Po pierwsze nagle przestali informować o przesyłkach SMS'em. Po drugie pod pretekstem COVID skrócili czas na odbiór do 48h, za wydłużenie każą dodatkowo płacić 11zł(płatny SMS).
Najgorsze jednak jest to co się dzieje gdy nie będziemy mogli odebrać paczki w terminie. Trafia ona do magazynu i NIE MA MOŻLIWOŚCI JEJ ODZYSKANIA.
Zasłaniają się procedurami i wolą wysłać paczkę ponownie do Chin, mimo tego, że jest cały czas w Polsce.
Infolinia to DNO! Na te same pytania, każdy konsultant odpowiada inaczej,ręce opadają.
Wygląda na to, że pod pretekstem COVID ta nędzna firma maksymalizuje przepływ paczek kosztem dobra klientów i w takich przypadkach postępuje irracjonalnie.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM INPOST I PRZESYŁKI ZAGRANICZNE!
WadyIrracjonalne postępowanie i idiotyczne procedury. Mają gdzieś dobro klienta.
Tylko 48h na odbiór przesyłki, po upływie brak możliwości odzyskania przesyłki.
Tylko 48h na odbiór przesyłki, po upływie brak możliwości odzyskania przesyłki.
