Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8283 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Vegeona / 2022-09-27 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu, mimo zgłoszonej awarii skrytki ,totalne zlekceważenie ze strony in post. Nie mogłam odebrać przesyłki a zależało mi na czasie bo był to prezent mimo wielokrotnych prób ponaglenia totalnie zlekceważenie ! Mało tego po tygodniu czekania na otworzenie skrytki i nadanie ponowne do innej kurier zabrał przesyłki do oddziału żeby nadać je dwa dni później ! Nie wiem czy się śmiać czy płakać z logiki in post. Napisałam reklamacje na tą firmę i nie została tez uznana, in post stwierdził ze nic się nie stało i nie poczuwają się do winy. Ta firma zeszła na psy nie polecam bo obsługa coraz gorsza. Tragedia !!! Lepiej wybrać inne usługi !
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Ivvv / 2022-09-27 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! najgorsze co moze być kontakt z kurierem zerowy, infolinia nie pomocna
  • ~... / 2022-09-27 14:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Wysyłałam 4 razy z czego 3 razy były jakieś problemy. Raz wysłałam paczkę i doszła do obcej osoby, na szczęście kobieta kompetentna i zadzwoniła do mnie że to nie jej paczka, po kilku telefonach na infolinię postanowili zwrócić paczkę do mnie na ich koszt.
    Za drugim razem wysłałam paczkę z olx a paczka się nie zarejestrowała i nie otrzymałam pieniędzy za to, jedyne co zaproponowali to zadzwonić do kupującego, który nie odbiera lub zgłosić sprawę na policję...
    Jeszcze innym razem dzwonili z infolinii, czy wysyłałam paczkę z żółtą tasmą bo nie zarejestrowalo się to że wysłałam, na szczęście kurier to zgłosił i wszystko wyszło na prostą
  • ~Andrzej / 2022-09-26 22:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Rozrywają paczki i brudza zawartość. Gdy składałem reklamację i pytałem gdzie mam wysłać zdjęcia uszkodzonej przesyłki, typo powiedział ze zdjęcia nie sa konieczne. Po upływie jakichś chyba 2 tyg. wysłali sms w którym poinformowali że nie mogą rozpatrzyć reklamacji bo nie mają zdjęć - pewnie liczyli że po paru tygodniach nie będę już posiadał dowodów partactwa Inpost... zawiedli się. Po wysłaniu im zdjęć odczekali miesiąc i stwierdzili że to wina przesyłki że się pobrudziła i uszkodziła opakowanie. Ruskie standardy Inpost.
    WadyChamscy kurierzy, uszkodzenia przesyłek, długie terminy dostaw
  • ~Ozzi / 2022-09-26 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nizej krytyki do zapłaty 95zł miałem zero drobnych daje 100zł 5 zl miało być reszty kurierka powiedziała mi ze nie ma drobnych bo juz wydala nawet swoje a była to godzina 8.35 rano oddział gorzów wlkp nie pomogalo nic nawet to ze powiedzialem zaraz wracam weszłem do mieszkania z korytarza aby ubrac sie i udac sie do sklepu aby rozmienic wychodze na korytarzkurierki juz nie ma pohechała sobie pruby dorzwonienia sie do niej spełzły na niczym po czasie patrze wpis sledz przesyłke wpis odbiorca odmuwił odbioru wierutne kłamstwo inpost to najgorsza firma kurierska w kraju .odradzam korzystania z usług tej firmy okamano nadawcw ze ja odmówiłem odebrania przesyłki ignorancja .Kiedyś tzn kilka lat temu znalazłem dwa worki listów kture inpost miał doreczyć tak pracuje inpost ja im oddałem znalezione worki z listami nie ujawniałem nikomy jak inpost pracuje ale teraz za takie potraktowanie mnie firma oszust...
    Zalety0Zalet
    WadyKlamiå
  • ~Anna / 2022-09-26 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielki szacun dla kuriera inpostu 573 785 723. Nie z mojej winy paczka została przekierowana na zły adres.
    Kurier dzwonił rano i prosił o odbiór paczki w centrum Gdańska. Będąc na miejscu miałam dzwonić.
    Próba skontaktowania się z kurierem bezcenna. Od godziny 10.00 do 10.42 stałam na parkingu w Gdańsku- 75 nieodebranych przez kuriera połączeń. Straciłam czas, paliwo i cierpliwość.
  • ~Monika / 2022-09-26 12:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Już po raz kolejny inPost poległ. Często korzystałam z usług tej firmy i chyba muszę przestać... Próba zmiany nr. Telefonu na który mają przesłać kod odbioru nie powiodła się. Mimo pisania e-maili i dzwonienia na infolinię. Infolinia to jest jedną wielką pomyłka! Nie wiem po co to w ogóle istnieje! 2 sytuację i w ani jednej Panie nie były w stanie pomóc. Kod wysyłki wysłany na email ważny do 25.09 do godz. 00.00 pani mi mówi że był ważny do północy 24.09...
    ZaletyPaczkomaty
    WadyObsługa klienta
  • ~Kulig / 2022-09-26 12:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka zamówiona na początku zeszłego tygodnia(wtorek), miała dojść na czwartek, a tymczasem drugi tydzień die zaczal a paczka od czwartku Rana czeka na wydanie kurierowi na maszynie w Goleniowie.Zagubiona przez niekompetencje lub brak ludzi do pracy. To był pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystałam z usług tej firmy. Z inna przesyłką też miałam problem, była opóźniona ale dotarła. In Post się wszędzie reklamuje a serwis i logistyka TRAGEDIA!!!
    ZaletyBrak
    WadyPracownicy infolini w niczym nie mogą pomóc
  • ~Maja / 2022-09-26 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to najgorsza firma przesyłkowe i najgorszych ma pracowników
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Indi / 2022-09-26 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to nojgorsza możliwa opcja. Kurier niedostępny pod telefonem. Infolinia wszysgko ma w dupie.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystko
  • ~Quarter21 / 2022-09-25 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem na Allegro przesyłkę EXPRES w Czwartek miała być następnego dnia w Oiątek , pani z infolinii powiedziała że paczka została w oddziale bo musiała być zmierzona itd i dostanę ją w poniedziałek ,DZIADOSTWO I ŻENADA ...
    Zaletyzero
    WadyOszustwo , nie dotrzymywanie warunków umowy
  • ~Zlodziej / 2022-09-24 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiona paczka dotarła do paczkomatu we wskazanym terminie. I tutaj można zakończyć listę pozytywów. Po udaniu się do paczkomatu, okazało się, że jest on zepsuty- o czym nie zostałem poinformowany przez firmę Inpost. Następnie, po zgłoszeniu przeze mnie awarii łaskawie otrzymałem o niej informację poprzez sms. Absurd dopiero narasta. W kilku kolejnych rozmowach z działem obsługi klienta nie otrzymywałem ŻADNYCH konkretnych informacji na temat natury awarii, planowym terminie jej usunięcia ani też o ewentualnie innej możliwości odebrania paczki. Za każdym razem spotykałem się ze ścianą i odpowiedzią, że firma nie może zdeklarować, kiedy paczkomat znów będzie sprawny. Warto dodać, iż miałem ograniczony czas na odbiór paczki, ponieważ wyjeżdżałem z kraju. Niemniej uważam, iż czas ponad 30 godzin od zgłoszenia awarii jest wystarczający, by ją usunąć. I tym samym stracę paczkę, gdyż nie będę w stanie jej odebrać, gdy paczkomat w cudowny sposób zacznie działać ponownie. Żeby skala absurdu dobiła do maksimum, rozmawiamy o paczkomacie w centrum Krakowa.
    ZaletyBrak
    WadyKażdy element podejścia do klienta indywidualnego.
  • ~Jakub / 2022-09-24 17:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas dostawy jest strasznie długi. Kurier do mnie dzwonil, niestety nie mialem jak odebrać. Oddzwonilem po chwili jednak juz nie odebral i nie oddzwonił.
    ZaletyPopularnosc
    WadyCzas dostawy, szacunek do klienta
  • ~Donat / 2022-09-24 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    prosiłem o przedłużenie o 3 dodany termin odbioru niestety byłem i nie mogę odebrać już przesyłkę.
    Zaletyzadnych
    Wadybrak zrozumienia
  • ~Donat / 2022-09-24 10:13
    Ocena: 1.33 / 5
    jestem inwalidą i dzwoniłem z prośbą o przedłużenie odbioru o 3godz.
    oczywiście była odmowa nic a nic nie mają chęci pomocy .
    Zaletyzadnych
    Wadybrak odruchów ludzkich.
  • ~Dawid / 2022-09-24 08:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma nie wywiązuje się z ustalonego czasu dostawy
    ZaletyNiema zalet
  • ~Ramzes / 2022-09-23 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Szybciej działa poczta Polska szkoda pieniędzy na to kopne kurierstwo
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady czas dostawy jak poczta w czasie komuny
  • ~Sylczak / 2022-09-23 18:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słaby kontakt z firmą w jakikolwiek sposób. Kurier dzwoni i po 3 minutach już nie odbiera telefonu. Bardzo się zawiodłam
    ZaletyCzas dostawy
    WadyWszystko poza czasem dostawy, głównie obsługa klienta
  • ~Iwona / 2022-09-23 18:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcę pochwalić kuriera o numerze tel.502 330 910. Wysłano do mnie paczkę (20 kg) z błędnym adresem. Kurier pozostawił ją w punkcie InPost. Otrzymałam e-mail o doręczeniu mi paczki. Zatelefonowałam do kuriera o godzinie 17, wyjaśniłam sprawę, a już następnego dnia o godzinie 13 otrzymałam ją do domu. Był to miły i sympatyczny młody człowiek. Naprawdę nie tylko doskonale wykonuje swoją pracę, ale jest pełną empatii osobą. Serdecznie dziękuję!
  • ~jk / 2022-09-23 14:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka zablokowana w automacie, brak możliwości odbioru a inpost tylko mówi że wysłał kody więc nic więcej ich nie interesuje - konsultanci to druga porażka, niekulturalni w rozmowie i zupełnie niepomocni. Więcej nie skorzystam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12854
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8283
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7849
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4188
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4162
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2523
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5022
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4644
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4123
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3193