Beznadziejny kurier Łódź/Nowosolna. Kłamczuch do potęgi entej. Aż żałosne. Nie wydał mi paczki, mimo że została opłacona i widział potwierdzenie zapłaty!!! Jakiś absurd! Skarga złożona.
ZaletyBrak
WadyKurier Łódź Nowosolna nie jest wiarygodny. Nigdy więcej nie zamówię za tym pośrednictwem. Przestrzegam, opisując sytuację jaka mnie spotkała.
~Pauletta / 2023-10-03 20:25
Ocena: 5.00 / 5
Kacper B. najlepszy kurier w okolicy, mega poświęcenie i zaangażowanie dla "klientów". Pozdrawiam
~Ada / 2023-10-03 19:00
Ocena: 1.00 / 5
Po 2 rozmowach z konsultantem i zapisanej prośbie o dostawę po 17 zostałam zignorowana. Przy 2 próbie dostarczenia przesylki kurier się ze mną nie kontaktował,
Absolutnie nie polecam.
ZaletyBrak,
WadyBrak poszanowania próśb odbiorcy
~ja / 2023-10-03 18:17
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobrze szybko najlepsza firma w innych nie oplaca sie zamawiać apka dobra przejrzysta nadawanie bez etykiety wygodne
ZaletyCzas i cena wszystko wsm
~Weronika / 2023-10-03 17:25
Ocena: 3.00 / 5
Jestem zawiedziona. Kolejny raz miałam paczke wrzuconą nie dosyć że na samą górę to jeszcze na sam tył skrzynki. Ludzie pomyślcie trochę. Nie wszyscy mają dwa metry wzrostu. Gdybym nie była przy paczkomacie z mężem, który musiał podskoczyć żeby wyciągnąć paczkę ze skrzynki to nie wiem, chyba musiałby mnie posadzić. Co za problem zostawić paczkę na brzegu? Trochę empatii.
ZaletyPaczki nie przychodzą zniszczone.
WadyBrak myślenia kurierów.
~niezadowolona klientka / 2023-10-03 15:55
Ocena: 3.33 / 5
kurier do bani... nie raczy zadzwonić i zostawia paczke przy ruchliwej drodze... zamiast wjechać na podwórko i zostawić pod domem... nie ma bramy...dziś przechadzał się menel i skręcił jak zobaczył stojącą paczke... gdyby nie wyszła akurat mama to by zarąbał ... poprawcie się bo potem nie wasza wina... a to już nie pierwszy raz taka sytuacja... z innymi firmami nie miałam nigdy takich problemów...a zamawiam sporo
Zalety...
Wadybrak info od kuriera że jest z paczką
~oo / 2023-10-03 01:00
Ocena: 3.00 / 5
Żenująca firma.
Wg ustaleń na stronie - powinna być możliwość przekierowania paczki od kuriera do paczkomatu z poziomu aplikacji lub linka.
Linka nie uświadczysz w mailu. W aplikacji okazuje się nie wszystkie paczki mają tę funkcjonalność. Więc dzwonię na infolinię. Obsługa klienta beznadziejna: nie wiem, nie mogę... odsyła do kuriera - kurier do nich... absurd i zero pomocy.
Brak możliwości przekierowania na inny adres, brak możliwości odbioru z punktu obsługi czy paczkomatu i w konsekwencji paczka wróciła do Nadawcy.
ZaletyZero
WadyIdioci w punkcie obsługi. Myślenie typu A -B -C i zlewanie klienta.
~Grażyna / 2023-10-02 16:30
Ocena: 5.00 / 5
Chciałam podziękować za umieszczenie dwóch przesyłek w jednej skrytce, ale w dolnej części paczkomatu. Gdyby kurier wrzócił wszystko na samą górę, to nie dosięgnęlabym drugiej paczki. Dzięki wielkie. Dotyczy POZ185M. Miłego dnia. Polecam, często korzystam z tego paczkomatu, wszystko dochodzi na czas i w idealnym stanie.
~elf / 2023-10-01 16:24
Ocena: 1.00 / 5
paczka nigdy nie dotarła do paczkomatu, nie otrzymałam żadnej informacji, że czeka w paczkomacie, jeszcze kłamali ze nie odebrałam jej w terminie, kontaktowałam się z obsługą klienta, która jest kolejną porażką, gdzie arogancki babsztyl , aroganckim tonem oświadczył ,że po ich stronie nie ma żadnej winy, po czym babsztyl się rozłączył...absolutny SKANDAL..
lepiej dopłacić innej firmie niż szarpać się z motłochem, nie polecam
Zaletybrak
Wadywszystko
~Eduta / 2023-09-30 11:58
Ocena: 2.00 / 5
Brak kontaktu z kurierem, nie odbiera tel odesłał mi paczkę do nadawcy bez kontaktu ze mną.Wiecej przez tą firmę nie zamówię
~Robert że / 2023-09-29 18:02
Ocena: 5.00 / 5
Niema lepszej firmy ,wszystko ok ,tej firmie można zaufać.
ZaletySuper.
WadySuper
~Fryzjer / 2023-09-29 13:28
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka przyszła w fatalnym stanie. Oczywiście reklamacja odrzucona. To cud że paczka była w środku kompletna. Brak profesjonalizmu ,nastawieni tylko na kasę. Wstyd i żenada. Tej firmie dziękuję
ZaletyBrak
WadyŹle podejście do klienta
~JOANNA / 2023-09-29 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Bez powiadomienia odbiorcy zmieniają paczkomat ( który nigdy nie jest przepełniony), na paczkomat do które trudno dotrzeć bez samochodu. Przesyłka trochę waży. Infolinia niezbyt pomocna, mogą niby przekierować ale możliwość odbioru powoduje dla mnie dodatkowe koszty.
ZaletyBrak
Wadyleniwi , chamscy kurierzy
~milalem / 2023-09-29 10:46
Ocena: 5.00 / 5
Kurier InPost Kod odbioru 659738
Paczka dostarczona w zawrotnym tempie, miała być dwa dni później
Miła NIESPODZIANKA.
Kurier bardzo miły. Dziwię się negatywnym komentarzom.
Za każdym razem Firma pracuje rzetelnie.
POLECAM, POLECAM...
ZaletyBardzo dobre
Wadynie ma
~fredlak / 2023-09-28 14:19
Ocena: 4.33 / 5
Na 200 dostarczonych przesyłek z 1 był problem... W ogólnym rozrachunku bardzo dobrze. Zawsze na czas.. Polecam
~Laliq / 2023-09-28 12:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy kurier w Polsce. Proszę się wystrzegać tego serwisu. Firma nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Usługa klienta jest bezużyteczna. Tylko pomylisz się o literkę, podasz 'a' zamiast 'ą' i pomoc zostanie ci odmówiona. Nawet jeżeli w całym państwie jest tylko jedna taka ulica. Brak człowieczeństwa i kreatywności. Strata czasu, pieniędzy, a przede wszystkim nerwów.
ZaletyTylko kierowcy są tu kompetentni.
WadyBark jakiejkolwiek pomocy ze strony usługi klienta. Nie wywiązywanie się z własnych obowiązków. Bark nastawienie na rozwiązanie problemu.
~Łukasz 6200 / 2023-09-28 11:07
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakaś porażka, koperta pocztowa szła cztery dni,brak możliwości reklamacji, biuro obsługi podaje inny termin realizacji niż gościu w dziale reklamacji, zresztą poczytajcie sami moja korespondencje:
-wiadomość z biura obsługi:
Uprzejmie przypominam, że deklarowany czas doręczenia standardowej paczki do maszyny Paczkomat® to D+2, czyli dzień nadania plus do dwóch dni roboczych.
-wiadomość z działu reklamacji:
Termin deklarowany o którym poinformowało biuro obsługi klienta wynosi D+2 jednak termin gwarantowany po którego przekroczeniu należy się zwrot za nadanie to d+5. Zgodnie z zapisem regulaminu podanym w decyzji reklamacyjnej, tj: Regulaminem świadczenia usługi „Paczkomat 24/7” przez InPost Sp. z o.o.
Zgodnie z powyższym termin gwarantowany doręczenia został zachowany, a roszczenia reklamacyjne uznano za niezasadne.
To są jaja jak berety,biuro obsługi ma jeden regulamin doręczenia przesyłki,a biuro reklamacji drugi, który wyciąga na wierzch kiedy im wygodnie.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie z możliwych
~Anna / 2023-09-28 09:29
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo marna firma. Reklamację to jakiś żart. Złożyłam reklamację czekałam 30dni zadzwoniłam ponownie dowiedziałam się że od dnia otrzymania email od firmy in post mają kolejne 30 dni na zwrot środków . Maskara . Kurierzy nie przyjedzają pod dany adres. Według mnie najgorsza firma kurierska
~Nao / 2023-09-27 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie informuje o dostarczeniu paczki, nie wysyła SMS ani nie dzwoni. Kurier przywiózł paczkę lecz poniszczoną, pozostawioną na wycieraczce jak jakiś smieć. Etykieta z adresem itd. porwana, jak sama paczka. Kupier zadzwonił raz pod drzwi i ucieł. Jak by nas i było to by ukradli. Nie polecamy, lepszy Pocztex, poczta polska czy dpd, wszystko tylko nie InPost.
ZaletyNie ma
WadyWszystko.
~Je*ac inpost / 2023-09-27 14:59
Ocena: 1.00 / 5
Totalnie dno nie polecam kuriera z inpost nie dostarczono mi paczki nadal czekam