Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8138 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nic / 2025-08-31 17:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierom nie chce się dostarczać paczek za przeproszeniem lecą w kulki
    ZaletyŻadna
    WadyCała firma to jedna wielka wada
  • ~Dorota / 2025-08-30 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam poinformować ,sposób przeprowadzenia rozmowy telefonicznej przez pracownicę infolinii InPost. Osoba, która odebrała mój telefon, sprawiała wrażenie, jakby dopiero co wstała z łóżka i nie miała zielonego pojęcia, jak powinna wyglądać obsługa klienta.

    Rozmowa była prowadzona w sposób chaotyczny, pracownica nie wiedziała, jak odpowiednio się zachować, jak poprowadzić rozmowę ani jak ją zakończyć. Nie posiadała wiedzy na temat zgłaszanego przeze mnie problemu, przez co traciłam swój cenny czas.

    Dodatkowo nie potrafiła poprawnie przeliterować mojego adresu e-mail, mimo że poprosiłam o to wyraźnie, aby upewnić się, ( stwierdziła , że z uwagi na RODO tylko ja mogę podyktować adres , ale ona nie może go powtórzyć- kuriozum.
    Prośba ta była podyktowana troską , aby informacje dotyczące zgłoszenia zostały wysłane na właściwy adres.

    Cała sytuacja była dla mnie nieprofesjonalna i oceniam ją jako dramatyczny brak przygotowania do pracy z klientem.
  • ~Dorota / 2025-08-30 08:25
    Ocena: 1.50 / 5
    UWAGA na sposób doręczania paczek!

    Zamówiłam przesyłkę .

    O 1 w nocy dostałam SMS, że paczka będzie dostarczona następnego dnia.

    Niestety: kurier tel : +48 508 487 184 nie odbierał telefonów, nie odpowiadał na SMS-y, przyszedł pod adres, gdzie mnie chwilowo nie było (ok. 15 minut), koleżanka poinformowała, że zaraz wrócę, a on odpowiedział, że ma 200 paczek i nie będzie czekał, nie zostawił żadnej informacji ani SMS-a o nieodebraniu.
    Zamiast kolejnych prób doręczenia które powinny być standardem,system automatycznie pokazał, że paczka została zwrócona do nadawcy już po pierwszej próbie!

    Takie zachowania kurierów to absolutnie niedopuszczalne działanie !!!!.
    My jako klienci ,nie możemy być pozbawieni prawa do kolejnych doręczeń, a kurier nie ma prawa traktować paczek jak problemu, który go nie interesuje.

    Chcę nagłośnić tę sprawę i zapytać: jak skutecznie zgłosić takie zachowanie i doprowadzić do ukarania kuriera lub firmy kurierskiej?
    Każdy z nas może znaleźć się w podobnej sytuacji, dlatego ważne jest, aby nie zostawiać takich przypadków bez reakcji.
  • ~Lucyna / 2025-08-30 00:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Za każdym razem kurier zostawia paczkę pod drzwiami i nie zadzwoni dzwonkiem do drzwi. Jestem w domu, a paczka leży pod drzwiami, czasem na słońcu, deszczu lub w śniegu. Czasem nie ma innej możliwości i jestem skazana na kuriera inpost, ake jeśli tylko mogę, wybieram inną firmę.
  • ~Tomek Sassek / 2025-08-29 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem bardzo zadowolony z usług firmy InPost, jednak firmie zdarzyło się potknięcie, wysłałem przesyłkę do odbiorcy, który jej nie odebrał. Teoretycznie powinna wrócić do mnie z powrotem. Nie miałem możliwości odbioru tej przesyłki z powodu braku informacji o jej powrocie. Nadałem przesyłkę w paczkomacie do nadawcy i to był ostatni moment w którym ją widziałem. Firma InPost twierdzi że ją odebrałem, złożyłem reklamację, która została rozpatrzona na moją nie korzyść. Czyli zapłaciłem za przesyłkę do zamawiającego, ten jej nie odebrał i z nieznanych powodów nie wróciła do mnie. Pracownik firmy InPost u którego złożyłem reklamację w wielkim skrócie próbuje udowodnić że klient nie ma racji. Pani obsługująca reklamację gubi się w zeznaniach, wskazuje mnie jako osobę trzecią, której nie może wysłać nagrania z monitoringu jako potwierdzenia odbioru prze zemnie przesyłki, chociaż jestem nadawcą i odbiorcą w jednej osobie. Na szczęcie w tym nieszczęściu kwota strat to około 50 zł. Przykro mi że zostałem potraktowany w taki sposób, że nie poczułem po drugiej stronie chęci rozwiązania problemu. Nie mam fizycznie zwrotu ale firma InPost twiedzi że go odebrałem :(
    ZaletyWygodne usługi
    WadyProcedura reklamacji na poziomie małego Kazia Z przedszkola
  • ~Zbys / 2025-08-29 18:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Rozwalili paczkę, odesłali do nadawcy twierdząc że nieodebrana,masakra
  • ~Arek / 2025-08-29 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Szmaciarze i kłamcy zatrudniający tłuków z ukrainy,w mailu info że będzie dwukrotnie podjęta próba doręczenia.Kurier nie odbierał kilkukrotnie wczoraj a dziś się dowiedziałem że została zwrócona do nadawcy z adnotacją "odmowa odbioru" ponieważ ten ukraiński gamoń nie potrafił zadzwonić pod numer telefonu tylko podjechał pod posesję i otrzymał informację od całkowicie obcej osoby że ona nic nie wie ponieważ na posesji są dwa domy.Przez tą najbardziej gównianą pseudofirmę są tworzone negatywne komentarze dla tych co czekają na przesyłkę.Zaznaczam że to kolejny raz gdzie tego typu sytuacja nastąpiła i jedyne co usłyszałem to że mogę złożyć reklamację.Chyba nawet reszta jest tam głupia podobnie bo nie będę się że szmaciarzami w jakieś reklamacje się bawił jak przesyłka już i tak została zwrócona
    ZaletyŻADNA
    WadyWYŁĄCZNIE WSZYSTKIE
  • ~Tomasz / 2025-08-29 11:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Często korzystałem z usług Inpost ale zrezygnowałem na rzecz innego dostawcy. Przyczyna – 30% paczek dostarczanych jest do innego paczkomatu niż wybierałem w zamówieniu ( w tym leki). Jest to paczkomat w innym mieście oddalony od wskazanego w zamówieniu o 6km. Brak dojazdu do Łodzi utrudnia odbiór paczki. W odpowiedzi na reklamację (pomijając fakt zwracania się do mnie per ty) piszą, że wybrany przeze mnie paczkomat był przepełniony. Z informacji od kurierów wynika, że paczkomat nie był przepełniony, po prostu nie wysyłają kuriera tam gdzie jest mało zamówionych paczek. Podsumowując – najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Na szczęście jest sprawna konkurencja.
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta
  • ~marta / 2025-08-28 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    wysylalam paczki z belgii gdzie inpost dziala przez firme mondial relay. 2 paczki nie mogly byc nadane przez blad systemu a jedna zaginela. nie oddano pieniedzy za ubezpieczenie i koszt wysylki. pomimo zlozonej reklamacji.
    Wadynie dziala za granice pomimo wprowadzenia uslugii
  • ~Małgorzata / 2025-08-28 16:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Mam tylko jedno "ale" - na koncie klienta nie można zmienić numeru telefonu. Trzeba zakładać nowe konto! Wszystkie uzbierane punkty przepadają. Zmiana numeru loginowego też makabra. Hello, InPost|! Mamy XXI wiek!
    Zaletyszybko dostarczają, paczkomat
    Wadyustawienia konta, nie da się zmienić numeru telefonu - trzeba zakładać nowe konto
  • ~Rolf / 2025-08-27 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie doręczona. Nie ma i już ( zgubiona,skradziona) i co pan nam zrobi. Proces reklamacyjny ukierunkowany na zniechęcenie klinenta..Powiedzieć skandal to nic nie powiedzieć.
  • ~Borysek / 2025-08-26 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka....ciagle spóźniona dostawa ...paczki wkładane o 23 do paczkomatu ...nie ..nie polecam
  • ~Ono / 2025-08-23 13:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier bardzo nie miły, nie dostarcza przesyłek mimo iż jest w dostarczeniu.
  • ~Roman / 2025-08-22 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem bardzo nie zadowolony z usługi dostawy przesyłki ponieważ przez dwa dni z rzędu przesyłka była wydawana do doręczenia i nic z tego mimo zapewnień kuriera przez tel. że na pewno dostarczy w pierwszy jak i drugi dzień mają klientów za jakieś śmieci czy co nie zasługują na radną gwiazdkę chyba zapomnieli że pracę mają dzięki tym którzy korzystają z usług ich firmy
    Zaletyjak na dzisiaj to tylko same wady
    Wadycała gama nierzetelność i olewanie klientów
  • ~toni luka / 2025-08-22 20:51
    Ocena: 2.33 / 5
    infolinia to pomyłka zero współpracy nie d się nic zrobić można rozmawiać wirtualnie pani na infolini zero zaangażowania
    Zaletybrak
    Wadykontakt z klientem
  • ~Just / 2025-08-22 15:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Paczkomat ma nieczytelna szate graficzna, poprzednia byla lepsza
    ZaletyPoprzednia lepsza
    WadyAltualna szata graficza
  • ~ROman / 2025-08-21 20:09
    Ocena: 5.00 / 5
    W mojej okolicy (Szczecin) jest to wyrózniająco pozytywnie działająca firma pocztowa. Wszystko błyskawicznie zrealizowane, a pomoc w sprawach pilnbych jest natychmiastowa i rzeczowa.
  • ~Aneta / 2025-08-20 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy kurierskiej InPost.Zeszła na psy.Kiedyś nie było problemów teraz dostałam smsa że przesyłka zostanie doręczona w poniedziałek jest środa a przesyłki jak niebyło tak nie ma.Dzwonilam na infolinię i powiedziano mi że adres się nie zgadza zawsze dostawałam na ten adres i dochodziło.A tym razem nie doszła.
  • ~Wlodas / 2025-08-20 18:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie otrzymałem paczki/po otwarciu paczkomat pusty/ reklamacja trwa już 20 dni i nikt nie jest wstanie udzielić 100% odpowiedzi kiedy się zakończy.
    ZaletyBrak
    WadyZagubienie paczki
  • ~Aleksandra / 2025-08-19 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy tego przewoźnika to dramat. Gość nie pojawił się pod wskazanym do doręczenia przesyłki adresem, ale zaznaczył że była próba i nikogo nie zastał w domu. Uzyskanego numeru telefonu od konsultanta z infolinii nikt nie odbiera. Biedaczek pewnie już skończył pracę w dniu dzisiejszym.
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie i lekceważące podejście do klienta i pracy. Beznadzieja.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12735
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8138
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7756
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4147
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4830
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4037
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3125