Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8219 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patrycja / 2020-03-25 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłam paczke która miała dojść na następny dzień roboczy. Dodam, że paczkę zamówiłam w piątek, więc na logikę biorąc powinna dojść najpóźniej we wtorek. Jest środa więc dzwonię na infolinię, by dowiedzieć się co się dzieje z moją paczką. W informacji uzyskałam, że paczka powinna być jutro lub w piątek!!!! Śmiech na sali, nie polecam z czystego serca, KŁAMSTWO I OBŁUDA!
    ZaletyMiły konsultant na infolinii
    WadyNieprawdziwy czas dostawy, kłamstwa w e-mailach, kurierzy robią co chcą.
  • ~Patrycja / 2020-08-12 09:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie dostarcza przesyłek niby przez to że nikogo nie ma w domu A ciągle ktoś jest. Ciągle zgłaszane na infolinię o zachowaniu kuriera A oni z tym nic nie robią. Kultura osobista świadczy o jego zachowaniu. Bardzie wulgarny i nieprzyjemny kurier. Nie polecam Inpost to jakaś żenada.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Patrycja / 2023-02-13 07:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia! Czekam na paczkę już prawie tydzień! Kurier przekłada paczkę bez mojej wiedzy. Kontakt z infolinią nic nie daje! Informowałam, że nie mogę przyjąć paczki w dniu, który kurier sobie wybrał o godzinie 13:00, zgłosiłam na infolinię, wysłana interwencja do oddziału w Wałbrzychu, który, widocznie nie czyta maili! Nie skontaktowali się oczywiście ze mną i pyk! Mail, że paczka będzie dzisiaj! Znowu muszę tam dzwonić!
  • ~Patryk / 2021-12-21 22:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka przyszła po tygodniu roboczym ale to nie jest problem problem jest w tym że osoba która już nie powinna tam pracować napewno włożyła paczkę w za mały otwór na paczkę po czym musiałem wyciągać ją siłą w skutku czego karton cały się pogiął osoba ta powinna być zwolniona ze skutkiem natychmiastowym

    Po czymś takim napewno nie skorzystam więcej z waszych usług kurierskich
    ZaletyJedyna zaletą jest to że po silowaniu się z paczka mimo zniszczonego opakowania same produkty są całe
    Wady- paczka wsadzona w za mały otwór przez nie kompetencje waszych pracowników
    -karton z opakownaiem produktu cały pogięty
    - A główna wada jest pracownik który dokonał tego czynu
  • ~Paty / 2022-09-12 15:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, kurier mimo, że jestem w domu nie dostarcza paczki tylko przekazuje ją do zwrotu. Pani z infolinii nie nauczona kultury rozłącza się podczas rozmowy bez "dowodzenia".
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Paula / 2021-02-17 12:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka zamówiona do paczkomatu w jednym punkcie w mieście, a została wywieziona gdzieś na koniec miasta mimo, iż w pobliżu jest mnóstwo innych paczkomatów InPost. Na dodatek paczka była tak zniszczona, iż bardziej się chyba nie da. Była tak mocno wciśnięta w skrytkę, że nie szło jej wyciągnąć bez używania siły... Pierwszy raz mnie coś takiego spotkało, ale to był ostatni raz gdy korzystam z usług tejże firmy. Nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~Paula / 2021-04-15 08:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzwoni wczoraj do mnie kurier czy jestem w domu, odpowiadam ze tak, a on się mnie pyta czy zejdę na dół z 4 piętra po paczkę... Zapytałam co się stało? A on ze chciałby sobie wcześniej skończyć pracę, a tak to musi wyjść na 4 piętro!
    Dawno nie spotkałam się z taką bezczelnością. Nie po to place za kuriera DO DOMU by chodzić za paczka.
    Odpowiedziałam mu, że nie zejdę, bo mam małe dziecko w mieszkaniu, odpowiedział że ok zaraz będzie. Wbiegł na górę w minute! Otwieram drzwi, młody chłopak około 23 lat.
    Inpost powinien wytłumaczyć swoim pracownikom na czym polega ich praca, bo chyba nie znają swoich obowiązków.
    To tak jakby listonosz do mnie zadzwonił czy zejdę na dół, bo jemu się nie chce wychodzić do góry, a chciałby sobie szybciej pracę skończyć. Żenada...
    WadyNie szanują klienta
    Olewający stosunek do pracy i klienta
    Bezczelny kurier
  • ~Paula / 2022-12-24 15:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia nie dostarczaja paczek na czas czekam 5 dni na paczke
  • ~Paula / 2023-01-05 19:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra jeszcze tak beszczelnego kuriera nie widzialam to jest koszmar co oni wyprawiaja
  • ~Paweł / 2020-04-15 15:50
    Ocena: 1.67 / 5
    masakra przesyłki odbiór zamiast po 24 godzinach są po 3 dniach, infolinia to pic na wodę, potrafią mieć 3 przesyłki na samochodzie a wydać jedną
  • ~Paweł / 2020-09-29 13:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Kurier przywiózł połamaną przesyłkę. Brak zainteresowania tą sprawą. Oczywiście InPost twierdzi, że to wina nadawcy, chociaż widać, że przesyłka zniszczona podczas transportu. Próba reklamacji towaru okazała się bezskuteczna, nie ma kasy ani prezentu. Pozdro!
    Zaletybrak
  • ~Paweł / 2022-02-18 15:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma olewa zgłaszane problemy z kurierami, giną paczki, kurier pozostawia paczki gdzie chce bez jakiejkolwiek informacji dla odbiorcy potwierdzając odbiór, którego nie było a później nie potrafi wyjaśnić co z nimi zrobił. Rozpatrywanie skarg wyglada na celowo przeciągane, możliwości informacyjne infolinii bardzo ograniczone.
  • ~Paweł / 2022-05-23 09:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza sortownia paczek InPostu w Warszawie. Moja paczka na ktora czekam lezy tam od soboty 21 maja 2022. Do dzisiaj a jest juz 23.maj 2022. nie mam zadnej informacji kiedy wyruszy w dalsza droge do mnie. Czekam na wazna czesc do laptopa dzieki InPostowi mam dzien przerwy w zadalnej pracy. Juz nigdy wiecej nie skorzystam z uslug InPostu i bede znajomym tez odradzal ich uslugi.
    ZaletyUslugi na poziomie takim sobie 3+
    WadyDno totalne dno.
  • ~Paweł / 2022-11-25 10:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Trzymają paczkę nie pierwszy raz przez weekend infolinia od razu twierdzi że nadano po godzinie graniczn3j choć sprzedawca wysłał ją koło 14:00 .obsługa infolinia porażka zawsze winni są,ryscy tylko nie impost . Porażka żeby sprzęt wysłany w czwartek doszedł we wtorek kolejnego tygodnia .
    ZaletyKiedyś czas teraz żadne.
    WadyCzas dostawy , obsługa infolinia i brak możliwości odebrania swojego towaru w punkcie gdy nie mogę dostarczyć
  • ~Paweł / 2023-03-03 13:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem do paczkomatu, a musiałem odebrać na jakimś zadupiu w jakimś sklepie. Zrozumiałbym jakby to była jakaś awaria, ale nie. Pani w sklepie poinformowała mnie że od 1 marca paczkomat jest nieczynny i jest do likwidacji (paczkę zamówiłem 2 marca) i nadal można zamawiać na ten paczkomat. Mają w poważaniu klientów, żadnej najmniejszej informacji... Już nie pierwszy raz popisali się
  • ~Paweł / 2024-01-06 17:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem dla starszych rodziców dwa produkty na ich adres - paczkomat mają pod blokiem. Ja mieszkam w innym miejscu Polski. W dzień dostarczenia pojawiła się informacja o multiskrytce, ale ojciec odebrał tylko jedną paczkę bo drugiej nie zauważył (właściwie pomogła mu odebrać jakaś kobieta, bo sam ma problemy z obługą paczkomatów). Zorientowałem się, że nie odebrał drugiej paczki, więc próbowałem od razu interweniować. Niestety po połączeniu się z infolinią uruchomił się chatbot, który żądał podania numeru paczki. Ani w wiadomości sms ani w mailu informującym o dostarczeniu paczki numeru tego nie było (!). Zacząłem wertować internet w poszukiwaniu informacji gdzie można znaleźć ten numer, niestety nie znalazłem takiej informacji (z wyjątkiem wzmianki o liście przewozowym, a paczka przecież znajdowała się nadal w skrzynce). Pojechałem więc do punktu Inpost, a raczej do punktu obsługi paczek kilku różnych firm, gdzie obsługujący ten punkt powiedział, że konsultant na infolinii powinien się odezwać gdy się "przeczeka" chatbota. Niestety próbowałem potem "przeczekać", jednak gdy chatbot nie otrzymał numeru, po prostu się rozłączał. Gdy podałem numer zmyślony informował, że nie ma takiej przesyłki i także się rozłączał. Pan w punkcie z paczkami wpsomnał też, żę numer powinien znajdować się w którymś z maili. Przewertowałem więc kosz i faktycznnie znalazłem ten numer w mailu informującym o nadaniu paczki. Zapodałem go więc chatbotowi i gdy nie był w stanie odpowiedzieć na moje pytanie połączył mnie z konsultem, któremu wyjaśniłem sprawę. Powiedział, że skoro ojciec może mieć problemy z procedurą przechodzenia przez chatbota, to mogę to zrobić za niego, ważne żeby on w tym momencie stał przy paczkomacie, a konsutant otworzy zdalnie skrytkę. Więc umówiłem się z ojcemk, że kolejnego dnia odbierze tą przesyłkę w drodze do kościoła. Zawdzwonił, gdy był przy paczkomacie, ja zadzwoniłem na infolinię, pokonałem chatbota i przedtawiłem konsultantce sprawę, Jednak ona powiedziała, że to ja muszę się znajdować pod paczkomatem. Powiedziałem, ze przecież produkty są zakupione przeze mnie, z mojego konta, więc w czym problem. Odparła, że niestety muszę się znajdować pod paczkomatem. Powiedziałem wiec, że dzień wcześniej konsultant Inpostu tak mi doradził zrobić i dlatego teraz dzwonię. Konsultanka powiedziała, żę "skonsultuje się" z "działem technicznym" i po chwili oczyście powtórzyła, ze przykro jej, że zostałem źle poinformowany, ale muszę się znajdować pod paczkomatem (może należało powiedzieć, że znajduję się pod tym paczkomatem, choć podejrzewam, że musiałbym dzownić z numeru ojca, czyli tego przypisanego do przesyłki). Tak czy inaczej, wielkie D.... Paczka wróci do nadawcy, mimo iż leży zamknięta parę metrów od odbiorcy, nadawca będzie musiał ją ponownie wysłać, a ja będę musiał ponownie zapłacić za wysyłkę.
  • ~pio / 2020-05-05 17:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczki nadane w paczkomacie leżą tam już 6 dni i nikt nie raczy ich odebrać i wysłać dalej. Dodzwonić się nie można.
    ZaletyW ostatnim czasie brak
    WadyDługi czas dostarczania, beznadziejny kontakt, olewcze podejście do klienta.
  • ~Piotr / 2020-11-24 18:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Inpost nie reaguje na zgłoszenie uszkodzonej przesyłki po kilku próbach najgorsza firma.
  • ~Piotr / 2022-04-29 23:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobierają wysoką opłatę za odbiór za pobraniem a w rzeczywistości i tak trzeba płacić przelewem przez internet !!!
    Ta firma spadła na dno !!!
    Zaletybrak
    Wadyoszczędzają na opłatach za użytkowanie terminali w paczkomatach kosztem klientów
  • ~Piotr / 2023-06-16 15:11
    Ocena: 1.67 / 5
    W dzisiejszych czasach nie ma miejsca na takich chamów w zawodzie kuriera. Księciuniu kłamie że był pod adresem a nie było go - mam monitoring, do wglądu. Zamówienie miało być opłacone kartą, oczywiście księciunio nie miał terminala a na chęć zapłacenia gotówką stwierdził że mam mieć dokładną kwotę bo on nie ma wydać. Żenada
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo kuriera i brak empatii na infolinia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170