strona 117 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »
-
~Niezadowolona / 2019-12-19 23:45Ocena: 2.00 / 5
Moja paczka spędziła w paczkomacie trzy dni, ponieważ nie dostałam żadnego powiadomienia że już się tam znajduje. -
-
~niezadowolona / 2020-05-29 20:35Ocena: 2.00 / 5
Paczkę do paczkomatu dostarczono bardzo szybko. Umieszczono ją w skrytce, która się nie otwiera. Po 2 telefonach i 4 dniach oczekiwania na interwencję przełożenia do działającej skrytki nadal nikt się nie zjawił. Długo się czeka na połączenie z infolinią. Nierzetelni pracownicy, którzy tylko recytują wyuczone formułki"prosimy o cierpliwość".
Zapewne jest to ostatnia usługa, z której korzystam w ramach INPOST. Ignorowanie klienta, przetrzymywanie jego własności.
RADZĘ UNIKAĆ.Zalety---------Wadyniekompetencja, nierzetelność, przedłużanie w czasie naprawy błędu wynikającego ze strony INPOST. -
~Niezadowolona / 2022-11-30 12:51Ocena: 2.00 / 5
Jeśli chodzi o opcję odbioru w paczkomacie, już któryś raz z kolei przesyłka została zostawiona pod innym adresem i nie chodzi tu bynajmniej o brak wolnych miejsc, ponieważ wybrany przeze mnie punkt jest zwyczajnie w „niekomfortowym” miejscu. Kurier pozostawia paczki w paczkomacie „po drodze”. Jeśli natomiast chodzi o kontakt osobisty NIE POLECAM! Kurier opryskliwy, niezadowolony chyba z rodzaju pracy. Numer kontaktowy podany niepotrzebnie, ponieważ kurier nie odbiera, lub przełącza po jednym sygnale na pocztę głosową. Zabiera to cały dzień, bo zdarzało się że przyjeżdżał przed godziną 21. Ludzie mają plany, terminy itd. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu -
~Niezadowolony klient / 2021-10-13 10:37Ocena: 2.00 / 5
Kurier nawet nie potrafi znaleźć adresu a gdy znajdzie dzwoni i mówi że czeka przed blokiem z paczką i nie wejdzie po schodach i wpisuje odmowa przyjęcia i naciąga na kolejne koszta związane z zwrotem i ponownemu wysłaniu firma InPost zero pomocy tragedia NIE POLECAM !!!!! ZaletyZadnychWadyUpośledzeni kurierzy -
~Nikdom / 2021-07-19 15:11Ocena: 2.00 / 5
Masakra już któryś raz paczka rozwalona ciuchy które były w paczce na wierzchu widać że kurierzy nie dbają o to aby paczka dotarła do klienta w całości. -
~Nina / 2021-08-02 02:47Ocena: 2.00 / 5
Nadawalam paczke dla osoby, ktora zamowila ode mnie ksiazke przez Allegro.
Przesylka nie zostala wyjeta z paczkomatu przez kuriera. Znalazla ja przypadkowa osoba, wraz z rzeczami zamowionymi przez nia i zostawionymi w tej samej skrytce!
Na szczescie odzyskalam paczke dzieki uczciwemu znalazcy, jednak to, co przeszlam z firma InPost, jest zbiorem najgorszych mozliwych praktyk obslugi klienta.
Po pierwsze, brak jakichkolwiek przeprosin lub empatii w zwiazku z zaistniala sytuacja.
Po drugie, linia telefoniczna prawie caly czas zajeta z komunikatem o „wyjątkowo dlugiej kolejce osob oczekujacych”. Zawsze.
Po trzecie, gdy wreszcie opisl dokladnie sytuację mailowo, otrzymalam odpowiedz o czasie na rozpatrzenie reklamacji: 30 dni (sic!). W sytuacji, gdzie etykieta wysylkowa nie zadziała drugi raz, a osoba zamawiajaca czeka na nadanie przesylki ode mnie w 14 godziny.
Dzwonilam do skutku, wreszcie otrzymalam wyrazne zalecenie od agenta, aby zakupic nowa etykiete na moj koszt, ktory z pewnoscia zostanie mi zwrocony w drodze reklamacji. Upewnial sie co do tego kroku talze na pismie, tak zatem zrobilam.
Zaktualizowal tez moje zgloszenie reklamacyjne. Po 2 tygodniach dalszego oczekiwania, otrzymalam kuriozalna odpowiedz od kompletnie nowej osoby, ze „moja przesylka oryginalnie byla zakupiona przez „Płatnika” (jak rozumiem, Allegro) i to do niego mam zglaszac roszczenie zwrotu”.
Szczęka opada. W jaki sposob ma to zwiazek z sytuacja zakupu nowej etykiety bezposrednio przeze mnie za prywatne srodki? Jak ta odpowiedz ma sie do zaleceń poprzednich osob bedacych ze mna w kontakcie mailowym i telefonicznym? Dodam, ze kazdy pojedynczy kontakt byl ze strony innej osoby z inpost. Po raz kolejny - niewyobrazalna zbieranina najgorszych praktyk w obsłudze klienta. Nikomu mie zycze przechodzenia przez jakiekolwiek reklamacje. Wypadki zdarzaja sie kazdemu. Ale nalezy miec na nie rozwiazania przyjazne klientowi.ZaletyDosc szybka dostawa do paczkomatu, o ile wszystko pojdzie bez komplikacjiWadyKontakt z obsluga klienta, niedorzeczne procedury reklamacji, wyrazny brak przeszkolenia personelu (kurierow, obslugi klienta) -
~nor42 / 2021-03-10 00:59Ocena: 2.00 / 5
kurier przez dwa dni próbował doreczyc mi paczke stwierdził, że nikogo nie było w domu...cały czas tam bvyłem brak kontaktu telefonicznego, po złożeniu reklamacji na infolinie i otrzymaniu informacji że zostanie zmieniony status paczki na powtórne doręczenie po dwóch godzinach na maila otrzymałem informację ze paczka zostanie zwrócona do nadawcy. Nastepne doręczenie pomimo że byłem w domu znów nie doszło do skutku .Informacja od kuriera nikogo nie było w domu. Nastepnego dnia kilkadziesięt razyprobowałem skotaktować sie telefonicznie z kurierem na numer podany z infolinii ,... brak rezultatu ,... koszmar dopiero okoldało mi się, uzgodniony czas dostawy odwlekał się każdorazowy kontakt z kurierem zmieniał czas dostawy...w końcu paczkę dostałem późnym wieczorem... inpost kurier odradzam to jest koszmar można stracić pieniędze i czas ,..nigdy więcej Zaletybrak zaletWadycałkowity brak profesjonalizmu -
~Norbert / 2021-11-30 18:46Ocena: 2.00 / 5
Paczka nadana 9.00 poniedzialek, mamy wtorek 19.00 paczka od poniedziałku od 18.00 w Oddziale skąd ma wyruszyć dalej. Tragedia. 25h w Oddziale? Tragedia. Odległość dostawy 400km ZaletyCena nie koniecznie czasWadyŚledzenie, czas dostawy, obsługa ni nie wie. -
-
~Odbiorca / 2020-12-18 23:04Ocena: 2.00 / 5
Kurier zawitał do domu o godzinie 22:30. Brak możliwości zapłacenia kartą mimo, że w SMS zapewniał ze jest taka możliwość. Strasznie nieogarnięty człowiek przez dobre 15 minut próbował dokonać transakcji kartą. W ostateczności zapłaciłam gotówką, którą pożyczyłam, a była to spora kwota. DRAMAT -
~ok / 2022-01-25 12:32Ocena: 2.00 / 5
czas dostawy 0/10 dramat sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss -
~Oka / 2021-03-03 07:13Ocena: 2.00 / 5
Czas dostawy może i szybki, jednak po otwarciu skrytki miałam niemiła niespodziankę, ponieważ skrytka była pusta a według informacji paczka była gotowa i czekała na mnie. Dopiero rano skontaktowałam się z infolinia, bo tylko do 22 czynna i to nie był problem wielkości paczki, nie wiadomo co się z nią dzieje.
To już nie pierwsza sytuacja, gdzie inpost zawiódł -
~Ola / 2022-03-11 15:09Ocena: 2.00 / 5
Na pewno bardzo mocno się zastanowię nad tym czy powierzyć dostarczenie swojej paczki, bo kurierowi zbyt wiele wysiłku zajmuje wklepanie numeru tel I wykonanie połączenia z informacją o przesyłce. Na pewno nie polecę tej firmy. -
~OLA / 2022-03-11 23:21Ocena: 2.00 / 5
Firma to totalna porażka. Oszuści, złodzieje i niekompetentni pracownicy ...
1. Zawieszam umowę, dostaje potwierdzenie zawieszenia, a tu za msc faktura do opłacenia...
2.korzystamy 2 lata , około 20 paczek zagięło...
3.2 tyg czekałam na paczkę która utknela w paczkomacie
4.obsluga nje wie o czym mówi, mówi jedno robi drugie
5. Pieniądze wpłacone za fakturę nie są widoczne ... a Pani z windykacji nie rozumie o czym mówię, jakby obsługiwał mnie robót.
6.Pqczki przychodzą podeptane
7.nigdy nie została uwzględniona reklamacja
8. Jescze mam milion innych przywód
9. Jedne pozytyw miły kurier u Nas jeździZaletyBrakWadyJak wyżej -
~Ola / 2023-05-30 14:13Ocena: 2.00 / 5
Zamawiając plecak o odpowiednich wymiarach do samolotu miałam informację, że ma przyjść następnego dnia roboczego. Czekałam na niego tydzień kontaktując się zarówno z firmą sprzedająca jak i infolinią InPost. Otrzymałam informację, że paczka od tygodnia leży u nich w magazynie. Na infolinii Pani mnie zapewniała że paczka zostanie dostarczona. Po tygodniu oczekiwania i kolejnym telefonie na infolinie poproszono mnie o złożenie reklamacji z kolejnym potwierdzeniem że paczka przyjdzie. Ostatniego dnia przed wylotem kiedy już miałam mieć plecak okazało się że InPost odesłał paczkę z powrotem do sprzedawcy. Nie polecam tej firmy kurierskiej. Przez nią miałam dużo nerwów. -
~Pati / 2022-06-14 18:53Ocena: 2.00 / 5
13 czerwca paczka w doręczeniu o godz 10:46 odmowa przyjęcia paczki o godz 14:21 zwrot do nadawcy a podobno 2 próby doręczenia po oddzwonieniu na numer kuriera nikt nie odebrał -
~Patrycja / 2020-04-22 19:42Ocena: 2.00 / 5
Wiem, że obecnie kurierzy są przeciążeni, ale 31 godzin od wydania do doręczenia przesyłki do paczkomatu to kpina. Infolinia to automat, który w niczym nie pomaga, można sprawdzić status przesyłki, ale z konsultantem się nie porozmawia. Tyle mogę zrobić sama w aplikacji. ZaletyWygodnie odbiera się z paczkomatów.WadyCzas dostarczenia do paczkomatu. Brak kontaktu z kurierem. Infolinia, która w niczym nie pomaga. -
-
~Patrycja / 2021-01-13 18:21Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z którą się spotkałam małolat zatrudniają a później się nie wyrabiają z paczkami oszustki. Byłam cały czas w domu a ta kurierka napisała że nie zastała nikogo w domu na drugi dzień dzwoniła i się pytała czy potrzebna jest mi przesyłka jeśli by mi nie była potrzebna to bym nie zamawiała ZaletyBrak zalet dla tej firmyWadyNie wyrabiają się z przesyłkamu -
~Patrycja / 2022-06-15 10:38Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam opcji kurierskiej, niestety kurier się nie kontaktuje, nie wysyłają smsów z nr telefonu do kuriera. -
~Paulina / 2020-07-09 08:45Ocena: 2.00 / 5
Bezczelny kurier po zwróceniu mu uwagi, żeby nie wjeżdżał na posesję sąsiadów bo wjazd na moją posesję jest obok, poinformował mnie ze paczki może zostawiać na ulicy, lub awizowac dodatkowo wykłócając się że to ja jestem bezczelna gdyż zwróciłam uwagę na jego zachowanie ZaletyNie maWadyObsługa, jakość poniżej norm -
~Pawel / 2022-04-06 18:05Ocena: 2.00 / 5
Czasami jest dobrze ale czasami zlewają odbiorców nie czymają się terminów czują się jak władcy a reszta się nie liczy
strona 117 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »
