strona 136 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- nastepna »
-
~jarek m / 2022-09-30 15:05
Po tygodniu spóźnienia zareklamowałem, odpowiedź dostałem że regulamin że to i owo i inne pierdoły, ogólnie mają 14 dni.
A ja k-wa myślałem że mamy XXI w.
-
-
~piter71 / 2022-09-30 14:40
Banda nieudolnych partaczy, krętaczy i do tego oszustów
Wydaje im się,że wciąż mają monopol na paczkomaty.
OTÓŻ NIEZaletyBrakWadyNiekompetencja
gubienie przesyłek
oszukiwanie klienta -
~Małgorzata / 2022-09-30 14:26
Czas dostawy dramat- paczka wysłana w poniedziałek rano dotarła w piątek po południu. Mam wrażenie, że szybciej działa obecnie poczta... Natomiast na plus obsługa na infolinii- miałam problem z odbiorem paczki z paczkomatu, pani na infolinii natychmiast pomogła. -
~Wojtek / 2022-09-30 13:22
Całkowity brak kontroli nad paczkami, brak kontaktu. Zbywanie na infolinii, brak kontaktu mimo zapewnień. Wadydługi termin dostawy, całkowicie niekompetentna pomoc infolini. -
~Sandra / 2022-09-29 17:29
Paczka nadana w niedzielę w paczkomacie w czwartek nadal krąży między oddziałami. Nadawca dzwoniący na infolinię dostaje wiadomość że ona dojdzie a odbiorca jak dzwoni to mówią że jest nieścisłość i najpierw muszą skontaktować się z nadawca i tak 2 dni nadal czekamy. Nie polecam nikomu -
~Magdalena / 2022-09-29 16:40
Paczka o wartości 2000 zł nie została w ogóle dostarczona pod wskazany adres, pozostawiona w pobliskim sklepie bez żadnej informacji. Tydzień poszukiwań paczki, telefony do firmy inpost. Paczka została znaleziona, zgłoszona reklamacja ale oczywiście w całości odrzucona. Jak dla mnie to nie jest firma kurierska godna polecenia, dno!
Dodam jeszcze, ze to nie pierwszy przypadek z inpostem. Nie polecam nikomu!ZaletyBrakWadyZerowy kontakt, pozostawianie paczek gdzie popadnie. -
~N@t / 2022-09-29 15:24
Paczka nie została dostarczona do właściciela a zostawiona gdzie popadło, musialam chodzić I szukać paczki!!!! Drugim przypadkiem było kolejne zostawienie lekkiej paczki na wietrze gdzie ja wywiało i znowu musiałam szukać!!!! -
~Diablo / 2022-09-29 15:09
Od 3 dni czekam na paczkę nikt nic nie wie każą czekać samemu trzeba wszędzie dzwonić porazka -
-
~Booker / 2022-09-29 13:25
Tragedia to mało powiedziane. Coraz gorsza obsługa, konsultanci cytują regułki wyuczone na pamięć u podają statut paczki który mogę sobie sama sprawdzić na stronie. Jak już chcesz wiedzieć więcej to nic nie wiedzą, nie mogą podać informacji. Aplikacja zakłamuje, pokazuje statut wydana do doręczenia a w rzeczywistości leży na magazynie, SMS i powiadomienia o umieszczeniu paczki przychodzą dopiero w momencie jej odebrania. Najwyższy czas przenieść się do paczkomatów allegro, bo tu widać że i taniej i rzetelniej. Odradzam -
~Krzysztof / 2022-09-29 13:24
Obsługa i zasady reklamacji śmieszne żeby tylko odszkodowania nie wypłacić. Kurier zgubił lub ukradł przesyłkę a reklamacja biuro nie uwzględni bo sprzedający nie napisał do nich że rezygnuje z roszczeń do odszkodowania. Z jakiej okazji sprzedający ma do nich pisać jeżeli on już swoje wykasował a kurier ma gdzieś dostarczyć paczkę do domu. WadyNie poważna firma okradająca klijentów -
~Quarter21 / 2022-09-29 13:22
Zamówiłem przez Allegro przesyłkę ekspresową nan następny dzień .Czwartek na Piątek w dniu dostawy dzwoniłem kilka razy i jakaś idiotka na infolinii powiedziała , że kurier nie mógł odebrać bo musieli przesyłkę zmierzyc i takie tam bzdety .Po złożeniu reklamacji dostałem odpowiedź odmowną bo przesyłka była zdefiniowana jako zwykła , więc pytam się czemu ta złodziejska banda Inpost wzięła kasę za ekspres , nigdy więcej oszustów z In Post -
~Pawel / 2022-09-29 07:10
Masakra, 28.09 przychodzi przesyłka do paczkomatu, nie ma maila ani SMS-a, 29.09 dzwonię do Inpost na infolinie, Anna L mówi ze już wysyła, ja jej na to, ze nic nie ma, ona? Wysyłam jeszcze raz…. Na nic tłumaczenia, ze nawet na aplikacje nie otrzymuje kodu dostępu, ona ze wyślę jeszcze raz sms, po bitwie aby przełączyła mnie do Koordynatora, ??? Odbiera J.Kaczyński (nie żartuje) i co? Tata sama postawa, zmarnowana godzina i nerwy. Lacha w głosie, ciagle kłamstwa i brak podstawowych zasad kultury !!!! Zadaje pytanie, odp wymijająca , zero pomocy choć błąd po stronie systemu informatycznego Inpost -
~jaro / 2022-09-28 17:30
Paczka zamówiona do sklepu żabka płatnośc przy odbiorze .Pracownik zostawia paczkę w paczkomacie chociaż do żabki jest 200 m.dalej.Tłumaczenie, punkt odbioru jest tymczasowo nie dostępny.Nie ,niedostępny tylko pracownik śmierdzący leń.bo żabka czynna bo w niej byłem 10 minut wcześniej.
Dno. -
~Kasia / 2022-09-28 11:54
Byłam zadowolona z usług do wczoraj. Nadawałam paczkę i odezwała się do mnie odbiorczyni, że nie otrzymała żadnych powiadomień odnośnie odbioru. Sprawdziłyśmy i okazało się, że podała błędnu numer telefonu z zamienioną jedną cyfrą. Mail był ok, ale nie przyszło do odbiorcy nic. Na infolinii powiedziano, że nic nie mogę zrobić i trzeba pisać na pomoc@inpost.pl. Od razu napisałam mail i poprosiłam o pilne załatwienie, ponieważ paczka miała być w paczkomacie do godziny 10 dnia kolejnego. Zero odpowiedzi. Pisałam około 9 następnego dnia, odpowiedziano po 11, że paczka jest już zwracana, nic nie da się zrobić, można tylko ponownie wysłać. -
~regina / 2022-09-28 07:46
nigdy nie wysyłajcie paczek przez tą firmę paczka zaginęła w sosnowcu i nie znaleziono bardzo dziwne bo mają przyjęcie i nie wiedzą co się stało -
~Strata / 2022-09-27 19:32
Nie dostarczają przesyłek na czas, niestety często im się to zdarza. Nie polecam. -
-
~Vegeona / 2022-09-27 17:59
Brak profesjonalizmu, mimo zgłoszonej awarii skrytki ,totalne zlekceważenie ze strony in post. Nie mogłam odebrać przesyłki a zależało mi na czasie bo był to prezent mimo wielokrotnych prób ponaglenia totalnie zlekceważenie ! Mało tego po tygodniu czekania na otworzenie skrytki i nadanie ponowne do innej kurier zabrał przesyłki do oddziału żeby nadać je dwa dni później ! Nie wiem czy się śmiać czy płakać z logiki in post. Napisałam reklamacje na tą firmę i nie została tez uznana, in post stwierdził ze nic się nie stało i nie poczuwają się do winy. Ta firma zeszła na psy nie polecam bo obsługa coraz gorsza. Tragedia !!! Lepiej wybrać inne usługi ! ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu -
~Ivvv / 2022-09-27 15:16
Nie polecam!!!! najgorsze co moze być kontakt z kurierem zerowy, infolinia nie pomocna -
~... / 2022-09-27 14:31
Wysyłałam 4 razy z czego 3 razy były jakieś problemy. Raz wysłałam paczkę i doszła do obcej osoby, na szczęście kobieta kompetentna i zadzwoniła do mnie że to nie jej paczka, po kilku telefonach na infolinię postanowili zwrócić paczkę do mnie na ich koszt.
Za drugim razem wysłałam paczkę z olx a paczka się nie zarejestrowała i nie otrzymałam pieniędzy za to, jedyne co zaproponowali to zadzwonić do kupującego, który nie odbiera lub zgłosić sprawę na policję...
Jeszcze innym razem dzwonili z infolinii, czy wysyłałam paczkę z żółtą tasmą bo nie zarejestrowalo się to że wysłałam, na szczęście kurier to zgłosił i wszystko wyszło na prostą -
~Andrzej / 2022-09-26 22:48
Rozrywają paczki i brudza zawartość. Gdy składałem reklamację i pytałem gdzie mam wysłać zdjęcia uszkodzonej przesyłki, typo powiedział ze zdjęcia nie sa konieczne. Po upływie jakichś chyba 2 tyg. wysłali sms w którym poinformowali że nie mogą rozpatrzyć reklamacji bo nie mają zdjęć - pewnie liczyli że po paru tygodniach nie będę już posiadał dowodów partactwa Inpost... zawiedli się. Po wysłaniu im zdjęć odczekali miesiąc i stwierdzili że to wina przesyłki że się pobrudziła i uszkodziła opakowanie. Ruskie standardy Inpost. WadyChamscy kurierzy, uszkodzenia przesyłek, długie terminy dostaw
strona 136 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- nastepna »