strona 139 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- nastepna »
-
~Marta / 2022-09-20 18:15
Nadałam paczkę w paczkomacie . Liczyłam że paczka dotrze w kolejnym dniu roboczym, paczkomaty są oddalone od siebie o 100 km , to samo województwo. W aplikacji widzę że paczka krąży , błąd sortowni , kuriera nie wiem, nie dowiem się.
Na infolini dowiedziałam się że mają 48 godzin na dostarczenie paczki. -
-
~Alina Jurczuk / 2022-09-20 17:55
Tragedia, tak jak piszą poprzednicy. Zamówiłam przesyłkę, w odpowiedzi planowe dostarczenie czwartek - piątek. Dziś wtorek, dzwoni kurier że ma przesyłkę, a mnie nie ma w domu, niestety nie mogę się rozdwoić. Proszę kuriera by przywiózł moją przesyłkę pod inny adres, w tym samym mieście. ( Moje miasto nie jest duże). W odpowiedzi brzmi ,,nie, proszę zmienić adres dostarczenia". Wchodzę na email,nie znajduję miejsca na zmianę adresu.Dzwonię do kuriera,odpowiada by dzwonić na infolinię inpost.Dzwonię,tam Pani odpowiada że ja adresu zmienić nie mogę, niech zmieni nadawca. Piszę email do nadawcy, w odpowiedzi napisane iż wystarczyło dogadać się z kurierem bo moje miasto małe przecież. Proste, prawda? Przecież kurier ma mój nr. telefonu,imię i nazwisko, nr. przesyłki. Zatem gdzie problem żeby dostarczyć pod inny adres w tym samym mieście? Ach wiem, zwyczajnie nie zależy na dobrej obsłudze, na opinii też nie. Nigdy więcej inpost!
-
~Justyna / 2022-09-20 16:29
Niestety, jakość świadczonych usług jest na bardzo niskim poziomie. Opcja przekierowania paczki kompletnie nie działa, ponieważ po przekierowaniu paczki do punktu odbioru paczka od tygodnia jest przerzucana na oddział i wydawana do doręczenia - tak wynika z informacji zamieszczanej w aplikacji InPost, kilkukrotny kontakt na infolinii kończył się zgłaszaniem interwencji, z których nic nie wynika, bo nie wiedzą co się faktycznie dzieje z paczką. Dziś zgłosiłam oficjalną reklamację. Następnym razem InPost - nie dziekuję! ZaletybrakWadywady jak w opinii -
~Ja. / 2022-09-20 14:43
Zagubili moja paczke jeszcze musze czekac miesiac za odpowiedzia sa zalosni.Poprostu stracilem kase.Klamia i oszukuja. WadyKlamcy. -
~Jack / 2022-09-19 18:51
Tragedia, nie informują że paczki są w paczkomacie i wszystko wraca do nadawcy mimo, iż opłacone. ZaletyBrakWadyBrak wywiązywania się z dostarczenia towarów czyli nie spełniają swijego celu za który biorą pieniądze. -
~Mini / 2022-09-19 17:15
LUBLIN SŁAWINEK. Nagminnie paczki są po 48 godzin "Przyjęte w sortowni". Po zgłoszeniu jednej na reklamację, Pani oznaczyła ją jako piorytet. Paczka została dostarvzona do paczkamtu na następny dzień wieczorem. "Wydane do doreczenia" wisi od 8 rano do 17-18. Wcześniej zdecydowanie szybciej paczki byly dostarczane i odbierane. Cena kuriera innych firm kurierskich jest już w tej samej cenie i bez problemu dostarczą do domu. Zniechęca czas oczekiwania i to w jakim stanie paczki trafiają do odbiorcy. Pudełka są podarte i pogniecione. Szafki inpost często się zacinają i znikoma pomóc infolinii żeby otworzyć drzwiczki... WadyDługi czas oczekiwania
Znikoma pomoc infolinii
Paczki mają uszkodzone pudełka/opakowania
Zacinanie się szafek inpost -
~Monika / 2022-09-19 17:07
Przesyłka kurierska trafi tylko do bezrobotnego , bo do osoby pracującej nie ma szansy dotrzeć . Kurier przychodzi i 11 w ciągu dnia nie informując o tym wcześniej. Mail z informacją o doręczeniu przesyłki dochodzi w tym samym dniu. ZaletyBrak -
~Joanna / 2022-09-19 14:31
Oceniam Firmę InPost zdecydowanie negatywnie Mój problem z odbiorem paczki z paczkomatu został zignorowany przez Panią siedząca w Dzisle Obsługi klienta Zadzwoniłam z prośba o pomoc ponieważ nie mogłam odebrać paczki w terminie Na co Pani przy telefonie odpowiedziała mi ze nie ma możliwości pomocy i paczka wróci do nadawcy Zastanawiam się po co ta Pani tam siedzi skoro nie może klientów pomoc Pani ta nie dysponowała nawet nr telefonu do kuriera Paczka szła z Niemiec Wydaje mi się ze albo firma czuje się na rynku zbyt pewnie Albo poprostu ma gdzieś swoich klientów Są różne sytuacje z życiu i wydaje mi się ze po to są infolinie żeby służyć pomocą Nie polecam tej firmy zdecydowanie bo w razie problemu klient zostaje ze tak brzydko powiem zlani ZaletyBrakWadySame wady -
-
~karol25 / 2022-09-19 13:50
Witajcie chcia;em opisac swoja sytacje paczka. Paczka miala byc dreczona 28 sierpnia do mnie lecz nie dotarla, dzwonie na onflinie inpost panladnie przyjąl zglosznie paczka bedzie doreczona w cigu 48 gdzin ok. lecz nie zostala doreczona, dzwonie poraz kolejny na infolinie i znow ta sama sytacja przyjeli zgloszenie. teraz mialsie zemna skontaktowac z wyjasnieniem stuacji tego semgo dnia i znow zdne odzewu dzwnie na infolinie i zw zgłoszenia wiec sie zdenerwowalem i zrezygnowalem z towaru a gdy zrezygnowalem z prrzslki u sprzedawcy to jakim cudem przeslka sie znalazla i zostala doreczona do sprzedawcy ZaletybrakWadyniekompetenta firma -
~pIOTR / 2022-09-19 12:20
kurioerzy opóźniają się z doręczeniach i ostatnio jest bardzo dużo zagubionych paczek..odrzucoane reklamacje..PORAŻKA!!! ZaletyBRAKWadySAME WADY!! -
~Magdalena / 2022-09-19 11:53
Jestem bardzo nie zadowolona z usługi InPost. Kontakt z kurierem zerowy. Dzwonilam kilka razy, napisałam też kilka esemesów. I cisza zero kontaktu. Jedno zamówienie nie zostało odebrane nie z mojej winy. Nie zadzwonił, nie trąbił mieszkam w domu prywatnym.Niw mam obowiązku stać z nosem przyklejonym do szkoły by i czekać na jasniepana. Jestem bardzo nie zadowolona i wściekła. ZaletyPaczkomaty. -
~Natalia / 2022-09-18 16:40
Ostatnie zamówienie wg sklepu "zaginęło w transporcie" a wg infolinii InPost nie zostało nawet nadane. Obsługa klienta nie potrafiła mi pomóc w znalezieniu mojej paczki, jedyne co usłyszałam to status zamówienia, który bardzo dobrze znałam, ponieważ widziałam go w aplikacji. Zero zaangażowania ze strony pracowników w odnalezieniu przesyłki. W sprawie zaginięcia paczki z infolinią ma się kontaktować nadawca, a nie ja jako odbiorca - tak poinformował mnie pracownik działu obsługi. Dodatkowo czas dostarczenia przesyłki z 2 dni roboczych wydłużył się na 4 dni. Miałam sytuację, że paczkomat przez 3 dni był zepsuty i nikt nie był w stanie go naprawić. Na infolinii otrzymałam informację, że wszystkie paczki zostaną ponownie umieszczone w skrytkach po naprawie, jednak tak się nie stało, paczka wróciła do nadawcy. Raz reklamowałam przesyłkę, ponieważ paczka została umieszczona nie w mojej skrytce, oczywiście reklamacja została odrzucona, zarzucając mi, że to ja odebrałam paczkę - nie mogłam jej odebrać, ponieważ nie otrzymałam kodu odbioru. Takim sposobem nie otrzymałam paczki ani pieniędzy za zaginiony towar. ZaletyNiska cenaWadyDłuższy czas oczekiwania w porównaniu do innych przewoźników, późne dostarczanie przesyłek (godzina 22), niekompetentna obsługa klienta, często zepsute paczkomaty, odrzucone reklamacje -
~Sergio / 2022-09-18 14:46
W ciagu 2 tygodni przyszły mi dwie paczki opakowania po nich były podarte i poniszczone, oczywiscie pudelka w srodku były pogniecione danych produktów // Kuruerzy powiat Radomski WadyZniszczone przesyłki -
~Jusi / 2022-09-18 10:49
Ostatnio spotkała mnie przykrość ze strony firmy inpost . Kurierzy zachowywali się chamsko podczas dostawy towaru. Coraz mam mniej chęci zamawiania. Zostałam oszukana o 45 złotych. Dostawa za tyle kasy . To kupię porządne jedzenie dla 4 osobowej rodziny . Firma inspost powinna rozważać rozbudowę paczkomatu na budowę skrzynek
na większe paczki bo przecież ludzie pracują na różne zmiany a Kurierzy jeżdżą tylko w rannych godzinach do godziny 13 i co mnie zdziwiło a na dodatek że są tylko dwie próby doręczenia. Wogole nie dbają o klientów. Ja myślałam że firma inpost to najlepsza firma doręczającą paczki a to się okazuje że nie trzeba chwalić dnia przed zachodem słońca .ZaletyPaczkomatyWadyKurierzy i ich praca a przede wszystkim ich doręczenia i chamskie zachowanie -
~Karolina / 2022-09-17 13:33
Olewają klienta jak tylko można, w menadżerze mega błąd w nadawaniu paczek (D) ZaletyBrakWadySame -
~Kama / 2022-09-17 13:05
Kurier(w zastępstwie) drugi już raz zaprosił mnie na dół pod klatkę. W odpowiedzi na pytanie wciskał mi, że znów pandemia i mają przykaz. Nic takiego-dzwonilam do nich ZaletyNa czasWadyKłamią i nie chce im się wnosić -
-
~Tygrys01 / 2022-09-17 11:15
Kurier mimo że z nim rozmawiałem nie dostarczył mi przesyłki osobiście tylko wrzucił pod wycieraczkę. -
~Tupak / 2022-09-17 09:08
Dział reklamacji i obsługa klienta to jakiś żart i to samo się tyczy odbioru i dostarczania przesyłek. Ludzie przestańcie korzystać z usług tej firmy. ZaletyŻadnych zaletWadyNigdy nie na czas, cwaniaki z obsługi klienta i działu reklamacji -
~Jakko / 2022-09-16 15:49
Dział rekalamacji lub obsługi klienta to porażka. Wmawianie mi ze otrzymałam maila, którego nie bylo lub nieodpisywanie na maile. Reklamacje musiałam składać telefonicznie bo przez formularz nie dotarła do nich. Istny bałagan i zwalanie na innych. -
~Jakko / 2022-09-16 15:48
Dział rekalamacji lub obsługi klienta to porażka. Wmawianie mi ze otrzymałam maila, którego nie bylo lub nieodpisywanie na maile. Reklamacje musiałam składać telefonicznie bo przez formularz nie dotarła do nich. Istny bałagan i zwalanie na innych.
strona 139 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- nastepna »