Wadysame wady
strona 155 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
-
~Maxpayne23 / 2022-08-02 15:50
Nie polecam paczka w doreczeniu od 15godzin Kurier widac ze pracuje z łaski wcale sie nie spieszy w czasie pracy chodzi sobie po marketach ZENADA!!! -
-
~Ewelina / 2022-08-02 15:34
Paczka miała dotrzeć do mnie w dniu wczorajszym, nie dotarła dostałam wiadomość w mailu że pod podanym adresem nikogo nie było, a taka sytuacja nie miała miejsca bo w domu zawsze ktoś jest, okazalo sie pozniej ze kurier byl z ta oaczka w calkowicie innej miejscowosci. Na następny dzien dzwonie do kuriera ktorego numer mialam podany i okazuje sie że on nie posiada mojej paczki i to pomyłka. Dzwonie na infolinie żeby się dowiedzieć gdzie znajduje sie moja paczka to oni nie sa w stanie zlokalizować mojej przesylkj i u jakiego kuriera sie znajduje. Pani mi powiedziala ze odesla mi maila z informacja. Po 4h dostaje maila od inpostu ze moja przesylka nie zostanie doreczona bo jest bledny adres, znowu zadzwonilam na infolinie i nadal nie sa w stanie mi powiedziec jaki kurier mial moja paczke. DRAMAT ZaletyŻadnych -
~Nat / 2022-08-02 15:24
Nadałam wczoraj paczkę, dzisiaj rano dostaje informację że paczka jest niedostarczona z powodu płynnego adresu, z adresu który podałam jasno wynika po kodzie pocztowym że TK jest to i to miasto, ta i ta dzielnica, dzwoniłam drugi raz na infolinię podać im ten sam adres z dodaną dzielnicą (ułatwienie dla kuriera) co usłyszałam? Nie możemy nic zrobić bo adres jest inny (dodałam tylko dzielnicę) Pan z infolini powiedział że najszybciej będzie cofnąć paczkę i mam pisać do nich maila. WadyNiekompetentna obsługa klienta, Bagatelizowanie problemu, słychać przez telefon że ludzie z obsługi nie mają pojęcia co robią, kręcą, często proszą o chwilę po czym znikają -
~M. / 2022-08-02 15:19
Przesylka dostarczona nawet wczesniej. Obsluga bardzo dobra. Jakosc dostawy wrecz doskonala, pozdrawiam i polecam :-) -
~eurydth / 2022-08-02 11:41
Konsultanci z przypadku , zero kompetencji, paczki idą kilka dni , zamiast maksymalnie 2, na dodatek ciężko złożyć reklamacje czy skargę . panele w paczkomatach nie działają prawidłowo. -
~Ja / 2022-08-02 11:07
Masakra paczka nadana a InPost nie potrafi jej wysłać i trzyma gdzieś na magazynie powinna być we wtorek a przyszła w piątek najgorsza najbardziej dziadowska firma kurierska a oddział w Jeleniej górze to czysta patologia -
~Roksana / 2022-08-01 18:38
Kurier w ogóle nie dzwonią do ludzi a jak się dzwoni do nich to mówią że oni dziś nie jeżdżą na tym terenie i że kurier który jeździ po pani terenie skontaktuje się z panią do tej pory nie ma żadnej informacji od kuriera Ani sms-a chyba najlepiej zamawiać DPD bo oni chociaż dzwonią czy jest ktoś w domu -
~Gosia / 2022-08-01 16:14
Kurier rzucił paczkę pod drzwi bez żadnej informacji, paczkę przechwycił pies i ją zniszczył, w paczce była bluza. To w jaki sposób przebiegał prosec reklamacji to skandal. Przez 3 miesiące dostawałam coraz to nowsze żądania przedłożenia przeróżnych dowodów a jak już wszystko dostsrczyłam co chcieli i nie mieli już chyba pomysłu co by tu jeszczr wymyślić to reklamacja została odrzucona. Niewiarygodne jak tak można traktować klienta. -
-
~Gosia / 2022-08-01 16:14
Kurier rzucił paczkę pod drzwi bez żadnej informacji, paczkę przechwycił pies i ją zniszczył, w paczce była bluza. To w jaki sposób przebiegał prosec reklamacji to skandal. Przez 3 miesiące dostawałam coraz to nowsze żądania przedłożenia przeróżnych dowodów a jak już wszystko dostsrczyłam co chcieli i nie mieli już chyba pomysłu co by tu jeszczr wymyślić to reklamacja została odrzucona. Niewiarygodne jak tak można traktować klienta. -
~Lidia / 2022-08-01 15:40
2 czy 3 tygodnie boksowania z reklamacją- rozpatrzona odmownie, chociaż przyznano, że mieli "błędy w systemie". Fałszowanie dokumentów służbowych, odpisywanie na pisma bez ich przeczytania. Zachęcam do rezygnacji z zakupów jeśli InPost to jedyna proponowana możliwość.
-
~Dorian / 2022-08-01 15:08
8:40 usłyszałem że ktoś dzwoni do drzwi. Po otwarciu nikogo nie widziałem a na ziemi leżał foliopak z inpostu. W środku była pusta biała, rozerwana koperta. Po sprawdzeniu numeru nadania okazało się że miały być to klocki lego zakupione na shopee. ZaletyBrakWadybrak zawartości paczki.
Nie przyjęcie reklamacji. -
~MM / 2022-08-01 14:13
nie polecam opcji kurier Inpost / zamówiłam przesyłkę z dostawą kuriera Inpost, pierwszego dnia otrzymałam maila że paczka tuż tuż, kolejnego dnia otrzymałam maila, że były dwie próby dostarczenia paczki i paczka wraca do sklepu / zadzwoniłam na infolinię Inpostu i otrzymałam odpwiedź, że kurier nie ma obowiązku dzwonić i że nic się nie da z tym zrobić bo paczka już wraca do sklepu (15min od otrzymania maila).
Chciałabym zwrócić uwagę dla kuriera, któremu nie chce się zadzwonić, że gdybyś zadzwonił pierwszego dnia to nie zużył byś paliwa na dojazd dnia kolejnego - tak robią mądrzy kurierzy innych firm, w tym przypadku nawet Poczta Polska jest lepszym rozwiązaniem bo przynajmniej zostanie awizo i masz parę dni na odbiór paczki... serdecznie nie polecam kuriera Inpostu... -
~Alina / 2022-08-01 11:35
Dramat, kurier który dostarczał mi paczke porażka niemiły gbur ZaletyBrakWadyWiele by wymienić -
~Wiesław / 2022-07-31 08:18
InPost na początku swej działalności, działał wspaniałe, już myślałem że jesteśmy w Europie, ale jak się okazało to tylko Polska firma I modliła oczy swym klientom działa jak przystało na Polską firmę nie żetelnie, nie punktualnie, jeżeli płacę i zamawiam coś na sobotę sprzedawca wysyła to itak InPost dostarczy ci w poniedziałek ZaletyŻadnychWadyNie terminowość -
~Yggrith / 2022-07-30 09:56
Paczka zostala nadana i nawet dostarczona, ale ja nie dostalam ani smsa ani powiadomienia ze czeka na odbior, na infolinii powiedziano mi ze zostal wyslany mail, szkoda ze o100 wczesniejszych paczkach informowano mnie smsem badz aplikacja, teraz musze zaplacic za zwrot do nadawcy i ponowna wysylke, na pewno ponownie nie skorzystam z inpostu, porazka -
~Zielony / 2022-07-29 18:52
Zgubili mi paczkę , na rozpatrzenie reklamacji czekałem 29 dni po czym stwierdzili że paczka nigdy nie została nadana. Szkoda że niestety została nadana , ja zostałem bez towaru i pieniędzy -
-
~Mona / 2022-07-29 18:29
Dwa dni kurier dostarczał paczkę do adresata który był cały czas w domu- finalnie paczka nie została dostarczona z powodu nieobecności adresata pod wskazanym adresem????? Finalnie paczka została zwrócona na nadawcy- brak kontaktu ze strony kuriera. Swoją droga po co podawać swój numer telefonu skoro kurier nie potrafi z niego korzystać? Żenada. Nie polecam!!! ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu!!! -
~Agnieszka / 2022-07-29 18:28
Nie polecam robią pomyłki paczka miała być dziś i od wczoraj jest trzymana w oddziale porażka -
~O / 2022-07-29 17:43
Drugi raz z rzędu paczka rozwalona, wszystko zalane. Nigdy wcześniej tak nie było. A było też szkło przesyłane. Nie wiem co za ludzie tam pracują, ale to jakaś katastrofa! Żenada! WadyPaczki traktowane jak worki z ziemniakami -
~Karmin / 2022-07-29 15:49
Masakra. Kurier który dzwonił do mnie 1 dnia w celu dostarczenia przesyłki powiedział że przywiezie mi ją dnia następnego.Kurier trąbił pod domem,nawet nie wysiadł z auta.W domu czas ktoś był.Dzwonie do niego na ten sam numer następnego dnia.Okazuje się,że wczoraj telefon miał inny kurier. Człowiek z którym rozmawiam- kultury brak, rozłącza się.Powinni mieć jakis kurs z podstaw obsługi klientów.Dzwonię do InPost.Pani mnie informuje że składa zgłoszenie a oni mają 24 h na interwencję czyli odpowiedź.Dopiero po tym czasie ktoś mi może dostarczyc przesyłkę.Czyli dziś jest piątek.Przesylkę może otrzymam w poniedziałek.
Zero organizacji, podejścia do klienta Ostatni raz korzystam z ich usług.Nie polecamZaletyBrakWadyBrak organizacji.Zero kultury że strony kuriera z którym rozmawiam-.
strona 155 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »