Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8283 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zawiedzony InPostem / 2022-12-13 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem odbiorcą. Paczka nie została doręczona. Firma wpisała, że dane telekontaktowe nie były właściwe. Były właściwe - mam potwierdzenie od nadawcy. Kurier miał paczkę w ręku, próbował dostarczyć, ale tylko raz. W infolinii poinformowano mnie, że paczka wróci do nadawcy, gdyż dane częściowo się nie zgadzają, jest podane inne miasto. InPost wygenerował jednak wiadomość o dostarczeniu przesyłki z podaniem telefonu do kuriera, który obsługuje moje miasto. W odpowiedzi na reklamację nie ustosunkowano się do tych spraw.
  • ~JebacInpost / 2022-12-13 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem na wskazany adres gdzie wystąpiła mała literówka . Fakt mój błąd ale jak wyjaśniłem to kurierowi to on powiedział że nie ma problemu ale ten debil o numerze ‪797 763 603‬ zwrócił paczkę do magazynu i odesłali z powrotem do nadawcy
    WadyPracują tam najwięksi kretyni na kurierze.
  • ~Kociewianka / 2022-12-13 10:53
    Ocena: 1.67 / 5
    OSTATNI RAZ IN POST!!!.Kurier chamski, arogancki, straszy zabraniem paczki,nie dzwoni lub dzwoni kiedy jest już pod domem, lub każe czekać pod posesją bo mu się ku,,, wa śpieszy!!!.Jeśli wam za miało płacą to nie odgrywajcie się zachowaniem na klientach. Żeby odebrać paczkę za pobraniem trzeba widocznie brać dzień wolny i grzecznie czekać aż szanowny pan zechce dostarczyć przesyłkę!!!.Jeśli ktoś to czyta to niech ogarnie tych kurierów na Kociewiu bo to jakaś żenada!!.
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK
    WadyMNÓSTWO
  • ~Żaneta / 2022-12-13 10:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka dostawa i uprzejmi kurierzy. Ceny korzystne
    Polecam serdecznie
  • ~Jkc / 2022-12-13 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    firma totalnie nierzetelna.ginie przesyłka i nic zero .czekać.wstyd nie polecam
    ZaletyZero
    WadyNie polecam przesyłka ginie tak po prostu
  • ~Magda / 2022-12-12 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Awizo na e-mail mimo że jestem w domu dzwonię do kuriera twierdzi że dzwonił z innego bo telefon służbowy nie działa ale odbiera go śmieszne popsuty telefon a odebrał i jeszcze twierdzi że pukał w drzwi i trąbił nikt nie pukał i żadnego auta pod domem nie było najgorsza firma kurierska
  • ~Majk / 2022-12-12 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier do domu nie ma obowiązku kontakowania się,przychodzi bez uzgodnienia godziny, kiedy człowiek pracuje. Kontaktu nie zostawia. Inpost nie ma wpływu na firmę kurierską co to za brak poszanowania klienta, najgorszą firma kurierska jaką spotkałem.
    ZaletyBrak
    WadyOgrom
  • ~dawid / 2022-12-12 14:06
    Ocena: 3.33 / 5
    Uszkodzili urządzenie przebijając dwie warstwy (karton+wytłoczka). Jednak opinia serwisu "złe zabezpieczenie przesyłki"...
  • ~Dawid / 2022-12-11 21:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Usługa „paczka w weekend” to fikcja, dwukrotnie wykupiona, nadana zgodnie z regulaminem, w żadnym przypadku nie dotarła w weekend. Zgłoszenie i obsługa reklamacji tragedia.
  • ~Rafał / 2022-12-11 13:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Paczka została zniszczona. Karton zgnieciony i podarty. Na szczęście, zawartość paczki nie była uszkodzona.
  • ~Forse97thu / 2022-12-11 10:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Od roku zamawiam paczki inPostem do paczkomatów lub na swój adres i nigdy nie miałem problemu. Paczka u mnie następnego dnia po wysłaniu. Wczoraj (sobota) doznałem szoku, gdy o 14. otrzymałem SMS z informacją, iż paczka czeka w paczkomacie. :D
  • ~Cecylia / 2022-12-10 19:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Niegramotni kurierzy nie potrafią odnaleźć adresu i do tego nie podejmują żadnej próby kontaktu. Po co? Skoro tak zapłacą. A co ich obchodzi gdzie jest paczka.
  • ~Ola / 2022-12-10 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Z każdym rokiem jakość usług inpost spada. Kurier notorycznie zostawia paczki najdalej jak się da gdy mój paczkomat jest przepełniony mimo, że w okolicy są 4 duże pobliskie paczkomaty. Do tego na infolinii tylko robot i nie można uzyskać pomocy bo nie da rady połączyć się z człowiekiem. Żenada i dno. Dobrze ze powstaje mnóstwo innych paczkomatów i punktów pick up firm kurierskich może inpost się weźmie za jakość usług albo po prostu padnie.
    ZaletyByły 5 lat temu teraz nie ma żadnych
    WadyKurierzy, infolinia
  • ~Deniro_2005 / 2022-12-10 12:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Przykro mi ale chyba należy się duży negatyw, z racji że,wybieram paczkimat dogodny i blisko domu to gdy jest przepelniony kurier, chyba po złości wybiera zastępczy daleko. Tak ciężko sprawdzić gdzie jest możliwe blisko lokalizacji brydżowej? Nie można na farną, na świetajanską? Ciężko kurierowi trochę pomyśleć? To już drugi raz pod rząd, coraz bardziej jestem rozczarowana.
  • ~allergowicz / 2022-12-09 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    w paczkomacie niewłaściwa paczka.Moja zaginęła.4 dzień czekam na kuriera który ma odebrać niewłaściwą paczkę,pomimo obietnic infolinii że kurier ma zlecenie na odbiór.Dziadostwo na całej lini. Nigdy więcej zamówień z dostawą InPostu.
    Zaletyżdnych
    Wadyniesumienność,brak kompetencji.
  • ~Zodiak980 / 2022-12-09 16:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej styczności z InPost! Na paczkach do paczkomatu brak pełnego numeru kontaktowego co znacznie utrudnia opcje podjechania do kuriera jeśli przesyłka jest ponadgabarytowa. Pracownicy infolinia niekopetentni
    ZaletySzybkość odebrania telefonu na infolinii
    WadyInfolinia, Paczkomat brak odbioru osobistego.
  • ~Kobieta / 2022-12-09 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo negatywne doświadczenie. Inpost wydaje kobietom-kurierkom paczki, które wagowo mieszczą się w regulaminie dostawy pod drzwi, ale jednocześnie przekraczają normy dźwigania dla kobiet. W przypadku gdy odbiorcą jest również kobieta prowadzi to do irracjonalnej sytuacji, w której paczki po prostu nie można wnieść.
    Wadynie w pełni realizowana usługa
  • ~wqórvviony / 2022-12-09 15:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez ostatni rok Inpost wysyła powiadomienia: "zapłać blikiem lub kartą", gdy przyjeżdża kurier, kolejny raz, można by powiedzieć niezmiennie, dowiaduję się że nie ma możliwości zapłacić kartą. Kurier nie wie dlaczego tak jest, oraz komentuje że i tak to go w ogóle nie obchodzi.
    Wielokrotne składanie reklamacji i wyjaśnianie sytuacji, nie przynosi absolutnie żadnego skutku.
    Ja się pytam - CO ZA KRETYN JEST W TEJ FIRMIE ODPOWIEDZIALNY ZA DECYDOWANIE O TREŚCI TYCH WIADOMOŚCI!?
    ZaletyTo kiedyś BYŁA dobra firma.
    Wadyj.w.
  • ~mk / 2022-12-09 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, paczki ida po 2 tygodnie, na infolini zero informacji - Poczta Polska 2
  • ~mk / 2022-12-09 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, paczki ida po 2 tygodnie, na infolini zero informacji - Poczta Polska 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12854
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8283
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7849
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4188
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4162
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2523
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5021
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4644
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4123
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3193