19.12.23- odp że reklamacja nie została uwzględniona i mam się kontaktować z nadawcą o zwrot pieniędzy.
Telefon do nadawcy- nadawca nie ma przelewu,ale przesyłkę otrzymał,i w mojej sprawie napisał maila do Inpost,o zwrot kosztów.
Inpost wysłał maila do nadawcy,że nie otrzyma pieniędzy za produkt ponieważ on zostal zwrócony.
Kolejny Telefon na infolinię,z zapytaniem gdzie,kto I kiedy otrzymam swoje pieniadze...konsultant prosi bym napisała reklamację reklamacji by dostać zwrot na konta.
Co robię, piszę maila,dołączam maile od inpost jakie otrzymalam Ja oraz Nadawca-brak odp
Piszę kolejnego maila- cisza
Wysłałam maila na wszystkie adresy inpost co odp Uwaga! Pani otrzymała odp na zgłoszona reklamację z dniem 19.12.2023.
Napisałam kolejnego maila,że bardzo dobrze znam jego treść,ale pytam gdzie są moje pieniądze!!
Na pewno sprawy tak nie zostawię!
ZaletyBrak
WadyBrak zwrotu moich pieniedzy
