Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8013 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2022-10-19 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być doręczona na konkretny punkt, a przekazano ją na jakiś punkt bez szyldu lub punktu orientacyjnego, bo podany w awizie adres to prywatna kamienica i prywatne mieszkania. Więc gdzie można odebrać przesyłkę? To jakaś nieprofesjonalna firma w której pracują bezmózgowcy. Obok mojego zamieszkania są 2 paczkomaty, a przesyłka poszła na peryferia miasta, gdzie dojazd jest trudny. PORAŻKA
  • ~Lili / 2022-10-19 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Na naszym terenie jest bardzo problemowy Pan Kurier. Przez dwa dni nie otrzymałam paczki. Jak komuś nie chce się pracować to niech nie pracuje..
  • ~BL / 2022-10-19 12:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nie może doręczyć paczki, bo z góry zakłada że nie da rady, bo ma dużo pracy, następnie nadaje status odmowa przyjęcia paczki, a potem radzi żeby zostawić pieniądze na najbliższej stacji i on tam zostawi paczkę, i tak 3 dni paczki nie ma, a kurier nawet nie zjawia się na adresie doręczenia,
    WadyBrak wyznaczonych godzin dostarczenia do klienta
  • ~IRENEUSZ / 2022-10-18 22:23
    Ocena: 1.67 / 5
    PANI AGNIESZKA GAJDA od reklamacji to chyba jakaś porażka wmawia mi że dostałem e-maila z informacja o włożeniu paczki w paczkomacie . GDZIE NIE DOSTAŁEM ŻADNEJ WIADOMOŚCI NA E-MAILA A NA PODANY NUMER TELEFONU DOSTAŁEM NA 3 GODZINY PRZD KOŃCEM ODBIORU Z PACZKOMATU. ONA TWIRDZI ŻE DOSTAŁEM. POOOOOOOOOOOOOORAŻKA
    ZaletyBLISKO JEST PACZKOMAT
    WadyOBSŁUGA KLIENTA JAKŚ AUTOMATYCZNA SEKRETARKA CAŁY CZAS SIE WŁACZA
  • ~Irek / 2022-10-18 16:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie wiem o co chodzi, ale to już kolejna paczka, która jest opóźniona. Jeszcze rok temu to było nie do pomyślenia, zawsze terminowo. Paczka SMART w sobotę dotarła w środę..
    ZaletyCena
    WadyTerminowość
  • ~Pulek / 2022-10-18 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w tej firmie to poraaażka. Firma ta potrzebuje menadżera, który przeszkoli kurierów na temat podejścia do klienta. Być może takie szkolenie przyda się osobom kierującym tą firmą. Przecież przykład powinien iść z góry. Myślę,że w dzisiejszych czasach jeżeli nie nastąpią zmiany w tej firmie zostanie ona wyeliminowana przez konkurencję. Nie bez znaczenia są też a może przede wszystkim opinie klientów. Ciekawe czy kierujący tą firmą wyciągną wnioski z opinii klientów.
    WadyBrak elementarnych podstaw podejścia do klienta.
  • ~Marzena / 2022-10-18 08:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Hitem jest wysyłka z Łodzi do Łodzi gdzie przez InPost do budynku który stoi 55 lat stwierdzili ze adres nie istnieje . Paczka od kilku dni zawieszona w próżni . Codzienne reklamacje wiszą w nie znanym punkcie ????
  • ~Mala / 2022-10-17 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być w sobotę a do dziś paczki nie otrzymałam
    WadyNie umieją dotrzymać daty doręczenia paczki
  • ~Ju / 2022-10-17 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier mojej paczki nie dostarczył , nie odbierał telefonu , nie odpisywał na sms , nie podjął drugiej próby doręczenia paczki poprostu pierwszego dnia jak nie zastał nikogo w domu odrazu 2 razy zaznaczył odmowę odebrania ( próbował tylko raz) i odesłał do nadawcy.
  • ~Janusz / 2022-10-17 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz zostałem bez pomocy że strony InPost albo że złej woli pracownicy. Nie mogąc otworzyć skrytki, pani kazała mi jechać do paczkomatu z włączonym telefonem. Bo chyba źle wpisuję kod. Tłumaczę że jeżeli się rozlacze żeby szukać kodu i tak się nie połączę z panią znowu. Chciałem żeby wysłała mi nowy nr. Do paczki jeżeli jest to możliwe. Niestety nie jest. Zostałem bez paczki która zapewne wróci do nadawcy.
  • ~Tomasz / 2022-10-17 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo złe doświadczenie z związane z dostawą przesyłki. W czasie odbiór przesyłki dedykowana skryta miała awarię i nie otworzyła się podczas próby otwarcia ,,zdalnie" kolejne próby również nie powiodły się. Podczas wpisywania kodu odbioru status przesyłki zmienił się na,,ODEBRANA" mimo że skrytka nie otworzyła się. Stojąc przy paczkomacie skontaktowałem się z infolinią InPost, po weryfikacji obsługa otworzyła skrytkę zdalnie, ale niestety skrytka okazała się pusta. Złożona przez mnie reklamacja została odrzucona. Firma InPost twierdzi że wszystko zostało przeprowadzone poprawnie a odbiorca pozostawił skrytkę otwartą z zawartością oddalając się, oraz że użycie kodu odbiór jest równoznaczne z odbiorem przesyłki. Totalne wymyślone bzdury. Odwołanie od reklamacji również zostało odrzucone uzasadniając w podobny sposób. Zwrot kosztów za utraconą przesyłkę otrzymałem od Allegro Protect. Tylko szkoda że firma InPost nie potrafi przyznać się do popełnionych błędów.

    Tomasz
  • ~Renata / 2022-10-16 13:41
    Ocena: 4.67 / 5
    Jako całość ok,ale mam wrażenie że kurierzy na złosc rzucają małe lub ciężkie paczki na najwyższym poziomie i to bardzo głęboko. Paczkomaty są wysokie,nie każdy ma 190 żeby wyjąć stamtąd paczkę.
    Może to kwestia logistyki albo złośliwości ludzkiej
    ZaletyDostępność.cena,szybkosc
    WadyZa wysokie paczkomaty,złe rozmieszczenie paczek
  • ~Silver / 2022-10-16 13:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Reklamacje to jakaś totalna porażka, inpost ma zawsze rację, jeżeli nie, patrz pkt. 1.
    Zgubili mają paczkę, nie sprawdzili monitoringu, reklamacji nie uznali. Jestem w plecy ponad sto złotych. Nie korzystam z ich usług jeśli to tylko możliwe.
    WadyBrak szybkiej reakcji na reklamację, brak sprawdzenia monitoringu.
  • ~Zbigniew / 2022-10-16 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory byłem bardzo zadowolony i nigdy nie było problemów,,do czasu kiedy dokonałem zwrotu przesyłki do sprzedawcy, wszystko wg regulaminu,przesyłka nadana włożona do paczkomatu i,,, zaginęła.. złożyłem reklamacje opisałem sytuację wszystkie dane potrzebne do odszkodowania za zgubioną przesyłkę,,59 zł i koniec,tzn się zaczęło,,to nie ten druk reklamacji to brak nr konta który wcześniej pisałem itd.itd.Przesylka zaginęła,ok ludzka rzecz nic się nie stało,,tylko dziwi mnie fakt że firma woli stracić swoją dobrą renomę w oczach stałego od lat klienta,,i walczyć o fortunę,,59 zł.niz przyznać się do ludzkiej pomyłki i wypłacić te marne 59 zł,już nie ubiegam się o zwrot,,bo to dla mnie żenujące,ale będę starał się,,korzystać jak najmniej z tej potężnej firmy i ostrzegać innych że dobro klienta,,nie do końca jest priorytetem,, Zawiedziony klient..
    ZaletyDostarcza zawsze na czas
    WadyDobro klienta nie jest do końca pokrytetem
  • ~A / 2022-10-16 11:49
    Ocena: 2.67 / 5
    UWAGA !!!
    Proszę o kontakt osoby , które w dniach 09-10. października 2021 r nadawały przesyłki w paczkomatach Wały Piastowskie 7/9, Gdańsk 80-855
    Na parkingu hostelu, przy wejściu do baru Filip
    oraz Jana z Kolna 11, Gdańsk 80-864
    dziedziniec zewnętrzny biurowca od ulicy Dyrekcyjnej
    a ich przesyłki zostały okradzione !!!
    jestemzmiasta@op.pl
    Proszę o kontakt!!!
  • ~Misia / 2022-10-16 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    A firma to jakaś kpina . Czekam już czwarty dzień na paczkę . Jestem wściekła. Chciałam sama podjechać do PANA KURIERA ale do kogo m się dodzwonić? Przecież PAN jest w pracy i nie odbiera telefonu. Pewnie paczki nie otrzymam i cofną ja do sklepu.
    Firma powinna się nazywać DNO
    WadyMają klienta gdzieś. Brak kontaktu
  • ~Łukasz / 2022-10-15 12:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Dostawa nie na czas. Paczki w dostawie od rana po czym wieczorem wracają do magazynu. Kolejnego dnia powtórka z rozrywki. Ostatnio to norma. Płacisz pieniądze żeby otrzymać paczkę na czas i jej nie otrzymujesz. Żadnych odpowiedzi na reklamacje. Biuro obsługi klienta wie tyle ile można samemu sprawdzić w aplikacji. Paczkomaty są wygodne ale chyba czas zmienić sposób realizacji zamówień.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2022-10-14 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska InPost jest wyjątkowo nie profesjonalna
    Paczka wydana do doręczenia cały dzień i nie została doręczona do końca dnia po kontakcie z infolinia uzyskałem informacje ze paczka wróciła na magazyn
    Infolinia wyjątkowo nie komunikatywna
    Brak wiedzy to jedno z negatywów
    Totalna porażka
    Zaletybrak
  • ~Marek / 2022-10-14 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie zetelna firma paczka miala byc w srode w czwartek sprawdzalem jest w dorenczeniu po jakies godzinie sprawdzam pokazalo sie ze odbiorca odmowil przyjecia pomimo ze caly czas bylem w domu 4x dzwonilem na infolinie zapewniano mnie ze jeszcze dzis bedzie jest piatek paczki niema napisalem nadawcy ze rezygnuje z paczki niech ma pretensje do firmy kurierskiej
  • ~swierku101 / 2022-10-14 14:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Reklamacje, zawsze odrzucane i winny jest klient nawet jeżeli wina leży ewidentnie po stronie inPost. Połamana paczka wina nadającego, zagubiona przesyłka - wina nadającego. Wysyłanie za pobraniem, w regulaminie 5 dni roboczych przelew pobrania zawsze piatego dni roboczego ostatnią sesją (ale reklamują, że zwykle do 2 dni, 50 przesyłek i to się nigdy nie zdarzyło).
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976