Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8220 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2023-07-04 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś kurier na ulicy Sokokej w Żorach nie zadzwonił wogóle na domofon czego świadkiem był mój mąż. Zadzwonił do mnie na telefon i kazał zejść na dół po paczkę twierdził że domofon nie działa co jest kłamstwem bo wcześniej kuruer fedex bez problemu dzwonił na domofon i osobiście otwierałam mu domofon. Zachowanie kuriera inpost uważam za chamskie i bezczelne pewnie nie chciało się wejść na górę. Nie polecam usług z inpost !!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyMnóstwo wad między innymi chamstwo
  • ~Aga / 2023-09-20 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wydana do doręczenia nie została.umieszczona w paczkomacie tylko zwrócona przez kuriera do magazynu.
    Niczego nie można się dowiedzieć, bo na infoliniach są boty. Podobnie na chacie. Brak kontaktu z żywym człowiekiem, brak Informacji.
    BEZNADZIEJA!!!!
    Jak tak to ma wyglądać, to zrezygnuję z inPostu. Wolę ludzi niż boty
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu. Infolinia z botem, chat z botem. Reklamację wysyła się listem!!!
    Kpina totalna
  • ~Aga / 2025-05-13 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, przestrzegam wszystkich którzy noszą się z zamiarem wysłania przesyłki do Holandii. Nadałam paczkę do Amsterdamu w dniu 22.04.2025 po dziś dzień odbiorca jej nie otrzymał! Wykonałam mnóstwo telefonów na infolinię. Osoby obsługujące infolinię nie maja żadnych narzędzi żeby pomoc. Jedynie powtarzają że piszą do swojego partnera w Holandii z prośba o wyjaśnienie; tylko co to za partner który nie odpowiada. W zasadzie nic dalej nie wiem , to bardzo przykra sytuacja.
    Moim zdaniem to jedno wielkie oszustwo. Sukces który ogłosił prezes firmy o wielkich możliwościach i partnerstwie biznesowym z
    krajami europejskimi , moim zdaniem jest wielce na wyrost.
  • ~AgaS / 2023-04-12 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Przesyłka zawierająca 4 opony, jedną zagubili. Po konsultacji telefonicznej z pracownikiem inpost ustalone, że dostarczą wszystkie 4 opony, jak znajdą zagubioną. Po czym okazuje się, że dociera do mnie jedna ta zagubiona opona, a pozostałe 3 z niewiadomego powodu wracają do nadawcy. Pani z infolinii w trakcie składania reklamacji arogancka i niepomocna. Nie polecam
  • ~Agata / 2019-12-06 08:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak wywiązania z umowy. Czekam na przesyłke kolejny dzień. Informacja z infolinii, że przesyłka jeździ od 3 dni. Masakra.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~agata / 2020-06-09 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej badziewnej firmy. Paczka zazwyczaj trafia do paczkomatu oddalonego kilka kilometrów dalej.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Agata / 2020-12-15 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier wiedział, że ma popsuty terminal do płatności kartą. Narodowości ukraińskiej, praktycznie nie rozmawiał po polsku. Śmiał się i mówił to pani nie odbiera. Przy zakupie było zaznaczone, że będę płaciła kartą. Chciał przyjechać rano, bo po południu mu nie pasowało. Odradzam korzystanie z kurierów tej firmy
  • ~Agata / 2020-12-22 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilkanaście razy dostałam paczkę nie do tego paczkomatu co zamawiam. Mam wrażenie, że tylko dla mnie brakuje tam ciągle miejsca. Wywożą przesyłkę 5 km dalej, gdzie mi wcale nie jest po drodze!!!! Powinno być zapytanie gdzie
    zostawić paczkę jeśli pierwotny paczkomat jest zajęty!!! Nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Agata / 2021-01-13 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Postawa kuriera do klienta pierwsza raz się spotykam z taką arogancją,mianowicie przy pierwszej próbie doręczenia paczki dzwoni do mnie szanowny "PAN" kurier ze ma przesyłkę pod dany adres odpowiadam ze nie ma mnie w tym momencie w domu ze będę po godz 13 albo ewentualnie jutro na to szanowny pan kurier odpowiada cytuję "TO NIE JEST KONCERT ŻYCZEŃ" głosem aroganckim i bardzo pretensjonalnym... Dzisiaj nastąpiła druga próba doręczenia paczki przez szanownego "Pana" kuriera powodem nie wydania mi paczki przez Pana kuriera i wpisania błędnego statusu iż klient odmówił przyjęcia paczki co oczywiście mija się z prawdą było to że widząc że opryskliwy Pan kurier wcale się nie spieszy z doręczeniem paczki tylko zaczyna aroganckim tonem upominac mnie tylko proszę wyliczona kwotę odpowiadam panu kurierowi tak mam wyliczona kwotę widząc że dalej nie ma zainteresowania przekazania mi tej paczki, kładę wyliczona kwotę przy panu na ziemi i wyjmuje pierwsza paczkę pytając czy to moja paczka pan głosem "plutonowego w wojsu" rozkazuje mi proszę natychmiast zostawić ta paczke podnieść te pieniądze bo inaczej nie dostanie Pani tej paczki jak powiedzial tak zrobił zabrał paczkę i poszedł tylko dlaczego wpisuje fałszywe dane do formularzu ze klient odmówił przyjęcia paczki dlaczego nie wpisze ze celem nie odebrania paczki jest arogancja i nie umiejętność współpracy z ludźmi owego Pana kuriera ( na tym chyba jego praca polega). Pierwszy raz w życiu spotkałam się z takim zachowaniem ze strony kuriera mam nadzieję ze ostatni !!!!!!
  • ~Agata / 2021-05-19 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślałam, że nic mnie już nie zdziwi ale chamskie odzywki kurierów InPost to jest skandal. Arogancja i chamstwo na każdym kroku. Plus pozostawianie przesyłek u sąsiadów bez pytania o zgodę.
  • ~Agata / 2021-05-21 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Konsultant nie wie nic, a innego kontaktu z firmą nie ma. Przywłaszczyli paczkę i teraz muszę czekać 2 tygodnie aż ktoś u nich łaskawie rozpatrzy interwencję. Nigdy więcej.
  • ~Agata / 2021-07-01 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalny dostarczyciel. Lepiej dopłacić i skorzystać z innych usług. Blisko mnie są 3 paczkomaty, a ci idioci wysyłają mi do paczkomatu oddalonego w linii prostej o 2 km a ulicami jakieś 5 km, do którego nie ma ode mnie dojazdu - trzeba jechać aż do wsi za Warszawą i tam zakręcać a jest to na drodze Konstancin Warszawa na które stale są ogromne korki. Kretyni postawili sobie wielki paczkomat z którego nikt nie chce lub nie może korzystać i zmuszają ludzi do odbioru z niego paczek. Nic nie pomaga tłumaczenie i reklamacje.
    UNIKAC INPOSTU JAK OGNIA
  • ~Agata / 2022-01-21 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiam już któryś raz z rzędu i paczke kurier przywozi 3 dni po terminie dostawy. Dzwonię do kuriera a ten obiecuję że będzie tego samego dnia po czym paczke łaskawie dowozi dnia następnego po południu...robia sobie jaja z klientów. Nigdy więcej.
    ZaletyPaczkomaty ok ale kurierzy porażka na całej linii
  • ~Agata / 2022-03-31 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat Bieruń warszawska. Niby awaria od 29 marca czekam na paczkę status wydana do doręczenia i cisza setki telefonów okazuje się awaria i przyjedzie serwis info z 29.03 godz 17 dzisiaj mamy 31 marca dostałam kod odbioru jadę do paczkomatu a w paczomacie cisza dzwoni Pani że awaria i przesyła zostanie przewieziona do innego paczkomaty ale nie wie kiedy???? masakra ostatnia zamówienie przez InPost żenada 21 wiek i serwis nie może wyjść paczek i przewieść do paczkomatu pół kilometra dalej brak słów
    ZaletyBrak
    WadyNiezliczone
  • ~Agata / 2022-04-05 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zabrał paczkę, gdyż ja byłam Nadawcą, oczywiście zgubił a przy próbie dzwonienia i wyjaśnienia sprawy dowiedziałam się ze taka paczka nie była nadana i że numer paczki nie pasuje z numerem telefonu
  • ~Agata / 2022-04-14 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za beznadziejna paczka szła od poniedziałku i dzisiaj zadzwonili że została uszkodzona. Nigdy więcej z InPost. Wcześniej wysyłałam z DHL i było na drugi dzień.
    ZaletyBrak
  • ~Agata / 2022-04-20 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilkukrotnie probowalam otworzyć skrytkę - nie udało się przez 2 dni. Infolinia nieczynna - przerwa techniczna. Musiałam opłacić przedłużenie skrytki. Zgłosiłam dwukrotnie awarie skrytki, po czym podjechałam pod paczkomat i rozmawiałam z konsultantem aby problem rozwiązać zdalnie. Akurat podjechał kurier, który również uczestniczył w tej rozmowie i zrobił interwencje w tej sprawie (zgłoszonej!) Kurier dostał przypisana interwencje, że jest zrobiona, odchaczona, paczka wydana. Okej fajnie. Zgłosiłam reklamacje oraz zwrot kosztów przedłużenia skrytki - konsultant potwierdził że w tym przypadku dostanę zwrot. Oczywiście według Inpostu żadnej awarii nie było i nie oddadzą pieniędzy. Robicie z ludzi kretynów? Już nie chodzi o te 9 zł! Tylko o zasady. Z winy Inpostu, czy to pracownika czy paczkomatu ja musiałam ponieść koszty przedłużenia tej skrytki. Nie wspomnę o kilkukrotnym podjeżdżaniu i starconym czasie! Konsultant sam potwierdził że widział w systemie że było kilka nie udanych prób odebrania paczki! Rezygnuje z dniem dzisiejszym z Waszych usług.
  • ~Agata / 2022-06-01 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Co się z wami stało InPost? Paczka od tygodnia tkwi w odziale doręczającym. Nie pomaga wielokrotna wymiana e-maili. Sprawy stoją w miejscu. Tracę tylko czas na kolejne wiadomości, a paczki jak nie było,tak nie ma. Nie polecam.
    WadyOpieszali, nieterminowi, wysyłają tylko grzecznościowe maile z których nic nie wynika.
  • ~Agata / 2022-06-27 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie po raz pierwszy zamawiałam coś za pośrednictwem kuriera tej firmy, po prostu sprzedający nie miał innej opcji. Za każdym razem łudziłam się, że to tylko przypadek, że przesyłka nie jest dostarczona na czas. Ostatnio zamawiałam przesyłkę za dopłatą żeby była o czasie, i co? Nic z tego. Była kolejnego dnia po telefonicznej interwencji. Infolinia totalna porażka, pani w kółko powtarza wyuczone regułki i nie potrafi odpowiedzieć na pytania. Nie polecam, omijać szerokim łukiem. Z firmą DPD nigdy nie miałam takich jazd.
  • ~Agata / 2022-08-17 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przewozowa z jaką się spotkałam. Najpierw ginie moja paczka, póżniej dostaję informację, że na pewno odkleiła się etykieta. Po moich interwencjach dzwoni do mnie Pani, że nie mogą znależć paczki. Po miesiącu poszukiwań i kolejnych zmian dotyczących zaginięcia paczki, zwalono winę na mnie, że podałam zły kod. Oczywiście kod pocztowy był dobry, ale musiałam wysłać scan z adresem odbiorcy, po czym zamiast do odbiorcy paczka po 5 tygodniach wraca do mnie z dobrze naklejoną przeze mnie etykietą, z dobrym adresem. Na moje maile dotyczące zwrotu kosztu wysyłki nie otrzymałam od dwóch tygodni odpowiedzi. Nigdy więcęj InPost.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8220
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172