Paczka utworzona przez przeglądarkę w telefonie zarejestrowana w systemie jako ‚z aplikacji’, przez co możliwe tylko nadanie bez etykiety. Niby ok, ale jest jedno ‚but’: pomimo informacji, ze można nadać z dowolnego paczkomatu, nieobsługiwane są te ‚pierwszej generacji’. A dlaczego niby ja mam się na tym znać? Okazuje się, ze z takiego paczka nie może być nadana i trzeba szukać innego. Co jeśli w miejscowości albo okolicy jest tylko jeden!? ‚Nadaj z dowolnego paczkomatu’ jest jawnym wprowadzaniem w błąd.
Na dodatek dzwoniąc na infolinię czeka nas przeprawa z ‚botem-asystentem’, który nie połączy z konsultantem bez tracenia czasu na podanie numery przesyłki. Jestem bardzo rozczarowany.ZaletyAkceptują zwroty za niewykorzystaną etykietę.
WadyWprowadzanie w błąd o możliwości wysyłki z DOWOLNEGO paczkomatu.
Bot-asystent z infolinii to strata czasu.
Stara infrastruktura, która raz działa, a raz nie.
Konieczność znalezienia ‚nowego’ paczkomatu w przypadku nadania przesyłki bez etykiety (nawet jeśli w okolicy jest tylko jeden!)
Strona w przeglądarce mobilnej generuje błędy systemowe.
Stosunkowo częste ‚pomylki paczek’: zamawiam Kindle, dostaję struny do gitary, a odkręcęcenie tego trwa kilka dni.
Cena/jakość.