Kurierowi jak nie chce się przyjeżdżać to nie przyjeżdża mimo że przychodzi email że dziś dostarczona będzie paczka.
Taki ,,pan,, z InPost podjeżdża nie zatrąbi , nie zadzwoni, postoi minutę i odjeżdża. Nie jestem zadowolona w ogóle z usług InPost
WadyDużo by pisać
~Marta! / 2020-01-21 20:52
Ocena: 1.67 / 5
Jak można oddać przesyłkę bez żadnej informacji sasiadowi. Nie znam sąsiadów, dopiero się wprowadziłam a kurier nie odbiera telefonu. Ba nie mam żadnej informacji ze będzie w dany dzień i nie mam namiarów gdzie odebrać przesyłkę!
To już drugi raz kiedy przesyłka do mnie nie dotarła!!!!!!
Kto tam pracuje? Jak zarządza się tam komunikacja!!!!!
ZaletyBrak
WadyBrak poszanowania klientów
~Marta16 / 2019-12-20 12:40
Ocena: 1.67 / 5
Czekam już na paczkę 4 dni, w chwili obecnej znajduje się niby w 8 oddziale InPost. Powinni informować że czas oczekiwania może się wydłużyć.
~marthy99 / 2020-03-06 12:30
Ocena: 1.67 / 5
Całkowite ignorowanie klientów. Brak możliwości odebrania przesyłki nie podjętej z paczkomatu w terminie - przesyłka jest odsyłana do nadawcy. Opis sytuacji: nie odebrałem przesyłki w terminie i wróciła do lokalnego oddziału - pojechałem więc do oddziału, żeby ją odebrać; i tu niespodzianka - przesyłka jest zarejestrowana w systemie, ale nikt nie może jej znaleźć - nie mogłem jej odebrać; zadzwoniłem na infolinię - przesyłka zostanie powtórnie wysłana do paczkomatu - ok; czekam i nic - kolejne telefony na infolinię - podobno oddział został poinformowany o tym co ma zrobić - ok, czekam; jest zmiana w aplikacji - przesyłka wydana do powtórnego doręczenia; po kilku godzinach pojawia się komunikat o zwrocie do nadawcy - czyli, przesyłka nawet nie dotarła do paczkomatu - po raz kolejny dzwonię na infolinię i słyszę: no cóż, przepraszamy, niech nadawca przesyłki złoży reklamację :-) BRAWO WY!
ZaletyBRAK
Wadyszeroko rozumiana obsługa klienta
~Martyna / 2020-06-08 10:28
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłka dostarczana przez kuriera Inpost to przesyłka widmo. Została zwrócona do nadawcy, po rzekomym nieodebraniu jej przeze mnie (odbiorca). Niestety nikt nie próbował się ze mną skontaktować w sprawie odbioru przesyłki. Nie otrzymałam żadnej wiadomości e-mail, żadnego powiadomienia SMS, telefonu od kuriera, ani nawet jakiegokolwiek awizo w skrzynce na listy, więc nie wiedziałam nawet, że próba doręczenia miała miejsce. Koszty przesyłki poniosłam podwójnie.
~Martyna / 2022-08-27 04:28
Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłam paczkę w niedziele wieczorem, byłam przygotowana na to że paczka przyjdzie mi za 3-4 Max dni.z reszta tak było napisane kiedy zamawiałam paczkę. we wtorek dostałam informacje na mail że moja paczka powinna się znaleźć u mnie na drugi dzień roboczy. MAMY SOBOTĘ A JA PACZKI DALEJ NIE MAM . Dzwoniąc na infolinie usłyszałam tylko że sprawa paczki powinna się wyjaśnić w ciągu 24h a przeglądając historie paczki powinna u mnie być w środę. Chce wiedzieć czy mam odsyłać swoją paczkę i zamawiać ją na nowo dostarczoną przez innego kuriera bo to już jest jakiś żart. Rozumiem że jest dużo paczek do doręczenia Lecz z tego co wiem nie jestem pierwsza osoba z mojej okolicy której tak się dzieje.
~Martyna / 2022-08-27 04:28
Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłam paczkę w niedziele wieczorem, byłam przygotowana na to że paczka przyjdzie mi za 3-4 Max dni.z reszta tak było napisane kiedy zamawiałam paczkę. we wtorek dostałam informacje na mail że moja paczka powinna się znaleźć u mnie na drugi dzień roboczy. MAMY SOBOTĘ A JA PACZKI DALEJ NIE MAM . Dzwoniąc na infolinie usłyszałam tylko że sprawa paczki powinna się wyjaśnić w ciągu 24h a przeglądając historie paczki powinna u mnie być w środę. Chce wiedzieć czy mam odsyłać swoją paczkę i zamawiać ją na nowo dostarczoną przez innego kuriera bo to już jest jakiś żart. Rozumiem że jest dużo paczek do doręczenia Lecz z tego co wiem nie jestem pierwsza osoba z mojej okolicy której tak się dzieje.
~Maryl / 2021-12-02 17:25
Ocena: 1.67 / 5
nadałam paczkę w paczkomacie , zeskanowałam jak zwykle, skrytka się otworzyła,włożyłam ,zamknęłam,,,po tygodniu odbiorca zgłosił,że nie dostał jeszcze paczki - okazało się,że w systemie widnieje PACZKA W PRZYGOTOWANIU ...na nic liczne telefony i pisemne reklamacje , mija dwa tygodnie, zero odpowiedzi , na infolinii panienka ciągle podaje ta samą informacje,żę sprawa zarejstrowana,a ona nic więcej nie wie ..
~Marylka84 / 2021-08-05 14:49
Ocena: 1.67 / 5
Paczka nadana jako priorytet i na drugi dzień powinna być w paczkomacie a nie ma jej od 3 dni. A pani na infolinii recytuje formułkę że mają 2dni robocze na dostawę. Beznadziejna firma!
WadyWszystko
~Marzena / 2021-04-12 16:16
Ocena: 1.67 / 5
Kurierzy rzucają paczki ,uszkadzają towar znajdujący się w paczce .Reklamacja odrzucona - wina wysyłającego ,gdzie paczka została zabezpieczona prawidłowa
ZaletyNie stoisz w kolejce do nadania paczki
WadyRzucają paczkami nie dbają o towar
~Matek / 2020-10-27 10:35
Ocena: 1.67 / 5
Czytając opinie nie wiem czy jest sens wogole ja pisac ale skoro juz tutaj jestem to czemu nie :D
kurier przyjechal po odbior mojej paczki z dwuwniowym opoznieniem,a jak juz przyjechal to wydawalo mi sie ze facet zostal wyrwany ze stanu wojennego. wysiadl z rozpiepszonego lublina w kapciach(pod koniec pazdziernika) tak zajechanych ze dwa razy powinny zostac zutylizowane. ciuchy dziurawe,facet smierdzial nie z tej ziemii.totalne dno obslugi klienta. jak zwrocilem uwage ze mial byc wczoraj odszczekal tylko ze nie mial czasu :D
Zaletyjakie zalety ? :D
~max / 2022-02-22 11:28
Ocena: 1.67 / 5
Cena średnia, szybkośc przesyłek ok. ale reklamacje nie polecam ( z góry odrzucone )
~Mega / 2020-09-24 00:03
Ocena: 1.67 / 5
Od czterech dni czekam na podjęcie przesyłki. Mam nr. telefonu do kuriera - zadzwoniłem, zapytałem. Potwierdził, że przyjedzie. Czekałem i nie przyjechał. Dział obsługi klienta zajmuje się ściemnianiem, a nie rozwiązywaniem problemów. Dno.
~megarem / 2022-06-08 13:09
Ocena: 1.67 / 5
Zakup dokonany 14.05. deklarowana dostawa - 18.05. W dniu 20.05. otrzymałem informację SMS o zaginięciu paczki. Przez tydzień niekompetentne panie z biura obsługi w Krakowie miały tylko jeden komunikat: losy przesyłki są weryfikowane. Zgłoszony 28.05. wniosek reklamacyjny musiałem udokumentować 30.05. zrzutami ekranowymi transakcji i ... do dziś (08.06.) nic, cisza. Dotychczas imponował mi rozwój sieci InPost, ale po ostatnich doświadczeniach widzę, że dzieje się to najwyraźniej kosztem jakości obsługi klienta: zero empatii dla problemów odbiorcy, zero chęci pomocy, zero zwykłego ,,przepraszam". Odradzam i przestrzegam przed tą siecią!!!
Wadylekceważenie klienta
~Michał / 2020-01-31 11:25
Ocena: 1.67 / 5
W związku z tym, że ostatnio zostałem bardzo niemile doświadczony przez firmę InPost chciałbym się podzielić opinią na temat tej firmy. Zakupiłem grill samochodowy (plastikowy - delikatnie wypukły środkiem), który był cały, ponieważ sprzedający przed wysyłką wysyłał mi zdjęcia i zrobił wideo chat - wszystko było całe. Koszt produktu 100 zł + koszty wysyłki za pobraniem. Paczkę przywiózł InPost koszt przesyłki ku mojemu zaskoczeniu 60 zł!!! Paczka z zewnątrz cała w w środku grill połamany przez środek (prawdopodobnie kurier coś rzucił na paczkę i we wnętrzu powstały uszkodzenia. Reklamowałem przesyłkę a InPost umył ręce odrzucając reklamację bo po zewnętrznym opakowaniu nic nie było. Dodam że przesyłka była ubezpieczona na 1000 zł... NIE POLECAM !!! Czuje się poszkodowany...
Wadynie dbają o paczki, unikają konsekwencji niszczenia produktów, ubezpieczenie to ściema
~Michał / 2020-07-28 12:02
Ocena: 1.67 / 5
Zaginięcie paczki kurierskiej (w statusie zawsze doręczona) przerabiane dwukrotnie. Wysłane prawie 2000 paczek w InPost w 4 m/ce:
1. 3 m/ce brak wypłaty, ciągle wymyślanie nowych powodów - brak wskazania ubezpieczyciela podawanego jako powód kolejnych uzupełnień - podany nr IMEI produktu, faktura i wszystkie dane
2. Kolejna 1 m/c i informacja o braku rozpatrzenia, brakuje dowodu realizacji transakcji oraz IMEI. Wszystko dawno przesłane do InPost i to już podczas zgłoszenia reklamacji.
Na każdej etykiecie informacja z nr aukcji, nazwą przedmiotu w paczce i kwotą jego wartości.
Pracownicy robią co mogą, aby nie wypłacić odszkodowania. Dodam, że z prawie 2000 paczek, KAŻDA była ubezpieczona.
Pomijam w ciągu 4 m/ce sytuacje, powrotu przedmiotu wartości 3-4 tys. zł bez elementów w które został zapakowane, z oddziału w Szczecinie wysłanego do oddziału w Rzeszowie (wrócił cały nienaruszony, więc pomijam) i inne drobne kwiatki.
Pomijam zniszczenia paczek, gdzie dochodzenie roszczeń jest NIEREALNE i w związku z dużą ilością wysyłanych wartościowych paczek, pominięto i odpuszczono reklamacje. Zapakowane są w takim sposób, że można rzucać po całym busie...
Obsługa klienta 0 (Zero).
Jedyna rozsądna forma wysyłek to paczkomat. Kurier nigdy nie przyjechał na czas odebrać paczki, burdel w systemie, zdarzało się że był zamówiony na poniedziałek, a przyjeżdżał w środę i czwartek - mimo, że paczki dostarczyliśmy sami do sortowni i były już doręczone. Pomijam, że za każdy podjazd płacicie kilka zł.
Pomijam, że często paczkomat wychodzi minimalnie drożej niż przesyłka kurierska, jeśli posiadacie umowę.
Usługi kurierskie dramat, jeśli wysyłacie tanie rzeczy ok, w innym przypadku nie ma możliwości współpracy z tą firmą.
Jeśli InPost myśli o rozwoju w kierunku zachodnim, zapomnijcie - za taką obsługę klienta wykopią Was ekspresem do domu.
ZaletyPaczkomat
WadyKurierskie usługi, odpowiedzialność za przesyłki, przyjazd kuriera po paczki, zniszczenia paczek i odpowiedzialność za to - to wszystko leży na dramatycznym poziomie ZERO
~Michał / 2022-07-14 23:58
Ocena: 1.67 / 5
30.03.2022 paczka została odebrana z paczkomatu przez kuriera do dziś 15.17.2022 nie dostarczono paczki. Złożyłem reklamację przebijałem się przez armię specjalistów od reklamacji i ds odszkodowań oczywiście dział reklamacji tylko droga mailowa (brak kontaktu telefonicznego) dodam że przesyłka nie miała charakteru handlowego (nie posiadam paragonu oraz faktury) wyceniłem przedmiot na ok 400zl InPost umył ręce przekazał sprawę ubezpieczycielowi TU Generali. Paczka zaginęła pieniądze nie odzyskane i za przesyłkę i za zawartość paczki. InPost dno wodorosty hamstwo patologia
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu telefonicznego z działem reklamacji. Jeśli jest problem z przesyłka zaczyna się spychologia
~Michał / 2023-06-26 14:08
Ocena: 1.67 / 5
InPost powinno się omijać szerokim łukiem, sam widok kurierów rzucających paczkami pod paczkomatem powinien dać do myślenia potencjalnym klentom. Po uszkodzeniu przez InPost przesyłki o jakikolwiek przeprosinach i zadośćuczynieniu można zapomnieć. W odpowiedzi na reklamację można się spodziewać pisma napisanego przez jakiegoś cwaniaczka z tej żałosnej "firmy", który winę zrzuci winę na klienta, że ten nie udowodnił, że nie jest wielbłądem. Cwaniacy z InPost mają gdzieś swoich klientów, mają gdzieś jakość obsługi, a tym bardziej to, w jakim stanie dotrze do nich paczka, w której znajduje się przedmiot będący własnością klienta. Nagminne rzucanie paczkami, tupet i arogancja ze strony pracowników z obsługi klieta to cechy wyróżniające tę psedodofirmę. Lepiej zapłacić 2-3 zł więcej za przesyłkę i skorzystać z poważnej firmy, która dba o przesyłki należące do klientów jak i samych klientów. Na mnie już nie zarobią! Kończę korzystanie z InPost!
Zaletybrak
WadyRzucanie paczkami to u nich norma! Cwaniactwo i arogancja!
~Mika / 2023-07-06 12:22
Ocena: 1.67 / 5
Jeśli zamawiasz z zagranicy nie wybieraj InPost bo w przypadku nieodebrania ka czas nie masz opcji ponownej próby, przesyłka wraca do Chin bo spóźniłeś się 20 minut. Nikt tak nie robi nawet beznadziejna poczta polska daje Ci drugą a nawet trzecią szansę. InPost nie. N8gdy więcej przy przesyłkach z zagranicy!!!
ZaletyBrak
WadyBrak ponownego kontaktu w celu odbioru.
~Miki / 2023-09-06 22:33
Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłam dwie paczki od jednej osoby. Paczki zostały wysłane razem tego samego nią do tego samego paczkomatu. Po godzinie 14 dostałam informację że jedna z paczek jest do odebrania. Po godzinie 21 dodałam informację że druga z paczek została odesłana do nadawcy. Po otrzymaniu tej informacji zadzwoniłam na infolinię InPost gdzie pani nie ma informacji jaką była przyczyna odesłania do nadawcy i stwierdziła że to nie ich wina.
ZaletyBrak
WadyNie kompetencja. Nie miła obsługa. Ogólnie tragedia