Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pawel / 2022-08-18 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mnie tez zagotowali kilka razy ale dzisiaj po raz ostatni ja od dzisiaj w tytule przelewu albo w wiadomości do sprzedającego zamierzam pisać
    PROSZE NIE WYSYLAC FIRMA .. .... TAKA PACZKA NIE BEDZIE ODEBRANA
    i tyle :)
    ZaletyZadnych
    WadyJasnie Pan kurier nie cofnął się 100m musiałem wyjechać autem z garażu bo paczka duza i ciężko byłoby nieść w rękach
  • ~Suzi / 2022-08-18 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość, że czekam na przesyłkę od 13.08 wczoraj miał kurier dostarczyć ale oczywiście nie dostarczył, dziś od rana na łaskawego Pana czekam i chyba się nie doczekam. Łaskawy pan telefonu nie potrafi odebrać i określić się o której będzie. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Katarzyna / 2022-08-18 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam opcji "bez etykiety" - najlepsza droga do zagubienia paczki przez firmę. Paczka otrzymuje status "uszkodzona etykieta" i czeka na zmiłowanie klienta, żeby zadzwonił i jej poszukał. Nikt nikogo nie informuje i oczywiście wszystkie telefony do normalnych ludzi obsługujących paczki tajne. Infolinia broni okopów jak na wojnie.
    ZaletyZazwyczaj paczki docierają dość szybko
    WadyPo co oferować usługę, której nie umie się wykonać?
  • ~spider / 2022-08-18 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat korzystam z usług InPost i dopóki jest dobrze to jest, ale przy problemach zaczynają się kłopoty. Zagubili paczkę, złożyłam reklamacje przez infolinię i czekam i czekam. Dzwonię, niby wysłali maila, ale na zły adres. Po korekcie adresu otrzymalam wiadomość, że nie złożyłam wymaganych dokumentów. Konsultant o niczym takim nie informował. Porażka, konsultanci niedouczenia i nieogarnieci, a to wszystko moim kosztem i moim czasem.
  • ~Kinga / 2022-08-18 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam z całego serca, paczkę zamówiona dwa dni temu która powinnam teoretycznie dostać na drugi dzień, nie zobaczyłam na oczy, status jak się nie zmienił tak się nie zmienił, jest dużo innych firm kurierskich które realizują swoje zamówienia w terminie podanym, bardzo się zawiodłam, przesyłkę która potrzebowałam na już, po to biorę płatność przy odbiorze, do tej pory nie widzę, nigdy więcej nie dopuszczę do takiej sytuacji, nie skorzystam więcej z usług firmy inpost …. bardzo się zawiodłam, i naprawdę jeśli komuś zależy na czasie, to polecam już szybciej firmę DPD bądź DHL
  • ~Olo / 2022-08-18 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiam paczkę do pracy z odbiorem w godzinach do 16.00 przyjeżdża o 18.00, gdy zamawiam do domu od 16.00 przyjeżdża 0 10.00 i twierdzi że popołudniami on nie pracuje
    Wadysame wady
  • ~Johny / 2022-08-18 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Niesamowite opóźnienia w transporcie i naruszanie stanu paczki nie polecam ...
    ZaletyBrak
  • ~TOMASZ / 2022-08-18 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!!!POMIMO PRZEKAZANIA DO DORĘCZENIA I OBIETNICY, ŻE DANEGO DNIA BĘDZIE. NIE BYŁO
    KURIEROM N IE CHCE SIĘ DOSTARCZAĆ PACZEK DO PACZKOMATÓW
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Kris07 / 2022-08-18 09:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy inPostu nie odbierają telefonów i są beszczelni mówiąc do mnie a co ja Cal Center.Cisza w telefonie.Prze to musiałem dwa dni czekać na paczkę dłużej.
    Reklamację zgłosiłem do inPostu ale nic z tym nie robią.
    Wybierajmy innych dostawców kurierskich
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyKurierzy nie kulturalni wręcz chamscy.
    Czas dostawy spóźniony.
    Zero kontaktu.
    Nie rozwiązują problemu
  • ~Mj / 2022-08-18 07:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Firme poznaje sie nie po tym jak wszystko dziala ale gdy jest jakis problem i tu inpost jest tragedia(paczkomaty).
    Drugi dzien paczkomat nie dziala, zero informacji w aplikacji czy smsem i czlowiek chodzi jak ten debil po 3 km sprawdzac czy moze paczke odebrac, a na infolini, se laskawie moga przedluzyc czas odbioru no k!! To nie ladka a obowiazek!! Laskawcy sie znalezli qrna..
  • ~... / 2022-08-18 06:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W ciągu jednego miesiąca druga zagubiona paczka. Na maile nie odpisują infolinia nic sobie z tego nie robi
  • ~Paczkowór / 2022-08-17 19:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Moja paczka jest "w transporcie" od 4 dni.
    Jednocześnie będąc 6 dni po terminie dostarczenia.
  • ~1er / 2022-08-17 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka jedzie do paczkomatu, potem znowu w oddziale, i tak drugi dzień
  • ~Niezadowolona / 2022-08-17 15:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Już dwukrotnie przed dostawą przesyłki nie ma żadnego komunikatu, że ​​kurier z paczką już jest w drodze. Nie ma w ogóle informacji, którego dnia przesyłka będzie dostarczona (czyli, nie ma możliwości nawet wziąć wolny). Informacja o dostawie na stronie nie jest aktualna - pojawiają się w ostatniej chwili...
    Jednego razu nawet nie było komunikatu, że kurier nie dostarczył przesyłki i ona wróciła do nadawcy.. W ogóle nić... Żadnego telefonu, Smsa, meila...
  • ~Ehho / 2022-08-17 15:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurerzy mają, gdzieś dostarczenie paczki na czas przynajmniej jeśli chodzi o woj. LUBUSKIE.
    WadyDługi czas poenidzy wydaniem paczki a umieszczeniem w Paczkomacie czasami nawet 1,5 dbia
  • ~Jasiek / 2022-08-17 14:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Być może mam farta i w mierę normalnie - czy to paczkomat czy to dostawa do domu. Kurier dzwoni zazwyczaj 1-1,5h przed doręczeniem do domku. W paczkomacie nie ma problemów. (W-wa)
    Zaletyszybko i bezproblemowo
  • ~ZBIGNIEW / 2022-08-17 12:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka od 13.08 g.3.00 wysłana z oddziału do 17.08 krążyła gdzieś po Polsce.Nawet konsultanci nie potrafili jej zlokalizować
    ZaletyOd pewnego momentu brak
    WadyCzęsto nie ma informacji gdzie jest przesyłka
  • ~Agata / 2022-08-17 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przewozowa z jaką się spotkałam. Najpierw ginie moja paczka, póżniej dostaję informację, że na pewno odkleiła się etykieta. Po moich interwencjach dzwoni do mnie Pani, że nie mogą znależć paczki. Po miesiącu poszukiwań i kolejnych zmian dotyczących zaginięcia paczki, zwalono winę na mnie, że podałam zły kod. Oczywiście kod pocztowy był dobry, ale musiałam wysłać scan z adresem odbiorcy, po czym zamiast do odbiorcy paczka po 5 tygodniach wraca do mnie z dobrze naklejoną przeze mnie etykietą, z dobrym adresem. Na moje maile dotyczące zwrotu kosztu wysyłki nie otrzymałam od dwóch tygodni odpowiedzi. Nigdy więcęj InPost.
  • ~Magda / 2022-08-17 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Firma kurierska inpost od ponad tygodnia przetrzymuje moja przesyłkę w punkcie bo ,,przetwarza” płatność. Przesyłkę opłaciłam karta przy odbiorze, ale wystąpił błąd i nie wydano mi paczki. Przesłanie potwierdzenia płatności z banku nie pomogło. Dziesiątki telefonów na infolinie i wysłanych maili tez nie. Nie mam ani przesyłki ani pieniędzy.
    WadyOszukiwanie klienta, przetrzymywanie jego środków na koncie i przesyłki, brak jakiejkolwiek reakcji i próby rozwiązania problemu.
  • ~Maciej / 2022-08-16 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Co z tego, że tanio i wygodnie skoro złośliwie i nieżyciowo?
    Otrzymałem SMS o odbiorze przesyłki podczas urlopu, nie mogłem się jej dokładnie spodziewać w konkretnym terminie bo szła z Chin. Po powrocie z urlopu zauważyłem że przeoczyłem informację o paczce. Zadzwoniłem na infolinię i uprzejmy pan uprzejmie poinformował że paczka jest jeszcze w paczkomacie i jak ją zdążę odebrać przed kurierem to będzie moja (żadnej opcji zachowującej godność ludzką, że on np. odnotowuje w systemie, że paczka ma pozostać w paczkomacie, nawet płatnej, nie ma - mam rzucać wszystko i zapieprzać na złamanie karku). Zacząłem dzwonić do rodziny, która mieszka blisko paczkomatu bo sam jestem dużo dalej i bratanek się zaoferował i pognał co sił do owego paczkomatu. Spóźnił się ludzkiej z odbiorem paczki około 20 sekund (SIC!), niemal przy nim kurier wyjął przesyłkę z paczkomatu, na prośbę młodego kurier powiedział, że nie wyda i że musi wrócić do nadawcy (drugie SIC!). Po tej akcji zadzwoniłem do centrali i tam potwierdzono, że paczka musi wrócić do nadawcy. Na moją prośbę, że to paczka z Chin i będzie to bardzo długo trwało etc, oczywiście brak odpowiedzi, tylko informacja: "podjęto wewnętrzną decyzję o likwidacji możliwości odbierania paczek z oddziałów. Paczka musi wrócić do nadawcy". Jak zwykle głupota decydentów, upraszczanie sobie życia, procedur, brak wyobraźni że w wakacje, w okresie urlopowym takie sytuacje mogą się zdarzyć, że paczki zagraniczne powinny mieć być może inną procedurę. Zero myślenia, zero myślenia, zero myślenia.
    Zaletywszyscy znają
    Wadyjak przychodzi co do czego to jest to zwykła guffniana korporacja mająca głeboko w (d)upie klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978