Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8219 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A / 2022-06-24 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia dostawa do paczkomatu trwa w nieskończoność Paniusie na infolinię nie potrafią odpowiedziec na proste pytania
    ZaletyBrak
    WadyNiezliczoną ilość
  • ~a / 2022-12-22 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana z paczkomatu na Śląsku do paczkomatu w Łodzi. Najpierw paczka zaginęła w magazynie na kilka dni a później się okazuje, że na Śląsku bez problemu zmieściła się do paczkomatu, a w Łodzi obsługa magazynu już nie może wydać paczki do doręczenia bo rzekomo za duża i się nie zmieści do paczkomatu (wymiary i waga paczki na 100% w limitach).
    WadyŻałosna obsługa klienta.
  • ~A / 2023-04-17 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaginęła paczka, umieszczona w paczkomacie i ślad po niej zaginął.
    Po złożeniu reklamacji cisza że strony InPost. Dotyczy paczkomatu MLM01N
    ZaletyBrak
    WadyDuża
  • ~A / 2023-05-18 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier ukradł mi paczkę pisząc wiadomość, że zostawi ja pod wycieraczka. Nigdy tam jej nie było. Inpost rozwleka sprawę w nieskończoność uznając to za reklamację. Moim zdaniem to zwykła kradzież
  • ~A Man / 2020-07-18 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    I ordered a package to a parcel machine (paczkomat). This machine was opened inappropriately and my package was stolen while I was at work. Inpost did not do any refund and denied the theft.

    Another case that happened earlier. The delivery guy was too lazy do deliver the parcel so he falsely checked in as if he tried to perform the delivery (he did not). So the parcel was sent back to the US.

    I think you understand that it is silly to use this so-called "service". Strange that they are open in Poland :)
    WadyThe package was stolen from parcel machine. Zero compensation. No refund. Will NEVER use again.
  • ~A,S / 2020-01-10 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Kurier robi sobie żarty z pracy. Dla czego takiego osobnika zatrudnia firma impost to nie wiem. Po prostu bezczelny typ. Teren Będzin / Gródków. Myślę że nie powinien pracować skoro jest nie udolny
  • ~A. / 2020-04-03 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka powinna być doręczona 5 dni temu. Dzwoniąc na infolinię codziennie dostaję tę samą informację, że paczka zostanie doręczona tego samego dnia najpóźniej dnia następnego. Na swojej stronie wypisują bzdurne informacje, że 98% przesyłek zostaje doręczone na następny dzień roboczy. Żałosne...
    Zaletybrak
  • ~a. / 2022-11-24 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    oddzial szczecin, kurier z koncowka numeru 206, gbur i kretacz, leci w c***a, 3 dni klamal ze probowal doreczyc paczke i ze nikogo nie bylo w domu, po czym odeslano paczke do nadawcy. na infolini to jakby przyglupy siedza, dzwonilam z 10 razy i tylko raz trafilam na pania co napraede mi pomogla. szkoda slow.
    Wadykurier
  • ~A.D. / 2020-12-09 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka paczkomatowa trafiła do paczkomatu odbiorcy. Przy nadaniu przesyłki w paczkomacie został podany telefon kontaktowy do odbiorcy, jednakże Inpost nie powiadomił odbiorcy poprzez sms, tylko na wysyłając email na stary, adres mailowy odbiorcy, który posiadał w swojej bazie. Odbiorca nie odebrał przesyłki ( nie wiedział o jej nadejściu ) i została przesłana do magazynu przesyłek niedoręczalnych ( 16.11.2020 ). Do dzisiaj tj.09.12 jest tam przetrzymywana mimo wielu maili wyjaśniających sprawę, z podaniem adresu odbiorcy, na który należy ją przesłać. Na każdy email w tej sprawie odpowiada inna osoba , nie zadając sobie trudu by przeczytać wcześniejszą korespondencję. Osoby zajmujące się reklamacjami w INPOST są niekompetentne, nie potrafią podjąć decyzji o wydaniu przesyłki odbiorcy.
    Jedyne co potrafią to podziękowanie za kontakt i informacja , że w razie wątpliwości zapraszają do ponownego kontaktu. TOTALNA PORAŻKA !!! Oprócz obfitej korespondencji mailowej składałam również dwukrotnie reklamacje telefoniczną oraz pisemną na stronie INPOST . W żadnej firmie nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji. Pracownicy firmy powinni pilnie przejść kurs nauki czytania ze zrozumieniem !
    Przestrzegam przed ta firmą
    WadyTOTALNA NIEKOMPETENCJI OSÓB ZATRUDNIONYCH W BIURZE OBSŁUGI
  • ~aaa / 2020-06-17 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    katastrofa, 3 paczka uciekła z paczkowmatu żadnego smsm ani aplikacja goonopost w historii nic nie ma maila dostałem tylko że przesyłki wróciły. Żadnych takich wynalazków to już lepiej pocztą polska
    Zaletynawet nie słyszałem o czymś takim
    Wadydziadostwo niekompetencja
  • ~Aaa / 2021-01-07 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś utwierdziłam sie w tym ze składanie reklamacji przez in post jest zupełna strata czasu jesli komuś zginęła jakaś wartościowa paczka dostarczana przez tych konowałów polecam udanie sie od razu ze sprawa na policję bo infolinia nic nie wskóracie zamówiłam przesyłkę dostarczana za pomocą paczkomatów in post pod koniec listopada niestety paczka zaginęła pani z infolinii poleciła mi złożenie reklamacji i zapewniła mnie ze wszystkie paczkomaty są monitorowane i dopiero gdy złoże reklamacje oni sprawdza za pomocą kamer co tak naprawde stało sie z moja paczka co tez uczyniłam dziś to jest 7.01 otrzymuje maila od firmy in post z informacja ze reklamacja została rozpatrzona negatywnie powod : brak faktury lub paragonu potwierdzającego złożenie zamówienia to jest śmiech na sali napisałam wiec do szanownej pani z działu reklamacji jak mam im załączyć paragon lub fakturę za zamówienie skoro ono do mnie nie dotarło przecież nie wezmę sobie tego z księżyca ? Na co szanowna pani mi odpisała kopia artykułu ustawy, po co firmie kurierskiej faktura za zamówienie lub paragon chyba po to zeby sprawdzic czy warto w ogole zwracać za to hajs przecież oni rejestrują jakos chyba te przesyłki sa listy przewozowe itp co firmę kurierska interesuje co zamówiłam i za jaka kwotę ???? dno wodorosty oszustwo chamstwo złodziejstwo i sto metrów mułu
    ZaletyBrak
    WadyOkropne
  • ~Aaaa / 2022-06-08 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.
    Kontaktu z kurierem nie ma żadnego, potrafią tylko zostawiać awizo na poczcie, albo zostawią paczkę koło domu nic nie mówiąc. Po raz kolejny moja paczka do mnie nie dotarła, na infolinii jak zwykle nic nie potrafią powiedzieć, ani zrobić, a kurierzy biorą kasę ale paczek nie rozwożą.
    WadyBrak kontaktu
    Paczki nie trafiają do odbiorcy
  • ~Aaaaa / 2023-10-19 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ta firma brak kultury poniżanie i chamstwo która kręci afery bez pretekstu i zarówno cała ta firma nie przywiozą mi paczki bo im się nie podoba sam mam jechać po nią do nich to szczyt bezczelności nikomu nie polecam bo widzę że każdy się na nich przejechał
  • ~Aaaaaa / 2022-08-30 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy bardzo nie mili nie polecam zamawiania przez InPost nie dowoza paczek przekręcają że nie prawidłowy został dodany adres .nie chce im się zajechać pod wskazany adres i zmieniają że adres był nie poprawny .NIE POLECAM
  • ~aaaaaaa / 2020-11-16 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga 25 zgloszen o przekierowanie odbioru na wlasciwy numer telefonu trwalu z AUTOMATU 3 tygodnie .Wszystkie powiadomienia i odpowiedzi /KOPIUJ -WKLEJ po najmniejszej linii oporu bo zapewne kobiety tam zatrudnione to blondynki i maja ciagle menopauze .
    WadyBrak kompetencji w obsludze klienta czyli "jakos to bedzie"
  • ~aaaaaaa / 2021-09-04 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    omijać inpost żenada nie słowność kłamstwo jedna reguła na pamięć nic nie wiedza nic nie chca zrobić ja wiele razy korzystałam z ich usług i to jest ostatnia po interwencji nawet przesyłka nie została doręczona są zapewnienia i na tmy się kończy podejrzewam że przesyłka albo mocno uszkodzona albo skradziona....
    Zaletybrak
    Wadybrak pomocy i chęci zrobienia czegokolwiek....
  • ~Aaia95 / 2019-12-11 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy inpost!
    Zamówiłam przez internet od jednej pani 2 czapeczki i wysłała przez inpost i dostała informacje ze kurier był dwa razy podobno a ja żadnej wiadomości nie dostałam a czekałam na kuriera w domu cały czas a wogole się nie pojawił.
  • ~Aalan Foch / 2020-03-27 07:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa kurierska polegała na tym, że umówiłem z kurierem termin dostawy a i tak paczka została zwrócona do nadawcy. Infolinia - dramat...mimo że paczka nadal była w Polsce nikt nie zainterweniował.
    Na reklamację odpisali mi, że faktycznie popełnili błąd, ale ja nie jestem stroną do złożenia reklamacji bo jestem tylko odbiorcą.
    Wadysame wady
  • ~Ab / 2023-12-07 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Jedyną zaletą chyba jest tylko to, że paczkomat blisko domu :)
    ZaletyNie zauważyłam :)
    WadyWięcej wad niż zalet
    Niemiła infolinia
    Kurierzy, którzy nie biorą odpowiedzialności za swoje błędy. Wina konsumenta jak stwierdziła Pani z infolinii xD. Jak zwykle...
  • ~Abba / 2021-02-19 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    3 reklamację złożone i 3 odrzucone. Głupie tłumaczenie, że paczka nie została należycie zabezpieczona, albo cały czas trzeba dosyłać jakieś obsrane dokumenty... Kur** co to ma być ? Masarka firma skrajnie nieodpowiedzialna.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172