WadyNigdy więcej nie skorzystam z usługi firmy InPost
strona 116 z 409
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »
-
~Ak / 2022-12-19 19:31
Z tą firmą kurierską są same problemy zamówiona i opłacona paczka nie dotarła pod wskazany adres mało tego dzwoniąc na infolinię nic się nie można dowiedzieć po podaniu wszystkich danych do przesyłki bo jakiemuś mało bystremu panu coś się tam nie zgadza zero profesjonalizmu i pomocy dla klienta w szybkim rozwiązaniu problemu -
-
~Konrad / 2022-12-19 16:53
Zamówiłem przesyłkę do konkretnego paczkomatu. Przesyłkę wrzucono mi do magazynowania ze względu na awarię pierwotnie wybranego paczkomatu. Po okresie bodajże 2 dni paczka wylądowała w jeszcze innym paczkomacie, oddalonym o około kilometr, od wybranego przeze mnie paczkomatu. Zgłosiłem na infolinii, że nie jestem zadowolony z takiej usługi i żeby tę paczkę przeniesiono do wybranego przeze mnie pierwotnie paczkomatu lub innego, który wskazałem w rozmowie z konsultantem. Po paru dniach zadzwoniła do mnie niezbyt miła pani z infolinii inpostu, że paczka jest nadal do odebrania z paczkomatu narzuconego przez inpost, a jeśli tego nie zrobię paczka wróci do nadawcy. Podsumowując zapłaciłem za usługę, która nie została wykonana. To jest ostatni raz gdy skorzystałem z usług firmy Inpost. Wadybrak rozwiązania problemu, mimo że awaria paczkomatu nie jest po stronie klienta, tylko firmy, słabej jakości obsługa. -
~Domi / 2022-12-19 15:50
Paczka nadana 8.12 i leżała w paczkomacie, 15.12 dzwoiniłam do intpostu i mieli mi dać odpowiedź w ciągu 24 h niestety zadzwonili dopiero 19.12 z informacją że paczka zginęła i że to jest wina osoby, która nadawała paczkę bo prawdopodobnie źle ją wlozyla do skrytki, po kontakcie z nadawcą paczki, dowiedziałam się że paczka zagineła i w tym momencie ani paczki ani pieniędzy. Sprawa zgłoszona do sądu przed nadawcę paczki -
~Wojciech / 2022-12-19 14:57
Zakupiłem produkty, które podczas transportu ostały uszkodzone. Reklamację złożyłem następnego dnia załączając dokumentację fotograficzną. Reklamacja rozpatrywana długo, a kolejnych mailach jestem informowany, że potrzeba przesłania fotografii paczki itd. Następnie otrzymuje maila, że InPost jest OK, a zgodnie z art. 6 k.c. nie wykazałem odpowiedniego dowodu, że zapakowane artykuły były nieuszkodzone. Zastanawia mnie kto udziela tak nieprofesjonalnej odpowiedzi odpowiedzi, przecież art 6 k.c. działa na dwie strony, skoro InPost uważa, że produkty były uszkodzone przed zapakowaniem, to właśnie zgodnie z art. 6 k.c. powinni podnieść ciężar dowodu. Ja mamdowody, fotografie i oświadczenie sprzedawcy i dlatego nie odpuszczę firmie o której nie powiem dobrego zdania, a sprawę nie roztrzygnie sąd. ZaletyTeraz ju z ich nie widzę.WadyTeraz je zauważam -
~Zenon / 2022-12-19 14:15
Czekam na paczkę od piątku.Paczka leży od 13 godz na sortowni i nic się z nią nie dzieje.Dzwonie na infolinię nie mogę uzyskać odpowiedzi dlaczego paczka tak długi okres czasu przebywa na sortowni.Moje doświadczenie z InPost kolejny raz okazało się bardzo źle nie polecam tej firmy ZaletyŻadnychWadyJakie tylko możliwe -
~K. / 2022-12-19 14:07
Nie polecam tej firmy.Paczka została nadana 14.12 ,do tej pory (tj.19.12) nic o niej nie wiadomo,od 14 jest napisane (śledzenie przesyłki ) iż owa paczka zostanie dostarczona "dzisiaj "Oczywiście tak się nie dzieje i dalej niewiadomo kiedy ona zostanie dostarczona ,ponieważ nikt nie jest w stanie mi tej informacji udzielić. Kontakt jest ograniczony, ponieważ albo kontaktujesz się z czatbotem,który odpowiada tylko to co już sami wiemy ,albo przez infolinię, na której żeby z kimś porozmawiać trzeba czekac kilkanaście minut a i tak żadnych konkretnych informacji. Porażka! Nigdy więcej nie zamówię nic przez InPost. WadyOgraniczony kontakt.
Długi czas oczekiwania. -
~Pioter / 2022-12-19 13:55
Proces reklamacji w tej firmie to jakiś żart. Paczka zaginęła, pieniędzy nie ma. Super firma. -
~Michał / 2022-12-19 13:45
Witam. Inpost stosuje teraz taką politykę, że nadając zwrot pomimo wpisania adresu gdzie ma być towar odesłany zwraca do paczkomatu, z którego został nadany. Niestety nie informują o tym fakcie i teraz firma poinformowała mnie, że nie odbiera paczek z paczkomatu i ponownie muszę nadać przesyłakę na adres ponosząc znowu koszty. Jak dla mnie to jest celowe wprowadzanie ludzi w błąd i nabijanie kasy oraz mało profesjonalne. Po to wpisuję adres zwrotu by tam przesyłka została zwrócona a nie jak twierdzi konsultant Inpostu to tylko dane teleadresowe. NIe polecam i następnym razem będę się pilnował -
-
~Aisza / 2022-12-19 12:05
Kurier pojawią się i znika Dosłownie podeszłam do domofonu cisza.Ledwo buty zdarzyłam ubrać, machając by zawrócił odjechał.Podziekuje tej firmie następnym razem.Zycze trochę cierpliwości i wyrozumiałości bo to były sekundowe sprawy. -
~Magda / 2022-12-19 11:16
Odradzam wybór in Post jako przewoźnika kiedyś było OK,ale w tej chwili paczki tkwią w sortowni po kilka dni a już wydanie kurierowi ten zostawia w wybranym przez siebie paczkomacie -tam gdzie mu się podoba.Na infolinii nie ma możliwości rozmowy z konsultantem tylko z automatem, który podaje ponownie znane nam dane ze śledzenia paczki.Na żadne pytanie nie odpowie z wiadomych względów.Na pisemne reklamacje firma nie odpowiada,bo co można odpowiedzieć na taki poziom obsługi... ZaletyBrak zaletWadyLekceważenie klienta,nieterminowość, niesolidność,brak reakcji na reklamacje -
~Andrzej / 2022-12-19 10:00
Nie polecam, przesylka od nadawcy oddalonego od miejsca doreczenia o ok 25 km, idzie juz prawie tydzien, i niewiadomo kiedy dotrze.
Szkoda nerwow. -
~Anananan / 2022-12-18 09:35
Paczki nie docierają na czas po tygodniu leżą w oddziale moja paczka już kilka razy została wydana do doręczenia a ja dalej jej nie dostałam .Najgorsza firma kurierska jaka może być ! ZaletyBrakWadyNie terminowe dostawy -
~Ilona / 2022-12-18 01:37
Nie warto im ufać, zwróci moja paczkę do nadawcy, tylko dlatego, że nie mieściła się gabarytowo w paczkomacie. Za zawartość paczki zapłaciłam przed wysłaniem (1400zł). Czekam miesiąc.dwa tygodnie packa leżała w InPost, a konsultanci zapewniali mnie, że dostarcza paczkę na wskazany przeze mnie punkt odbioru paczek ponadgabarytowych. Nie mam ani paczki, ani moich pieniędzy. Dla mnie to oszustwo. Nie polecam InPost -
~klient / 2022-12-18 00:20
pomyłkowo wysłany zwrot . po rozmowie z konsultantem bezposrednio po błędnym umieszczeniu w paczkomaczie info że mam kontaktować się przez pomoc inpost . po kontakcie i potwierdzeniu 10. grudnia że paczka zostanie mi zwrócona . paczka dociera do adresata 12 grudnia. firma działa nieprofesjonalnie . po pytaniu kiedy mi zwrucą stwoerdzili że nie zwrucą i że to jest ok bo nie gwarantują zwrotu. obsługa klienta porażka. ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu -
~Piotr / 2022-12-17 23:03
Prokuratura powinna się zająć ta pseudo firma kurierską . Celowo kurierzy nie dostarczają paczek żeby jeszcze raz były wysłane wiadomo ta sama firma
Czyli InPost . Reklamacji nie ma infolinia muwi że wszystko zgodnie z ich regulaminem.
Nawet zero punktów nie powinno InPost dostać.ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Monika / 2022-12-17 22:34
Tragedia, dziękuję za współpracę, brak możliwości odbioru paczki z powodu przysłania błędnego kodu, dodzwonić się graniczy z cudem. Rozmowa z automatem wirtualnym asystentem, który potwierdza że kod jest błędny, to samo co paczkomat. Po wielu godzinach dodzwonienia się do konsultanta okazuje się że kod odbioru jest prawidłowy a paczka została zwrócona do nadawcy i mogę sobie jeszcze raz zamówić towar i składać u nich reklamacje. Szkoda że nie ma O bo 1 to w za dużo za brak kontaktu i rozwiązanie problemu. Nie polecam ! ZaletyBrakWadySame -
-
~Lima / 2022-12-17 20:25
Szkoda, że nie można dać "zero" gwiazdek,bo jedna,to i tak za dużo. ZaletyZeroWadyCzas realizacji i brak kontaktu oraz mózgu. -
~Lima / 2022-12-17 20:23
Szkoda, że nie można dać "zero" gwiazdek,bo jedna,to i tak za dużo. ZaletyZeroWadyCzas realizacji i brak kontaktu oraz mózgu. -
~Pan Gwizdek / 2022-12-17 15:53
Paczki transport z południa na północ w ciągu jednego dnia. A doręczenie w ramach miasta w ciągu 3 dni!!!! Przy rzekomo przepełnionym paczkomacie odwieźli na magazyn. Okres świat qurwa wszystkich zaskakuje... nowość. Dzwonisz na infolinie i slyszysz corpo gadke trzy razy sie upewnia czy numer z ktorego dzwonisz to faktcznie ten ktory nu sie wysietla ale na temat paczki nic nie wie wiec musi przyjac zgloszenie - sranie w banie. Tlumaczenie ze okres swiateczny. Podpowiedź do centrali - święta są zaznaczone w kalendarzu więc jak mogą zaskoczyć logistykę. ZaletyKiedyś byłyWadyTeraz jak poczta polska -
~Klaudia / 2022-12-17 14:12
Gubi przesyłki. Nie reaguje na maile. Zmienia wybrane paczkomaty na dowolne inne. Znaczniej dalej położenie niż deklarowane 2km, które i tak są dla wielu bardzo problematyczne. Nie jest to godna zaufania firma.
strona 116 z 409
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »