Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8219 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tadzik / 2022-11-25 17:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Czas dostawy opóźniony prawie o tydzień. Sytuacja ma miejsce drugi raz w ciągu dwóch tygodni. Fatalna obsługa, kurier trzy razy dowoził paczkę, za każdym razem przyjeżdżał aczkolwiek nie mógł jej znaleźć w aucie. Tłumaczenie w stylu ,,szkoda mojego czasu na szukanie'' mnie nie przekonuje. Nie polecam firmy InPost.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Tedi / 2025-11-03 17:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalne dno nie ma kontaktu z kurierem
    Przesyłka odebrana o godzinie 8.00 godzina 17.00 .Może będzie jutro.
  • ~tenia / 2023-01-31 21:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier IN POST przywiózł mi paczkę 3 stycznia b.r. Chciałam zapłacić kartą, niemożliwe było pomimo kilkakrotnie wybieranego poprawnego PINU. zapłaciłam gotówką, nie dostałam żadnego pokwitowania. otworzyłam przesyłkę przysłany towar nie odpowiadał zamówionemu ani kolor, ani jakość, ani wygląd. dzwonię na infolinie INPOST 3 stycznia b.r. ok.16 godz.o zablokowanie środków 139 zł dla sprzedawcy. reklamację przyjęto tego samego dnia. w ciągu m-ca miałam otrzymać decyzję. pisałam 2 krotnie ponaglenie na arkuszu zgłoszeniowym IN POST bez odzewu. Mam wrażenie ze jest to niesolidna firma. Wczoraj wysłałam pismo do IN POST w tej sprawie ponownie.
    Na forum wyczytałam że sprzedający to oszust, setki oszukanych osób.
    Dlatego nie mam zaufania do firmy INPOST do której zgłosiłam reklamację o zablokowanie środkow do złodzieja, który oszukuje ludzi i przesyła rzecz niezgodną z zamówieniem ktora nie wiem czy warta jest 20 zł. a pobiera 139 zł. Mało tego podane adresy mejlowe dostawcy i kontakty tel. pomimo wysyłanych mejli i próby kontaktu tel. są bez echa. Czy INPOST wspołpracuje z takimi oszustami i współuczestniczy w przestępstwie ? Dlatego oczekuję konkretnych działań od INPOST, o ile nie otrzymam zwrotu środków zablokowanych gdzie zgłaszałam w dniu 3 stycznia b. r. w kwocie 139 zł.sprawę przekazuję organom ścigania
  • ~Teresa / 2022-04-14 16:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Na paczkę czekam od wtorku którą to miałam otrzymać właśnie w tym dniu.Dzisiaj jest czwartek a paczka poniewiera się pojakiejś sortowni.Nie ma kompetentnej osoby,żeby się coś konkretnego dowiedzieć.Nr przesyłki 642460009297300110956391.
    ZaletyBrak
  • ~Tesa / 2021-07-22 17:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie powiadamia o przesyłce z wyprzedzeniem czasowym, dopiero pod drzwiami dzwoni, czekałam pół dnia, wyszłam na chwilę po chleb i po kurierze. Jakość obsługi klienta fatalna za to cena wysoka.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady. Taki dostawca przesyłek uziemia człowieka nawet na 2-3 dni
  • ~Tina / 2021-05-07 18:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka adresowana do paczkomatu miała być " wyjątkowo " w samochodzie u kuriera - a na parkingu pod paczkomatem nie ma ani samochodu ani kuriera. dalej w SMS-ie jest prośba o pilny odbiór paczki od kuriera w środku budynku . A infolinia podaje informację , że ta paczka została wydana kurierowi w celu umieszczenia w paczkomacie. W środku budynku Przed punktem e-paka z małym pojedynczym okienkiem kolejka zdenerwowanych ludzi z telefonami w ręku. Ogromna strata czasu , kompletny brak organizacji i logistyki. Totalna dezinformacja . Punkt e-paka w Krakowie na Mackiewicza 17 nie jest przystosowany do obsługi aż 11 firm kurierskich.
    Zamiast odebrać przesyłkę z paczkomatu w 30 sekund straciłam godzinę czasu - tak nie powinno być !!!
    WadyBrak możliwości szybkiego odbioru w paczkomacie
  • ~Tom / 2024-10-02 09:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam InPost. Odebrali paczkę od nadawcy jednego dnia, a następnego miała być u mnie. Od razu otrzymałem maila, że „paczka wysłana i nie ogląda się za siebie”. Następnego dnia w zakładce „śledzenie paczki”, było, że paczka została przekazana do doręczenia. Dodam, że dopłaciłem za doręczenie paczki w sobotę. Przez całą sobotę nie otrzymałem kodu do paczkomatu. Zadzwoniłem w poniedziałek na infolinię. Pani, bardzo miła, poprosiła mnie, żeby czekać do następnego dnia, a w celu weryfikacji poprosiła mnie o podanie zawartości paczki (czyżby zaglądali do innych w celu poszukiwania mojej?). Następnego dnia z rana ponownie zadzwoniłem na infolinię. Znowu poproszono mnie o czekanie do południa, bo powinienem otrzymać kod do paczkomatu, a jeśli by to się nie stało to miałam zadzwonić ponownie. Oczywiście tak się nie stało, zadzwoniłem ponownie i dostałem odpowiedź, że do wieczora paczka na pewno zjawi się w paczkomacie. Jak nietrudno się domyślić, ta się nie stało. Wieczorem znowu dzwoniłem na infolinię. Pani mówiła o tym, że powinem maila dostać w tej sprawie. Oczywiście na poczcie nic nie było. Poproszono mnie o kontakt następnego dnia. Dziś (środa) otrzymałem wiadomość, że nie udało się odnaleźć mojej paczki. Pojawiła się sugestia, żeby złożyć reklamację. Znowu zadzwoniłem na infolinię. Jak za każdym razem, miła pani poprosiła mnie o chwilę, żeby chwilę poczekać, potem potwierdziła wiadomość, którą rano otrzymałem. Mojej paczki nie ma. Może wysłali ją w kosmos? Pani zasugerowała reklamację oraz co za tym idzie zwrot pieniędzy. Reklamację złożyłem. Od razu otrzymałem wiadomość, że InPost zastrzega sobie termin 30 dni na udzielenie odpowiedzi od daty przyjęcia zgłoszenia. A może w tym czasie moja paczka wróci z kosmosu? A może oni nie udzielą mi odpowiedzi i znowu będę musiał czekać na to co mi się należy (paczka lub pieniądze)? Jaki trzeba mieć porządek, żeby w ciągu niespełna 24 godzin zgubić paczkę? A ale z tego, co widzę z opinii, to nie tylko ja mam podobny problem. Totalny bałagan i brak odpowiedzialności za mienie innych osób. Proponuję korzystać z usług konkurencji.
    Zaletybrak
  • ~tubisiak / 2021-05-12 12:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka z Chin odesłana do nadawcy, czyli do Chin, ponieważ w adresie w nazwie ulicy była literówka: polska litera zamieniona na inne znaki. Kurier miał wszystkie dane: kod pocztowy przypisany do budynku, nr telefonu adresata. Nie wykazał się odrobiną dobrej woli, tylko odesłał paczkę do Chin. Kontakt z biurem obsługi to jakaś kpina. Nie ma różnicy, czy rozmawiasz z bezrozumnym botem, czy żywym pracownikiem. Ten sam poziom kontaktu.
    Jedyna sugestia, ze strony BOK to żebym się skontaktował z nadawcą. W panelu jako nadawca widnieje SK Client, czyli punkt dystrybucyjny inPost pod Poznaniem. Zamawiałem wiele paczek, więc nie wiedziałem której dotyczy problem. Sytuacja bez wyjścia. Gdy w końcu wyjaśniło się, kto wysyłał paczkę, Nadawca kazał mi się kontaktować z kurierem i wyjaśnić. Błędne koło. Zero szacunku dla klienta.
  • ~Urszula / 2019-12-12 18:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz drugi w ciągu kilku miesięcy moja przesyłka jest dostarczana 14 dni, mimo że wybrany przeze mnie pobliski duży paczkomat jest sprawny i odbieram z niego inne swoje paczki. Wiem, że to wina kuriera, który złośliwie przetrzymuje moją paczkę i otrzymuję kłamliwe informacje, że paczkomat jest uszkodzony co jest nieprawdą. Tylko firma krzak zatrudnia byle kogo. Wysłałam poprzednim razem skarge na kuriera do prezesa firmy INPOST i nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Lepiej korzystać z każdej innej firmy kurierskiej TYLKO NIE INPOST. INPOST TO DNO.
    WadyNIEPROFESJONALNI NIEUCZCIWI KURIERZY
  • ~Wafel / 2023-11-14 17:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier przyjechał ale nie miał jak dać reszty po czym zabrał paczkę bez żadnego powiedzenia i zaznaczył że odmówiono odebrania paczki i teraz jest paczka trafi spowrotem do nadawcy
    Skandal
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy robią co chcą
  • ~waldek / 2020-02-05 17:41
    Ocena: 1.33 / 5
    jeden wielki skandal , nie można otworzyć paczkomatu od dwóch dni obsługa ma głęboko w d.... a po zgłoszeniu mailem odpowiedź ma przyjść w ciągu 30 dni
    poprzednim razem paczkomat uszkodzony cały dzień jeszcze wcześniej nie działający przez 3 godziny jest to paczkomat w miejscowości Iwaniska przy remizie strażackiej
  • ~Waldemar / 2025-09-26 20:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety ale InPost zszedł na p.y, mają całkowicie w głębokim poważaniu klientów. Zamówiłem przesyłkę do danego paczkomatu (gdzie przychodzą od kąd pamiętam) ale InPost ze względu na to że miał problemy (rzekome) z tym paczkomatem umieścił ją w innym punkcie oddalonym 15 km w jedną stronę od oryginalnego i jakoś zapomniało im się skontaktować się ze mną z jakąkolwiek propozycja rozwiązania sytuacji, po prostu umieścili ja gdzie im było wygodniej. Na złożona reklamacje standardowa formułka czyli mamy cię w dupie i co nam zrobisz.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Warszawianka / 2022-12-05 18:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenująca i nieprofesjonalna obsługa, do tego agresywny, olewający kurier. Pierwszy kurier - bez terminala do płatności kartą chociaż w mailu i sms byłam powiadomiona, że mogę zapłacić kartą. Na zwrócenie uwagi olewka i w tył zwrot. Drugi kurier- agresywny wytatuowany. Obydwoje bez żadnych oznaczeń firmy, czy choćby smyczki z identyfikatorem na szyi. Drugi kurier zachowywał się skandalicznie, powiedział, że nie interesują go żadne smsy i maile, zarzucił mi kłamstwo. Powiedziałam, że skoro się tak zachowuje, muszę zacząć nagrywać to zachowanie. On na to, że nie dostanę paczki i uciekł. Następnie wpisał na stronę śledzenia, że JA ODMÓWIŁAM PRZYJĘCIA PACZKI!
    ZaletyBrak, same nerwy
    WadyBrak profesjonalizmu, kurier nieprzygotowany do przyjęcia płatności, olewający klienta i usługę. Drugi kurier - agresywny, napastliwy, odmówił wydania paczki i nakłamał, że to ja odmówiłam.
  • ~Werka / 2021-03-02 23:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra... Wsadziłam paczkę w paczkomat, paczka dostała status nadanej, później magicznie zniknęła.Kontaktowałam się z infolinią 3 razy,powiedzieli że odzewą się na maila i cisza od miesiąca. Jedno wielkie gówno
  • ~wiktor / 2022-10-20 22:45
    Ocena: 1.33 / 5
    przesyłka zginęła, im z oczu mi mówią , a nadawcy że w drodze czy to zmowa inpostu z kurierami a może z nadawcą,a może nowa metoda na kuriera
    Zaletytym razem zero
    Wadybrak kontaktu
  • ~WK / 2020-09-13 09:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Kurier nie dostarczył paczki, nie ma z nim kontaktu, nie można się dodzwonić. Na infolinii usłyszałam: "jak się nie podoba, to niech pani złoży reklamację!".
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Wkurwiona / 2022-05-14 15:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Po co mam wskazywać, w którym paczkomacie ma być umieszczona paczka, jeśli i tak muszę przez godzinę jeździć po mieście od paczkomatu, do paczkomatu, nie wspominając,że brak jakiekolwiek informacji o przekierowaniu do innego, jak było to kiedyś. Strasznie wkurzające!
  • ~Wkurzona / 2020-11-18 18:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma beznadziejna. Kurier wypisał awizo zwrotne nawet nie podjeżdżając do domu. Próba reklamacji to tylko zagłuszanie i jak zdarta płyta zwrócone do nadawcy. Zwrócone do nadawcy.bierzcie inne firmy kurierskie
  • ~Wkurzona / 2021-11-08 12:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Pan który dzisiaj był u mnie z paczką był chamski i arogancki. Więcej nie zamówię przesyłki przez InPost. Mam nadzieję, że pan odpowie za zniszczona paczkę.
  • ~Wkurzona / 2022-07-13 09:08
    Ocena: 1.33 / 5
    1,5 tygodnia oczekiwania na paczkę, która ciągle jest "dostarczana" do niedziałającego paczkomatu. 6 dni czekam na "interwencje" i dostarczenie do innego paczkomatu...infolinia to porażka, na początku rozmawiasz z "robotem" a potem z konsultantem,który mówi tak samo jak "robot"! Zero własnego myślenia, tylko wykute formułki.
    WadyBrak możliwości porozmawiania z kimś kompetentnym i mówiącym coś poza formułkami typu " proponuję uzbroić się w cierpliwość "!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4934
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171