Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8219 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klaudia / 2023-05-04 16:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Babsko z inpostu wywozib moje paczki cały czas do paczkomatu magazynowego!!! A nie do tego co jest adres podany !!
  • ~klient / 2021-11-15 14:47
    Ocena: 1.33 / 5
    czas realizacji jest dłuższy niż podają na stronie i na infolini, obsluga na bocie jest bardzo nie miła, nie odpowiada logicznie na zadane pytania
    Wadydługi czas oczekiwania na dostawe przez kuriera, nie miła obsluga kilenta
  • ~Klient / 2022-11-17 16:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Przecież to jakiś koszmar kto w tej firmie zatrudnia kurierów toż to poIom mółu już osiagneło i antyreklama dla firmy
    ZaletyBrak
    WadyPoziom kultury i brak znajomości okolic dostarczenia przesyłki przez kurierów
    A chamstwo co poniektórycj delikwentów to już przechodzi ludzkie pojecie toż to nawet czytać co poniektóry nie umie bo nie potrafi adresu odczytać
  • ~Klient / 2022-11-17 16:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Przecież to jakiś koszmar kto w tej firmie zatrudnia kurierów toż to poIom mółu już osiagneło i antyreklama dla firmy
    ZaletyBrak
    WadyPoziom kultury i brak znajomości okolic dostarczenia przesyłki przez kurierów
    A chamstwo co poniektórycj delikwentów to już przechodzi ludzkie pojecie toż to nawet czytać co poniektóry nie umie bo nie potrafi adresu odczytać
  • ~Klient / 2023-06-14 14:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam1
    Jestem bardzo niezadowolony z usługi Inpost-u. Paczka w drodze została uszkodzona, a ja usłyszałem pytanie, czy była ubezpieczona,a nie była. ktoś musiał nią rzucać, albo magazynier, albo kurier. Uznano, że ja ją źle zabezpieczyłem , być może. Pytam się, gdy paczka jest nieubezpieczona to można nią rzucać? Po za tym dostarczono ją grubo po terminie. Reklamacja nie została uwzględniona więc po herbacie. Nie polecam tej nierzetelnej firmy.
    ZaletyŻadne
    WadyPrzerzucanie winy na klienta.
  • ~Klient. / 2022-04-28 10:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Sensem przychodzi numer kuriera który nie raczy odebrać i poinformować o przybliżone godzinie doręczenia paczki.
    Uzyskanie informacji z oddziału jest niemożliwe.
    ZaletyBrak.
    WadyNiemiła obsługa.
  • ~Klientka / 2022-04-04 16:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda że nie ma gwiazdek w drugą stronę na obsługę Tragiczna infolinia to jakas porażka obsługa ponizej poziomu czekam tydzień na paczki i jedno i to samo w doręczeniu awaria paczkomatu moja cierpliwość już się skończyła .nawet na reklamacje nie umieją odpowiedzieć masakra nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyNieskończoność
  • ~Konrad / 2022-12-19 16:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem przesyłkę do konkretnego paczkomatu. Przesyłkę wrzucono mi do magazynowania ze względu na awarię pierwotnie wybranego paczkomatu. Po okresie bodajże 2 dni paczka wylądowała w jeszcze innym paczkomacie, oddalonym o około kilometr, od wybranego przeze mnie paczkomatu. Zgłosiłem na infolinii, że nie jestem zadowolony z takiej usługi i żeby tę paczkę przeniesiono do wybranego przeze mnie pierwotnie paczkomatu lub innego, który wskazałem w rozmowie z konsultantem. Po paru dniach zadzwoniła do mnie niezbyt miła pani z infolinii inpostu, że paczka jest nadal do odebrania z paczkomatu narzuconego przez inpost, a jeśli tego nie zrobię paczka wróci do nadawcy. Podsumowując zapłaciłem za usługę, która nie została wykonana. To jest ostatni raz gdy skorzystałem z usług firmy Inpost.
    Wadybrak rozwiązania problemu, mimo że awaria paczkomatu nie jest po stronie klienta, tylko firmy, słabej jakości obsługa.
  • ~Kris07 / 2022-08-18 09:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy inPostu nie odbierają telefonów i są beszczelni mówiąc do mnie a co ja Cal Center.Cisza w telefonie.Prze to musiałem dwa dni czekać na paczkę dłużej.
    Reklamację zgłosiłem do inPostu ale nic z tym nie robią.
    Wybierajmy innych dostawców kurierskich
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyKurierzy nie kulturalni wręcz chamscy.
    Czas dostawy spóźniony.
    Zero kontaktu.
    Nie rozwiązują problemu
  • ~Krzysztof / 2023-04-18 17:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Świetnie paczka paczka wysłana w wielopaku powinna być razem , lecz kurier ma tylko jedną a drugo nie wie gdzie ....
    ZaletyBrak
    WadyPunktualność,
  • ~Krzysztof / 2023-12-22 12:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Informacja paczka nie dostarczona 10.48 byłem i czekałem . Jak nie wiedział gdzie dostarczyć miał nr tel. I tak już dwa dni wydzwaniania i zgłaszania braku dostarczenia paczki. Magazyn nie wydaje paczek indywidualnym odbiorcą. Stałem się ich niewolnikiem gdyż przetrzymują moją bardzo pilną paczkę . To jest chore 2 dni domagam się paczki
    WadyBarak odbioru osobistego z magazynu w krytycznych sytuacjach
  • ~Krzysztof / 2024-04-23 19:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Kolejny raz paczka magazynowana w paczkomacie tymczasowym uszkodzonym. Chodzi o paczkę 603687788401871114055222, jakby Inpost weryfikował. Nie mogę odebrać paczki, nie mogę przekierować, nie mogę określić paczkomatu rezerwowego sam, nie mogę zakazać umieszczania paczki w określonym paczkomacie. Na infolinii arogancja. Koszmar.
    WadyFatalna obsługa
  • ~Krzysztof / 2024-05-23 13:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwszego dnia po otrzymaniu SMSa o dostawie czekałem w urzędzie do wieczora, ale kurier się nie wyrobił. drugiego dnia podjął próbę doręczenia późnym wieczorem po zamknięciu urzędu. Trzeciego dnia od rana próbowałem się z nim skontaktować by mi podał godzinę dostawy dzwoniąc 7 razy na podany do kontaktu numer, oraz nagrywając się na pocztę głosową i wysyłając SMSa. Oczywiście zostałem olany, a przesyłka ostatecznie wróciła do nadawcy. Gorąco nie polecam tej firmy.
  • ~Kuban / 2022-06-20 17:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier wiezie przesyłkę trzy dni robocze. Napisał że nie było mnie w domu, mimo że byłem cały dzień. Przekierowując paczkę do paczkomatu czekam już tydzień. Nie polecam.
    ZaletyNie posiada
    WadyNie punktualność
  • ~Kuleczka / 2023-12-12 17:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta. Kurier twierdził, że nie ma nikogo w domu, zrobił awanturę przez telefon o płatność i był bardzo chamski.
    ZaletyBrak
    WadyNigdy więcej nie wybiorę tej firmy kurierskiej
  • ~Kulig / 2022-09-26 12:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka zamówiona na początku zeszłego tygodnia(wtorek), miała dojść na czwartek, a tymczasem drugi tydzień die zaczal a paczka od czwartku Rana czeka na wydanie kurierowi na maszynie w Goleniowie.Zagubiona przez niekompetencje lub brak ludzi do pracy. To był pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystałam z usług tej firmy. Z inna przesyłką też miałam problem, była opóźniona ale dotarła. In Post się wszędzie reklamuje a serwis i logistyka TRAGEDIA!!!
    ZaletyBrak
    WadyPracownicy infolini w niczym nie mogą pomóc
  • ~Kupująca / 2022-07-06 10:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie będę wchodzić w szczegóły,ale traktowanie kupującego i tego jak wywiązują się ze swoich obowiązków i czasu dostarczenia pozostawia wiele do życzenia.
    Moją paczka została zgubiona. Znalazła się po tygodniu na drugim końcu Polski.
    Po kilku dniach Pani zapewniła mnie z inpost ( oddzial Olsztyn), że paczka maxymalnie w ciągu 5 dni przyjedzie do mnie.
    Po tygodniu nadal nie miałam paczki
    Zostałam bez ważnego prezentu na ważna uroczystość, a na dodatek wisząc na infolinii kilka razy otrzymałam informację,że tak naprawdę to oni nie wiedzą co dzieje się z paczka.
    Po ponad 2 tygodniach ( wydzwanialam kilkanaście razy i chyba mieli mnie dosc) otrzymałam telefon od Pani,że zostaną mi zwrócone pieniądze wraz z "odszkodowaniem". Rozmowy są nagrywane ,z czego bardzo się cieszę, bo wyraziłam zgodę na taki układ ale zażądałam zwrotu ceny obecnej kosmetyków ( wtedy były w prpmocji). Czyli prawie dwukrotnie wyższej. Pani rzekomo zapisala to sobie.
    Za dwa dni przyszedł kurier z koperta z pieniądzmi. Odebrałam ją
    Po otwarciu koperty okazało się że jest w niej kwota za którą kupiłam kosmetyki w promocji,a nie ma kwoty o której rozmawialam z Panią przez telefon.
    To są żarty. I traktowanie ludzi jak przysłowiowe gówno.
    Naprawdę.
    Nie zostawię tego tak. Nie da tych pieniędzy,bo nie umarłam z głodu, ale dla zasady. Może ludzie zaczną się szanować i wywiązywać z obietnic.
    Brak słów.
  • ~l1ber / 2021-02-20 08:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem pełen rozgoryczenia wobec postępowania InPost. Paczka o której piszę nie została odebrana przeze mnie w terminie z paczkomatu (powód: nie dostałem powiadomienia w aplikacji, ani sms) ale w chwili Pisania kontaktu z Infolinią była w sortowni, czyli nadal w Polsce a Oni mi mówią że nic się da zrobić, nie da się jej doręczyć, podkreślam MOJEJ WŁASNOŚCI (mimo że informację dostali już w dniu zawrócenia). Paczka musi zostać wysłana do Chin spowrotem ! Absurdalność rozmowy z konsultantami jest nie do zaakceptowania: " Nie da się nic zrobić". Paczka w Polsce w ich rękach, dzwoni jej właściciel, a oni nie są w stanie nic zrobić! Mało tego, "nikt w ich firmie nie jest w stanie nic zrobić". Paczka ma nową etykietę i to koniec. Wielki InPost nie wie jak sobie poradzić. Ludzie wysyłają sondy na Marca oddalonego o setki mln kilometrów i w razie ich awarii są w stanie coś zrobić a oni nie są w stanie zatrzymać paczki w Polsce i dostarczyć jej właścicielowi. Podobno wielka firma, marka, potentat rynkowy nakleił etykietę na paczkę i nie jest w stanie już nią nic zrobić. Domyślam się że chodzi o rozliczenie z aliexpress, a oni dla paru PLN utrudniają stałemu klientowi życie. Ja wysyłam więc opis sytuacji do ich kontrahenta, niech wie jakie praktyki stosują i wszystkim radzę to samo.
    WadyBezbronność wobec naklejki na paczce, ktrórą sami nakleili
  • ~lesmod / 2022-11-22 15:29
    Ocena: 1.33 / 5
    To złodziejska firma,ukradli część zawartości mojej przesyłki wysłanej klientowi,przesyłka zalana i nie została doręczona,winą inpostu. Więcej nie skorzystam,a reklamacja i odpowiedz na nią smieszna
  • ~Leszczyniak / 2021-08-26 23:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Po wielu próbach odebrania pieniędzy z przelewu przez stronę In Post byłem zmuszony odmówić klientowi sprzedaży przedmiotu.

    In Post jest dobry tylko i wyłącznie w dostarczaniu paczek metodą tradycyjną-to znaczy oddaj paczkę w ich punkcie, opłać, odbierz swoją paczkę od kuriera lub z paczkomatu.
    A przelewy najlepiej wykonywać bezpośrednio na konto, a nie przez ich „In Post order”.

    Nie polecam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171