WadyBrak pomocy
strona 156 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- nastepna »
-
~Bas1234 / 2020-04-09 12:20Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam. Dzwoniąc od dwóch dni na infolinie w zaden sposób nie potrafią pomóc odsylaja do pisania maili na które rowniez nie odpisuja, po czym odsyłaja paczke do nadawcy. Nie polecam juz nigdy nie skorzystam. -
-
~Bbb / 2023-09-20 16:43Ocena: 1.33 / 5
Paczkomat się zaciął od czwartku do środy nikt go nie otworzył. Obsługa na infolini niemilA. -
~Beata / 2020-11-04 21:58Ocena: 1.33 / 5
Uwaga na przesyłki w multiskrytkach. inpost zmienił sobie niedawno regulamin gdzie informacja o umieszczeniu paczek do multiskrytki NIE JEST OPATRZONA KODEM DOSTĘPU. Jeśli dodatkowo był podany telefon stacjonarny - nie ma możliwości uzyskania kodu dostępu i paczka frunie z powrotem do nadawcy. Oczywiście za ponowną przesyłkę trzeba zapłacić.
Zapłacę za tę i następne- ale już innej firmie.
Pięknie dziękuję za nabicie mnie w butelkę.Zalety---------Wadyszkoda gadać -
~Beata / 2021-08-10 09:30Ocena: 1.33 / 5
Paczka wyslana nastepnego dnia wiadomosc ze zaginęła 2 miesiace wiadomosci email w sprawie reklamacji kupujacy nie otrzymal a ani paczki ani zwrotu pieniedzy proces rozpatrywania reklamacji trwa WadyMimo ubezpoeczenia paczki problemy z odzyskaniem pieniedzy -
~Beata / 2021-12-17 12:48Ocena: 1.33 / 5
Kurier bardzo niemiły nie informuje że będzie a potem pretensje że czeka 5minut bezczelny i wulgarny ZaletyBrakWadyPaczka wyrzucona z samochodu i brak empatii praca jakby za karę -
~Beata / 2022-05-30 20:34Ocena: 1.33 / 5
Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Zgubili mi przesyłkę o wartości 2000 zł. Po złożeniu reklamacji po trzydziestu dniach odpisali że jeszcze chcą dokumentację uzupełniającą, którą przesłałam po 6 dniach. Przez 40 dni cisza w eterze. Po moim mailu co z moją sprawą odpisali że nie zmieściłem się w terminie regulaminowym 7 dni z przesłaniem do nich korespondencji uzupełniającej i sprawę zamykają. Czysta bandytka, sprawa będzie prawdopodobnie miała finał w sądzie. Nie polecam.Tak uczciwe firmy nie działają -
~Beata / 2022-06-11 08:14Ocena: 1.33 / 5
Ta firma to jakaś porażka .Paczka została uszkodzona nawet nikt nie powiadomił kupującego ani sprzedającego że towar nie zostanie dostarczony pracują tam ludzie nieodpowiedzialni nie ma wyciągniętych
żadnych konsekwencji wobec kurierów pytanie kto teraz zwróci mi koszta i jak to będzie rozliczone ta firma powinna się zamknąć ale niestety jaka niska cena taką jakość usług szkoda że allegro ma w aukcjach głównie InPost z innymi firmami nie ma tego problemu niestety z inpostem zawsze mam pod goreZaletyŻadneWadyOgromne -
~biedroneczka22 / 2021-10-16 08:19Ocena: 1.33 / 5
Na początku zamówiłam paczke do domu za pobraniem poczym przyszla mi wiadomość że moge ją bezproblemu przekierować do paczkomatu i opłacić. Więc opłaciłąm i przekierowałam. W aplikacji inpost przyszło mi powiadomienie że paczka jest gotowa do odbioru. Dodam że nie dotałam kodu do odebrania jej.Więc zadzwoniłam do kuriera on powiedział że może nie dali jej jeszcze do paczkomatu i żebym czekała.Na drugi dzień nadal nic wię zadzwoniłam na ich infolinie i kod został mi wysłany.Gdy pojechałam odebrać okazało się że mam ją jeszcze raz opłacić żeby ją odebrać.Więc zadzwoniłam jeszcze raz i powiedzieli mi że pieniądze są nie zaksiegowane i żeby czekać.Niepoważa firma .Nie polecam. -
-
~Blebleble / 2023-01-18 09:04Ocena: 1.33 / 5
Ktoś w sortowni pomylił miejscowości i paczka trafiła w zupełnie inny rejon przez co zamiast 3 dni czekałam 1,5 tygodnia i oczywiście na infolinii usłyszałam że to mój problem jak nie będzie mnie w domu. Oczywiście po tak długim czasie spędzonym w magazynach opakowanie paczki było w opłakanym stanie. -
~Bogusława NOWAK / 2022-07-20 11:44Ocena: 1.33 / 5
zamówiłam paczkę na adres domowy. W dniu dostały zadzwonił do mnie kierowca , bardzo nie miłym głosem zapytał czy jestem w domu . Odpowiedz moja że w pracy. Zapytałam jak mogę go złapać w innych godzinach pan głosem pretensjonalnym odpowiedział że mam go szukać . Po powrocie z pracy zadzwonił do mnie i pyta czy jestem odpowiedziałam że tak . Więc pan ponownie tym nie miłym głosem stwierdził że mam iść na skrzyżowanie i przy ulicy czekać na paczkę ( dodam że to była huśtawka większych gabarytów) zapytałam czy dobrze słyszę , odpowiedz coraz bardziej w tonie pretensjonalnym czego nie rozumie mam isć na skrzyżowanie i czekać . Zapytałam w którym kierunku na Katowice , na centrum a możę na biedronkę lub żabkę i tu padła odpowiedz że jestem ciężko myśląca i że w innym przypadku będę go szukać następnego dnia. Ponieważ bardzo mi zależało na tej paczce w tym dniu powiedziałam że dobrze wyjdę tylko nie wiem z której strony pan jedzie . Pan zgodził się podjechać 10 m za skrzyżowanie pod żabkę i tam odebrałam paczkę. Oczywiście otrzymałam kilka niemiłych słów z informacją ze mogę złożyć skargę bo on to ma gdzieś. Pracuję w biurze dużej firmy motoryzacyjnej , często wysyłam paczki , jednak za inpost już dziękuję. Wolę zapłacić więcej i mieć miłą obsługę. Oczywiście zadzwoniłam do koordynatora i przekazałam informację o zachowaniu kierowcy. Zaletybrak -
~Bolek / 2021-12-18 10:11Ocena: 1.33 / 5
Paczka skierowana do punktu gdzie było wygodnie firmie.8 telefonów do Inpost nic nie dało.Nedza i dziadostwo powiem nawet że złodziejstwo ZaletyNie maWadyFirma to jedna wada -
~BONO / 2024-04-05 08:07Ocena: 1.33 / 5
Inpost to totalna porazka nie respektuja praw klienta a regulamin stosuja tylko jak jest to wygodne tylko dla nich samych.Paczka wyslana 03.04 trafi do odbiorcy byc moze trafi 8.03.Oddziałw szcecinie to niechlujstwo i niedbalstwo o klienta i sprzet gdyz przez 6 miesiecy nie mozna sie doprosic by kurier mial przy sobie sprawny terminal platniczy.Konsultancji na infolinji kłamia jak znut nie znajac nawet podstaw regulaminu pracodawcy.Paczki mimo wskazania paczkomatu docelowego dostarczane sa gdziekolwiek indziej ale nie dalej niz w promieniu 2km od docelowego paczkomatu jednak nie biora pod uwage rozkopanych i niprzejezdnych ulic.Nie informuja klienta przed przekierowaniem paczki do innego punktu tylko robia to bez zgody odbiorcy i stawiaja odbiorce przed faktem dokonanym.Zmienili regulamin i jest on juz calkowicie anty konsumencki a ceny z kosmosu.Paczka zniszczona przez kuriera trzy krotnie z tym samym towarem nie doczekla sie pozytywnej reklamacji bo zawsze wymyslali powod ze to wina sklepu ktory paczke nadawał!!!!!!SKANDAL I JAJA Z KLIENTA !!!! ZaletyBRAKWadyWSZYTKO -
~Brak szacunku do takich ludzi / 2021-09-16 21:04Ocena: 1.33 / 5
Dzisiaj żonka dostała smsska o doręczeniu przesyłki pobraniowej... nie ma nie ma i nikt nie łaskaw zadzwonić. Skontaktowała się z kurierem i kurier z pretensja ze kolega dostarczy... nikogo nie widać jie słychać. Także jakich Wy macie pracowników...szkoda ze ja z nim nie rozmawiałem....gościu jak się jie wyrabiasz nie masz pojęcia znajdz inną pracę i nie denerwuj innych. Nie polecam !!!! Stanowczo. !!! Paczkomat oki ale pobraniowa zawsze jakiś problem... !!! ZaletyZadnychWadyWszystkie -
~BS / 2024-12-20 19:14Ocena: 1.33 / 5
Witam pierwszy raz nadawałem paczkę z odbiorem u klienta , którą miano mi dostarczyć do paczkomatu . Zadzwoniłem na infolinie i krok po kroku przeprowadzono mnie przez formularz zgłoszeniowy . Dokładnie wskazując co i jak mam uzupełnić . Po 5 dniach czekania sprawdziłem status , paczka w przygotowani a wiem , że już pierwszego dnia było gotowa do wysyłki . Okazało się , że formularz zgłoszeniowy wypełniony był źle :( i czekają aż ktoś klient dostarczy ją do paczkomatu . Całe szczęście , że mam jeszcze trochę czasu i mam nadzieje , że zdąży dojść do mnie przed wyjazdem bez niej nie mogę wyjechać . Oczywiście skorzystam z innego kuriera -
~bz / 2022-04-29 19:10Ocena: 1.33 / 5
Kurierzy sie opierdalają zamiast jezdzic z paczkami Wadywszystko -
~cel / 2020-03-20 20:52Ocena: 1.33 / 5
Najgorsza obsługa na rynku. Dostaję wiadomość, ze paczka czeka na mnie w punkcie odbioru, a na miejscu okazuje się, że paczka została odesłana do sprzedawcy. Straciłem 25 minut, dla mnie to 100 zl straty bo w tym czasie zrezygnowałem z pracy. Zwrócą, ciekawe? Wadyżenada -
-
~chardo87 / 2021-05-05 15:42Ocena: 1.33 / 5
Obsługa klienta nie istnieje. Nie potrafią rozwiązać żadnego problemu, klienta traktują jak debila. Co do kurierów, to jest różnie. Ten co dostarcza do domu pracuje bez zarzutu, ale ten, co "umieszcza" paczki w paczkomacie nie dostarcza ich pod wskazany paczkomat, tłumacząc się tym, że ten jest przepełniony. Paczkomat, z którego od miesiąca regularnie nadaję przesyłki, często kilka tego samego dnia jest od jakiegoś roku przepełniony przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu, co jest po prostu niemożliwe, bo jak inaczej mogłabym z niego nadać paczki? Dodatkowo nieraz widziałam, jak kurier gadał sobie ze znajomym przez telefon, stojąc przy samochodzie, zamiast pracować albo skanuje paczki, po czym na nowo je wrzuca do samochodu i jedzie w siną dal do innego paczkomatu oddalonego o kilka kilometrów. Nawet jak ma się dowody na nieprzestrzeganie obowiązków przez kuriera w postaci zdjęć czy nagrania, konsultant na infolinii i tak twierdzi, że to nie jest wina kuriera tylko klienta! Ale przecież to kurier ma obowiązek dostarczania przesyłek do wybranego paczkomatu lub pod wskazany adres! Nawet jak masz dowody, złożysz zażalenie, to ona na 99% zostanie przez InPost zlane. Nie dotrzymują terminów dostawy. Pensje biorą, a nie wykonują swoich obowiązków. Wolę dopłacić i skorzystać z usług DHL lub DPD. ZaletyKurier, który dostarcza do domów, jest miły i zawsze doręcza paczki.WadyCena, która jest coraz wyższa. Brak dostarczania przesyłek do właściwych paczkomatów z lenistwa -
~chuj / 2020-03-04 15:21Ocena: 1.33 / 5
16 godzina kuriera nie ma polecam (: dodając że paczka jest wymiarów listu poleconego -
~Co was to obchodzi! / 2023-03-27 20:22Ocena: 1.33 / 5
Paczka zwrócona beż powiadomienia smsem mimo iż wcześniej przychodzily -
~czarnawdowa / 2022-03-29 15:25Ocena: 1.33 / 5
Nadałam paczkę w dniu 23.03.2022r. paczka do dnia dzisiejszego wisiała jako nadana w paczkomacie. Dzwoniąc na infolinie, nikt z obsługi nie wiedział co się dzieje z moją paczką. Nadmienię, że w ten sam dzień wysyłałam inne paczki, które na drugi dzień były już u klientek. Mieli mnie poinformować co się stało, jednak zobaczyłam tylko w aplikacji, że paczka magicznie się znalazła i jest odebrana z paczkomatu. Paczkomat nie jest na jakimś odludziu... Jestem ciekawa w jakim stanie paczka dotrze do klientki. Nie polecam obsługi i informowania klienta co się dzieje bo to nic nie daje i pomocy też nie ma. ZaletyżadnychWadyObsługa klienta telefoniczna, zagubienie paczki, zero informowania
strona 156 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- nastepna »
