Z InPostem jest tak, że jak wszystko idzie ok to spoko. Gorzej jak zaczną się komplikacje...to już rozwiązanie problemu mija się z cudem. Kontakt z nimi jest zerowy, ich poziom wiedzy jest zerowy, ich reagowanie na problem jest zerowe. Wynika to chyba z tego, że czują się bezkarni, bo żadna instytucja nie dobrała im się jeszcze do tyłka. I teraz z wielką chęcią napiszę UOKiKu- i Wam Ludzie też to polecam, bo to co się teraz dzieje, to jakiś cyrk. Masowe psucie ludziom świąt a ja nie pozwolę sobie na sytuację, żeby moja paczka z cenną zawartością, zginęła w "tajemniczych okolicznościach" na jakimś oddziale (nawet nie potrafią zlokalizować jakim) i nie można nic z tym zrobić.ZaletyPóki się nie natniesz to jest ok
WadyZerowy kontakt z klientem, zero zainteresowania problemem, gubienie paczek, zerowa wiedza pracowników, mają najwyższe ceny jeśli chodzi o usługi kurierskie a obsługa klienta to jakiś żart