Kurier jak pakuję paczki do paczkomatu to rzuca nimi lub je zgniata zeby sie tylko zmieściły.
ZaletySzybkość dostawy
WadyObchodzenie sie z paczka
~Po prostu klient ( nie jestem robotem) / 2023-05-11 16:43
Ocena: 3.67 / 5
Nie polecam Mata z info-linii te pierdzielone roboty skutecznie doprowadzą człowieka do szewskiej pasji. Całe szczęście po nieudanym kontakcie z automatem zostałem przekierowany do Człowieka który w miły i przystępny sposób wyjaśnił co się stało. Pozdrowienia dla Pań z infolinii a Mata można zwolnić. Liczy się człowiek.
ZaletyKompetentny człowiek na info linii.
WadyInfo robot który marnuje twój czas.
~PROMYCZEK / 2022-04-20 11:07
Ocena: 3.67 / 5
Ja czekam i czekam,kuriera nie widac a tu slub za 3dni.
ZaletyZalety,sa no bo jezdza
WadyWady?nie spieszy im sie
~prusak / 2020-05-21 11:59
Ocena: 3.67 / 5
Bydgoszcz. Dostałem e-mail że paczka czeka na odbiór w paczkomacie. Otwieram skrytke a ona pusta. Zgłosiłem na formularzu reklamację. W odpowiedzi poinformowano mnie, że na rozpatrzenie reklamacji mają termin 30 dni.Jeżeli paczka nie wróciła do nadawcy to mogę ją uznać za straconą.
Zaletyszybkość, komunikacja z odbiorcą
Wadymałe szanse na odzyskanie paczki gdy w czasie transportu przepadnie
~Pyska / 2022-08-05 13:33
Ocena: 3.67 / 5
Kurier sam sobie daje napiwki.nie wydaje jak należy.
ZaletySzybko
WadyTrzeba patrzeć co niektórym na ręce.
~Ragnar Lodbrok. / 2022-11-02 20:44
Ocena: 3.67 / 5
Brak możliwości kontaktu telefonicznego do działu reklamacji. Kontakt wyłącznie e-mail, i cały czas to samo, zawsze szukają kruczków prawnych tak żeby tylko odrzucić reklamację. Jak jest wszystko ok to nie ma problemu, jak jest problem to nie załatwisz nic. Kończę współpracę z nimi, dla mnie zostaje tylko DPD od teraz.
~ren / 2021-05-26 14:38
Ocena: 3.67 / 5
nadawca otworzył skrytkę i pustą zamknął bo paczka za duża-status przesyłki nadana w paczkomacie. Telefon codziennie 4x każdy z obsługi każe czekać po 5 minutach to samo,status już jest zmieniony, inny można nadać na to samo,pisemny kontakt proszę czekać na reklamację,czyli do 1mc po to by zmienić status pustej skrytki,że jest nie nadana i otrzymać zwrot pieniędzy z OLX. Doprawdy bardzo duży dylemat dla pracowników obsługi klienta!!!
Zaletyprzesyłka szybka, sprawna
WadyZle wyszkolona Obsługa klienta
~Robert / 2020-07-27 10:49
Ocena: 3.67 / 5
Dramat. Zero kontaktu. Informacja telefoniczna to łaska że dzwonisz i po co. Ich czas jest cenny... Musiałem być debilem że ponownie skorzystałem z ich usług. Nie polecam. Udzielam opinii pod nr tel. 511 341 879.
~Robi / 2022-06-07 13:19
Ocena: 3.67 / 5
A można zrobić tak, że od momentu gdy znam nr. przesyłki mogę ją przekierować do paczkomatu. Chodzi o to,że gdy wybieram kuriera, to on podjeżdża pod dom i widać to w GPS, ale odjeżdża nie dostarczając mi paczki. Pomimo tego że jestem w domu. Stoi pod bramom chwilę i jedzie. Ja nie dam rady stać cały dzień w oknie i czekać. Jak dzwonię na infolinię, że dostałam maila ze on u mnie był i to było 10 min temu to słyszę że się nic nie da zrobić. A kurier paczkę jeszcze ma i ja bardzo chce ją odebrać ????
~Rozczarowana / 2023-01-11 16:59
Ocena: 3.67 / 5
Dziś ledwo co udało mi się wyciągnąć paczkę ze skrytki. Pudełko było załamane żeby je tam mógł kurier wcisnąć ale już z wyjęciem był duży kłopot,a do tego wszystkiego jeszcze to była górna skrytka i przy moim 166cm wzrostu naprawdę się namęczyłam. To był albo bardzo złośliwy kurier albo bez deka rozumu.
ZaletyWygodny odbiór zakupów
WadyNieodpowiedzialny i głupi kurier który psuje opinie całej firmie.
~Ryszard / 2023-12-14 16:07
Ocena: 3.67 / 5
Firma InPost jest niewiarygodna. Nie wolno otworzyć przesyłki przed jej opłaceniem.w czasach dzisiejszego oszustwa jest to niezbędne aby nie dać się oszukać.
~Sandra / 2021-03-03 05:52
Ocena: 3.67 / 5
Na portalu sprzedażowym miałam ustawiony stary numer. Etykieta jest generowana automatycznie. Nadawca jedynie wrzuca paczkę do paczkomatu. Paczki umieszczono mi w multiskrytce. Nie przejmowałam się, bo zawsze kod przychodzi w mailu, a tu zonk. Do multiskrytki nie wysyłają. 3 dni szarpaniny z InPost. Nadawcy zmienili numer telefonu. Żaden kod nie przyszedł. Konsultanci jak boty klepią nieustannie te samą regułkę. Żenujące. Składam na nich skargę do urzędu ochrony praw konsumenta. Tyle co nerwów zjadłam to moje
~Sandra / 2021-08-17 22:12
Ocena: 3.67 / 5
Na terenie pierzchnicy tobą bardzo długo czekać na paczke
ZaletyJak pan róż wozi paczy to są rano
WadyJak pani rozwozi paczki to trzeba czekać do 20
~Snickers7 / 2023-09-27 09:45
Ocena: 3.67 / 5
Jeśli chodzi o przesyłki i paczkomaty to Inpost sprawdza się rewelacyjnie. Szybkie dostawy, cenowo konkurencyjnie no i odbiór z paczkomatów w dowolnym, momencie. Ocena 5/5.
Jeśli chodzi o Reklamacje to już nawet nie jest źle - to dramat. Uszkodzona przez Kuriera przesyłka. Po uszkodzeniach widać jak bardzo źle obchodzono się z paczką. A reklamacja i odwołanie odrzucone - tłumaczenie że skoro towar uległ uszkodzeniu to znaczy że był źle zapakowany. Jak by był dobrze zapakowany to nie uległby uszkodzeniu.
Tłumaczenie rodem dla Debili przez Debili.
Dla tanich towarów polecam. Ale droższe rzeczy bałbym się wysłać Inpost-em.
ZaletySzybkość wysyłki, Paczkomaty, Aplikacja.
WadyReklamacje
~Staszek / 2022-01-12 20:58
Ocena: 3.67 / 5
Firma in post spada na psy zatrudniając kurierów zza wschodniej granicy bez wiedzy języka polskiego którzy regularnie mylą i zamieniają przesyłki , w dniu dzisiejszym zamiast mojej paczki otrzymałem 2 kilogramy czosnku , natychmiast zadzwoniłem do Pana który wysłał tę paczkę , po rozmowie okazało się że przesyłka była zaadresowana do innego klienta na moim osiedlu , Zadzwoniłem do Pana który miał odebrać czosnek i wymieniliśmy się otwartymi już paczkami , z tego co mi wiadomo takie pomyłki u mnie na osiedlu mają miejsce kilka razy w tygodniu , nigdy już nie będę korzystał z usług tak niekompetentnych ludzi i firmy in post
WadyKurierzy ze wschodu regularnie mylą przesyłki w paczkomatach to kary godne
~Sygdysuz / 2022-03-23 13:47
Ocena: 3.67 / 5
Paczki dochodzą do klienta uszkodzone. Trzeba samemu schodzić po odbiór, ponieważ leniwym kurierom nie chce się wchodzić.
ZaletySzybka dostawa paczek
WadyPaczki dochodzą uszkodzone.
~Tadeusz / 2021-10-21 22:14
Ocena: 3.67 / 5
In post nie powinien wysyłać kodu odbioru przesyłki przed jej dostarczeniem do paczkomatu. Stałem zdezorientowany po wbiciu
kodu przy wyświetleniu, że popełniłem błąd i tak trzy razy. Dlatego radzę wszystkim, że nie należy się spieszyć z odbiorem pączek.To jest przeciwieństwo l post robił jakiś czas temu kampanię promocyjną żeby odbierać paczki jak najszybciej???
~Tomek / 2022-10-13 19:29
Ocena: 3.67 / 5
Kurier nalegał na zapłatę kartą - nie chciał przyjąć gotówki , nie miałem takiej kwoty na karcie - klienci płacą mi w 90 % gotówką - wkurzyło to mnie trochę - ostatecznie przyjął kasę
Zaletyszybkość dostawy
Wadynachalne wymuszanie płatności bezgotówkowej
~tommmmmmm / 2020-04-16 20:11
Ocena: 3.67 / 5
zamówiłem trzy paczki wylądowały w innym paczkomacie oddalonym od docelowego o ok 10 km
~tomtom / 2022-02-10 09:29
Ocena: 3.67 / 5
inPost. Odbiór Paczki regulaminowe 48 godzin. Półtorej godziny przed określonym czasem nie mogę odebrać paczki z Paczkomatu i wymuszono przez firmę na mnie opłatę o kolejne 7,99 na następne 48 godzin. Niech dziennie będzie takich przypadków w Polsce tysiąc razy ta kwota i wiadomo z kąt ma "Góra " na podwyżki.