Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8013 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Benek / 2022-09-06 22:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie będę opisywał mojego przypadku bo książkę można by o tym napisać. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu pomocy żadnej. Nie odpowiadają na maile. W firmie najwyraźniej panuje totalny bałagan. Odnosi się wrażenie jakby ludzie tam nie potrafili się że sobą komunikować. Rozmawiając z konsultantami miałem wrażenie jak bym rozmawiał z ludźmi ułomnymi.
    ZaletyChyba tylko szybkie dostawy, oczywiście jak nie wystąpią problemy.
    WadyNiekompetencja, olewactwo.
  • ~Ona / 2022-09-06 20:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Dzisiaj kurier rzucił mi paczke na ladę i powiedział żebym taka mała paczka mu dupy nie zawracała.
  • ~Karmel / 2022-09-06 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od godź 7:15 przyjęta w terminalu i czeka do goziny 10:48 na wydanie do doręczenia (po 2 interwencjach w centrali - infolinia) brak możliwości kontaktu z terminalem, brak możliwości odbioru odbioru osobistego z terminala "Gliwice" z powodu obostrzeń pandemicznych - porażka, jeśli komuś zależy na czasie nie polecam lepiej dać zarobić komuś solidniejszemu a nie tym ......
    ZaletyW obecnej sytuacji brak
    WadyBrak odbioru z terminala, brak możliwości kontaktu z terminalem
  • ~g / 2022-09-06 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! Nie wywiązują się z terminów dostawy. Szeroko reklamują się wszędzie, że tak szybko docierają paczki! Nie jest to prawdą, czasem się zdarzy, że paczka dotrze szybko. Trzeba sie jednak liczyc, ze nadając do paczkomatu - nie ma sie kontaktu z kurierem, nikt nie jest w stanie powiedziec gdzie jest Twoja paczka i kiedy łaskawie zostanie dostarczona do paczkomatu. Kiedy w koncu uda sie uzyskac kontakt z pracownikiem na czasie otrzymuje się lakonicznie informację, ze maja termin 2 dni robocze na dostarczenie.
  • ~Miriam / 2022-09-05 16:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Miesiąc ponad się już upominam o odszkodowanie ;))
  • ~rzetelny człowiek / 2022-09-05 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka która dostałam została mi skonfiskowana bo jakis dureń ma brak kompetencji zeby naprawić paczkomat w 5 minut co ja jestem zeby czekać aż wielki pan naprawi rozmawiając przez ten czas przez telefon i śmiejąc sie z kolega niż robić paczkomat takich macie właśnie pracowników
    ZaletyBrak
    Wadyobsługa
  • ~Anna / 2022-09-05 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponownie nie dano mi szansy odbioru paczki. Pan kurier nie dzwoni bo nie. Telefonu tez nie odbiera bo nie.
    Proszę nie korzystajcie bo oni obrośli w piórka i dokładnie lekceważą klientów.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak możliwości odbioru paczki, brak możliwości kontaktu.
  • ~Nikøla / 2022-09-05 11:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier nawet nie podjął próby doręczenia paczki przez co została ona zwrócona do nadawcy.
  • ~MICHAŁ / 2022-09-05 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lat korzystałem z usług InPost ale po ostatniej sytuacji straciłem całkowicie zaufanie do firmy. Paczka, która została do mnie nadana w paczkomacie po drodze po prostu „rozpłynęła się w powietrzu”. Po wielu obietnicach bez pokrycia kontaktu ze mną w sprawie wyjaśnienia sprawy i bezradności infolini postanowiłem złożyć reklamację. Inpost „umywając ręce” zrzucił odpowiedzialność na swojego ubezpieczyciela, a osoba zajmująca się reklamacją w Inpost nawet nie odpisuje już na maile. Ubezpieczyciel wycenił zawartość paczki na grosze… mimo, że w paczce znajdowały się cenne przedmioty kolekcjonerskie. Pracownicy firmy wykazali się niekompetencją oraz brakiem profesjonalizmu w podejściu do swojego klienta. Zdecydowanie nie polecam. ????
    Wadyniekompetencja
  • ~Aga / 2022-09-04 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy złodzieje, okradli moja paczkę. A reklamacji nie uwzględniają. Jak można okradać czyjąś własność. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
    ZaletyŻadnych
    WadyZłodziejstwo
  • ~Edek / 2022-09-03 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zagubiona ponad 2 miesiące temu. Została złożona reklamacja. Pani która rzekomo ja rozpatratrywała poinformowała, że paczka już do mnie została wysłana. Paczki nie ma do dnia dzisiejszego. Natomiast Pani rozpatrującą sprawę zamknęła sprawę w trybie bez rozpoznania( gdzie takiego nie ma podczas składania reklamacji. Pani Izabelo K. brak kompetencji z Pani strony....
  • ~Jeronimo / 2022-09-03 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy Państwo od 29.08.2022 roku nie mogę odebrać przesyłki z paczkomatu WAW42A.
    Podobno jest awaria paczkomatu i tak wielka firma od tygodnia nie może sobie z tym poradzić.
    Codziennie dzwoniąc na infolinie otrzymuję informacje, że przyjmują zgłoszenie i prześlą dalej.
    To jest jakaś paranoja, czy potrzeba aż tyle czasu aby wydostać te paczki i przekierować do innych paczkomatów?
    Druga sprawa to muszę dzwonić co 48 godzin i przedłużać czas odbioru paczki, bo automat ani kto kolwiek z firmy INPOST nie może tego zrobić.
    Dzisiaj dostałem informację, że paczkomat nadal nie działa i zostanę kiedys tam ( bo nie ma dokładnej daty) poinformowany o mozliwości odbioru paczki jak ją przekażą do innego paczkomatu.
    Nie tylko ja nie mogę odebrać przesyłki, ale wszyscy którzy otrzymali info o przesyłce w tym paczkomacie w dniu 29.08.2022r.

    Ze względu na tak beszczelne działania ze strony INPOST zgłosiłem to do UOKiK
    Zaletybrak zalet.
    WadyO wadach już napisałem.
  • ~Olga / 2022-09-03 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Skradziono mi przesyłkę 02.09.2022 na oddziale Inpost Lublin. Koszt przesyłki kilkaset złotych. Widzę, że to już 3 kradzież przesyłek dokonana tego dnia w Lublinie. Mi, jak i innym poszkodowanym powiedziano na infolinii dokonać opisu i czekać 30 dni na odpowiedź.
    Nikomu NIE POLECAM!!!!
    ZaletyBrak
    WadyStres, czas, pieniądze.
  • ~Magdalena / 2022-09-02 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie podjął próby doręczenia paczki przez co została ona zwrócona do nadawcy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kontaktu z kurierem,
    Niewywiązanie się z umowy
  • ~Dzo / 2022-09-02 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Taka firma... a nie moga od 3 dni wyprostowac błędny nuner telefonu.
    WadyKontak z pomoca jest utrudniony prostych spraw nie umieja wyprostować.
  • ~Artur / 2022-09-02 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Skradziono mi przesyłkę. W paczkomacie pusta koperta. Inpost postanowił jednak kryć złodzieja. Nie przeproszono nie oddano pieniędzy. Spraw zgłosiłem na prokurature
    ZaletyBrak
  • ~Klientka / 2022-09-02 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam bardzo podziękować i docenić pracę firmy InPost za to, że zgubili moją paczkę o wartości kilkuset złotych.
    Nikt z infolinii nie jest w stanie odpowiedzieć mi na pytanie gdzie może być paczka i co się z nią stało, czy kiedykolwiek do mnie dotrze. Podczas rozmowy kazano opisać mi jej zawartość, bo ,,może się znajdzie” :). Jedyne co mi pozostało to złożyć reklamacje i łaskawie czekać na odpowiedź.
    ZaletyBrak
    WadyChaos i brak organizacji
  • ~Bernarda / 2022-09-02 17:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgosza firma kurierska w Lublinie. Trzeci dzień dostaję wiadomość że w dniu dzisiejszym otrzymam paczkę. Paczka niestety nie doręczona.Nie polecam są inne firmy kurierskie bardziej dbające o klienta .Kpina z ludzi którzy czekają na dostawę żadnego telefonu od kuriera. Osobiście dzwoniąc kurier mówi że Ok 15 lub 16 dowiezie paczkę. Po czym i tak nie doręcza przesyłki.Takiej firmie nie powinni zezwolić dostarczać żadnej przesyłki.Drodzy ludzie sprzedający swoje produkty i wysyłający tą firmą zastanówcie się czy warto.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo wiele
  • ~Olga / 2022-09-02 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zagineła. Minął 5 dzień z nadania przesyłki. Nie polecam.
    ZaletyNie polecam
  • ~Monika / 2022-09-02 00:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Często zamawiam za pośrednictwem InPost i odbieram. Zawsze wszystko się zgadza. Dziś pierwszy raz miałam dostawę kurierem. Wcześniej mail z nr telefonu, krótka wymiana SMS z kurierem. Wszystko zawsze ok.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977