Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8017 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klaudia / 2021-07-03 22:21
    Ocena: 3.33 / 5
    7 dni w tygodniu? Chyba żart ????
    Pracują od poniedziałku do piątku, weekend to ściema ????‍♀️
    Nigdy jeszcze nie dostałam pączki w sobotę lub w niedzielę, choć nie raz miałam
  • ~Klient / 2020-12-17 10:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Przesyłka przekierowana na punkt magazynowania we Wrześni sklep Matteo. Pani w sklepie nie przyjemna jak by pracowała tam za kare, lub w epoce Prl. Z łaską poszła szukać przesyłki i jeszcze z większą łaską wydana przesyłka. W dzisiejszych czasach takie podejście do klienta to skandal, może taka duża firma InPost zobaczy z kim podpisuje umowę. Nie polecam !!!!
    ZaletyCena
    WadyPunkt magazynowania
  • ~Klient 123 / 2020-09-03 23:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Kupiłem karmę dla psa i jeszcze jedna przesyłkę z racji tego że karma ważyła około 20kg to kurier z nerwów wsadził ja w najniższym punkcie i jeszcze na Maxa wepchnął 5 minut się męczyłem żeby wyciągnąć A drugą również wsadził do samego końca po prostu ze złości i to już nie jeden raz miałem taką sytuacj.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyBrak szacunku dla klienta od strony kuriera
  • ~Klientka / 2020-12-08 16:40
    Ocena: 3.33 / 5
    Zawsze lubiłam in post. Moja ulubiona firma kurierską. Ale jak widać wszystko do czasu. Ostatnio dojeżdża do mnie nowy kurier. Pan ma w nosie telefon do mnie i nie uprzedza że będzie z paczką. Co tam że robi tym problem nie tylko mi, bo dodaje też pracy sobie. Kiedyś kurierzy dzwonili do mnie rano albo chociaż z godzinę dwie wcześniej i pytali czy będę w domu. W końcu po co jeździć na marne i tracić czas. Ale ten pan woli przyjeżdżać z nienacka i zawsze jest zdziwiony że czeka pod drzwiami a mnie nie ma w domu! No szok, że raczylam wyjść. Cały dzień odłożyłam wszystko i siedziałam w domu bo czekałam na kuriera. No ale życie życiem, mój pies już bardzo musiał wyjść. No to poszłam z nim na spacer na dosłownie 40 minut. Zgadnijcie kiedy przyjechał kurier :D akurat byłam w najdalszym punkcie domu. Jutro drugie i ostatnie dostarczenie paczki a ja się boje. Bo jak nie odbiorę to odeślą do nadawcy a tam jest prezent urodzinowy który mam dać za dwa dni. Jutro psu chyba założę pampersa a dziecko nie pójdzie do przedszkola, żebym mogła nie wyjść nawet na chwilę z domu i czekać na kuriera łaskawcę. Bo tak trudno być miłym i zadzwonić..ba, nie obraziłabym się nawet na smsa " będę za około godzinę.kurier". A ja mogłabym zadzwonić i oszczędzic mu fatygi gdyby miało mnie w tym domu jednak nie być.
    ZaletyTeraz już chyba brak. Biorę opcje kurier tylko dlatego że nie ma innej dostępnej
    WadyBrak kontaktu z klientem.
    Uważanie się za Pana i władcę paczki i robienie łaski że wykona się prace i dostarczy paczkę.
    Chyba brak mózgu że uważa się że ktoś będzie czekał od 6 rano do 21 w domu bo nie wiadomo kiedy kurier może się zjawić
  • ~koko / 2021-11-04 10:19
    Ocena: 3.33 / 5
    Do tej pory byłem bardzo zadowolony,jednak przez literówke w MAILU pani na infolinii powidziała mi,że nie da się skorzystać ze zwrotu wpłaconych środków i trzeba nadać nową paczkę,także uważnie czytajcie co wpisujecie,bo wg inpostu nie wolno popełnić błędu
  • ~Konrad / 2024-05-15 17:09
    Ocena: 3.33 / 5
    Wędrowanie po Waszych stronach tylko po to, aby znaleźć informacje niezbędne do odbioru paczki (miejsce odbioru, jego adres, potrzebny kod itd.) jest bardzo uciążliwe, zniechęcające do korzystania z tej firmy w porównaniu z firmami konkurancyjnymi. Ponadto kurier wielokrotnie nie doręczał mi paczki wysłanej na adres domowy, pomimo że jako emeryt przeważnie przebywam (i czekam!) w domu. Po przekierowaniu do PaczkoPunktu (teoretycznie po to, aby uniknąć tego kłopotu) nie mogłem na Waszych stronach i podstronach znależć informacji niezbędnych do odbioru (j.w.). Nie otrzymałem również takich informacji sms-em.
    Jednoczesnie podkreslam, że nie jestem początkującym klientem podobnej formy odbioru przesyłek. Korzystałem z tego od dłuższego już czasu, setki razy, zarówno w Polsce jak i za granicą.
    ZaletyBliskość domu, możliwość odbioru poza domem w dogodnym dla adresata czasie.
    WadyWielokrotne niedostarczanie przesyłek do domu przez kuriera (tym razem skomplikowana obsługa po mojej decyzji o przekierowaniu do PaczkoPunktu (znalazłem wiadomość, że mam 3 dni na odbiór, tyle że nie wiem, ani gdzie mam odebrać, ani nie mam numeru kodu odbioru. Domyslam się gdzie, ale przecież kod i tak będzie potrzebny!
  • ~korh / 2022-07-06 20:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Czas dostawy jak najbardziej na plus, cena usług jest całkiem ok. Natomiast obsługa jest fatalna. W zeszłym miesiącu na 10 paczek które wysłałem z 5 był problem, jedna zagubiona nie odnaleziona, cztery uszkodzone. Paczki zapakowane prawidłowo. Co do zagubionej, przyznali się do błędu, lecz proces odzyskiwania odszkodowania to jakaś kpina, skoro zgubiliście paczkę w jednej z sortowni oddajcie wartość pobrania a nie spekulujcie jaką miała rzeczywistą wartość! Paczki uszkodzone - przedmiot owinięty w wypełniacz, zapakowane w karton i owinięte folią, przedmioty kruche, plastikowe. Według ich opinii, jeśli paczka nosi znikome ślady uszkodzeń istnienie domniemanie że przedmiot mógł zostać nadany w stanie uszkodzenia mechanicznego. Ogólnie jestem zmuszony wysyłać paczki tą firmą, staram się unikać jak tylko mogę nawet na rzecz poczty polskiej która co jak co dostarcza paczki w stanie nienaruszonym. Brzoska ogarnijcie się trochę.
  • ~kriis / 2023-09-27 10:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeśli jesteś osobą prywatną i wysyłasz paczkę pobraniową. To wpłaty od inPostu spodziewaj się po tygodniu!
  • ~Krysia / 2023-08-29 09:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Z usług InPost korzystam praktycznie od początku ich istnienia. Do tej pory nie było problemów. W ostatnim czasie pojawił się w mojej miejscowości Paczkopunkt, który okazał się póki co nieporozumieniem... Brak oznaczeń, bardzo trudno pod wskazanym adresem odnaleźć miejsce odbioru paczki, a jak już się uda ta sztuka, to trudno tam kogokolwiek zastać... Postanowiłam zatem zgłosić problem do InPost, jednak osoba, która przyjmuje moje zgłoszenie jest równie niekompetentna... 3 razy proszą mnie o doprecyzowanie zgłoszenia, już nie wiem, jak do nich dotrzeć... TRAGEDIA!!
    WadyBrak oznaczeń paczkopunktu, całkowity brak umiejętności czytania ze zrozumieniem osoby przyjmującej zgłoszenia.
  • ~Krzysztof / 2020-03-23 18:19
    Ocena: 3.33 / 5
    Biuro obsługi w firmie inpost to najgorsza ze wszystkich z jaką miałem do czynienia. Nie potrafią rozwiązać problemu z błędną zarejestrowaną transakcją. Problem polega na tym ze po przelewie stan konta nie uzupełnił się w całości. Pani na infolini obiecała że zwrócą mi kwotę na konto a międzyczasie moge zrobić drugi przelew bym mógł wysłać paczkę. Przed przelewem nie miałem żadnego zadłużenia na koncie. Minał tydzień, mimo kolejnych maili nie dociera do obsługi że problem dalej jest nierozwiązany.
    Zaletyszybkie przesyłki
    Wadymiła ale fatalna obsługa infolini.
  • ~Latino / 2022-03-19 16:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Dostawa jest przeciągana. Paczka jest w każdym punkcie kilka godzin.
  • ~Lukee / 2024-02-10 15:48
    Ocena: 3.33 / 5
    Bardzo długo korzystam z InPostu, setki paczek odebrałem i wysyłałem. Ostatnio kurier włożył a w zasadzi wcisnął 2 paczki dzień po dniu, które miały 11cm w skrytkę przeznaczoną dla najmniejszego gabarytu mimo że obie były gabarytami B.
    Także jak by to powiedzieć, trochę można się wkurzyć, tym bardziej że reklamacje nic nie dały.
  • ~Lusix / 2022-09-07 21:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Tragedia kurier nie został mnie w domu nie było żadnej informacji ze bd u mnie danego dnia nie zostawił namiarów na siebie musiałam biegać do packzopuktu wydzwaniać po infoliniach gdzie jest moja paczka. Gdy w końcu po 3 dniach przywiozl mi kurier moja paczkę był bardzo niemiły lekceważący nie odpowiedział na moje pytanie które mu zadałam kazał podpisać mi odbior paczki i odszedł masakraaaa
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważące podejście do klienta
  • ~maciej jot / 2023-03-01 14:23
    Ocena: 3.33 / 5
    paczka tylko o 9 cio cyfrowym kodzie, nie została dzisiaj nadana z powodu.... no właśnie, nawet w infolini nie wiedzieli co grane. Jak ja mam popatrzeć teraz w oczy klientowi?
    infolinia osiagalna po 2 godzinnym oczekiwaniu, tak działa prezna polska firma
    Zaletybrak
    Wadywszystkie mozliwe a najgorsza ze klient który ich uczymuje jest w głebokiej d...ie
  • ~Malgosia / 2023-01-18 10:26
    Ocena: 3.33 / 5
    A ja mam taką oto sytuację...etykieta została wygenerowana, tyle, że nie przyklejona na paczkę. Paczka została umieszczona w paczkomacie i zaraz po jej zamknięciu i zauważeniu, że została omyłkowo wsadzona z kodem do innego nadawcy, DOKONAŁAM ZGŁOSZENIA NA INFOLINII, IŻ OMYŁKOWO WSADZIŁAM PACZKĘ. Skrytka do której wsadziłam paczkę została zablokowana przez Panią z infolinii i tyle ją widziałam...Po pierwszej reklamacji udają wariata i odpowiadają mi, że proces nadawczy przesyłki nie został rozpoczęty!!! Niby jak mogło się to stać skoro zawartość została zablokowana w skrytce przez Panią z infolinii.
    Czekam na rozpatrzenie z Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, ale czytając opinie o firmie InPost myślę, że i tak nic z tego nie będzie.
    Do czasu rozpatrzenia odwołania wstrzymałam się z korzystania z usług InPosta, choć jeśli chodzi o koszty nadania przez nich paczki są najtańsi...ale jak widać przekłada się to niestety na jakość obsługi klienta.
  • ~Malina / 2024-07-10 10:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie potrafią w niczym pomóc. Tylko i wyłącznie standartowe odpowiedzi!!!!
  • ~Marek / 2023-10-30 23:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Przesyłki uszkodzone( rozcięte ostrym przedmiotem/ nożem)-ktoś sprawdzał zawartość przesyłki?
    2 razy pomimo podwójnego zapakowania i zabezpieczenia przed uszkodzeniem oraz naklejenia taśmy UWAGA SZKŁO zawartość została rozbita, tak jakby ktoś rzucał paczką.
    Zaletyczas dostawy
    Wadyfatalne obchodzenie się z przesyłkami- uszkodzenie opakowania , a szczególnie delikatnej zawartości!!!!!!!!!
  • ~Mark / 2023-11-14 17:04
    Ocena: 3.33 / 5
    Niestety obsługa bardzo słaba ,kurier wrzuca inf że paczka gotowa do odbioru,po czy za 5 min info że paczka znajduje się w paczkomacie 8 km dalej,a paczkomat wolny był 600 metrów dalej.

    Żenada totalna
  • ~Martyna / 2024-01-23 18:26
    Ocena: 3.33 / 5
    Odbierałam dzisiaj dwie inne paczki moja i koleżanki obydwie były otworzone ciekawy kurier
  • ~Marzena / 2019-10-30 07:15
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier chciał zostawić paczkę pod drzwiami. W przypadku kradzieży kto odpowiadałby za paczkę... W obowiązku kuriera jest dostarczenie paczki do rąk własnych i UZYSKANIE PODPISU od osoby odbierającej. Skąd uzyskałby podpis odbioru???!!!! W końcu paczka została dostarczona do pobliskiego sklepu i tam później przeze mnie odebrana. Nigdy więcej nie zamówię kuriera inpost, za którego zapłaciłam 2razy więcej niż za przesyłkę paczki do punktu inpost.
    ZaletyCzas doreczenia
    WadyOdpowiedzialność za paczkę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985