Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8220 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2020-04-10 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze się nie spotkałam z taką dostawa,a raczej jej brak na dzień dzisiejszy,zamówiona 1 kwietnia i nie mam paczki do tej pory.
    Nie polecam
    Oczywiście będę dzwoniła do rzecznika praw konsumenta
  • ~Aga / 2020-04-15 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier jeżdżący po Świnoujściu jest nieuprzejmy i arogancki więcej nie skorzystam z usług InPost
    WadyZero profesjonalizmu
  • ~Aga / 2020-05-28 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam sms i e-mail z In-post, że paczka czeka w paczkomacie. Od razu próbowałam odebrać paczkę - skrytka sie nie otwierała. Pojawił się komunikat, że skrytka jest zapsuta i nr tel do interwencji. Zadzowniłam, poinformowano mnie, że kurier przełoży przesyłkę do sprawnej skrytki. Od tamtego czasu w ciągu 10 dni: pisałam maila do In-post prosząc o ponowne umieszczenie przesyłki w paczkmacie, dzowniłam trzy razy i odpowiadano mi, że paczka jest w magazynie In-post i zostanie ponownie wysłana do mnie. Dziś usłysząłam, że paczke odesłano do nadawcy i mam się z nim skontaktować, aby mi ją ponownie wysłał, płacąc od nowa za przesyłkę. Złożyłam reklamację, żadając, aby In-post na swój koszt teraz odebrał paczkę od nadawcy i ponownie mi ją odstarczył. Na razie brak odpowiedzi z In-Post. Nie polecam korzystania z In-Post.
  • ~Aga / 2020-07-16 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to porażka. Infolinia jest po to, aby brać klienta na przetrzymanie. Włożono moje paczki do uszkodzonej mltiskrytki. Nie było możliwości odbioru. O tym, iż szwankuje, wiedzieli, bo pani z infolinii mała taką adnotację w systemie. Paczki miały być przełożone w ciągu 24 godzin. Minęło już 72, kurier był przy tym paczkomacie, bo pozostawił następne, ale poprzednich NIE PRZEŁOŻYŁ. Od trzech dni słyszę PROSIMY O CIERPLIWOŚĆ. Robią sobie kpiny z klientów...
    ZaletyJuż nie mają
    WadyTraktowanie klientów jak śmieci
  • ~Aga / 2020-07-18 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    ...ciąg dalszy - ~Aga / 2020-07-16 16:14 - jest sobota. Paczki nie mogłam odebrać w poniedziałek. We wtorek, środę, czwartek i piątek słyszałam, że zostaje wysłane ponaglenie, aby paczkę przełożyć do sprawnej skrzynki. Dziś usłyszałam, iż nie było(?!!!!!) wolnych skrzynek (jakim niby cudem, skoro ja dostałam w tym czasie następne!) i moja paczka została zabrana przez kuriera do oddziału. Teraz mam 30 dni oczekiwania na odpowiedź reklamacyjną!!!! Możliwe, iż paczki nie dostanę wogóle...
    Zaletyżadnych
    WadyTylko wady, wszystkie prowadzą do jednego - plucia w twarz klientom
  • ~Aga / 2020-07-21 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciąg dalszy, ostatnia odsłona ~Aga / 2020-07-18 11:25 - W skrócie - uszkodzona multiskrytka, codzienny kontakt z inpost ( mała litera zamierzona ), obiecanki o przełożeniu paczek. Dziś otrzymałam wiadomość, iż "...w wyniku błędu moje paczki zostały zwrócone do nadawców." I jeszcze mieli czelność napisać, że liczą, iż dalsza (!!!!) współpraca będzie się układać bez problemów! Ale to ja mam ponownie zapłacić nadawcom za przesyłki, aby dać inpostowi szansę na ponowne jaja! Mam inpoet tam, gdzie oni mnie. Wracam do Poczty i poczciwych kurierów. Korzystam z ich usług chyba odkąd powstali. Różne bywały problemy. Ale każdy został rozwiązany. Normalnie, a nie według "standardów" inpostu...
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca aby opisać
  • ~Aga / 2020-12-10 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesylki nie docierają na czas. Po interwencji telefonicznej do inpost, dalej cisza i nic nie wiadomo co z przesyłką. Telefoniczne nie potrafią udzielić informacji gdzie jest przesyła i kiedy dotrze do poczkomatu odbiorczego. Bardzo czesto korzystałam z ich usług. Ogólnie nie polecam za dużo nerwów. Zero informacji. Totalnie zlewaja klientów. Możesz dzwonić gadać i tak nic się nie dowiesz. A do tego byłam świadkiem wyładowania paczek z busa do przełożenia do paczkomatu. Zero poszanowania przesyłek. Wyrzucenie przesyłek z busa na ziemie jak leci, a potem wkładanie do paczkomatu. Nie ważne czy paczki się zaszkodziło.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko wypisane j.w. do tego drogo.
  • ~Aga / 2020-12-14 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy nikomu korzystam z ich usług po raz pierwszy i mam nadzieje ze ostatni moja paczka nie doszła do mnie do dziś gdzie miała być umieszczona w paczkomacie juz 10 grudnia a gdy pojechałam pod paczkomat otworzyłam pusta skrytkę zadzwoniłam wiec do inpostu by wyjaśnić te sprawę i usłyszałam ze na drugi dzien to jest 11 grudnia kurier ma przeszukać paczkomat i mam czekać od nich na telefon telefonu oczywiscie nie otrzymałam wiec zadzwoniłam sama na co mi kolejna pani konsultantka odpowiedziała prosze czekać na maila jesli paczka sie znajdzie dostanie pani ponownie numer skrytki jak widać paczka nie znalazła sie do dziś bo nadal nie otrzymałam zadnej informacji na maila dzwonię jeszcze raz po raz kolejny pani z infolinii wysyła ponaglenie do firmy prosze o numer telefonu do kuriera który w tamtym dniu rozwoził paczki na co kobieta na infolinii mi odpowiada za nie posiadają takich informacji firma porażka kant oszust złodziej i dno nie polecam nigdy więcej nie skorzystam z ich usług
    ZaletyBrak
    WadyCale mnustwo
  • ~aga / 2021-01-23 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione paczki dotarty do paczkomatu, który okazał się uszkodzony. Bardzo dużo klientów zgłaszało uszkodzenie od czwartku21.01.2021r., przy mnie, w czwartek wieczorem, Pan bardzo długo rozmawiał z pracownikami infolinii. Bardzo dużo ludzi przyjeżdżało po odbiór i odjeżdżało z niczym (niektórzy już po raz kolejny). Ja również zadzwoniłam, ponieważ powiedziano temu Panu, że każdy musi indywidualnie zgłaszać problem odnośnie przedłużenia czasu na odbiór paczek. Zapewniono mnie, że paczki nie wrócą do nadawcy i otrzymam smsa o przedłużeniu terminu odbioru. Na drugi dzień rano (w piątek) otrzymałam smsa, że jeżeli nie odbiorę paczki do godz. 11:30 to zostanie zwrócona do nadawcy!!! Zadzwoniłam natychmiast, Pan na infolinii wyjaśnił, że takie smsy wysyłane są "z automatu" i że moje paczki będą umieszczone bądź w tym samym paczkomacie po jego naprawieniu bądź w innym najbliższym, ale żadna paczka nie wróci do nadawcy. Dziś, w sobotę, postanowiłam zadzwonić po raz trzeci i upewnić się, że Inpost już działa w prawie moich paczek. Pani na infolinii powiedziała, że jedna paczka wraca do nadawcy i na tym etapie już nic nie może zrobić, musze zapłacić i zamówić przesyłkę raz jeszcze. A ponadto powiedziała, że moje wcześniejsze rozmowy dotyczyły innych przesyłek, bo podałam inny kod odbioru! A prawda jest taka, że rzeczywiście, w piątek, podałam błędny, ale Pan poprosił o właściwy, co uczyniłam. Zapewnił mnie, że do końca dnia skontaktuje się ze mną ktoś w prawie przesyłek i że nie wrócą do nadawcy. A rozmowa i tak została przyporządkowana do błędnej przesyłki!!! Niestety, nie są godni zaufania, już nie będę korzystać z ich usług. Odpowiedzialność poniosłam ja, Inpost "już nic nie może zrobić". Tak naprawdę to już ich trzecia u mnie "wpadka" , wcześniejsze darowywałam. Wybiorę inną formę przesyłek, nie mam ochoty marnować czasu i nerwów na Inpost. I wcale ich usługa nie jest już "po drodze i pod ręką", bo postawienie paczkomatu na każdym rogu bez właściwej i rzetelnej usługi nie jest mistrzostwem. U nich więcej znaczy niestety mniej.
    ZaletyNie polecam, już brak zalet. Cena nie czyni cuda - paczki bardzo często nie dochodzą.
    WadyPracownicy na infolinii bardzo mili, ale z rozmów z nimi nic nie wynika, co równa się brakowi kompetencji. A nie chodzi tylko o miłe pogaduszki, tylko o załatwienie sprawy. Brak organizacji, bałagan, brak rozwiązań (prawdopodobnie wynikający z braku chęci) do wzięcia odpowiedzialności za niewywiązanie się z umowy.
  • ~Aga / 2021-10-06 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!!!!!!Nie polecam !!!!!!!!!!! Dramta!!!!!kurier dramtat infolinia mowi co innego!!!!!! Za kazdym razem
  • ~Aga / 2021-10-06 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!!!!!!Nie polecam !!!!!!!!!!! Dramta!!!!!kurier dramtat infolinia mowi co innego!!!!!! Za kazdym razem
  • ~Aga / 2022-03-08 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka o wartości 2000zł zaginęła, kurier zaznaczył jako odebrana kiedy byłam w pracy kiedy faktycznie nikt jej nie odebrał i prawdopodobnie gdzieś ją albo położył albo zabrał. Znajdował się w niej mój nowy telefon, którego nie ma.....
  • ~Aga / 2022-05-13 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny poszły sporo w górę, jakość usług spadła. Kiedyś paczka dochodziła drugiego dnia od nadania,teaz dłużej. I nie chodzi tu o allegro
    ZaletyOdbiór z paczkomatu 24 h
    WadyPrzesyłki idą dłużej niż jeszcze niedawno
  • ~Aga / 2022-05-16 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, przerzucają przesyłki gdzie chcą. I choć płacisz za dostarczenie pod wskazany adres firma ma to gdzieś.... ale jeśli odbiorca nie odbierze przesyłki z jakiegoś względu, nic ich to nie obchodzi - płać dodatkowe opłaty. Fakt, jest wygoda z tymi paczkomatami ale mam wrażenie, że klient jest dla nich mało istotny, zupełny brak chęci rozwiązania problemu...
  • ~Aga / 2022-09-04 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy złodzieje, okradli moja paczkę. A reklamacji nie uwzględniają. Jak można okradać czyjąś własność. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
    ZaletyŻadnych
    WadyZłodziejstwo
  • ~Aga / 2022-12-01 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałam dokumenty - termin jest niezwykle ważny - paczka juz trzeci dzień gdzieś krąży … a od dwóch słyszę że mają dwa dni na dostarczenie i 24 godziny na rozpatrzenie mojej prośby … ehhhh
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo
  • ~Aga / 2022-12-23 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka....nigdy więcej. Tydzień paczka jest w drodze. Moja obawa że do Świąt nie dojdzie ????‍????
    ZaletyBrak
    WadyPaczka już w drodze jest tydzień czasu.
  • ~Aga / 2023-02-28 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mam taką sytuację, przesyłka została skierowana do sklepu z powodu braku miejsca w paczkomacie, sklep czynny do 18-tej,nie odebrałam,potem przekierowana do pierwotnego paczkomatu. Z racji wyjazdu przedłużyłam za opłatą pobyt paczki w skrytce. Ide odebrać i nie mogę - skrytka uszkodzona. Dzwonię na infolinię,kurier ma przełożyć do sprawnej skrytki,po południu informacja że nie odebrana przesyłka i wraca do nadawcy. Do tej pory cisza, już drugi dzień a tu ani paczki w paczkomacie,ani nie wraca do nadawcy.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia w dostarczeniu
  • ~Aga / 2023-04-02 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina kpina i jeszcze raz kpina !!! Dział reklamacji wymyśla głupoty , nie zna się na prawie konsumenckim , jeśli komuś zaginie paczka z winy InPostu nie odzyska pieniędzy !!!! Żenada w porównaniu z innymi przewoźnikami , dział reklamacji brak kompetencji,
    ZaletyBrsk
    WadyDział reklamacji spychologia
  • ~Aga / 2023-05-16 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę Express miała być dziś i niestety nie dotarła.To była bardzo ważna przesyłka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8220
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172