Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8039 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2023-12-23 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji w firmie InPost jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Paczka dotarła pusta z winy firmy InPost, która w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności. Ilość straconego czasu na wymianę korespondencji z firmą jest bezcenna. Obsługa telefoniczna również na słabym poziomie. Brak kompetencji pracowników. Nie polecam !
    ZaletyZadnych
    WadyDział reklamacji, infolinia
  • ~Anita / 2023-12-23 06:07
    Ocena: 5.00 / 5
    To najlepszy obecnie przewoźnik,szybko i bez żadnych opozniej.paczka w drugi koniec Polski w niecałe 48h super. Polecam
  • ~Klon / 2023-12-22 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dane adresowe są dobre mój partner czekał pod tym adresem dwa dni. Numer telefonu również podałam do partnera i kazali zostawić swój numer telefonu więc podałam. Nie wypełniłam żadnych dokumentów nadawczych wszystko uzupełniał Wasz człowiek w punkcie nadawczym nie otrzymałam żadnego pokwitowania.
    Po kontakcie kuriera z moim numerem telefonu (nie wiem dlaczego nie do odbiorcy mojego partnera ) przesłałam numer telefonu kuriera do mojego partnera, który natychmiast zadzwonił do kuriera a ten go skrzyczał, że on nie czeka bo już odjechał. Partner poprosił aby podał gdzie można odebrać przesyłkę po którą podjedzie, kurier wykrzyczał że czas się skończył a przesyłki i tak nie otrzyma.
    Partner zadzwonił do InPost po tym zajściu konsultant bardzo miły Pan Hubert Brożyna wyjaśnił aby się nie przejmować ponieważ inny kurier na drugi dzień dowiezie przesyłkę.
    Powiedział żeby zadzwonić z rana to poda numer telefonu do kuriera.
    Partner zadzwonił na infolinię wielokrotnie za każdym razem otrzymał informację że przesyłka jest jeszcze nie nadana dla kuriera.
    Po tym incydencie partner złożył reklamację i rezygnacje prosząc aby przesyłka trafiła do nadawcy ponieważ już więcej nie będzie go w Warszawie. Konsultantka zapisała wszystko i powiedziała, że przesyłka zostanie odesłana do nadawcy.
    Żądam aby natychmiast zwrócić przesyłkę.
    ZaletyNigdy więcej dziadostwa
    WadyChamstwo, niekompetencja
  • ~Ada / 2023-12-22 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    A moja paczkę kurier ma już drugą dobę i zniknęła… nikt nie wie gdzie jest… super gwarancja dostawy do 23 ???? i forma nie ma kontaktu z kurierem i nie mogą ustalić gdzie jest paczka to skandal
  • ~Mateusz / 2023-12-22 19:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka została odebrana przez niewiadomo kogo, po konsultacji z inpost stwierdzili, że została dostarczona do sąsiada, czekam już drugi dzień bo niby kurier został tam wysłany i nadal nie otrzymałem przesyłki
  • ~Mateusz / 2023-12-22 19:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka została odebrana przez niewiadomo kogo, po konsultacji z inpost stwierdzili, że została dostarczona do sąsiada, czekam już drugi dzień bo niby kurier został tam wysłany i nadal nie otrzymałem przesyłki
  • ~Barbara / 2023-12-22 19:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo chciałabym podziękować pracownikom in post za tak trudną pracę zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Bardzo zdziwiła mnie informacja od kuriera że czeka przy paczko macie i ma moją paczkę. Ten człowiek czekał aby wydać paczki następnego dnia to samo. Bardzo dziękuję i jestem wdzięczna za poświęcenie waszych pracowników.
    ZaletyProszę podziękować waszym pracownikom za ich poświęcenie jestem pełna szacunku. Zawsze dostarczają na czas.
    WadyBez wad
  • ~Marcela / 2023-12-22 19:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Już drugi raz kurier przekierował paczkę do innej miejscowości nie dając nawet znaku i nie zadzwoniąc. Specjalnie muszę teraz siąść samochód i jechać 10 km po paczkę ????????‍♀️ dwa tygodnie temu dokładnie zrobił to samo dzwoniłam mieli mi dać znać mówiłam żeby dowieźli paczki ani be ani me nikt nie oddzwonił. I dzisiaj to samo zrobili czyli 22 grudnia.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Mateusz / 2023-12-22 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Firma nie kompetentna do obsługi się dodzwonić to cud. Paczkomat zepsuty od kilku dni paczki odebrać nie można..prezent na święta kupiony a INPOST NAWALA!!!

    WSTYDD I HAŃBA !!!!
  • ~Anna / 2023-12-22 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostarczyli, bez mojej zgody i wiedzy, paczkę do innego niż wybrany paczkomatu, z ktòrego nie mogłam odebrać bo jestem niepełnosprawna,następnie odesłali do oddziału i choć codziennie dzwoniłam i wyjaśniałam, obiecywali mi, że dostarczą do wybranego a tymczasem w piątek wieczorem przed świętami odesłali do nadawcy. Mòj wnuk zostaje na święta bez wymarzonego prezentu. Chce mi się płakać
  • ~Rika / 2023-12-22 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier w miejscowości Sulejów woj łódzkie to prawdziwy dramat. Istny pan i władca. Zawsze wydzwania klienta z domu i nigdy nie dostarczy paczki pod drzwi,trzeba biec do jego samochodu. Paczki przetrzymuje kilka dni i pisze że nie zastał nikogo w domu choć to bzdura. Nie odbiera telefonu nigdy. Myślę że InPost powinien jeśli chce mieć klienta pozbywać się tego rodzaju złośliwych pracowników jednak jest inaczej bo pomimo skarg pan ciągle jeździ i ma się dobrze.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Jadwiga / 2023-12-22 14:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Pan Kurier (xxx xxx 832 - Baza Bydgoszcz obsługujący rejon Sępólna Kr) kompetentny i miły.
    Zaletydbałość o przesyłki, kultura osobista
    Wadynie znajduję
  • ~Krzysztof / 2023-12-22 12:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Informacja paczka nie dostarczona 10.48 byłem i czekałem . Jak nie wiedział gdzie dostarczyć miał nr tel. I tak już dwa dni wydzwaniania i zgłaszania braku dostarczenia paczki. Magazyn nie wydaje paczek indywidualnym odbiorcą. Stałem się ich niewolnikiem gdyż przetrzymują moją bardzo pilną paczkę . To jest chore 2 dni domagam się paczki
    WadyBarak odbioru osobistego z magazynu w krytycznych sytuacjach
  • ~Julia / 2023-12-22 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka to miało być dostarczenie przesyłki śmiech na sali. Ile mogło mi zająć wyciągnięcie pieniędzy i otworzenie drzwi, kurier do zwolnienia bardzo nie miły
    ZaletyBrak
  • ~Julia / 2023-12-22 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnimi czasy dostarczenie paczki to jakaś porażka. Kurier DPD umiał zaczekać aż dojdę do drzwi
  • ~Wkurzona / 2023-12-21 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Panu kurierowi nie chciało się ruszyć czterech liter na pierwsze piętro. Na! Nawet zadzwonić! O godzinie 11 dostałam powiadomienie odmowa odbioru o 12 złożyłam reklamacje paczka miała zostać dostarczona na drugi dzień jednakże wróciła do nadawcy! I tak zostałam bez prezentów na święta. Dziękuję Ci leniu patentowany. Łódź- Śródmieście. Obyś miał zrabane święta
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!
  • ~najskfofjsjaha / 2023-12-21 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, wieczne problemy. Chyba z 3 razy byłam zmuszona dzwonić na infolinię
  • ~Dapson / 2023-12-21 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została dostarczona pod inny adres niż miała być dostarczona,pani na infolinii wogole nie pomocna,a bardzo zależało nam na informacji ponieważ wartość przesyłki była bardzo duża.
  • ~ Claus Shwap / 2023-12-21 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej nie skorzystam z tej firmy. Checie nam naliczać co2 to zycze bankructwa
    ZaletyPokazali prawdziwa twarz
    Wady Naliczaja co2. zamach na naszą wolnosc
  • ~Marcin R / 2023-12-21 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka która najpierw z winy sprzedawcy opóźniła się tydzień, teraz jest opóźniona z waszej winy - i naprawdę trzymałbym frustrację w sobie gdyby to była tylko kwestia szczerego opóźnienia, a nie tego, że dziś na infolinii konsultantka po prostu mnie oszukała.
    W skrócie, zamówienie miało dotrzeć wczoraj, od godzin porannych miało status w doręczeniu - niestety nie zostało doręczone, o 19:33 przeszło spowrotem w status "Przyjete w oddziale InPost" prawdopodobnie okres świąteczny czy inne przeszkody, rozumiem i nie mam żalu.
    Dziś rano sprawdziłem status, i zobaczyłem że niezmiennie (na obecną chwilę nadal) ma status "w oddziale" - zadzwoniłem na Infolinię, połączyłem się z Panią Konsultant której imienia nie zapamiętałem (ale myślę, że u was łatwo sprawdzić) i poprosiłem o weryfikację, czy jest jakiś błąd czy naprawdę nikt mojej paczki nie przekazał dziś do doręczenia, Pani zadzwoniła do oddziału w Kielcach (tak twierdziła) i przekazała mi, że Oddział w Kielcach informuje iż to błąd, i moja paczka jest w doręczeniu i będzie dziś (2 razy mnie zapewniano), około godziny 17 zadzwoniłem ponownie, zapytać czy można ponownie to zweryfikować - inna Konsultantka poinformowała mnie, że zweryfikowała i moja paczka nie została przekazana do doręczenia...
    Rozumiem, że to dla was normalna polityka? Wprowadzanie w błąd, zamiast szczerze przyznać się do błędu/problemu?
    Gratuluje, i liczę dalszych sukcesów z takim podejściem do klienta, PRowo wychodzicie obronną ręka. ????
    ZaletyJedna Konsultantka szczera
    WadyDruga konsultantka poziom odwagi cywilnej Vladimira Putina
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12605
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8039
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009