strona 185 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- nastepna »
-
~Alan / 2023-07-19 16:54Ocena: 1.00 / 5
Tragedia to mało powiedziane niedosyc że pojebali etykiety i zgubili moja paczkę po czym juz 2 tydzień na nią czekam mimo że została znaleziona na drugi dzień chyba z 6 razy była wysyłana do doręczenia po czym odesłana została spowrotem na odział nerwy mi już nie wytrzymują zamawiałem garnitur na wesele na które Idę za półtora tygodnia a garnituru nie ma dalej -
-
~Albercik / 2019-12-02 11:38Ocena: 1.00 / 5
Porażająca porażka, zdumiewająca gdy porównamy do świetnie działających paczkomatów.
1.Kurier zjawia się w południe pod drzwiami prywatnego mieszkania i dzwoni zdziwiony że nikogo nie zastał. Zero szans na odbiór bo przecież się nie teleportuję.
2.Paczka wraca do centralnego magazynu odległego o 11km, chociaż 500m od mieszkania jest punkt odbioru InPost .
3.Telefon na infolinię gdzie konsultant -kłamczuszek mówi że paczka zostanie przekierowana na tenże punkt odbioru a ja dostanę o tym powiadomienie.
Czekam, Mija kilka dni . Wchodzę na śledzenie paczki po raz n+1 i nagle Bach : info że Kurier ponownie nikogo nie zastał (ale już nie fatygował się dzwonić, maila , sms niet,) i paczka ...wraca do nadawcy. Dzwonie na infolinię - ten sam Kłąmczuszek tym razem mówi że paczki kurierskie nie trafiają do lokalnych punktów odbioru tylko do centrali bo odbiór w punkcie jest dodatkową , płatną usługą, że papierowych awizo nie ma tylko emaile (których nie dostałem).ZaletyByć może działa dla przesyłek firma-firmaWadyNie dostarczają paczek do klienta. Zapewne regulamin wewnętrzny i system wynagrodzeń nie motywują kurierów do dostarczania paczki klientowi....Brak racjonalnego systemu odbioru paczek ne dostarczonych . Katastrofalne powiadamianie Klienta. Brak kompetentnej obsługi na infolinii. -
~Albert / 2022-04-19 13:26Ocena: 1.00 / 5
Zgodnie z nowym regulaminem Inpostu, przekierowanie paczek do innego paczkomatu jest zabronione. Żadnej informacji, że paczkomat jest uszkodzony, a paczka została przekazana do innego paczkomatu. Wcześniej zawsze przekazywana do punktu odbioru co też jest bezsensem.
Nie polecam, nie informują nie szanują klienta. Wytyczane są pojedyńcze pozwy o zwrot kosztów transportu.ZaletyBrakWadyWszystko -
~Aldi / 2025-08-07 10:31Ocena: 1.00 / 5
Kurier kłamie, że paczka została niespakowana. Całe 3 dni siedziałam w domu z gotową paczką, nikt się nie pojawił ani nie skontaktował. Infolinie jest zupełnie nie pomocna. -
~Aleks / 2023-02-08 19:20Ocena: 1.00 / 5
Najgorszą firma wysyłająca paczki dopłacie 5zl żeby paczka przyślą mi na następny dzień,przyszła mi dopiero 3 dni pozniej -
~Aleksander / 2020-11-13 16:20Ocena: 1.00 / 5
InPost zwrócił paczkę do Chin bez powiadomienia sms. Nadawca Chiński nie znał mojego adresu elektronicznego, tylko telefon.InPost powiadamiał mnie na adres elektroniczny a ja byłem poza zasięgiem sieci internetowej. tu się rodzi pytanie skąd wzieli mój adres .Reklamację oddalono twierdząc ,że powiadomiono mnie na pocztę prawidłowo.Odmówiono mi nr, paczki zwrotnej do Chin. towar przepadł ZaletybrakWadymonopol -
~Aleksander / 2022-09-14 21:39Ocena: 1.00 / 5
zatrudniają banderowców. odesłali moją paczkę do sprzedawcy mimo że kuriera u mnie nie było. Dziadostwo i nic więcej nie polecam.raz przesyłkę oddali sąsiadce z bloku obok. Zaletywiem ze by nie korzystać i omijać w opcjach dostawyWadytylko wady. -
~Aleksander / 2024-11-28 18:51Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ! Paczka już tydzien idzie i a teraz w apce pokazuje że zwrot do nadawcy. Dzwoniąc powiedzieli że nie wiedza czemu tak jest -
-
~Aleksandra / 2019-12-07 13:24Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej przesyłek przez INPOST w jakiejkolwiek formie.
1. Ciężkie paczki wrzucane na sama górę do końca skrytki,
2. Małe paczki, taka sama sytuacja wrzucane do góry do końca, nie można wyjąć, nie ma możliwości drugi raz otworzyć skrytki,
3. Paczkomat nieczynny przez dwa dni i zero reakcji po informacji telefonicznej,
4. Mini paczka dostarczona po miesiącu, kiedy złożyłam trzy reklamacje, na które nie otrzymałam żadnej odpowiedzi,
4. Do paczkomatu włożona otwarta i okradziona z połowy zawartości paczka (widoczne logo znanej marki, więc każdy wiedział co jest w środku.
Mogłabym jeszcze długo pisać, ale napewno już nic nie zamówię z dostawą przez INPOST.
#InpostTorunZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu pracowników
Przypadkowo zatrudniani ludzie z „ulicy”
W okresie przedświątecznym nie ma co liczyć na otrzymanie paczki w terminie
Reklamacje bez odpowiedzi -
~Aleksandra / 2020-04-15 19:42Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno po raz ostatni skorzystałam z obsługi firmy inpost WadyDramat -
~Aleksandra / 2020-07-16 17:19Ocena: 1.00 / 5
Dnia 12.06.2020 nadałam przesyłkę w paczkomacie (wielkości pudła po butach o zawartości 5 ciężkich książek). Po kilku dniach napisała do mnie pani, która kupiła ode mnie książki z pytaniem czy już je wysłałam. Zdziwiona odpisuję, że książki zostały wysłane już dawno temu. Wchodzę w śledzenie, a po tygodniu paczka nadal leży w paczkomacie! Na infolinii trzeba podać nr śledzenia - wpisywałam go kilkakrotnie, jednak automat za każdym razem mówił, że nie ma takiego numeru! Gdy po 20 minutach prób, w końcu ktoś łaskawie odebrał telefon, otrzymałam informację, że paczka została wyjęta z paczkomatu, ale nikt nie wie gdzie się aktualnie znajduje. No po prostu ręce opadają. Przez telefon podałam dokładną datę nadania przesyłki, zawartość i wygląd paczki, nr śledzenia itp. Pani poinformowała mnie, że protokół został spisany i otrzymam potwierdzenie na maila. Kilka dni później zadzwoniłam ponownie, tym razem odebrał kto inny i od nowa spisywał protokół. Oczywiście żadnego potwierdzenia na maila nie dostałam ani za pierwszym ani za drugim razem. Złożyłam więc reklamację na stronie internetowej Inpostu, ponieważ moja paczka nie została odnaleziona. Dnia 12.07.2020 minął miesiąc od nadania paczki i do dziś nie wiem co z moją przesyłką ani kiedy odzyskam swoje pieniądze. Nie wspomnę już, że odbiorca się niecierpliwi, ponieważ zapłacił ponad 100zł i nie ma w tym momencie ani książek ani kasy. Nie wiem jak mało rozgarniętym trzeba być, żeby zgubić paczkę wielkości pudła po butach. Może przed przyjęciem kolejnej osoby do pracy Inpost powinien robić jakieś testy na inteligencję. W dodatku wyraźnie mówiłam przez telefon (i to dwukrotnie!) że w paczce było 5 KSIĄŻEK TEGO SAMEGO AUTORA, po czym Inpost wysyła mi zdjęcia 4 książek różnych autorów i pyta czy to moja paczka. Brak słów. Czekam na informacje od Inpostu do 23.07. Jeżeli do tego czasu nie zostaną podjęte żadne kroki, zgłoszę to na policję. -
~Aleksandra / 2020-11-25 18:21Ocena: 1.00 / 5
Od nadania do umieszczenia paczki w paczkomacie minely prawie 2 tyg. W śledzeniu przesyłki paczka co kilka dni rejestrowana w punkcie i wydawana do doręczenia. W koncu dostalam sms, ze pod paczkomatem stoi kurier (w aucie) i mam czas do 18:00, zeby odebrać paczke. O 17:20 nikogo nie było. Skontaktowałam sie z firmą inpost w celu wyjaśnienia sytuacji i po godzinie dostałam sms, ze paczka jest w paczkomacie. Ostatecznej odpowiedzi od konsultanta brak, żadnego przepraszam ani nic. Paczka była w strasznym stanie, wyglądała, jakby ktoś na niej stawał/siadał lub kopał ją - karton powgniatany z każdej możliwej strony, popękany itd. Zawartość uszkodzona. Zgłosiłam sprawe nadawcy i mam nadzieje, że złoży reklamację. -
~Aleksandra / 2021-05-22 15:43Ocena: 1.00 / 5
Po nadaniu paczki została ona zgubiona - nikt mnie o tym nie poinformował ze paczka nie dotarła do osoby która na nią czekała. Po zgłoszeniu reklamacji firma nie podjęła żadnych kroków aby wyjaśnić sprawę. Nie odzyskałam pieniędzy. Ani nikt się wciąż ze mną nie skontaktował - dno. -
~Aleksandra / 2021-05-25 15:15Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka, którą nadałam, zaginęła na magazynie. W wyniku tego zdarzenia zostałam narażona na pokrycie kosztów modemu, który odsyłałam w ramach zakończenia umowy na internet. Reklamacja była rozpatrywana ponad miesiąc, czas oczekiwania na odpowiedź do kilku, a czasami kilkunastu dni roboczych. Mimo jawnie przedstawionych dokumentów potwierdzających wartość urządzenia nie otrzymałam nawet 1/3 kwoty roszczenia. Po całej sytuacji brak odzewu ze strony ubezpieczyciela, a firma Inpost umowy ręce od kwoty, która nie równała się z wartością przesyłki. Zostałam okradziona na realną kwotę modemu, za który byłam zmuszona zapłacić z własnej kieszeni. Dodam tylko, że przesyłka była ubezpieczona na 5 tys. zł. Stanowczo odradzam korzystanie z usług tego przewoźnika. -
~Aleksandra / 2021-06-10 17:26Ocena: 1.00 / 5
Co do kurierów od paczkomatów złego słowa nie powiem. Wszystko git, bardzo szybko. Ale kurierzy, którzy dostarczają przesyłki pod adres to jest jakaś tragedia.. Nie dość, że dla szanownej pani (specjalnie z małych) ciężko wysadzić swoje dość tęgie cztery litery z auta. To by chociaż zadzwoniła te 5/10 minut wcześniej, że już jedzie, to bym coś ogarnęła. Wyszła przed dom. Mieszkam w domu na drugim piętrze, a ta stanie i będzie kuźwa trąbić. Ja mam 2 malutkich dzieci w domu i muszę lecieć na łeb na szyję, bo księżniczka siedzi.
Więcej na pewno nie zamówię z dostawą pod adres. Jestem zniesmaczona. Chciałabym zaznaczyć, że to już nie pierwsza tego typu akcja. Po jednym razie nie skreślałabym firmy, lecz to się powtarza notorycznie.ZaletyPaczkomaty superWadyKurierzy dostarczający przesyłkę pod adres nie mili, leniwi. -
~Aleksandra / 2022-01-24 19:04Ocena: 1.00 / 5
Moje zamówienie nie dotarło do mnie ,kurier był oczywiście z firmy InPost. Zadzwonił do mnie videofonem i nie dotarł do mnie,nawet nie wszedł na klatkę schodową. Kurierzy z tej firmy widać nawet nie raczą zadzwonić do klienta. A nawet jak się taki pojawi na miejscu to może nie dotrzeć i sobię wpisze że nikogo nie zastał. Przy drugiej próbie doręczenia to samo praktycznie,kurier się nie kontaktował i wogóle się nie pojawił . W e-mailu miałam wiadomość z firmy InPost że kurier nikogo nie zastał. Poprostu oszuści. ZaletyŻadnychWadyKurierzy którzy nie kontaktują się i nie docierają na miejsce. -
-
~Aleksandra / 2022-02-15 11:30Ocena: 1.00 / 5
Nic się w tej firmie nie zmieniło. kurier nie dostarczył paczki pod mój adres, na infolinii pracują jakieś " zaprogramowane awatary", konsultantka tez chyba zaprogramowana - klepie jedno i to samo - to jakiś wirtualny świat!
Pozostaje tylko droga sądowa.... . Nie polecam!!!! Banda oszustów!!!!Zaletysame minusyWadyfirma powinna się zajmować wywozem obornika z obory -
~Aleksandra / 2022-03-23 08:41Ocena: 1.00 / 5
Od pewnego czasu paczki wysłane przez inpost docierają po pięciu dniach, w zeszłym roku to była kwestia dwóch dni. -
~Aleksandra / 2022-04-17 16:45Ocena: 1.00 / 5
Niestety po raz pierwszy zawiodłam się na InPost, wcześniej wszystko było ekstra. Kod wygenerowany 08.04, paczka przyjęta w sortownie już o 1:33 dnia 09.04 i od tego momentu cisza. Od 12.04 dzwonię codziennie na infolinie i tylko mnie zbywali, obiecując ze paczka już jedzie do dobrej sortowni, że się pomylili, ale już jest okey. W piątek otrzymałam jednak informację, że paczka się ZGUBIŁA (żadnego nawet przepraszam) i mam czekać 30 dni na to czy REKLAMACJA ZOSTANIE UZNANA. 30 dni?! Na co?! Przecież nie przyszłam sobie i nie zabrałam sobie tej paczki, tylko wina ewidentne leży po stronie firmy! ZaletyBrakWadyZbywanie klienta, brak informacji o przesyłce, długi czas oczekiwania na reklamacje. -
~aleksandra / 2022-04-25 20:30Ocena: 1.00 / 5
Wysłałam pani Złote kolczyki . Przed chwilą dostałam i informacje od kupującej, że paczka została uszkodzona(dzwonili do niej z inpostu) to znaczy ,że jest otworzona i jest w niej brak zawartości
Brak złotych kolczyków!!!! Skąd kurier mógł wiedzieć, że tam jest przedmiot wart tyle pieniędzy?!!! Ciekawe jak inpost rozpatrzy sprawę. Bo kupująca dostaje zwrot pieniędzy, ponieważ paczka do niej nie dotarła. A ja ? J a zapewne zostanę beż pieniędzy za kolczyki które ktoś w tej firmie ukradł. Bo jak inaczej to nazwać?!!!! Gdzie one są?!
strona 185 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- nastepna »
