Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8218 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2021-06-18 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie wiem czy to normalne u was,ale w mojej okolicy kurierzy zawyżają cenę dostaw. Nie polecam najgorsze dziadostwo
  • ~Paweł / 2022-04-15 01:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można cofnąć wysłanej paczki, nawet jeśli płacisz za nią i jesteś właścicielem paczki. Wstyd. Beznadziejny kontakt i obsługa. Nie polecam.
  • ~Paweł / 2022-07-10 10:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Jako, że mieszkam w mieście wojewódzkim przesyłki nadane do 16tej powinny być odebrane tego samego dnia. W dniu 5 czerwca nadałem 2 przesyłki ok.14.....zostały odebrane 7 czerwca!!!! W dniu 8 czerwca nadałem przesyłkę o 12.30....dalej jest nie odebrana. Na moja korespondencje jest jedna śpiewka ze strony InPost....a do kierownictwa nie ma szans na jakiś kontakt.,....Jeśli jednak ktoś chciał by to wyjaśnić to numer- #2701254
    Chyba ze kierownictwo InPost ma też gdzieś jak działaja oddziały i jak szybko sie realizuje przesyłki.
    ZaletyJak im sie uda potrafia szybko doręczyć.....jak im sie uda
    WadySposób załatwiania reklamacji jest koszmarny....praktycznie nie ma szans na cokolwiek!
  • ~Paweł / 2022-09-13 16:28
    Ocena: 2.00 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE POlECAM mimo że byłem w domu, kurier nie dostarczył paczki, zanotował że nikogo nie było w domu. Ostatni raz korzystam z firmy InPost Dziady i tyle
  • ~Paweł / 2023-06-30 20:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Król dziadostwa firma Inpost. Współpracuje z tym dziadostwem około 4 lat . Jeśli składasz w tej firmie reklamacje to żadnego odszkodowania nie otrzymasz szkoda twojego czasu. Od pewnego momentu mają nową formę dostawy paczek na adres jak się paczka nie mieści w otworze na listy to wyrywają drzwiczki od skrzynki i się mieści . Sortownia w Radomiu to jeden wielki burdel . Jak pada deszcz to paczki w kratach leżą na zewnątrz bo to nie jest ich towar . Brak osoby która odbiera przesyłki . Do momentu kiedy przesyłka nie zostanie zeskanowana to Inpost nie odpowiada za zaginięcie przesyłki a nie raz się to zdarzyło z ich strony .
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Paweł / 2023-11-06 09:15
    Ocena: 2.00 / 5
    REKLAMACJA TRWA OD PONAD MIESIĄCA. ZERO KONSEKWENCJI. MAJĄ KLIENTA GŁĘBOKO W POWAŻANIU. DRAMAT.
  • ~Pelagia / 2022-05-05 23:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamowilam z pewnego sklepu doniczki ceramiczne. Okazalo się że część z nich została stłuczona. Zgłosiłam reklamacje ale nie została uznana bo co?... Bo z zewnątrz paczka nie została uszkodzona. To nic że można przerzucić paczkę np szukając innej albo paczka mogła zsunąć się podczas jazdy i nie mieć zewnętrznych uszkodzeń ale w środku doniczki ceramiczne potłuczone. No tak bo przecież na pewno zapakowali w sklepie potłuczone. Masakra.
  • ~pingwin / 2021-01-14 03:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Śmiało mogę stwierdzić iż niektórzy pracownicy InPostu wprost nie nadają się do wykonywania tego też zawodu. Zero kontaktu z klientem, brak możliwości komunikowania się z kurierem. Po ponownym "dostarczeniu" paczki odsyłanie paczki do nadawcy po ponownym nie dostarczeniu przesyłki do klienta. Widoczny brak kompetencji wielu pracowników(nie wszystkich, lecz większości). Brak dokładności w wykonywanym zawodzie.
    ZaletyJakość opakowania.
    WadyBrak możliwości kontaktu z kurierem
    Niekompetencje pracowników
    Nieokreślony czas dostawy
  • ~PIORUN8181 / 2020-04-09 17:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekam 3 dzień na paczke wiem że to bardzo niski czas ale jakoś ona dotarła z drugiego konca Polski w 12 h do mojej miejscowości a kurier przez dwa dni nie raczył jej zabrać
    ZaletyBrak
    WadyDużo nieważne
  • ~Piotr / 2020-06-25 19:45
    Ocena: 2.00 / 5
    16.06.2020 godz.23.56 otrzymałem informację o przesyłce - jest transportowana między oddziałami InPost.
    24 i 25 czerwca kontaktowałem się z InPost przez infolinię. Panie konsultantki obiecały interwencję, a w przypadku braku dalszej informacji o losach przesyłki zaproponowały mi kolejny telefon na infolinię.
    Paczka jest zaadresowana na moją żonę/podany nr telefonu również żony/. Pani konsultant? w trakcie rozmowy prowadzonej 25.06. poinformowała mnie, przywołując RODO, że udzielić może informacji tylko osobie której podany jest nr telefonu, po czym udzieliła żonie informacji takiej jaka znajduje się w systemie, którą wcześniej z przywołanego systemu sam jej odczytałem. Przesyłka zawiera matę wygłuszająca maskę samochodu, a informacja o niej z tego wynika jest szczególnie wrażliwa. Myślę, że należy popracować nad tym zespołem.
    ZaletyMożliwość zdalnego odebrania z paczkomatu.
  • ~Piotr / 2021-01-30 13:06
    Ocena: 2.00 / 5
    W Częstochowie ul Pułaskiego nie ma możliwości odbioru paczek przy pomocy karty bankowej.Przesyłka wraca do nadawcy. Nikt nie kwapi się z naprawą.
    ZaletyCzas
    WadyPaczkomaty nie sprawne
  • ~Piotr / 2021-09-24 09:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia InPost, dzisiaj rozmawiałem z ograniczonym umysłowo tłukiem bez szkoły. Zamiast pomóc bo mają bałagan w systemie paczkomatowym. Gdzie nadając otwiera mi się skrytka z już nadaną przesyłką. To jeszcze taki baran nie potrafi nic zdalnie zrobić. Mówi abym na e-mail pisał. Firma InPost to nie wiem czy upośledzonych umysłowo zatrudnia? I jeszcze się rozłącza wrażliwiec. Jak posłałem parę słów. I te zrozumiał. Do gnoju takich a nie do takiej pracy.
  • ~Piotr / 2023-06-12 16:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Zupełne dno. Na początkowym etapie a więc tyle co kurier odebrał przesyłkę od nadawcy, brak możliwości zmiany miejsca dostawy (inny paczkomat). Przypominam że mamy XXI wiek, a w i poście zatrzymali się na etapie wdrażania paczkomat ów. Żenada. Będę korzystał od tej pory z kurierowi konkurencyjnej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
  • ~Piotr / 2024-11-19 21:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień Dobry
    Firma tragedia. Odebrałem własną przesyłkę wraz z którą umieścił kurier 14 innych przesyłek w jednym dużym pudełku. Kierując się uczciwością zadzwoniłem do impost i poinformowałem o zaistniałej sytuacji. Maja taki syf, że nawet nie wiedzieli że zgubili te przesyłki. Za uczciwość i poświęcony czas, nawet nic nie zaproponowali. Po prostu dno, a nie poważna firma. Zaoszczędzili na pewno dzięki mnie sporą sumę a wdzięczności zero. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Piotr Z. / 2020-05-19 11:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Zanim skorzystacie z InPost zastanówcie sie 3 razy!!!!!
    Tym razem zamówiłem paczkę do paczkomatu, niestety pech, uszkodzona skrytka. Pani na infolinii zapewnia że przesyłka zostanie przełożona do innej skrytki. Oczywiście nikt się nie odzywa.Przychodzi sms "przesyłka wraca do odbiorcy", dzwonie na infolinie: Niech Pan się nie martwi przesyłka jutro znajdzie sie w paczkomacie. Dzwonie następnego dnia i co........? Przesyłka wróciła do nadawcy ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dzwonienie na infolinie nie ma sensu.....

    Przesyłka nr: 680298668002495024640296
  • ~Pjoter / 2020-02-11 22:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczna firma kurierska .........................
    ZaletyBrak
    WadyZ kuriera i tej firmy nie idzie się dogadać
    Nie dzwonią
    I w dodatku są nie uprzejmi i aroganccy
  • ~PMicho / 2021-07-27 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    W dobie komputeryzacji ciężko jest wydrukować na etykiecie zwrotnej powód zwrotu paczki do nadawcy. Wyjaśnienie tego w centrali od ręki jest niemożliwe bo nikt nic nie wiem, trzeba pisać reklamację i czekać, czekać, czekać ...
  • ~Pol / 2020-04-11 10:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Strasznie długi czas dostawy,dwa dni próby doręczenia przesyłki do paczkomatu.
  • ~Porażka / 2020-04-03 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczoraj w paczkomacie przy Ogrodowej w Warszawie ktoś odebrał moją paczkę! Otrzymałem na maila info, że paczka została odebrana. Na miejscu okazało się, że kod faktycznie już nie działa. Sprawa została zgłoszona niezwłocznie, ale nie mogę doczekać się informacji na temat tego, kto ją odebrał. Niby mają zapisy z monitoringu, więc mam nadzieję, że ta osoba poniesie konsekwencje za przywłaszczenie!!!
  • ~Przemek / 2022-01-17 12:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka przyszła z jedzenieniem dla psa karton rozwalony puszki pogniecione że nie wiadomo jak nakładać jedzenie. Jakby ktoś sprawdzał jaki jest wytrzymały
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8218
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4161
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170