze 63072 7787 3193 000 2373 2354, Mickiewicza 19 przy kwiaciarni badylek Ełk.Zlodziej z Inpostu pracujący w EŁKU ZaletyBRAKWadyNIECHLUJSTWO -
~Andrzej / 2023-08-09 01:11
Skradziona zawartość paczki przez InPost w Ełku.Paczka nadaną w dniu 3.08.2023 o numerze 63072 7787 3193 000 2373 2354.Albo kurier z Ełku rabuje paczki albo kradną na sortowni W Ełku.Kim kolejek jesteś oddaj mi mechanizm zegarka który był w środku bo dopuki żyje nie spocznę aż znajdę złodzieja . ZaletyBRAKWadyNIECHLUJSTWO -
~Andrzej / 2023-08-09 00:55
Zawartość mojej przesyłki najprawdopodobniej ukradli mi w Ełku.Otwieram paczkę a tam pusto,tylko pełno napchanej folii.Pod spodem pudełka dziura wydarta.Paczkomat znajduje się na ulicy Mickiewicza 19 przy kwiaciarni badylek nadaną w dniu 03.08.2023r.To właśnie w tym miejscu otrzymałem paczkę ze
skradziona zawartoscia.W środku był stary mechanizm zegarka z XVIII wieku o wartości 7000 tysięcy złotych. Przesylka o numerze 63072 7787 3193 000 2373 2354.Zlodziejstwo i hamstwoZaletyŻadneWadyNiechlujnie -
~Paulina / 2023-08-09 00:40
13 lipca chcąc odebrać paczkę za pobraniem nie mogłam tego zrobić z powodu problemów technicznych. Została pobrana mi kwota z konta w wysokości 665 zł zadzwoniłam na infolinie zapytać co w takiej sytuacji powinnam zrobić Pan poinformował mnie ze jedynym rozwiązaniem dla tej sytuacji będzie wysłanie reklamacji za pomocą wypełnienia formularza na stronie inpost tak tez zrobiłam Pan zapewniał mnie ze w przeciągu 2 dni powinnam otrzymać informacje zwrotna co nie miało miejsca po kilku dniach zadzwoniłam kolejny raz na infolinie gdzie dostałam informacje ze reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 30 dni co z mojego punkt widzenia było niedorzeczne z racji tego ze to nie była reklamacja tylko prośba o zwrócenie moich pieniędzy które z powodu problemów technicznych zostały pobrane bez możliwości otwarcia skrzynki poprosiłam o to aby przekierować rozmowę do działu reklamacji co jest nie możliwe i nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z tym działem poprosiłam o rozmowę z kierownicza. Po kilku godzinach otrzymałam telefon Pani przekonując mnie do swoich racji opowiadając o swoich problemach z podobna sytuacja w innej firmie chciała sobie ze mnie zakpić straciłam na ta rozmowę 15 min gdyż Pani nie była na tyle kompetentnym pracownikiem aby udzielić mi jakiejkolwiek informacji zachęcając przy tym do kontaktu z działem reklamacji do którego ona ani nie mogła mnie przekierować ani podać numeru telefonu. Po kilku dniach ponownie zadzwoniłam na infolinie Pani przekonywała mnie do tego ze został wysłany do mnie mail którego ja nie otrzymałam, niestety nie była w stanie udzielić mi informacji co w tym mailu zostało zawarte prosiła abym ponownie wysłała formularz reklamacyjny. Poprosiłam abym wylała maila do działu reklamacji ze nie otrzymałam wiadomości i prosiłabym o jej ponowne wysłanie a najlepiej o kontakt telefoniczny. Dziś 8 sierpnia ponownie zadzwoniłam na infolinie Pani powiedziała ze 1 sierpnia został wysłany do mnie mail co oczywście nie miało miejsca gdyż codziennie przeglądam swoją skrzynkę mailowa jak również spam w który niechcący wiadomość mogla ,,wpaść” poprosiłam aby ponownie wysłali do mnie maila najlepiej do końca dnia bo zależy mi na rozwiązaniu tej sytuacji i odzyskaniu swoich 665 zł które przez błąd systemu zostały bezprawnie pobrane mi z konta Pani obiecywała ze na pewno dziś dostanę informacje co dalej i oczywiście nie otrzymałam wiadomości.
Nie polecam, na infolinii każdy wymyśla swój system pracy i funkcjonowania firmy. Zasad które nie maja swojego odzwierciedlenia w rzeczywiści a Pani kierownik z Ciechanowa to najmniej kompetentny pracownik firmy kurierskiej z jakim miałam kontakt. Etyczne byłoby wysłuchanie klienta, pomoc w rozwiązaniu danej sytuacji a nie opowiadanie historii z własnego życia jakby to w tej sytuacji miało jakiekolwiek znaczenie.ZaletyBrakWadyNiekompetentni pracownicy -
~Sisi / 2023-08-08 22:00
Nie odpowiada mi upychanie parę przesyłek do jednej skrzynki. Nie zawsze zamawiane jest dla mnie ( np. przysługa dla rodziny) i zamiast udostępnić kod to jestem zmuszona iść osobiście do paczkomatu a dopiero później przekazać dalej. Według mnie powinna być jakaś opcja gdzie klient powinien sam zdecydować o umieszczeniu paczki w paczkomacie. Przecież każda przesyłka jest opłacona osobno a wy upychacie wszystkie do jednej skrzynki. Jest nie w porządku w obec klienta. -
~Milena / 2023-08-08 20:46
Banda typowych debili i złodziei.
Paczka wysłana przez vinted.
Kod do skrzynki podany, otwieram a w środku nie ma nic!
Sprawa zgłoszona przez telefon i email.
Co zrobili w tej sytuacji??
NIC!
Winę zganiają na vinted a nie na siebie!
Paczka oczywiście nie znaleziona, pieniędzy za zaginioną rzecz brak! Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej niby firmy!
Ż E N A D AWadyWszystko -
-
~Ania / 2023-08-08 20:42
Paczka nie dotarła pomimo że kurier otrzymał ja do doręczenia. Po kontakcie z konsultantem również moja sprawa została bez wyjaśnienia konsultant mnie zbył -
~♡♡♡♡ / 2023-08-08 20:27
.... debilu staraj się używać słów, które w j. polskim są uznawane jako nieobraźliwe, nie używaj słów obelżywych, prymitywnych, obrażających, bo sam się kompromitujesz .... do pablo 42 ♥♥♥♥ -
~Pablo42 / 2023-08-08 15:21
Banda typowych debili co gówno wiedzą na temat przesyłek.
Paczka wysłana przez olx.
Kod do skrzynki podany zły.
Drugi otwiera się skrzynka do której przesyłka się nie mieści.A kody wysyła oczywiście nikt inny jak InPost
Chce się dowiedzieć co zrobić w tej sytuacji to winę zaganiania na olx a nie na siebie.
Paczka oczywiście nie nadana i szkoda czasu na takich tępaków co są tam zatrudniani.ZaletyOszukująWadyOszukują -
~Anton / 2023-08-08 13:11
InPost powinniście ruszyć ta dupe a nie trzeba czekać na paczki tyle dni paczka przyszła rozwalona ZaletyNie ma żadnychWadyInPost do dupy jest i nigdy stąd nie zamawiajcie
strona 48 z 400
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »