strona 148 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »
-
~Sebastian / 2022-07-01 14:04Ocena: 1.67 / 5
Firma kurierska dla osób które pracują w domu a nie dla osób które pracują poza domem -
-
~Sebastian / 2023-09-05 20:36Ocena: 1.67 / 5
W ostatnim czasie coraz gorzej z tą firmą słabo słabo -
~Silver / 2022-10-16 13:09Ocena: 1.67 / 5
Reklamacje to jakaś totalna porażka, inpost ma zawsze rację, jeżeli nie, patrz pkt. 1.
Zgubili mają paczkę, nie sprawdzili monitoringu, reklamacji nie uznali. Jestem w plecy ponad sto złotych. Nie korzystam z ich usług jeśli to tylko możliwe.WadyBrak szybkiej reakcji na reklamację, brak sprawdzenia monitoringu. -
~Sky / 2021-02-13 11:58Ocena: 1.67 / 5
Zamiast paczkę dostarczyć z paczkomatu tymczasowego do docelowego oddalonego o 3 km paczka nieoczekiwanie poszła na zwrot do nadawcy pomimo SMS ze zostanie do mnie dostarczona. Czekalam miesiąc na te paczkę z aliexpress a oni na infolinii mówią ze nic nie da się z tym zrobić bo jest w sortowni :) -
~Slawa2109 / 2021-02-15 12:16Ocena: 1.67 / 5
Inpost to najgorsze dziadowstwo jakie jest na rynku, paczki do odebrania umieszczane są daleko od miejsca zamieszkania, trzeba latać po całym mieście aby odebrać.Nie ma gdzie telefonicznie złożyć skargi ponieważ nic nikt nie wie. ZaletyŻadnych zalet. -
~slawek / 2020-05-05 20:24Ocena: 1.67 / 5
Moja opinia z punktu przedsiębiorcy który dał się namówić na usługi inpost. Jak to zwykle bywa przed podpisaniem umowy wszystko ładnie i pięknie miało wyglądać. Szybkie dostawy, super tanie przesyłki, niestety czar prysł bardzo szybko. Jeżeli chcesz w jakiejś sprawie interweniować, złożyć dyspozycję to od razu zaczynają się schody. Każda jedna dyspozycja to jest dzień do trzech dni oczekiwania na reakcję. Jeżeli uda się dodzwonić na infolinię to również nic nie wskórasz. Przyjmą do wiadomości, a na końcu powiedzą: proszę wysłać email.
Na szczęście umowa trwa 12 miesięcy także nigdy więcej tego syfu. Zdrowie ważniejsze.Zaletyte widzą tylko odbiorcy przesyłek paczkomatowych które są wygodną formą.WadyWszystko w tym najbardziej obsługa klienta, -
~SławomirŻ / 2022-11-15 16:08Ocena: 1.67 / 5
W jakim celu podajecie w Gorzowie Wielkopolskim numer do kuriera skoro on otwarcie mów,że telefonów nie odbiera i nie będzie odbierał. ZaletyFaktycznie szybka dostawa -
~Sonia / 2023-09-07 12:20Ocena: 1.67 / 5
Firma niestety zaczyna szwankować. Kurier zachowuje się jakby pracował za karę. Moja paczkę odesłał z adnotacją klient odnowił odebrania paczki. Kuriera na oczy nie widziałam. Zero kontaktu. Infolinia przynajmniej miła i kompetentna. WadyBrak kontaktu -
-
~Sowka / 2022-12-21 22:34Ocena: 1.67 / 5
In post dwa razy rozbil moja przesyłkę. Złożyłam reklamacje nie została uwzględniona pomimo że przesyłka była dobrze zapakowana i obłożona styropianem i folia bombelkowa, opisana taśma z napisem szkło!!!!! Napisali mi że to tworzywo kruche i nie uwzględnia reklamacji to pytam się po co są naklejki z napisem szkło, przecież ludzie wszystko wysyłają delikatne rzeczy również. To jest chore to jak do cholery mają ludzie pakować szkło czy terakotę żeby doszła w całości skoro napis na całej taśmie szklo nie pomoże!!!! I kurierzy nie zwracają uwagi na takie oznakowanie! Kto zapłaci za takie przesyłki nawet dobrze zabezpieczone. Trzeba być głupkiem jak się widzi taka paczkę i przykłada cięższymi to oczywiste ze nawet dobrze zapakowana w styropian czy folie bombelkowa się uszkodzi. Ale oni nie ponosza za nic odpowiedzialności. Cholota to nawet kurierzy DPD czy Pocztex uwzględniają uszkodzenia w trakcie przesylki a tutaj bezczelność i lekceważenie. Gdzie to zgłosić? Nie ma mocnych na nich. Ani kontroli nad nimi! Jestem rozczarowana bo dwie przesyłki na święta zamowilam i obydwie rozbite a oni nie poczuwają się do niczego! SKANDAL! WadyNie uwaznosc podczas dostarczania przesyłek, nie kompetentne osoby w reklamacji!!!! -
~spięc / 2021-12-17 17:20Ocena: 1.67 / 5
paczka wydana do doręczenia o godzinie 6:00 jest 17 nadal jej nie ma Zaletyłatwy kontakt z infolinia z której i tak nic się nie dowiedziałemWadydługi czas dostawy paczki do paczkomatu -
~Sylwia / 2021-09-16 15:43Ocena: 1.67 / 5
Ludzie zatrudnieni w Inposcie do 'rozwiazywania' problemów są mocno odklejeni od rzeczywistości ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~Sylwia / 2023-11-29 18:34Ocena: 1.67 / 5
Bardzo długo trzeba czekać, kilka razy korzystam i za każdym razem spóźnienia. Niby odebrana iw przygotowaniu do odebrania a cały dzień czekania.... Albo od 9 do następnego dnia.
Kurierzy robią swoje masz weź i spadaj...ZaletyNiewiem bo nie znamWadyWymienione wyżej -
~Szybki darooo / 2022-03-05 16:08Ocena: 1.67 / 5
Tragedia. Paczka na sortowni lezy od 4.03.2022 nie ma jej kto dostarczyc. Odbiór osobisty nie możliwy. Po rozmowie z konsultantem paczka dostala tryb priorytetowy, mieli ja dostarczyc do godz. 20 tego dnia, nie dostarczono dostane ja dopiero w poniedzialek 7.03.2022.a w niej znajdowal sie inhalator dla 9 miesiecznego dziecka. Nawet w tym nikt nie pomoże aby odebrac paczke. ZaletyBrakWadyBark dostaw w wyznaczonym terminie -
~Śledzik / 2022-12-02 15:36Ocena: 1.67 / 5
Kurierzy bez zgody odbiorcy zostawiają przesyłki gdzie im wygodnie - tak jest z kurierem w Kalonce gm, Nowosolna Łódzki - Wschodni . Nagminne dla tego rewiru .
Na zwrócenie uwagi kurierowi , można usłyszeć tylko że on zostawia tam gdzie mu wygodnie . Żenada przez takich kurierów nie polecam firmy InPostZaletyBrakWadyPrzesyłki nie docierają do wyznaczonych paczkomatów , tylko tam gdzie Kurierowi wygodnie . -
~T / 2019-12-16 14:39Ocena: 1.67 / 5
w dniu 8 grudnia wysłałem przesyłkę (sprzedaż na allegro). Przesyłka nie dotarła do odbiorcy i dlatego w dniu 11 grudnia zadzwoniłem na infolinię. Konsultant zarejestrował tzw "interwencję" Zostałem poinformowany, że sprawa zostanie załatwiona w ciągu 48h od zgłoszenia. Po kolejnym telefonie w dniu 16 grudnia dowiedziałem się, że właściwie nic nie zostało w tej sprawie zrobione, poza wysłaniem maila do odbiorcy przesyłki. Nikt nic w inpost nie wie co się dzieje z przesyłką. Na pytanie ile może potrwać ustalanie co się dzieje z przesyłką otrzymałem odpowiedź" "Na chwilę obecną musimy wszystko zweryfikować, przeszukać samochód kuriera, sprawdzić monitoring itp. Na chwile obecną nie jestem w stanie odpowiedzieć na Pana pytanie." W dniu 16 grudnia inna bardzo miła pani na infolinii poinformowała mnie, że nie wie kiedy będzie jakaś decyzja odnośnie niezrealizowanej przesyłki: "może jutro, pojutrze, a może za 6 lat" (!!!). ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ FIRMY Zaletyniska cena usługWadybardzo niska jakość usług -
~Tadek / 2020-03-26 07:36Ocena: 1.67 / 5
Paczka nadana 23.04 w dniu26.03 nadal jest w paczkomacie nadawczym.dzwoniac do firmy dowiedziałem się abym skontaktował się z nadawcą mimo że paczka już jest nadana.to są jakieś kpiny. -
-
~tadeusz / 2022-10-13 13:29Ocena: 1.67 / 5
Nadałem 9 paczek po 10 dniach okazało się że jedna zginęła o wymiarach 60,50,50 niby gdzieś się coś znalazło ale z0ostała podobno zutylizowana.Co dalej okazuje się że roślin nie przyjmują na przesyłki ,ale kurier wiedziało tym bo mu mówiłem i pisze w protokole przekazania .Na razie paczki jeszcze nie dotarły po 9 dniach od wysyłki nawet te 8 co zostało. ZaletycenaWadyOgólny bałagan w firmie .Po przyjęciu przesyłki nikt nie wie co z nią zrobić .Po złożeniu reklamacji dopiero się ruszyło ale i tak nie wiedzą dokąd wysłać bo dostaję sms gdzie mają wysłać jakby tam nikt nie umiał czytać. Nie wiem co dostanę za tą zutylizowaną paczkę oraz czy w ogóle się chyba wykręcą -
~tasak / 2020-04-15 14:25Ocena: 1.67 / 5
Kolejna paczka dostarczana zbyt długo. Tym razem aż 7 dni. Czasem się zdarzy, że dostarczą szybko, ale to rzadkość. ZaletybrakWadySpore opóźnienia -
~tasia / 2025-04-30 17:30Ocena: 1.67 / 5
Paczka wyslana z Polski do Wloch, nadana 21.04, 30.04 stan na godz. 13:52 - w dalszym ciagu nie dostarczona.
Na Inpost zdecydowalismy sie ze wzgledu na zludna obietnice dostarczenia paczki w ciagu 3 do 5 dni roboczych...paczka zostala wyslana do Lombardii, ok. 1 godz. i 4 min. droga od centrum logistycznego znajdujacego sie w Mediolanie.
29.04 wykonalam telefon do centrum obslugi - po odkryciu, ze paczka zostala rano wydana do dostarczenia, po czym zwrocona do centrum logistycznego o 11:57.
W pierwsze rozmowie zostalam poinformowana, ze wysylaja ntychmiast informacje do Wloch, zostalam rowniez poproszona o ponowny telefon w celu uzyskania informacji co dalej
W drugiej rozmowie dowiedzialam sie, ze zagraniczne centra maja 2 dni na odpowiedz, ze nic nie da sie zrobic i zebym dzwonila do wloskiego oddzialu...ktory juz o tej porze byl zamkniety (a nie byl na moment pierwszego telefonu). Albo ze mozemy paczka odebrac bezposrednio z centrum logistycznego (istotne - paczka nadana do Lecco, centrum logistyczne w Mediolanie. Paczka byla wazna, bo znajduja sie w niej rzeczy, ktore chcielismy zabrać ze sobą do Norwegii, gdzie mieszkamy - lot z Bergamo)
Trzecia rozmowa odbyl moj maz, jest Wlochem, szybko zorientowal sie, ze rozmawia z kims z Polski. Poprosil o numer telefonu bezpośrednio do centrum logistycznego - tym razem człowiek na infolinii nie mógł podać numeru.
InPost - wstyd, nie tylko podajecie nieprawdziwe informacje co do realizacji usług, również logistyka w przypadku zagranicznych dostaw leży u Was i głośno płacze. Plus takiej dezinformacji i bezradności wśród pracowników tylko współczuć tym biednym ludziom, którzy dla Was pracują.
Nie możecie zapanować nad swoimi zagranicznymi partnerami i szkoleniami pracowników- nie pchajcie się na zagraniczne rynki...
Pytanie co z paczka, w Lecco we Włoszech już nas nie ma, jak również nie ma nas w Polsce - jaka bedzie reakcja Inpost? Dostarczycie mi paczkę do Stavanger?
Pozdrawiam i szczerze życzę sukcesów, ale korzystać z Waszych usług poki co nie będę... -
~TB / 2020-12-04 23:26Ocena: 1.67 / 5
No niestety, do tego tygodnia było bardzo dobrze. W tym tygodniu system padł i to chyba śmiertelnie. W zasadzie dostawa do paczkomatów to teraz jeden wielki chaos. Coś czym się chwalili czyli multiskrytka w zasadzie nie funkcjonuje. Od paru dni czekam na kilka przesyłek. Te co były nadane wcześniej dalej nie wydane do doręczenia, te co przyszły później wydane. Trzy wydane o tej samej godzinie rano, więc wziął je ten sam kurier, przychodzi jedna przed północą... itd. ZaletyAllegro smart mniejsze kosztyWadyChaos w doręczaniu paczek w grudniu
strona 148 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »
