Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8219 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czesia / 2021-04-15 12:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka uszkodzona ;rozbity klosz pomimo ze na opakowaniu ostrzeżenie uwaga szkło.Przesyłka z płynami -opakowanie rozdarte ,uszkodzone.W porównaniu z innymi dostawcami są opóźnienia .
  • ~Daaver / 2020-03-31 15:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy mylą adresy, obsługa udaje ze przyjmują skargi czas dostawy opóźniony tydzień przez głupotę firmy i nie odczytanie danych wysyłkowych bardzo odradzam korzystania z ich usług
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas dostawy, obsługa nic nie robi, kurierzy nie umią czytać i nie wiedzą gdzie dostarczyć paczkę
  • ~Damian / 2021-08-16 22:30
    Ocena: 1.33 / 5
    In post firma której nie polece już nikomu w życiu dla mnie jest to najgorsza firma kurierska w całej branży przez opóźnienia tej firmy "kogucik"zmuszony byłem na urlopie chodzić 4dni w przepoconych ciuchach nie wspominając bielizny InPost to firma niewiarygodna ciągle spóźniająca się nigdy nie jest na umówiony czas.ludzie nic nie zamawiajcie przez tą firmę bo się przejdziecie jak ja i moja rodzina.
    ZaletyŻadne
    WadySame
  • ~Damian / 2022-10-29 15:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem grę w media expert gdy odbierałem paczkę w paczkomacie to koperta była rozdarta pewnie kogoś korciło żeby sprawdzić co jest w środku ponieważ na kopercie pisało skąd była wysłana paczka...
  • ~Damien90 / 2023-05-04 14:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam przesyłkę zgubili reklamacji ani zwrotów nie przyjmują nawet nie zwrócili za wysyłkę wstyd to ma być firma jakaś kpina
    ZaletyZero
    Wady Brak dostawy .spóźniona paczka o 2 tygodnie brak zwrotu za wysyłkę
  • ~Dar / 2020-04-22 22:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka nadana na początku kwietnia,do 22 kwietnia nadal nie dotarła do adresata. Porażka! Co oni robią z przekazanym towarem, kradną!? Ktoś powinien przyjrzeć się tej firmie. NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyZagubione przesyłki, brak pomocy ze strony pracowników infolinii, długi czas oczekiwania, nie odpisują na maile.
  • ~Darek / 2020-04-22 10:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Zero informacji na temat drogi paczki. Paczka z oddziału wtym samym mieście odległość kilku km po wielu ponagleniach wydana do doręczenia po kilku dniach( dotarła do koszyka oddziału w piątek o godz 5:13 wydana do doręczenia środa godz 8:28.
    ZaletyBrak
    WadyKonsultant nic nie może załatwić.
    Kontakt tylko infolinia.
    Oddział nie da sie ustalić lokalizacji i nr teł.
  • ~Darek / 2021-05-08 16:57
    Ocena: 1.33 / 5
    DRAMAT!!! czekam na przesyłkę 5 dni a Pan na infolinii mówi mi że jest sobota i żebym zadzwonił w poniedziałek albo oni do mnie oddzwonią jeżeli podam swoje dane
    Wady5 dni czekam a Pan an infolinii mnie przeprasza i każe czekać jeszcze 2 dni
  • ~Dariusz / 2020-12-15 18:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Rano sms ,ze kurier dostarczy przesyłkę,nadawca przekazał,,ze kurier ma awizować wcześniej dostawę.Cały dzień czekania ,kurier przyjechał bez uprzedzenia przed godziną 18.Totalny brak szacunku dla cudzego czasu.
  • ~Dariusz / 2022-03-04 10:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Równo tydzień temu paczka miała być ode mnie odebrana, lecz kurier nie pojawił się. Nie skontaktował się też w żaden sposób. Przekładanie odbioru w systemie na kolejne dni również nie rozwiązało problem. Obecnie paczka nadal leży u mnie nieodebrana. Pośrednik (epaka) polecił mi anulować zgłoszenie i zamówić innego przewoźnika, także nie najlepiej świadczy to o firmie.
  • ~Dark / 2022-01-25 12:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozrywają paczki, Towar przychodzi uszkodzony, wybrakowany.
    Chyba specjalnie.
  • ~Daro / 2021-10-30 08:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Trzy metry mułu i wodorosty, właściciel powinien wstydzić się za swoją firmę a nie na salony wchodzić. Sposób i czas dostarczenia przesyłki dno. Od trzech dni nie potrafią dostarczyć przesyłki wstyd. Czekam dalej masakra.
  • ~Dawid / 2020-02-14 08:59
    Ocena: 1.33 / 5
    To jest żart ponad tydzień czekać na przesyłkę. Osoba wysyłająca paczkę nadała ją we wtorek. Po tygodniu dostałem informację że paczka została "nadana". Tak zwana "dostawa w 48 godzin"
    ZaletyBrak
    Wady Długi czas oczekiwania. Brak informacji.
  • ~DAWID / 2021-10-02 17:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Dokupiłem szybszą paczke a po kilku dniach po terminie na infolini powiedzieli że przepraszają ale paczka będzie za tydzień
    ZaletyŻadnych
    WadyDostawa
  • ~Dominika / 2020-03-31 20:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłkę odebrałam z paczkomatu. Koperta cała podarta , i w foli babelkowej też dziury. Były tam tonery do drukarki. Straszny przewóz. Nie polecam
    WadyZła dostawa. Koperta cała podarta , i folia babelkowa też
  • ~Donat / 2022-09-24 10:13
    Ocena: 1.33 / 5
    jestem inwalidą i dzwoniłem z prośbą o przedłużenie odbioru o 3godz.
    oczywiście była odmowa nic a nic nie mają chęci pomocy .
    Zaletyzadnych
    Wadybrak odruchów ludzkich.
  • ~doris / 2021-11-16 14:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Koszmarna firma. Kolejny raz mam z nią kłopoty. Paczka umieszczona w paczkomacie od pieciu dni nie zmienia statusu. Interwencje nic nie dają , konsultanci powtarzają jedno i to samo , ze trzeba czekać. Tylko nie wiem na co. Gołębiem byłoby szybciej. i pewniej.
  • ~Dp01 / 2020-02-11 09:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam... Okropna firma... Przerzucaja paczki byle gdzie...strona internetowa sie zawiesza... Brak mozliwosci zgloszenia reklamacji na sama firme INPOST
    ZaletyBRAK
    WadyPrzerzucanie paczek do paczkomatow do ktorych nie zamawialam paczki bez porozumienia
    Strona internetowa strasznie sie zacina
    Brak mozliwosci reklamacji na inpost
  • ~Dracula / 2024-01-03 20:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Nadałem paczkę 17.12.2023r (prezent świąteczny dla przyjaciółki), przy czym 20.12.2023 zauważyłem, że tego 17 grudnia trafiła do jakiegoś oddziału i nic się z nią nie dzieje. No to zaniepokojony zadzwoniłem: nikt z infolinii nic nie wie. Napisałem na chatbota: "wystąpił problem techniczny, przez który nie można dostarczyć paczki, proszę czekać na informacje z oddziału.". Czekam. Oddział się nie odzywa. No to napisałem maila: jednego....drugiego....potem znowu na Messenger. Ogólnie miejsca by brakło, na opisanie całego mojego pierdzielenia się z InPostem, aby dostać jakieś informacje co z tą paczką. Jedyną odpowiedzią było "problem techniczny". Ostatecznie udało mi się przebłagać, by bezpośrednio doręczyli do odbiorcy. Dzisiaj ta paczka dotarła (jest 03.01.2024r)- w sumie cud, bo byłem pewny, że przepadła. Ale wiecie co było tym "problemem technicznym", o którym nigdzie nie chcieli napisać i powiedzieć mi wprost? Paczka została totalnie rozwalona. Piękne i solidne pudełko w które zapakowałem prezent zostało zgniecione a w niektórych miejscach pocięte. W dziurawym stanie dotarło do odbiorcy a przez to jedna rzecz z zawartości przepadła (albo została skradziona, bo definitywnie ktoś z premedytacją zdarł cały papier i siłowo otworzył pudełko, niszcząc je). To jest skandal. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca w żadnej firmie kurierskiej. Od tej pory omijam InPost szerokim łukiem.
    Zalety+ do tej pory nie miałem tego typu sytuacji;
    + po zgłoszeniu problemu do działu pomocy, rzeczywiście zadziałali szybko z odesłaniem paczki na adres odbiorcy
    Wady- kłamliwa kampania "wyślij paczkę do 21.12 a doręczymy ją przed wigilią";
    - otwieranie i dewastowanie paczek...
    - gubienie lub kradzież ich zawartości;
    - bardzo kiepska komunikacja z infolinią: "brak wiedzy", wymijające odpowiedzi, celowe unikanie prawdy o stanie paczki.
  • ~Dramacik / 2022-03-14 09:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Kontakt jak i sama rozmowa to totalne dno z obsługą. Czas oczekiwania na paczke to zdecydowanie dłużej niż obiecane max 2 dni. Paczka która została do mnie nadana 4 dni temu nadal leży w paczkomacie czekając na odbiór przez kuriera... Druga paczka natomiast stanęła na przyjęciu w oddziale również od cholernych 4 dni. Nie wspominając o tym, że inne dwie przesyłki (z kosztowną zawartością) były uszkodzone. Pudła wyglądaly jakby ktoś je skopał... Nie wiem co się dzieje z tą firmą ale wcześniej nie było takich problemów. Przesylki dochodziły naprawdę szybko i w dobrym stanie przez co byłam mega zadowolona.
    W związku z tak obniżonym standardem firmy korzystam z usług ostatni raz...
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania, niemiła obsługa, uszkodzone przesylki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171