Paczka nadana 2 tygodnie temu, trafiła do oddziału ale z niego wyjść nie może. Po trzech telefonach na infolinię ustaliłam, że na zgłoszoną prośbę o sprawdzenie paczki Oddział wcale nie musi mi odpowiedzieć i mam złożyć reklamację do Vinted, aby odzyskać pieniądze. Ciekawe podejście ma inpost odsyłając do vinted, skoro osoba która wysłała paczkę dostarczyła ją do paczkomatu, kurier odebrał dostarczył do oddziału a teraz jej nie ma. Pani z inpost odmówiła przyjęcia reklamacji mimo tego, że to właśnie inpost zagubił paczkę a nie vinted. Inpost ma chore procedury i nielogiczne. Ja zapałaciłam a teraz mam reklamować do firmy, która tylko wystawiła etykietę i to, że nikt nikt nie musi się ze mną kontaktować jak paczki nie odnaleźli a mieli sprawdzić co się dzieje. WadyNie dotrzymali umowy, nie dostarczyli paczki, nie ma możliwości złożenia reklamacji, inpost jak zagubi paczkę to nie musi informować klienta o tym