Zdecydowanie nie polecam usługi Kuriera Impost
- brak możliwości płacenia kartą, mimo informacji w sms Impost że można (nie odebrana przez to paczka w danym dniu)
- po umówieniu na infolinii dnia przyjazdu kuriera z terminalem - nie zjawił się wcale tego dnia (zmieniłam plany by być cały dzień w domu tego dnia...)
- przyjazd w końcu kuriera dnia (gdy było zgłaszane po wcześniejszych incydentach na infolinii) że mnie nie będzie i bez terminala.......
- pismo reklamacyjne zlewające klienta (mamy 14 dni na dostarczenie, paczka dotarła w tym terminie, oodrzucamy reklamcję w całości) Zaletyw końcu paczka dotarła.......
Wady
- informacja od Impost w formie sms - iż, płatność może być dokonana kartą, okazała się nieprawdziwa - brak takiej możliwości. Co za skutkowało niemożnością odbioru przesyłki w terminie.
- po przyjęciu informacji przez Konsultanta, o sytuacji została ustawiona dostawa na kolejny dzień roboczy tj. 01.08 jako priorytetowa z możnością płatności kartą. Kurier się nie zjawił wcale, gdy do niego zadzwoniłam już się niepokojąc, oświadczył, że już skończył pracę. Konsultant na infolinii przekazał, że we wcześniejszych godzinach została odnotowana uzgodniona przesyłka na kolejny dzień w porozumieniu ze mną. - nie uzgadniałem z Kurierem nic takiego, kurier nie wykonał do mnie połączenia itp
- W czasie wspomnianej rozmowy z Konsultantem dnia 01.08 oświadczyłam, że dnia 02.08 mnie nie będzie, więc nie odbiorę przesyłki. Podkreślałam w rozmowie kilkakrotnie o przesyłkę dnia 03.04., na ten dzień miałam przygotować gotówkę.
- I znowu ze strony Impost błąd. Kurier dotarł jednak 02.08 z paczką i to znów bez możliwości płatności kartą. By.......w końcu ją mieć, odebrała i opłaciła ją bratowa, po mojej ogromnej prośbie.
Rzeczy na prezent, które dotarły po ....... imprezie urodzinowej
Info od Impost na reklamację w skrócie - mamy cię gdzieś. Krótka wzmianka na piśmie"kopiuj- wklej" Paczka dotarła, odrzucamy reklamację w całości. Mamy na dostarczenie 14 dni.