Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7997 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2023-11-29 18:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo długo trzeba czekać, kilka razy korzystam i za każdym razem spóźnienia. Niby odebrana iw przygotowaniu do odebrania a cały dzień czekania.... Albo od 9 do następnego dnia.
    Kurierzy robią swoje masz weź i spadaj...
    ZaletyNiewiem bo nie znam
    WadyWymienione wyżej
  • ~Romeo / 2023-11-29 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie poleca firmy kurierzy chyba piszą co cha w sprawach doręczeń paczek
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Maciekkk / 2023-11-29 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra paczke za pobraniem nie mozna odebrac w punkcie gotowka a gdy juz chcialem zaplacic karta to wcale niepozwala odebrac paczki nie przekierowywuje do płatności do tego infolinia to sie chyba z chlewem numerami wymienila, INPOST za kazdym razem kiedy jestem ZMUSZONY korzystac z ich "uslug" musza byc jakies problemy.
  • ~Wkurzona / 2023-11-29 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma, kurierzy bezczelni, aroganccy, robią łaskę że przywiozą paczkę, umawiają się i ich nie ma a człowiek czeka urywając się z pracy , nie polecam
    DHL, DPD rzetelne i nigdy się nie zawiodłam
  • ~Orlik / 2023-11-29 14:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurierzy coraz gorsi. Chamstwo, buta i arogancja. Osoba chora musi sama dźwigać gabarytowe pacczki bo kurier mówi, że jego to nie interesuje. Zacznijcie zwracać uwagę, kogo zatrudniacie. Obecnie, będę korzystać z usług innej firmy w miarę możliwości. Bo z kimś, kto nie ma empatii nie da się współpracować.
    ZaletyByły: kultura, empatia, uśmiech.
    WadyChamstwo, buta, arogancja.
  • ~Oskar / 2023-11-29 13:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa infolinii to jakby rozmowa z analfabetą. powtarzający się pracownik, nie potrafi wysłowić się, powtarza jedno i to samo zdanie w koło.
    Kontakt z infolinią x2 dwóch pracowników dwóch pracowników zatrudnionych chyba po podstawówce.
    Oczekując na paczkę nie potrafią podać numeru do kierowcy, nie potrafią podać kodu odbioru paczki.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyInfolinia, jakość obsługi
  • ~Klient / 2023-11-29 11:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam firmy InPost która ma gdzieś klientów i reklamację spowodu uszkodzenia przez kuriera przesyłki tłumaczy to złym zabezpieczona przesyłka
    ZaletyZadne
    WadyZle zabezpieczenie przesyłek przez kuriera rzucanie przesylek przygniatanie
  • ~Bogdan / 2023-11-29 09:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Ostatnio siE opóźniają dostawy do paczkomatów o jeden dzień -podejrzewam, że to nawał zakuów przedświętami -mikołaj , czarny piatek itp. ogólnie jest spoko na plus.
    ZaletySolidność
    WadyRaczej nie ma
  • ~Sławek / 2023-11-28 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO I KUPA MUŁU
    CZEKAM AŻ TA FIRMA ZBANKRUTUJE
    KLIENT NA OSTATNIM MIEJSCU
    Zaletybrak
    Wadymało miejsca na wymienienie wszystkich
  • ~Edi / 2023-11-28 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tomej

    Klijenci może chorzy ale to oni płacą za przesyłkę i mogą wymagać taki jest regulamin ipostu .

    PAJACU
    ZaletyZALET Brak jakich kolwiek
    PSEUDO FIRMA KURIERSKA

    NIE MAJA NAWET SWOICH ODDZIAŁÓW TYLKO
    WYNAJEM DZIŚ SA JUTRO MOŻE INPOSTU NIE BYC.

    WSZYSTKO WIRTUALNE.
    WadyWszystkie
  • ~Tomej / 2023-11-28 20:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Mięso haha wez kobieto Inpost to nie chłodnia hah
    ZaletyWszystko
    WadyChorzy klienci xD
  • ~Klaudia / 2023-11-28 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Składam skargę na infolinie inpost.
    Zawsze zamawiając mrożone jedzenie dla mojego psa wybieram te firmę w celu dostarczenia mięsa. Wcześniej nie było problemu. Przesyłka była następnego dnia w okolicy godziny 13- wiec mięso było nadal zamrożone.
    Dziś termin doręczenia się przedłuża. Szukałam pomocy na infolinii. Przedstawiłam sytuacje. Zasugerowałam, ze mogę podjechać gdziekolwiek w BydgosCzy, by tylko odebrać przesylke. Pani z infolinii notorycznie powtarzała - ze czas doręczenia to 2 dni robocze- z czym się absolutnie zgodze….ale tu chodzi o zamrożone mięso w większej ilości dla mojego psa, które zostanie zmarnowane- tylko i wyłącznie przez brak empatii i chęć pomocy klientowi. Powtarzam! Mogłam podjechać gdziekolwiek w Bydgoszczy, by tylko uratować towar.
    Straciliscie klientkę- tym samym nie polecam z korzystania z usług inpost.
  • ~MM / 2023-11-27 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd zaangażowaliście się w globalistyczno-masońską kampanię o rzekomym "śladzie węglowym" obiecuję wam, że nie będę więcej korzystać z waszych usług (do czasu, aż nie zaniechacie tego antyludzkiego przedwsięwzięcia).
    Wadyglobalistyczne suki
  • ~Jesa / 2023-11-27 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka która umieściłam w paczkomacie w której znajdowała się nowa kurtka zaginęła. Zbywają ludzi na infolinii. Nie bora odpowiedzialności za to.
  • ~Iwona / 2023-11-27 07:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Słabo, paczka z nieznanych mi powodów została odesłana. Zgodnie z SMSem miała być w środę, w piątek zadzwoniłam do kuriera i powiedział że będzie w poniedziałek, a w poniedziałek okazało się że odesłano do nadawcy, do Danii. SMSa mogli wysłać, a nie mogli zadzwonić że jest jakiś problem z paczką. Konsultant był niemiły i informacji udzielał jakby pracował za karę. Koszmar
    ZaletyBrak
  • ~Stanisław / 2023-11-25 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultant Inpostu się obraził i rozłączył nie załatwiając sprawy ....

    Po raz kolejny w ostatnim czasie nie mogłem odebrać paczek z multiskrytki w paczkomacie Inpostu więc po kilku niueudanych próbach otworzenia skrytki, zadzwoniłem zmarznięty o pomoc do ich konsultanta. Ten zamiast szybko załatwić sprawę, gdyż stałem w mokrej, śnieżnej brei przed paczkomatem (brak możliwości odpływu wody z powodu niewłaściwego posadowienia paczkomatu) zdawał się celowo przedłużać te procedury dociskania skrytki aby się cudem otworzyła? Informowałem go, że przed telefonem do niego kilkakrotnie próbowałem tak otworzyć skrytkę, co nie pomagało. Skrytka nie jest z gumy i jak kurier wciśnie na siłe kilka przesyłek, to nie pomoże to w otwarciu skrytki. W międzyczasie w kolejce ustawili się inni klienci i cała sytuacja stała się nerwowa. W skrytce znajdują się przedmioty medyczne konieczne w szpitalu mojej żony. W końcu konsultant "się obraził", gdy ośmieliłem się zdenerwować tym cyrkiem i bezskutecznym otwieraniem skrytki i się rozłączył nie załatwiając mojej sprawy.
    ZaletyBrak
    Wady- Kurierzy "na siłę" upychają paczki w mutiskrytkach uniemożliwiając ich otworzenie (w ostatnim czasie miałem kilka takich przypadków)
    - Nie monitorują dostępu do paczkomatu (dostęp do paczkomatu, a w szczególności wyświetlacza jest w wodzie/śniegu.
    - Paczkomat znajduje się w miejscu gdzie nie ma dostępu do internetu w pochmurne, śnieżne dni
    - Skandaliczne zachowanie konsultanta, zupełny brak empatii - rozłącza się podczas prośby o pomoc.
  • ~Kranik / 2023-11-25 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost najgorszą firma kurierska nie dostarcza paczek na czas a dzwoniąc na infolinię również kupę klamst
    ZaletyNie mają zalet
    WadyOszustwo i nie wywiązywanie się z dostawy
  • ~Janusz / 2023-11-25 18:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Paczka wydana do doręczenia o 8.30 dotarła do paczkomatu o 16.00 (ta sama miejscowość). To tak, jakby na drugi dzień, bo potrzebna jest do południa. To nie pierwszy raz.
  • ~perkoz / 2023-11-24 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka rozwalona w pył, reklamacja odrzucona, odwolanie odrzucone... Zniszczyli przesylke i oczywiscie nie jest to ich wina, tylko zlego zapakowania paczki!
    szkoda gadac, monopolisci bez szacunku do klienta...
    Zaletyzadnych, drogo i nieprofesjonalnie
    Wadydrogo, nie uznaja reklamacji zniszczonych w transporcie przesylem
  • ~Nina / 2023-11-24 17:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier którego zamówiłam mnie olał. Nie przyjechał pomimo, że specjalnie siedziałam w domu cały i nie wyszłam ani na minutę. Pan kurier udał, że nie ma mnie, wpisał w systemie, że nadawca nieobecny i tyle. Obsługa na infolinii spoko, ale oszustwa przez kuriera niewybaczalne.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12505
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4082
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960