Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8219 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Emilia / 2020-02-13 17:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier przybywa bez żadnej uprzedniej informacji w godzinach porannych. Jednego dnia o 8.00, następnego o 8.00. Dokonuje jednej próby dodzwonienia się do odbiorcy (stojąc już pod drzwiami). Nie udaje mu się nawiązać połączenia (nie każdy ma możliwość w pracy odebrac telefon), odsyła się więc paczkę do nadawcy, bo „taką mają procedurę”. Żadnego realnego kontaktu, brak awiza, po prostu dramat! To najgorzej zorganizowana firma kurierska!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i podejście do klienta
  • ~Emilia / 2021-02-19 12:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Krótko i na temat : chciałam nadać paczkę w paczkomacie . Postępowałam zgodnie z instrukcjami . Mimo wszystko system nie zanotował , że umieściłam paczkę w skrytce . Telefony do inpostu i udawanie , że interesuje ich sprawa . Gdy to nie podziałało - reklamacja . Rozpatrzona oczywiście negatywnie . Czemu ? Bo przecież nie włożyłam paczki i tylko ja zarejestrowałam . O to właśnie chodziło , że włożyłam a paczka zginęła . Paczka za prawie 400 zł .
  • ~Eugeniusz / 2020-04-19 10:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma badziewie,nie wiadomo gdzie przyczyna? Czy organizacyjnie,zarządzanie firmą,niewłaściwi ludzie na stanowiskach,czy wykonanie zleceń może zbyt dużo "leni" w tej instytucji tak jak w poprzedniej komunistycznej erze.
    W każdym razie dość!!!.Będę unikał tej firmy,która wstrzymuje dostawy towarów.Szczególnie żle "in Post" funkcjonuje w Poznaniu,po dostarczeniu do centrali,przesyłka musi odleżeć kilka dni.Bez nadzieja.Może zmienić szefa tej placówki który nie umie egzekwować dyscypliny???
    Zaletycena usługi,którą dyktuje konkurencja.Poza tym innych zalet brak!
    WadyPrzewlekłość czasowa dostaw szczególnie w Poznaniu,Przetrzymywanie przesyłek na "magazynowej kwarantannie".
  • ~Eva / 2022-07-27 17:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem paczkę przez Aliexpress do paczkomatu InPost Paczka dotarła ale do paczkomatu ponad 340km od mojego miejsca zamieszkania InPost wypial się twierdząc że to wina Aliexpress ale paczka jest u nich wiec proszę o nadanie paczki na inny adres a oni że nie ma takiej opcji Żart kpina zero pomocy
  • ~Evi / 2021-07-02 10:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Żenujaca obsługa. Paczki przychodzą rozwalone a i tak nie przypisują sobie winy.
    Obsługa klienta ponizej krytyki - nic nie wiedzą nic nie mogą zrobić, a Klient ma płacic i czekać czekać czekać....
    Korzystam tylko dlatego że niektórzy moi Klienci sobie życzą, ale jakość spadła baaaardzo nisko
  • ~Evi / 2022-04-01 14:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka, nie polecam! Kurierzy to porażka, czyste chamstwo. "Pani kurier każe mi zejść na dół bo ona ma Paczkę dla mnie. Po czym jak usłyszała że jestem w pracy odpowiada " TO PO CO SIE ZAMAWIA PACZKE"
  • ~Ewa / 2020-01-17 15:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracowałam kiedyś na infolini Inpost. To była najgorsza praca w moim życiu. Firma bardzo nie kompetentna. Kurierzy - często mówili wprost do klienta, że za te pieniądze to im się nie chce robić. Na reklamacje w sprawie zaginionej paczki trzeba było czekac miesiacami. Jak klient dostał odszkodowanie to firma i tak mu go nie wypłacała. Trzeba cały czas było zwodzić klienta, że wysłało się ponagleni o odszkodowanie do odpowiedniego działu.
    Oddzialy nie odpisywały bo po co, nie one musiały sie tłumaczyć przed klientem.
    DNO !!!!
    Zaletynic
  • ~Ewa / 2022-02-07 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Moją przesyłkę zagubili, gdy się odnalazła z niewłaściwą etykietą z winy ich kuriera,przepakowali i po 10 dniach przesyłka dotarła do adresata.
    Niestety odbiorca po takim czasie zrezygnował z paczki,ponieważ musiał zamówić drugi towar. Firma InPost nawet nie raczy wysłać maila z przeprosinami za zaistniałą sytuację.
    Zawiodłam się bardzo.
  • ~Ewa / 2022-12-07 19:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie dojeżdża na czas, jest arogancki i niegrzeczny , zdarzyło się że nie przyjechał w ogóle tłumacząc się niedokładnym adresem pomimo moich telefonów i podania dokładnego adresu i długiego oczekiwania
    Nie polecam
  • ~Ewa / 2023-03-17 09:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam wrażenie że InPost nie jest zainteresowany rozmową z klientem. Nie ma żadnego numeru telefonicznego pod którym można wyjaśnić cokolwiek z człowiekiem. Prośba o pisanie bez błędów też jest nie na miejscu ponieważ klientami inpostu są ludzie z różnych środowisk.
  • ~Ewa / 2025-06-13 07:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma. nie można przekierować paczki do paczkomatu czy np. żabki tylko do sąsiada. Idiotyzm. Aplikacja czasami nie daje powiadomień o paczce, tłumaczą się że wiadomość poszła na maila. Kto sprawdza odbiór paczki na mailu? Nie polecam. Wkurza mnie, że nie mam czasami możliwości wyboru inne firmy kurierskiej.
    Wadynie można przekierować paczki do paczkomatu, Aplikacja czasami nie daje powiadomień o paczce
  • ~Ewa k. / 2025-08-06 18:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostałam protokół z którego jason wynika, że kurier uszkodził przesyłkę przy doręczeniu,zdjęcia na których widać że jest wypełnienie paczki, a i tak się dowiedziałam że uszkodzenia mechaniczne wynika że źle spakowanej przesyłki. Oczywiście reklamacja odrzucona i w końcu przyszła pora żeby zmienić firmę kurierską
    ZaletyIlość paczkomatów
    WadyNie uznają reklamacji!!!!
  • ~Ewela / 2021-05-12 09:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam ! Któryś raz z kolei przez inpost problemy z doręczeniem paczki . Kurierzy bardzo nie mili oburzeni wręcz ze maja dostarczyć paczkę ! Z pewnością było to ostanie zamówienie przez firmę inpost!!! Jest znacznie więcej firm godnych polecenia oraz bez problemowych !!!!!
    ZaletyNie miły kurier
    WadyBardzo nie miły kurier któryś raz z kolei problem z dostarczeniem paczki oraz ze strony firmy nie miły telefon z pouczeniem
  • ~Ewelina / 2022-03-18 11:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Skandal. Zamówiłam suchy lód na paczkomat. Standardowa procedura. Paczka się opóźniła. Mimo próźb, nie było kszt dobrej woli. Prosiłam abym mogła odebrać paczkę od kuriera który już woził ją po mieście. Chciałam dojechać gdzie będzie trzeba. Nie bo procedury. Musiałam 50 dzieci poinformować, że zaplanowane warsztaty nie odbędą się, bo w impost nie ma człowieka, są tylko głupie wyklepane na pamięć teksty. Przez brak dobrej woli ponad 50 rodzin ma złą opinię o impost.Bo nie omieszkałam Wszystkich poinformować jaka firma zawaliła. Brawa dla Was. Można było tego uniknąć, bardzo łatwo
    WadyBrak dobrej woli, brak samodzielnego myślenia
  • ~Ewelina / 2022-07-14 19:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnio tragedia! Przesyłki dostarczane o bardzo późnych godzinach, często po 22 godzinie. Kurier odbiera paczkę rano a potem ta paczka tkwi dwa dni w sortowni albo jakimś oddziale. Od kilku miesięcy jest masakra. Chyba przestanę zamawiać do paczkomatu InPost. W dodatku często nie działa otwieranie skrzynek przez aplikację. Dodzwonić się do firmy nie da rady, włącza się jakiś automat czy robót. Żenada!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, brak kontaktu telefonicznego z firmą, nie działające zdalne otwieranie skrzynek
  • ~Ewka / 2024-11-20 15:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Punkt kurierski w Wyszkowie, Okrzei 61c.
    Pani tam snująca się to tragedia pracownicza. Błądzi wśród rozsypanych po podłodze pączek jak dziecko ee mgle, nie może niczego znaleźć. W 15 minut załatwiła dwóch klientów. Najlepsze jest to, że pracę wykonuje z osem w ręku. Psem, żywym psem. Wszędzie i wszystko robi trzymając psa, bezradnie grzebiąc jedną rączką w porozwalanych paczkach. To punkt kurierski czy schronisko dla zwierząt i praca chroniona?
    ZaletyJest
    WadyPracownik.
  • ~exzz11 / 2022-07-26 13:25
    Ocena: 1.67 / 5
    pudełko z paczkomatu wyciągnąłem podarte, otwarte na tyle że ze spokojem mógł sobie coś podwędzić albo zobaczyć co w niej się znajduje, nie polecam, szkoda nerwów!
  • ~fantom / 2022-06-24 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    kurierzy to debile, paczki nawet im się nie chce dostarczyć tylko zwracają
  • ~Firma / 2022-04-29 22:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka poraz kolejny firma inpost mnie okradła tym razem za ponad tysiąc złotych brakuje towaru .Przy zakupie towaru będę nalegał tylko nie inpost ,po prostu zwykłe złodziejstwo.
  • ~Forumowic / 2021-09-16 09:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa kuriera to masakra przeklinają wyzywają klijentów którzy mają odebrać paczkę,1minutę nie chce mu się poczekać aż dojdzie się po odbiór a jak przesyłka jest opłacona to wrzucają przesyłkę za płot na posesje
    ZaletyWmiarę szybka dostawa
    WadyNiemiła obsługa chamy zero kultury
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170