Wadydługi czas dostawy, słaba infolinia
strona 131 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »
-
~Franek / 2023-03-28 18:49Ocena: 1.67 / 5
List z ważnymi terminowymi dokumentami dotarł po 6 dniach; wysłany w piątek został odebrany we wtorek wieczorem, czyli u adresata w firmie będą w środę rano -
-
~Frank / 2023-07-28 22:55Ocena: 1.67 / 5
Na dwie pszesylki system wydał jeden numer etykiety. Kurier paczki przyjął, odbiorca otrzymał sms, że przesyłka dziś dotrze. Po czym paczki zostały zwrócone do nadawcy. Stan w jakim wróciły.. O ZGROZO!!! Porozrywane, podziurawione, pogniecione, mało że zawartość nie wyleciała. A reklamację??? Odrzucone z powodu braku dokumentacji, jak twierdzi In post, choć pełna dokumentacja z fotografiami wyslana. Nie mówiąc już o braku zwrotu kosztów przesyłki. Ludzie gdzie my jesteśmy, w jakim czasie żyjemy??? Co to za szajs ta firma, po co ten regulamin i lanie wody o lojalnym funkcjonowaniu firmy.
Nie polecam. Funkcjonowanie usługi na poziomie zerowym.ZaletyZEROWadyJak wyżej -
~Freydis / 2021-12-23 10:33Ocena: 1.67 / 5
Jeśli paczkomaty są przepełnione, to powinno się dzwonić do klienta, bo meila nie od razu ludzie sprawdzają, nie każdy ma czas siedzieć cały czas przed komputerem, istnieją telefony. Aby można było odebrać samodzielnie paczkę z magazynu za pokazaniem numeru paczki. Obecnie in post jest dla mnie spalony. ZaletySzybko paczki przychodzą. Po dwóch dniach. Ale strasznie długo trzeba czekać na przelewy.WadyKurierzy nie dbają i nie traktują paczki delikatnie, wręcz rzucają paczkami. Jeśli nie ma miejsc w pobliskim paczkomacie to dają do innego paczkomatu gdzieś gdzie nie mam pojęcia, nie informując klienta telefonicznie, tylko drogą meilową. A powinno się dzwonić, jest numer podany na etykiecie. -
~G / 2023-10-04 13:10Ocena: 1.67 / 5
Niestety kiedy są pomylone paczki, uczciwie odda się ta niewłaściwą, inpost nic więcej nie zrobi, nawet nie zwróci pieniędzy za zagubiona przesyłkę...dział reklamacji to żal...
Reklamacja
IPR12537242ZaletyBrakWadyDział reklamacji -
~Gif / 2023-02-09 23:05Ocena: 1.67 / 5
Wysyłki InPost to największa żenada kurierska. Żaden inny dostawca przesyłek nie jest tak ignorujący klientów jak InPost z Zielonej Góry. Brak powiadomień sms (choć numer zawsze podany), powiadomienia mailem są dostarczane godzinę przed przybyciem kuriera, paczki rzucane gdzie popadnie, lecz i tak to wolę niż odsyłanie paczek do nadawcy. Kurierzy innych firm, po nie zastaniu adresata podejmują próbę dostarczenia paczki na drugi dzień, a nie dwie, trzy godziny po pierwszej nieudanej próbie, trzeba się liczyć z tym, że skoro raz nas nie było w ten dzień to może nie być i drugi. Ale lepiej odpier... 2x robotę w jeden i odesłać bo po co jeździć dwa razy. Żadnego kontaktu, żadnej współpracy, żadnej informacji. Innym jakoś chce się więcej. Ostatniej, odesłaniej przesyłki nie wybaczę... -
~Gisia / 2020-03-27 13:39Ocena: 1.67 / 5
Paczkomaty super.I tyle pozytywnego.Dwa razy byłam zmuszona zamówić kurierem InPost i nie mogę powiedzieć nic dobrego.Nie dzwonią przed dostawą,następnego dnia przyjeżdżają o tej samej porze i paczka wraca.Masakra.Na infolinii Pani nawet nie przeprosiła w imieniu kuriera tylko bez emocji odmówiła swoją wyuczoną wersję i tyle.Nigdy nie zamówię kurierem InPost. -
~Gocha / 2021-01-17 19:38Ocena: 1.67 / 5
Kurier nie pierwszy raz zachowuje się jakby łaskę robił i wolontariat odwalał. Ja też pracuję, dziecko trzeba że szły odebrać, a ten.ma.pretensje, nawet jak.ku daje dwa dodatkowe terminy. ZaletyPaczkomatyWadyZachowania kuriera -
~Gocha / 2022-04-07 11:18Ocena: 1.67 / 5
O ile paczkomaty to świetna sprawa, tak kurierzy to faktycznie tu za karę pracują w ramach prac interwencyjnych. jeden robił łaskę w skutek czego nie dostarczył mi umowy z banku. Drugi notorycznie zastawia wąski przejazd między sklepem a paczkomatami podczas ładowania do nich paczek. Udaje, że nie widzi, że robi się korek. Miejsca jest na tyle, że jakby zatrzymał się o metr w lewo, zrobiłby przejazd, ale nie, po co? Nie reaguje na prośby, zawsze musi konczyc się wezwaniem patrolu i skargą na infolinię. Zaletytylko paczkomatWadyzachowania kurierów -
-
~Goha / 2022-12-14 16:36Ocena: 1.67 / 5
Dramat, nigdy więcej nie skorzystam z usługi In Postu (kurier). Kurier nie pofatygował się z dostarczeniem paczki. Odbiorca był na miejscu ale dostał informację, że paczka nie została dostarczona bo nikogo nie było. Na drugi dzień sytuacja taka sama. Po godz. 16 nadal kuriera nie było z przesyłką. Przesyłka zapewne do mnie wróci jako "nie udało się dostarczyć", Pan na infolinii jak mantra powtarzał słowa, że kurier może sobie dostarczać do wieczora paczki. Fajnie, że paczka miała trafić do sklepu który nie jest czynny 24 h na dobę.
-
~Goldus / 2020-12-30 20:27Ocena: 1.67 / 5
Paczki z terminem dostawy sa notorycznie dostarczane z opóźnieniem. Ingolinia niestety nie potrafi w zaden sposób wyjaśnic co sie dzieje. Zdarza sie ze paczki sa dostarczone uszkodzone. ZaletyŻadnych zaletWadyBrak kontaktu z kurierem -
~gorg / 2021-03-04 06:16Ocena: 1.67 / 5
Ta firma to jedna wielka porażka, zamówiłem kuriera żeby wysłać paczkę, kurier paczkę odebrał ale niestety nie została doręczona do odbiorcy nagle paczka zaginęła i nie znaleźli jej,to są oszuści, złodzieje paczkę kurier odebrał ale prawdopodobnie jej nie zeskanował poprostu ukradł ją bo innego wytłumaczenia nie ma i co najlepsze że reklamacji wogóle nie uwzględnili twierdząc że paczka nie została zeskanowana i tak jakby wogóle nie została nadana, mają to wszystko gdzieś, na nic codzienne telefony do nich co jeden to co innego mówił.To jest kpina! Uważajcie na Inpost i omijajcie tą firmę z daleka są inne uczciwe firmy kurierskie z których warto korzystać i nie mieć żadnych problemów tylko nie Inpost! WadyTa firma ma same wady -
~Gosia / 2022-08-01 16:14Ocena: 1.67 / 5
Kurier rzucił paczkę pod drzwi bez żadnej informacji, paczkę przechwycił pies i ją zniszczył, w paczce była bluza. To w jaki sposób przebiegał prosec reklamacji to skandal. Przez 3 miesiące dostawałam coraz to nowsze żądania przedłożenia przeróżnych dowodów a jak już wszystko dostsrczyłam co chcieli i nie mieli już chyba pomysłu co by tu jeszczr wymyślić to reklamacja została odrzucona. Niewiarygodne jak tak można traktować klienta. -
~Gosia / 2022-08-01 16:14Ocena: 1.67 / 5
Kurier rzucił paczkę pod drzwi bez żadnej informacji, paczkę przechwycił pies i ją zniszczył, w paczce była bluza. To w jaki sposób przebiegał prosec reklamacji to skandal. Przez 3 miesiące dostawałam coraz to nowsze żądania przedłożenia przeróżnych dowodów a jak już wszystko dostsrczyłam co chcieli i nie mieli już chyba pomysłu co by tu jeszczr wymyślić to reklamacja została odrzucona. Niewiarygodne jak tak można traktować klienta. -
~Gosia / 2023-01-20 12:14Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam kurier rzuca paczkę pod domem i nie dzwoni że paczkę dostarcza i jeszcze w deszczu zostawia! Kolejną wadą informacja podaje błędne informacje żeby pozbyć się problemów, miesiąc czasu walczę o reklamację i przestali odpisywać e-maile a cały ich przełożony ma w dupie że ktoś ma uszkodzoną paczkę i stracił pieniądze! Banda złodzieji! Nie polecam nikomu tej firmy!!!! WadyObsługa -
~gość / 2020-04-29 13:15Ocena: 1.67 / 5
FATALNY poziom obsługi! możesz wybrać paczkomat a paczka trafia do auta gdzie kurier mówi, że nie może znaleźć paczki!!
NIE POLECAM!!!ZaletybrakWadypoziom obsługi -
~Gośka / 2022-12-23 19:56Ocena: 1.67 / 5
Kurier nie dostarcza przesyłki wpisując że odmówiłam przyjęcia a nawet się nie pojawił z przesyłką mimo że oczekiwałam go od rana. Infolinia to jakaś pomyłka kilkakrotnie dzwoniłam żeby wysłano przesyłkę z powrotem do mnie sprzedający też interweniował w końcu obiecano dostarczyć ponownie efekt przesyłkę zwrócono do nadawcy.Załosna firma kurierzy i cała reszta nie polecam ZaletyŻadne jak dla mnieWadyOd kurierów po całą resztę beznadzieja -
-
~Grażyna / 2020-03-25 13:30Ocena: 1.67 / 5
Masakra jakaś wysłałam paczkę 17 .03 paczkomatem i od 18.03 paczka leży na sortowni nie wiadomo czemu??dzwoniłam trzy razy na infolinię ciągle mówią że reklamacja przyjęta dziś jest 25.03 a paczka dalej leży na sortowni. ZaletybrakWadyopóźnienie -
~Greg / 2021-04-18 20:27Ocena: 1.67 / 5
Paczka zamiast w paczkomacie została przekazana do paczkopunktu, który jest czynny do 17:00,czyli w godzinach mojej pracy. Po to zamawiam do paczkomatu, by móc odebrać paczkę 24h na dobę. I nie ma opcji, by paczkę odebrać, bo punkt zamknięty. Absurd. WadyZostawianie paczki w paczkopunktach czynnych do 17:00,zamiast w paczkomatach całą dobę. -
~Grzegorz / 2020-01-28 08:27Ocena: 1.67 / 5
Od dnia 18/01 minęło już 10 dni a przesyłka nadal tkwi w uszkodzonym paczkomacie. InPost nie wie kiedy i gdzie będzie można odebrać przesyłkę. Na moja prośbę przekierowania do innej maszyny, okazało sie to "niemożliwe"(?)
Dzwonię. Wysyłam maile, dzwonie, składam reklamacje, ale InPost ma to w dupie. Nikt nic nie wie, i nie widać żadnej chęci okazania pomocy i rozwiązania problemu,
Banda idiotów.ZaletybrakWadyNieudolność w rozwiązaniu ;problemu, brak rzetelnych informacji, niedouczony personel infolinii -
~Grzegorz / 2021-10-02 14:23Ocena: 1.67 / 5
Kurier pracujący w InPost Kielce pod numerem telefonu
+48504486848 to prawdziwy idiota z krwi i kości. Dostarczając paczkę wjechał samochodem dostawczym z tyłu domu po nowym trawniku robiąc w nim koleiny, jednym słowem człowiek bez mózgu.
strona 131 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »
