Wadyduże opóźnienia przesyłek, niezgodne z obiecanym terminem dostawy
strona 121 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »
-
~smutny / 2022-11-22 14:00Ocena: 2.00 / 5
coś niedobrego dzieje się z tą firmą a głównie zaczęło się od września 2022, kolejne moje paczki mają problemy, nie dochodzą, zatrzymują się w miejscu, ich przesyłka nie trwa już 24 godziny ale znacznie dłużej, nawet dłużej niż w poczcie polskiej, coś jest nie tak, nie będę już nic zamawiał do paczkomatów ani przez inpost, może się opamiętają, a jeśli nie, to niech zwijają już interes, składanie reklamacji to jedynie przeprosiny, a powinni wypłacać jakiś % odszkodowań za takie bumelki przez które złą opinię mają sprzedawcy, obiecujący konkretny termin dostaw, za to powinien być odpowiedzialny finansowo inpost -
-
~Sp / 2020-11-19 09:30Ocena: 2.00 / 5
Bardzo zła obsługa, a zdarzają im się spore pomyłki ZaletyWygodny odbiór -
~Spika / 2023-07-05 23:47Ocena: 2.00 / 5
Jestem niezadowolony i nie polecam. Zgłosiłem dwa razy reklamację i odmówiono wypłaty rekompensaty.Kurier uszkodził paczkę co skutkowało pęknięciem płyty grzewczej.Masakra.Nie polecam i nigdy nie skożr ZaletyBrakWadyOszukiwanie klientów. Uszkodzono towar przez kuriera i brak zwrotu -
~Spika / 2023-07-05 23:48Ocena: 2.00 / 5
Jestem niezadowolony i nie polecam. Zgłosiłem dwa razy reklamację i odmówiono wypłaty rekompensaty.Kurier uszkodził paczkę co skutkowało pęknięciem płyty grzewczej.Masakra.Nie polecam i nigdy nie skożr ZaletyBrakWadyOszukiwanie klientów. Uszkodzono towar przez kuriera i brak zwrotu -
~Stanley / 2020-10-26 09:57Ocena: 2.00 / 5
Przesyłana do mnie paczka utknęła w oddziale inPost już mija 6 dni. Jak długo jeszcze?
Proponuję korzystać z innej firmy kurierskiej. -
~Svitlana / 2022-05-10 20:37Ocena: 2.00 / 5
Dzisiaj rano był kurier , bez terminalu , nie mogłam opłacić za paczkę. Powiedział że kolega będzie po południu z terminalem . Teraz jest 20:10 a ja nadal czekam . Dzwoniłam na infolinię o 14:30, 16:30, 19:30 . Trzy razy mi powiedzieli ze paczka u kuriera i mam czekać, kontaktu z kurierem nie mają, tylko przyjmują zgłoszenia. Nikt za nic nie odpowiada i nic nie mogą. Jest to dziwne jak Pan na infolinii mówi: " przesyłka u kuriera, możliwości skontaktować się z nim niema , kiedy będzie nie mogę powiedzieć.... w czym jeszcze moge pomóc? " Brak słów ZaletyDostawa do paczkomatowWadyOpisałam wyżej -
~Teresa / 2021-02-16 15:36Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka nr 667200759155020127898409 nadana 12.02.2021, do chwili obecnej nie otrzymałam, natomiast otrzymałam dzisiaj informację, że moja przesyłka przez kolejne 2 dni będzie magazynowana w jakimś tam paczkomacie. Zadzwoniłam na infolinię, że proszę o dostarczenie do wskazanego paczkomatu, ponieważ z jakiegoś tam innego paczkomatu, przesyłki nie odbiorę... Pani była w niemocy... i nie była w stanie mi powiedzieć, kto tę moc ma...To nie jest tak, jak u innych dostawców, że odbiorca może przesyłkę przekierować...nie tutaj robi to wg własnego widzi mi się inpost.. Totalna żenada... Co oni tu robią na polskim rynku... Dezynwoltura totalna... ZaletyKiedyś było lepiej... A teraz lepiej nie mówić... -
~Tins / 2025-07-30 16:51Ocena: 2.00 / 5
Wysłałam oryginalnie zapakowany produkt ze szklanymi elementami , zapakowany w oryginalny karton i folię bombelkowa , dodatkowo owinęłam go folią z zewnątrz. Przyszedł rozbity , do wyrzucenia. Reklamacja rozpatrywana ponad tydzień oczywiście negatywnie bo niby zdjęcia nie oddawały stanu faktycznego ????. Może nie była to droga rzecz ale mimo wszystko czuje się oszukana bo kurierzy rzucają paczkami i nie ponoszą odpowiedzialności.wiele razy odbieram przesyłki zgniecione jakby ktoś na nich usiadł. -
-
~Tola / 2020-10-13 22:23Ocena: 2.00 / 5
Kurier podjechał pod dom i dzwonił dopiero będąc pod domem wystawił wiadomość że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki a próbowałam się umówić na drugi dzień bądź w innym miejscu a on że nie podejmie 2 próby gdyż na maila dostałam wiadomość że podejmie 2 próby... A z tydzień prędzej zamówiłam paczkę to próbowałam się dogadać żeby wpisal ze odmówiłam przyjęcia przesyłki to powiedział że nie może tak wpisać... A zamówiłam coś 2 raz przez przypadek i nie mogłam cofnąć zamówienia WadyPracują bo wybrali taka pracę a odbiorców traktują jakby za darmo pracowali i łaskę robiłi -
~TOM / 2020-01-15 09:26Ocena: 2.00 / 5
No i przyszedł czas na opinie o InPost Paczkomaty, usługa się psuje z dnia na dzień. Kiedyś zamówiona przesyłka którą była odebrana od klienta rano w dany dzień na drugi dzień była u odbiorcy dziś to min. 2-3 dni ... Katastrofa... Maja klienta więc i obsługa spadła i to bardzo. Szkoda że teraz nie wysyłacie swoich ocen co dostarczenia przesyłek to byście zobaczyli jak bardzo wam spadła jakość usługi. Katastrofa kurier innych firm jest szybszy niż wasz InPost Paczkomaty. Zaletyw miarę paczki przyjeżdżają nieuszkodzoneWadyCoraz to dłuższe terminy dostaw paczek do paczkomatów a o kurierach nie wspomnę (TRAGEDIA) -
~Tomasz / 2020-04-07 10:53Ocena: 2.00 / 5
Kurier nieuprzejmy, odmówił dostawy osobiście, musiałem się do niego fatygować. Nie wydał reszty. -
~Tomasz / 2020-05-22 11:27Ocena: 2.00 / 5
Paczka uszkodzona w transporcie, dzięki czemu dotarła po ponad 2 tygodniach do odbiorcy. Reklamacja rozpatrzona negatywnie z podstawą ... epidemii. Żałosne - trwa epidemia, to nadajemy sobie prawo do uszkadzania paczek i bezpodstawnych opóźnień w dostarczaniu -
~Tomasz / 2020-11-01 12:20Ocena: 2.00 / 5
zgubili przesyłkę do mnie nadaną, paczka przez kilka dnia miała status nadana w paczkomacie i nic się nie zmieniało. najpierw ktoś z infolinii kazał czekać, że to wyjaśnią, że wysłali interwencyjnie kuriera do paczkomatu (chociaż od razu wiedzieli, że z tej skrytki korzystało już "po mnie" wielu innych klientów). Potem się zaczęło, kilkanaście telefonów na infolinię i za każdym razem ktoś inny mówił coś innego, że sprawdzają monitoring, że kontrola w sortowni, że trzeba czekać, aż w końcu ktoś przyznał że musiał być błąd systemu i paczkomat otworzył skrytkę nadawczą osobie trzeciej, nic nie znaleźli. Pomimo że przyznali że zgubili paczkę, kilku operatorów infolinii pod rząd odżegnywało mnie od złożenia reklamacji - teraz już wiem, że trzeba od razu składać rekalamcje, bo inpost jest bezlitosny, nawet jak wiedzą że są winni i zgubili przesyłkę, nie oddadzą pieniędzy bez czekania ustawowych 30 dni, że niby rozpatrują tylko czasu reklamacje. A nawet jak czas upłynie trzeba dzwonić i ich popychać - u mnie w sumie cała procedura reklamacyjna do zwrotu środków trwała ok. 2 miesiące. Nie było jednej osoby odpowiedzialnej za reklamacje, ciągle się zmieniały (w sumie reklamację przejmowały 4 różne kibiety) i nigdy nie podali do siebie telefonu, tylko email. Co zmiana osoby prowadzącej reklamacje to coraz bardziej dziwne pisma i wezwania dot. rzekomych braków formalnych (które już dostarczałem wcześniejszym osobom prowadzącym reklamacje, w odpowiedzi na ich podobne e-maile, dziwne to bo prosili o informacje/dokumenty które składałem od razu przy składaniu reklamacji z formularza reklamacyjnego na stronie, gdzie trzeba załączyć takie załaczniki). Wygląda, że przez to że wysyła się maile na skrzynki osobowe pracowników inpost, kolejne osoby przejmujące reklamacje nie wiedzą o tych informacjach/dokumentach, które już dostała poprzednia osoba zajmująca się moją reklamacją. Cyrk. Jak już dosłałem i wyjaśniłem komplet dokumentów z jedna osobą, nagle dostawałem mail od innej z innymi kuriozalnymi pytaniami jak. dowód zamówienia/zakupu - a zakup był z olx między osobami fizycznymi, rzeczy używanej. Całe szczęście, że miałem przelew z banku do sprzedawcy i telefon do niego - bo inpost zarządał też oświadczenia nadawcy, że zrzeka się roszczeń na rzecz adresata (mnie). Najwiekszy problem miałem z dowodem zakupu, ale miałem korespondencję SMSową ze sprzedającym w której dopinałem ten zakup, w której była wpisana kwota i numer konta. Finalnie po ok. 2tyg. od uznania reklamacje ich ubezpieczyciel zwrócił mu kwotę za towar, a za kilka dni inpost oddał jeszcze za przesyłkę 12.99. Dziwne, że inpost dopytywał się ile przesyłka kosztowała i czy była częścię kwoty którą przelałem nadawcy. Cwaniaki z sms wyczytali że przelew do nadawcy poszedł wyrównany do pełnej kwoty tj. 370 zamiast 368 i oni zwócili mi bez tych 2zł (355 ubezpieczyciel i 12,99 inpost) Zaletydla osób mających niskie ciśnienieWadyreklamacje to katorga, nie uznają łatwo nawet jak zgubią przesyłkę, trzeba wykonać dziesiątki telefonów i zgłoszeń aby cokolwiek się działo ws. reklamacji -
~Tomasz / 2021-04-08 18:59Ocena: 2.00 / 5
Paczka odebrana 5:15 z oddziału Inpost, a umieszczona 18:20. I tak jest codziennie gdyz zamawiam dużo paczek i jest tak za każdym razem lub nawet zawozi je z powrotem na baze po czym na drugi dzien odbiera i znowu sobie z panem kurierem jezdzi caly dzien aby wieczorem wyladowac znowu na bazie. Po 3 dniach trafia do paczkomatu. Masakra. ZaletybrakWadyczas oczekiwania -
~Tomasz / 2021-06-07 22:24Ocena: 2.00 / 5
InPost udaje firmę kurierską, ale wg regulaminu gwarantuje dostawę paczki w ciągu (uwaga!) 14 dni roboczych. To chyba na pieszo można szybciej. Niestety, dowiedziałem się o tym ostatnio, kiedy paczka doszła zamiast w ciągu 1-2 dni, dopiero po czterech dniach od odebrania jej przez kuriera. Oczywiście napisałem reklamację, ale InPost mi radośnie odpowiedział, że reklamacja odrzucona, bo oni się w terminie wyrobili (wg tego zapisu o 14 dniach roboczych). Po takich wyjaśnieniach nie wysyłam już InPostem, bo to nie ma sensu. Paczka może iść 14 dni roboczych, a i tak nic im nie zrobicie.
Nie jest oczywiście tak, że InPost wszystkie paczki dostarcza z opóźnieniem. Ale jak się to zdarzy, nie macie żadnych szans na skuteczną reklamację. Ja wysłałem paczkę specjalnie 2 dni wcześniej, dając InPostowi dodatkowy dzień. A i tak nawalili, a paczka była bardzo ważna.ZaletyCena niewygórowana, ale pamiętajmy o tym, że paczka standardowo jest ubezpieczona tylko na 200 zł. Po zaznaczeniu ubezpieczenia cena paczki bardzo wzrasta.WadyBrak możliwości jakiejkolwiek reklamacji w przypadku wydłużenia terminu dostawy. Termin deklarowany dostawy (1-2 dni) ma się nijak do terminu gwarantowanego (14 dni roboczych). Bardzo niskie podstawowe ubezpieczenie paczki - tylko 200 zł. -
~Tomasz / 2021-12-06 17:12Ocena: 2.00 / 5
Kpina i żart jak chodzi o rozwiązywanie reklamacji. Dostałem informację na maila, bo oczywiście dramatycznie działająca aplikacja nie poinformowała o przesyłce. Kod odbioru dostałem o 14.37 o godzinie 15.15, gdy pojechałem odebrać paczkę okazało się, że rzekomo ktoś ją odebrał z moim kodem. O reklamacji zapomnij, jeszcze odpowiedz wysyłają z adresu, na który nie można już odpisać jeśli nawet uważasz, że reklamacja została nieprawidłowo rozpatrzona. DRAMAT ZaletyWygoda ale co z tego jak ktoś może wyjąć Twoją przesyłkęWadyFatalna obsługa, żle działajaca aplikacja, szablonowe podejście do klienta -
-
~Tomasz / 2022-12-30 00:04Ocena: 2.00 / 5
Rozerwana paczka dostarczona przez kuriera InPost. Zgubiony jeden elementów znajdujących się w opakowaniu. Reklamacja odrzucona przez InPost. Zdecydowanie nie polecam WadyBrak odpowiedzialności za wyrządzoną szkodę -
~Tomasz / 2023-04-26 19:19Ocena: 2.00 / 5
Słabo, dostawa paczki zbyt długo, nie polecam tej firmy... ZaletyNie ma zaletWadyDługo czas dostawy na krótkiej trasie , masakra -
~Tomasz / 2023-09-13 21:04Ocena: 2.00 / 5
kurier był u mnie nie było mnie w domu i zastał babcie która ma duszności gdy babcia szła po pieniądze musiała odsapnąć ale oczywiście inpost
Gdy babcia wyszła przed dom kurier inpost był w bramie nie polecam -
~Tomek / 2023-07-31 06:44Ocena: 2.00 / 5
Po dostarczeniu mi pustej przesyłki..towar w końcu znalazł się w centrali InPostu.
Niestety minął tydzień towaru nadal nie dostarczono.
Ani żadnego..przepraszam!
strona 121 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »
