Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8017 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Halina / 2023-07-26 08:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Złożenie reklamacji to droga przez mękę.Oststecznie zwrócą pieniądze za zagubiony przedmiot, jednak nie za koszt wysyłki.Tak więc, mogę zamówić ponownie rzecz i drugi raz ponosić koszty przesyłki, bo InPost nie ubezpiecza tych kosztów.
  • ~Hanna / 2021-05-07 10:41
    Ocena: 3.33 / 5
    Widzę,że nie jestem sama ta rozczarowana.Bylam do tej pory częstym klientem tej firmy,ale od tego roku są z przesyłkami ciągle problemy.Brak informacji ( sledzenia) długi czas dostarczania.Chaos komunikacyjny.Zmieniam dostawce
    ZaletyDo roku 2020 max solidna dostawa,rzetelna informacja
    WadyJ/w
  • ~Henryk / 2021-01-20 08:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Do momentu zagubienia mojej pierwszej przesyłki przez InPost uważałem ich za świetnego kuriera. Niestety gdy to się stało ukazała się jego ciemna strona. Próby złożenia reklamacji z mojej strony jako odbiorcy paczki spotykały się z ogromną falą problemów. Były to takie czynniki jak opieszałość w działaniu, oraz brak kompetencji niektórych z osób z którymi załatwiałem reklamację. Gdy po moich naciskach po około 1 miesiącu od zaginięcia sprawą wreszcie się ktoś zajął, pojawił się kolejny problem. Konieczność ustalenia co było w paczce, jaką była jej wartość,oraz paru innych rzeczy. Musiałem wszystko dokumentować łącznie z datą nadania paczki przez nadawcę,oraz rezygnację nadawcy z roszczeń co do utraconej przesyłki. To była gra na czas ze strony InPostu, przecież oni o tej przesyłce wszystko wiedzieli bo mają ja w systemie.Poczułem się jakby ktoś robił mi wszystko po złości. Moim zdaniem InPost jako winny całej tej sytuacji powinien sam się wszystkim zająć. Na koniec powiem tylko jedno, bardzo się nimi rozczarowałem. Do momentu gdy nie zginęła żadna przesyłka było ok, ale gdy to się stało wyszło z nich wszystko co najgorsze. Tak to z reguły bywa również w relacjach międzyludzkich.
  • ~Hffffjj / 2023-02-08 16:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Pisze że paczka przyjdzie dzisiaj, nie przyszła.
  • ~IA / 2022-12-20 19:22
    Ocena: 3.33 / 5
    Od kilku dni jestem uziemiona 24h w domu. Dziś miałam otrzymać paczkę ze sklepu spożywczego i co? Jak zwykle na wieczór wiadomość że niby mnie kurier nie zastał. Raczej nie chciało mu się podjechać :-(
    WadyCzekasz cały dzień na próżno
  • ~IP / 2021-12-01 17:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Dziś zostałam nie mile zaskoczona otwarta paczka ... nie wiem w jakim celu i po co ? Być może to uszkodzenie podczas podróży ? Na szczęście towar cały !Szkoda bardzo że kurierzy nie szanują naszych zamówień
    Teraz będę miała obawy czy następnym razem towar nie uszkodzą ..
    WadyUszkodzenia paczek
  • ~jaaa / 2021-06-30 19:31
    Ocena: 3.33 / 5
    kurier zostawil moja paczke u ochrony budynku bez poinformowania mnie o tym fakcie chocby smsem. Pan na infolinii bardzo uprzejmy ale poinformowal mnie,ze kurier nie ma obowiazku dzwonic do klienta. aha. rozumiem ze ma natomiast prawo zostawic paczke w nieznanym mi miejscu u obcej osoby bez jakiejkolwiek informacji dla mnie,zebym sobie tej paczki szukala.
  • ~Jadwiga ks / 2020-06-25 23:53
    Ocena: 3.33 / 5
    Dostałam paczkę bardzo szybko ale jak otworzyły się drzwiczki z paczkomatu to się załamałam paczka to znaczy koperta bąbelkowa wyglądała jak by ją pies poszarpał. Było widać cała zawartość paczki to jest nie do pomyślenia. Dobrze ze ta folia bąbelkowa była bo inaczej z całej przesyłki zastała by przednia strona gdzie są tylko dane. Masakra
    ZaletySzybkość dostawy.
    WadyNie uważanie na paczkę,kopertę bąbelkowa.
  • ~Jaro / 2023-05-10 07:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Coraz gorzej z informacjami w aplikacji - często kilkanaście godzin brak info, co dzieje się z przesyłką. Paczki nadane w paczkomacie godzinami oczekują na odbiór przez kuriera. Monopolista nie szanuje klientów.
    ZaletyElektroniczny system nadawania i odbierania przesyłek powiązany z aplikacją.
    WadyBrak bieżących danych o przesyłce w aplikacji, zbyt długi czas cyklu doręczenia do paczkomatu i odbioru przez kuriera z paczkomatu.
  • ~JKo / 2020-07-15 16:36
    Ocena: 3.33 / 5
    Reklamacja w InPost nie uwzględniona choć wina ewidentnie leży po ich stronie. Przesyłka rozerwana jakby szarpał ją zwierz dziki. InPost zrzuca winę na nadawcę, choć na mój gust przesyłka zapakowana była poprawnie. Uszkodzone w efekcie opakowanie i zawartość. Żenada InPost.
  • ~jon / 2023-08-08 07:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Niby pracacują od godz.7ej i nie idzie się do dzownić tylko automat Mat. Dostałem sms z powiadomieniem ,że jedzie do mnie kurier z przesyłką na prawie 200pln. Dzwonię do kuriera i mówię ze nic nie zamawiałem i gdzie mieszkam.On na to ze on nawet nie jezdzi do mojej miejscowoci. Ale chce to wyjasnic w biurze ale jakos Mat nie chce gadac ze mna. A juz jest po 7ej i nikt nie odbiera. Nawet nie ma adresu e-mail zeby napisac do nich. Odcinaja sie od kontaktu z ludzmi i tyle.
    WadyOlewanie klienta.Prace maja zaczynac o godz.7ej a nikt nie odbiera tel.
  • ~Justyna / 2022-02-15 09:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Od jakiegoś czasu moje paczki zostają wywiezione do paczkomatu na drugi koniec miasta. A Paczkomat do którego docelowo zamawiam mam 50 metrów od domu.
    WadyPrzepełnione paczkomaty
  • ~Kacper / 2024-05-20 14:33
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie mam zastrzeżeń co do terminowości i kosztów dostawy, ponieważ ceny są konkurencyjne, a czas realizacji bardzo szybki. Natomiast jest to krzywdzące, że kolejny raz gdy paczka zostaje uszkodzona podczas procesu dostawy, po złożeniu reklamacja firma unika odpowiedzialności mimo, że paczka została odpowiednio zabezpieczona. Powierzanie wartościowych przedmiotów tej firmie kurierskiej jest działaniem, nad którym warto się zastanowić dwa razy.
    ZaletyCzas dostawy, koszt usługi
    WadyJakość świadczonej usługi kurierskiej i obsługa reklamacyjna
  • ~Kamil / 2023-04-20 22:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Zamiast doręczyć w kolejnym dniu to kurier odsyła z powrotem paczkę nie polecam
  • ~Kamila / 2022-10-14 14:33
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem bardzo nie zadowolona z odbioru jednej z dzisiejszych paczek, została ona rozerwana pudło w tragicznym stanie wszystko sie wysypywało z niej, wciśnięte na hama do paczkomatu,po prostu wstyd
    ZaletyŻadnej
    WadyRozerwane pudło , wcisnięte na hama, pogniecione ,wszystko się z niej wysypywało
  • ~Karo / 2021-04-07 16:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Czas oceniam na bardzo szybko, ale obsługa fatalna kurier rozerwał paczkę i wyżarł z niej krówki
  • ~Kasia / 2022-04-29 20:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Strefa łatwego dostępu, jakaś lipa. Aktywowana wczoraj, dzisiaj dostawa. Paczka 6 kg, dużych rozmiarów, adresowana na kobietę na najwyższej półce i jeszcze wciśnięta do samego końca... masakra :-( brawo kurier.
  • ~katarzyna / 2021-04-15 21:03
    Ocena: 3.33 / 5
    dlaczego kolejny raz gdy wybieram dany paczkomat to bez mojej zgody kurier zmienia lokalizacje paczkomatu. Nie po to wybieram paczkomat, zeby potem dostać inne miejsce, miec ograniczenia co do godziny odbioru bo wrzucają najcześciej do sklepu i później jest godzinna kolejka, zeby odebrac paczke... Skoro macie problem z zapełnieniem paczkomatu to postawcie obok drugi albo większy i niech pełni swoją rolę, a nie oszukujecie, ze to super usługa a potem trzeba czekać w kolejce do załadowanego po sufit sklepu z paczkami od Was.... słabe
    Wadybrak profesjonalizmu w oferowanych usługach
    cena do jakosci
  • ~Kazik / 2023-06-06 13:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Dostawa paczek dotarła do innego paczkomatu jednak po dotarciu do niego okazało się ze nie można otworzyć skrytki.Zadzwoniłem na info linie uzyskałem informację że przekierują do właściwej. następnego dnia SMS że przesyłka czeka na odbiór. Dzwonię jeszcze raz na info i znów przepraszają i zapewniają że przesyłka dotrze do właściwego paczkomatu. Następnego dnia kolejny SMS z tym samym komunikatem. Dzwonię po raz kolejny i znów przepraszają i zapewniają że przesyłka dotrze jutro. następnego dnia SMS z informacją że przesyłka odesłana do nadawcy. Po prostu brak słów jaki bałagan i dezinformacja.A tak to była fajna firma
  • ~Kinga / 2022-05-09 23:26
    Ocena: 3.33 / 5
    Firma uszkodziła moją przesyłkę, i pomimo, że był sporządzony protokół szkody umywają ręce!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4608
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985