Wadyryzyko utraty paczki i braku rekompensaty
strona 149 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »
-
~Marek / 2022-08-30 11:33
Proszę uważać na wysyłanie kurierem inpost. W razie zgubienia paczki przez kuriera, bardzo nieprzyjazna obsługa reklamacji. Paczka stracona, reklamacja nie uznana... -
-
~KM / 2022-08-30 11:06
Jak do tej pory moja opinia o InPost była bardzo pozytywna. Niestety zmieniam ja na bardzo złą negatywną, po próbach kontaktu od kilku tygodni z działem reklamacji. Otrzymałam uszkodzoną paczkę, jej zawartość rozbita, w dodatku opóźniona. Reklamacje zgłosiłam zaraz po odbiorze telefonicznie, na potwierdzenie mailowe odesłałam zdjęcia. Przez 3 tygodnie próbując dowiedzieć się jaki jest status, otrzymuje informacje, że dane są niezgodne. Nr listu nie wystarcza, bo chyba nikt w InPost nie potrafi sprawdzić jaki numer sami nadali. Nagle otrzymuje odpowiedź że reklamacje nie może być uznana, bo przecież paczka została dostarczona. Komunikacja jest jak ze ścianą, nikt nie czyta po drugiej stronie maili ze zrozumieniem. Istny proces Franza Kafki. Mogę sobie znowu zgłaszać i czekać kolejny miesiąc, bo nikt nie potrafi po drugiej stronie skorygować błędu pracownika, próbować rozwiązać problem. Nie ma możliwości oczywiście kontaktu telefonicznego, a osoby z infolinii nic nie mogą. Pomijam fakt, że towar który zamówiłam miał ograniczone ilości, więc straciłam i pieniądze i czas i możliwość ponownego zamówienia. Wadybrak elementarnych kompetencji w obsłudze reklamacji -
~Rem_k / 2022-08-30 07:32
Inpost 24/7 całkowicie nie działa a tylko wprowadza w błąd, co z tego, że nadam paczkę w piątek wieczorem jak przelaży w paczkomacie do poniedziałku. To samo dotyczy odbioru, paczkę nadałem w czwartek o po południu ale odebrana z paczkomatu w piątek rano. No dobra to jeszcze mogę przebolić, ale wyruszyła w drogę w piątek rano i nawet ucieszyłem się, że dotarła wcześnie rano do Katowic w sobotę raniutko. i tu niespodzianka. Inpost w soboty nie rozwozi paczek do paczkomatu. Paczka przeleżała do poniedziałku do południa. Porażka
gdybym nadał kurierem w innych firmach to w soboty dostarczająZaletybrakWadyorganizacja doręczeń i odbiorów -
~Mikołaj / 2022-08-30 00:57
Z reguły szybko i tanio, ale jeżeli paczka zagubi się na magazynie, to bardzo ciężko dogadać się z obsługą klienta, sami nie wiedzą chyba co mówią czasem, i ich regulaminowy czas odpowiedzi na reklamację wynoszący 30 dni to żart. Zaletytanio i szybkoWadyobsługa klienta pozostawia wiele do życzenia -
~Ela / 2022-08-29 23:24
Jako nadawca paczki umieściłam paczkę 12 sierpnia i do dziś tj. 29 sierpnia paczka nie została odebrana przez kuriera z paczkomatu . Kilkanaście interwencji z mojej strony , złożone reklamacje i nic . ZaletyBrakWadyFirma nie ma nic wspólnego z rzetelnością . Jest to firma, która powinna zamknąć swoją działalność . Jest niewiarygodna nie ma nic wspólnego z terminowością . Najgorsza firma kurierska do zamknięcia -
~Rado / 2022-08-29 16:45
Twoja paczka kurierska od:
TONARIS SP ZOO
nie została odebrana podczas drugiej próby doręczenia. Przesyłka zostanie zwrócona do Nadawcy.
Po raz 2 nikt nie był i nie zostawił paczki. Popieprzona ta firma po całości. Dzień stracony na czekanie na odbiór. Jesteście najgorszą firmą. -
~Jaś / 2022-08-29 13:38
Czekam na paczkę 3 tygodnie nie polecam lepsze dpd ZaletyNicWadyWszystko -
~Robert / 2022-08-29 10:05
Jakość usług bardzo słaba. Zamówiłem urządzeniem na prezent. W piątek o godz. 13.05 otrzymałem sms, że paczka czeka na odbiór. O 13.50 sms, że paczkomat jest uszkodzony. Przez cały weekend nic nie zrobili. W poniedziałek Pani na infolinii stwierdziła, że podejmą próbę naprawy w poniedziałek lub wtorek. Klientów mają w dupie. ZaletyzeroWadybrak dbałości o klienta -
-
~anna / 2022-08-29 09:31
Żenująca obsługa. Firma nie wysyła sms-a powiadamiającego o umieszczeniu paczki w paczkomacie, a później natychmiast odsyła nieodebraną przesyłkę do nadawcy. Oczywiście w systemie mają lipne potwierdzenie wysłania sms-a. Zgłoszenie sprawy do wyjaśnienia, odpowiedź: sprawdzimy i oddzwonimy do Pani. Oczywiście telefonu nigdy nie było. Pewnie w systemie mają potwierdzenie, że był. Fatalna firma. Nikomu nie polecam Zaletybrak zalet -
~Tj / 2022-08-29 09:28
Popsuła się mocno ta firma. Sprawa zwrotu przysylek ciàgnie się już ponad tydzień. Opóźnienia w dostawach pogniecione paczki, niemożność zalatwienia sprawy przez telefon to już standard. Nie polecam! -
~Patryk / 2022-08-28 20:17
Generalnie korzystam z Inpostu we Wrocławiu i nie mogę powiedzieć nic złego, aczkolwiek ceny teraz sporo poszły w górę. WadyCeny paczek -
~Maro / 2022-08-27 18:50
Przeciez to chyba najgorsze swinie , rzucaja przesylkami I nie dbają o czyjas wlasnosc , za darmo tego nie robią.
Kupilem garnek mysliwski , 15kg z,zeliwa I nawet ten garnek potrafili polamac , no najgorsze szmaciarze w polsce , a pozniej polacy płacza ze kloentow nie maja , jak macie miec klientów jak wy nie dbacie o ich wlasnosc , dla mnie to najorsze lazy na rynku -
~Beata / 2022-08-27 16:42
Nie polecam tej firmy, ponieważ nie wysyłają sms-ów do klientów o paczce do odbioru, skąd klient ma wiedzieć że paczka przyszła, do tego kodu odbioru paczki również nie przychodzą, a kiedy dzwonię zgłosić problem Pani mi odpowiada że jeśli mamy aplikacje to smsy nie przychodzą i nie ma problemu. A klient musi po raz kolejny płacić za powrót i ponowne odesłanie paczki -
~Maciej / 2022-08-27 16:25
Organizacyjnie w przypadku wystąpienia jakichkolwiek kłopotów czy potknięć leżą. Infolinia tylko obiecuje, kurierzy mają wszystko gdzieś, ZERO pomocy, zrozumienia, elementarnej uczciwości, profesjonalizmu. Wadydramatyczne wyjaśnianie jakichkolwiek problemów nawet najmniejszych, jak wszystko idzie dobrze to OK, ale cokolwiek się nie uda "po schemacie" leżą i kwiczą, żądnej pomocy, nic nie działa, reklamacje wszystkie odmownie i uwaga HIT: czas na rozpatrzenie reklamacji dają sobie 30 dni (SIC!!!) KABARET w XXI wieku! -
~Martyna / 2022-08-27 16:08
najlepsi, kiedy moja mama wysłała niechcący paczkę na ekozwrot zamiast zwykły zwrot, InPost sam się zgłosił i zwrócił nam paczkę, od zawsze tylko z inpostu korzystam najlepsiii ZaletySzybka dostawa -
~kchomik / 2022-08-27 14:38
zamówiłem dwie przesyłki przez inpost
obie dotarły teoretycznie w terminie , ale nie do miejsca zamówienia !!!!! I to dobrego dwóch różnych paczkomatów .
No cóż „żenada” i przy tym pozostaje.Zaletynie dostarczanie przesyłek do miejsca zamówienia tylko rozkładanie ich po miejscach odległych . 2 przesyłki i to w różnych miejscach - ocena „żenada” -
-
~Marek / 2022-08-27 08:36
Firma krzak paczka już 4 dzień zalega na magazynie i nie ma kto dostarczyć jej na adres. Delikatnie mówiąc syf itd. Dodam jeszcze że były 4 czy 5 interwencji reklamacja że strony Nadawcy i tylko obiecanki że paczka dzisiaj dotrze. Syf, syf ZaletyHa ha nie maWadyJak wyżej -
~gw50 / 2022-08-27 06:55
Dwie przesyłki odbierałam dopiero po kilku wykonanych telefonach do In Post.Ekran paczkomatu nie reagował na dotyk a nie mam możliwości ściągnięcia aplikacji.Już przy pierwszej przesyłce ekran był uszkodzony i jak mocne było zdziwienie gdy po kilku dniach mimo zgłoszenia tej awarii paczkomat dalej był uszkodzony i kolejne telefony.
Złożyłam reklamację o rekompensatę poniesionych kosztów i nerwów. Załatwiono ją odmownie z uzasadnieniem że paczkomat był uszkodzony ale przesyłkę odebrano.Jak widać klientów to oni mają totalnie gdzieś ,liczy się tylko jak najszybsze robienie kasy a czy klienci są zadowoleni z usług to mają w d-pie -
~Martyna / 2022-08-27 04:28
Zamówiłam paczkę w niedziele wieczorem, byłam przygotowana na to że paczka przyjdzie mi za 3-4 Max dni.z reszta tak było napisane kiedy zamawiałam paczkę. we wtorek dostałam informacje na mail że moja paczka powinna się znaleźć u mnie na drugi dzień roboczy. MAMY SOBOTĘ A JA PACZKI DALEJ NIE MAM . Dzwoniąc na infolinie usłyszałam tylko że sprawa paczki powinna się wyjaśnić w ciągu 24h a przeglądając historie paczki powinna u mnie być w środę. Chce wiedzieć czy mam odsyłać swoją paczkę i zamawiać ją na nowo dostarczoną przez innego kuriera bo to już jest jakiś żart. Rozumiem że jest dużo paczek do doręczenia Lecz z tego co wiem nie jestem pierwsza osoba z mojej okolicy której tak się dzieje. -
~Martyna / 2022-08-27 04:28
Zamówiłam paczkę w niedziele wieczorem, byłam przygotowana na to że paczka przyjdzie mi za 3-4 Max dni.z reszta tak było napisane kiedy zamawiałam paczkę. we wtorek dostałam informacje na mail że moja paczka powinna się znaleźć u mnie na drugi dzień roboczy. MAMY SOBOTĘ A JA PACZKI DALEJ NIE MAM . Dzwoniąc na infolinie usłyszałam tylko że sprawa paczki powinna się wyjaśnić w ciągu 24h a przeglądając historie paczki powinna u mnie być w środę. Chce wiedzieć czy mam odsyłać swoją paczkę i zamawiać ją na nowo dostarczoną przez innego kuriera bo to już jest jakiś żart. Rozumiem że jest dużo paczek do doręczenia Lecz z tego co wiem nie jestem pierwsza osoba z mojej okolicy której tak się dzieje.
strona 149 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »