strona 43 z 400
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~Viola / 2023-02-21 07:13
Dostawy i jakość usługi super, ale niech zagubi się paczka, to uchowaj Boże. Od 2.12.22 próbuje odzyskać 39.00 złoty. Zagubili. Moja paczkę i wciąż wymyślają brak nowych dokumentów. W kilka dni przed końcem terminu do wypłaty. Jeśli poczucie że odpuczę . To błąd dla zasady nie odpuszczę zasypia was e-mailami.
21.luty.2023 -
-
~Weronika / 2022-01-14 12:30
Witam, przestrzegam wszystkich użytkowników InPost jeśli okaże się przy odbiorze paczki z paczkomatu iż wasza przesyłka jest uszkodzona lub opakowanie naruszone otwarte itp to nie liczcie na to iż InPost wam uwzględni reklamacje.
InPost tylko patrzy aby się wymigać od odpowiedzialności, nie możecie jechać z ta paczką w spokoju do domu aby złożyć reklamacje, trzeba stać przy paczkomacie nieważne czy jest -20 stopni na dworze czy może deszcz pada, stój pod paczkomatem tak aby cię kamera widziała i wydzwaniaj do inpost aby zgłosić sprawę inaczej towar który kupiłeś a został zapewne tak jak w moim przypadku skradziony przez kuriera InPost nie zostanie odzyskana jego wartość.
Pozdrawiam złodziei z InPostZaletyzdarza się jeden na milion uczciwyWadyrzucają paczkami i je okradają bo przy upadku się otworzyła paczka -
~Wieloletni zwolennik szybkich przesyłek / 2020-12-09 19:27
Zamawiałam dostawę do najbliższeego paczkomatu, na który zawsze odbieram przesyłki. Ale ostatnia przesyłka z 4 grudnia zamiast do paczkomatu, to kazano mi w SMS odebrać z z prywatnego punktu kurierskiego PAKERSI w innym odległym punkcie miasta, z twierdzeniem,że mój paczkomat jest załadowany. Następnęgo dnia byłam w pobliżu mojego paczkomatu, obserwowałam go ok godziny. Okazakło się że nikt nie odbierał paczek a niemal wszystkie skrytki,były wolne, tylko po to aby nadawcy mogli wkładać po 10 do 12 paczek od jednego nadawcy. Podjeżdzali nadawcy i wypakowywali po pół samochodu do skrytek. WNIOSEK: Paczkomat zarezerwowany wyłącznie dla nadawców, po to by zgarnąć jak nawięcej opłat za przesyłki,a odbiorcy już zapłacili, więc będą biegać za odbiorem swoich paczek choćby na koniec miasta. I o to w tym chodzi, liczy się kasa do zarobienia a nie klient który ma do odbioru przesyłkę. W moim przypadku odbiór zawsze następował najdalej po 2, 3 godzinach, bo właśnie po to wybieram paczkomat jak najbliżej mojego. zamieszkania. POCZTA przywozi paczki do domu a jeśli nie zastanie dzwoni i umawia się na konkretną godzinę lub proponuje zostawienie u sąsiada, pyta u którego. I to nazywa się profesjonalna usługa. WadyRezewacja skrytek dla przyszłych nadawców, a odbiorcy mogą biegać za swoimi paczkami, bo nie pozostawia się im wyjścia. -
~Wiktoria / 2021-09-08 13:59
Dopóki z przesyłką jest wszystko w porządku to jest ok. Docierają szybko i nie zniszczone. Ale jak zdarzy im się zgubić przesyłkę no to zaczynają się schody. Proces reklamacyjny to jest K***a koszmar! Po 3 razy proszą o wysłanie tego samego. Miesiąc temu zgubili paczkę i do tej pory nie mam zwrotu! Dzisiaj po raz trzeci poprosili o oświadczenie że nie jestem płatnikiem VAT. No ile można? Już 3 raz ich o tym informuje. A pieniędzy na koncie jak nie było tak nie ma! -
~Zdzisław / 2023-04-28 09:46
Kolejny raz InPost nie przysłał mi żadnej informacji o rozpoczęciu realizacji dostawy przesyłki. Przesyłkę umieszczono w paczkomacie a ja nie otrzymałem żadnego powiadomienia. Psuje to opinie InPost'u a wystarczyłby SMS lub mail.
-
~zeb / 2020-07-02 15:28
Niestety kłopoty z tą firmą są są spore.Przesyłki brak - miały być 2 przesyłki w jednej skrytce a była jedna.To nie pierwszy raz pomyłki się zdarzały - raz szybko interweniowałem bo stracił bym biżuterię.Niestety muszę z tej firmy zrezygnować na korzyść innego kuriera. ZaletyFirma okey.WadyKurierzy niestety niesumienni. -
~ZK / 2020-12-16 11:31
paczka zamówiona do paczkomatu koło domu dostarczona do punktu na drugim koncu miasta do punktu POP po przyjeżdzie Pani z usmiechem na ustach mówi że nie chce sie jej szukać paczki mam przyjechac za kilka godzin lub jutro tragedia -
~Zosia / 2022-02-16 07:58
Mieszkam w małej miejscowości, podczas kwarantanny ratowałam się towarem zamówionym w sklepach online, paczki były mniejsze lub większe, kurier stwierdził, że nie będzie latał na 4 piętro bez windy i mam sobie składać skargi gdzie chce, bo on nie będzie nosił i tyle. Od Pana z infolinii dowiedziałam się, że to nie jest kaprys ma wnieść ją nawet na 10 piętro jeśli trzeba, polecił złożyć skargę na niego, także firmie radzę dobrze pracowników przeszkolić, bo chamskie zachowania są widać na porządku dziennym. Zaletyszybka dostawaWadychamski kurier -
-
~Zuzia / 2022-02-07 15:30
Dnia 24 stycznia w paczkomacie którym odebrałam w Białej Podlaskiej na Paczkomat BPO09M
Radziwiłłowska 28 uszkodzony został worek foliowy z rogu gdzie zapakowany był karton z piłką rehabilitacyjną i wyciągnięta pompka do pompowania.Na siłę wyciągał. Myślał, że to jakieś odżywki, ale zadowolił się tym co łapy wyciągnęli. Wstyd dla takich przewoźników.ZaletySzybko przesyłki idąWadyCzęsto są zdeformowane opakowania -
~Życzyliwa / 2023-06-30 15:46
Co do paczkomatu odbiorów i nadań nie mam żadnych zastrzeżeń. Ale kurierzy każdy jeden który ma dostarczyć moją paczkę nie przyjemny, nie przyjeżdża na czas. Masakra ! -
~ARK / 2023-02-15 10:57
Przesyłka wylądowała w paczkomacie. Po kilku dniach kupujący dzwoni kiedy nadam! Sprawdzam status a tu faktycznie tylko "zakup opłacony". No i zaczyna się jazda!!! Infolinia to jakaś kpina bo można pogadać z automatem. Wycieczka do placówki impostu... a tam słyszę że nie mają biura i mam se kuriera łapać to mi skrytkę otworzy!!! Po trzech dniach upolowałem kuriera a temu oczy wyszły z orbit jak usłyszał że może mi pacz-komat otworzyć. Był miły i zapisał sobie wszystkie dane obiecując przy okazji że zgłosi to do pań z biura (tego co podobno nie istnieje) Nawet nr tel se zapisał żeby mnie w razie co poinformować kiedy skrytka będzie sprawdzona. Miała być sprawdzona w ciągu max 3 dni. No i cisza... :( Złożyłem reklamację na stronie impostu a na drugi dzień na czacie impostu przedstawiłem sytuację. Zgadnijcie jaki był efekt.
Reklamacja odrzucona!!! Za mało danych!!! Odsyłają do allegro.
Wniosek: Jak coś złego się stanie z waszą przesyłką to można zapomnieć o tym temacie. Reklamacje nie istnieją i to nie dotyczy tylko impostu -
~mikii64 / 2020-04-16 20:42
zamówiłem towar z lidla którego nie otrzymałem ale z winy inpostu i kuriera ,to już po raz drugi ,jeszcze do paczkomatu jakoś dają radę ale pod drzwi to masakra ,jak słyszę ze na reklamację mam czekać 30 dni to nawet nie chce mi się składać -
~smutny inpostowiec / 2021-10-25 17:46
Przesyłka dostarczona do paczkomatu w sobotę (nie oczekiwałem tego). Szukałem jak głupi informacji do kiedy będzie można odebrać, nadaremnie. Wszędzie piszą wyraźnie, że pracują w dni robocze, ale ostatnio chwalą się, że wprowadzili dostawę w sobotę i ma się szansę na takie dostarczenie. SMS przypominający ma datę i nocną godzinę dzień wcześniej, ale dostarczony do mnie dziś około południa (cały czas byłem w zasięgu przy włączonej komórce od rana), czyli po fakcie (pewnie równo z faktem). Przesyłka odesłana do nadawcy. Zatrzymać jej w "stacji przeładunkowej" (duże miasto) nie można, już tylko kontakt z nadawcą. Do paczkomatu mam ok. 10 km (wieś).
Cóż, moim zdaniem można wymagać jeśli się konkretnie określi wymagania. Teoretycznie w SMSie piszą o 48h, ale z kolei na stronie żadnej konkretnej informacji, a jasnym jest, że niedziela należy do dnia wolnego dla wszystkich.
Usługa weekendowa została wprowadzona niedawno i wypadałoby uszczegółowić informację, by nie było żadnych niejasności.
Podsumowując: InPost jest totalnie nieczuły na klienta, a przecież nie wymagam zbyt wiele. Poza tym przy dostarczeniu w sobotę mogłaby przesyłka poczekać do wtorku - proszę zwrócić uwagę, że w weekendy ludzie często gdzieś wyjeżdżają, a odbiorca nie wie kiedy nadawca nada. W mojej sytuacji w praktyce miałem na odbiór poniedziałkowy poranek, 3h. -
~TO / 2023-04-05 13:14
Przy 2 dniowej dostawie 2 dni opóźnienia 100% opóźnienia przy często praktykowanym magazynowaniu na obrzeżach miast (Gdansk - dojazd samochodem ). Przy wysiłkach uszkodzone automaty i info ze najbliższy za 10km , ale opłata wniesiona i trzeba jechać (Mikoszewo ). Allegro , Orlen , Pocztex dużo szybsze . WadyDuże opóźnienia 100% -
~A to ciekawe / 2023-06-19 11:29
zwierzakidopaki.wordpress. com/aktualnosci/
Paczki ok, ale firma transportuje również zwierzęta do paczkomatów. Jest to teoretycznie zabronione, ale w praktyce nie robi s tym niewiele. Brak oficjalnych sankcji dla osób wysyłających zwierzęta do, lub za pomocą paczkomatu. -
~Ad / 2021-06-17 11:07
Reklamacje są niemożliwe do uzyskania. Przez błąd aplikacji nie mogłam zareklamować uszkodzonej przesyłki przy paczkomavir. Pan z infolinii podal mi instrukcje jak zareklamowac przesyłkę po 30 dniach otrzymałam odpowiedz ze reklamacja nie została uwzględniona z powodu nie uzupełnienia jednego z formularzy o którym pracownik infolinii inpost mnie nie poinformował . Nieuczciwe traktowanie. ZaletySzybko dostawa , wygodaWadyReklamacje- absolutny brak pomocy, odpowiedz po maksymalnym czasie,
Pomoc na infolinii - różnie, pracownicy niedoinformowani -
-
~Adrian / 2020-03-28 13:50
Brak możliwości / alternatywy w sytuacji, gdy wysyłający nie ma możliwości wydrukowania i naklejenia na paczke do inPostu ze skutkiem takim, że jest stan epidemiczny w Polsce z powodu CoVID19 i wszelkie usługi typu ksero są zamknięte, a w mieszkaniu wysyłający nie posiada drukarki, żeby to nadrukować i nakleić. Co wtedy? Próba dzwonienia do pomocy centrali inPost bez skutku. Mój nr kontaktowy 799 336 466 ZaletySzybki i wygodny odbiór z potwierdzeniem do numeru odbierającego paczki.WadyBrak alternatywy w sytuacji gdy wysyłający nie ma jak wydrukować -
~Aga / 2020-02-20 21:39
Firma zachowuje się jak całkowity monopolista, który nie musi dbać o opinie klientów. Niszczą przesyłki, a potem wykręcają się od jakiejkolwiek odpowiedzialności, odsyłają człowieka z kwitkiem, bo nie pojechał z uszkodzoną przesyłką do siedziby oddalonej o ponad 7 kilometrów. Nie słuchają żadnych argumentów, najwyraźniej uważając klienta za oszusta, który sfabrykował zdjęcia zniszczonego towaru. Potrafią w odpowiedzi tylko cytować ustawy, Jestem bardzo zawiedziona takim podejściem. -
~Aleksandra / 2023-05-16 15:19
W taki sposób do paczkomatu że nie dało się jej wyjąć bez rozerwania opakowania WadyNiedostosowanie skrytki do wielkości paczki -
~Alicja / 2022-02-25 15:12
Osoby, które które zatrudniają to jedna wielka pomyłka. Strasznie nie mili i agresywni kurierzy. Nie zamówię już przed kurier Inpost
strona 43 z 400
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »