Tragedia. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!
Zamówiłam dziecku prezent na święta za pobraniem. (Nigdy nie wybieram tej opcji zakupu, ale niestety w sklepie była tylko możliwość za pobraniem lub blik).Kurier zadzwonił, że ma paczkę do dostarczenia..niestety byłam w pracy. Prosiłam o późniejsze dostarczenie. Pan zgodził się i powiedział, żebym dzwoniła. Dzwoniłam do kuriera tego dnia 3 razy i nie odebrał. Następnego dnia rano dzwoniłam ponownie i następnie napisałam do pana smsa, że będę w domku dop. po 16 i nikogo nie będzie wcześniej i żeby zostawił paczkę u fryzjera (w mojej klatce), który przekaże kwotę pobrania. Oczywiście zero odzewu. Dzwoniłam jeszcze kilka razy, ale bezskutecznie. Dnia 21 grudnia czekałam jak piesek w domu na ponowne doręczenie cały czas śledząc aplikację InPost. Kurier nie dotarł !! Napisałam ponownie smsa, że dzwoniłam do Pana już z 5 razy i czekałam na doręczenie ..a tu wskakuje w aplikacji kolejna próba doręczenia... jak w ogóle jej nie było!!! Liczyłam na kolejny dzień... dzwoniłam znów bezskutecznie a na aplikacji widoczne było już "zwrot do nadawcy". Zadzwoniłam oburzona na infolinię, żeby jeszcze mieć możliwość odbioru paczki. Niestety usłyszałam, że paczka jest już w centrum InPost w GW i nie ma możliwości jej odbioru.
Otrzymałam jeszcze telefon 24 grudnia i pani na siłę wciskała mi, że próby doręczeń były.... bo kurierzy mają GPS i ona widzi, ze kurier był pod wskazanym adresem :-))))))))) kurtyna !!!!
Żenada całą parą !!!!
Ps. Unikam wulgaryzmów tylko dlatego, że nie zamierzam zniżyć się do poziomu jakim reprezentują tą firmę tacy właśnie nieuczciwi kurierzy.
Zaletyjedynie cena
Wadynieuczciwi kurierzy
~Kociewianka / 2022-12-27 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Napiszę, chociaż nie wiem czy ktokolwiek to czyta i wyciąga wnioski!!!.Ludzie nie chcą wysyłać paczek za pobraniem, bo wracają i ponoszą koszty, a okazuje się, że to kurier przyjeżdża sobie o różnych porach nie informując wcześniej. Dzwoni kiedy jest już pod drzwiami lub wcale nie wykonuje połączenia. Jest bezczelny opryskliwy, straszy zabraniem paczki do sortowni, chociaż jestem w domu i czekam na przesyłkę. Na wielu forach skamlą jak to im szefowie pensji nie wypłacają i pewnie duzi chłopcy swoje flustracje zamiast na szefie to na klientach wyładowują bo w rozmowie z pracodawcą wysłowić się logicznie nie potrafi. Ten sam facet który mówi, że nie ma czasu bo mu się spieszy, potem widziany jest przez moją koleżankę jak oddaje się błogiej spokojnej rozmowie i na to jak widać czasu mu nie szkoda.Po raz kolejny zostałam potraktowana w ten sposób i dziękuje za współpracę, idę do konkurencji skoro wam In Post nie zależy na zadowolonym kliencie. WOJEWÓDZTWO POMORSKIE POWIAT STAROGARDZKI!!!.
ZaletyZero
WadyPraca Magisterska nie starczyłaby żeby opisać
~Kasia / 2022-12-27 10:13
Ocena: 1.67 / 5
Paczka opóźniona, dwa dni od wczesnego poranka w oddziale i leży bezczynnie. Czas oczekiwania na infolinii 40 minut. Jestem wściekła. Zależało mi czasie, interweniowałam. Zostałam totalnie olana. Nie polecam.
~Ghost / 2022-12-27 10:06
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam
Paczka idzie donie prawie drugi tydzień gdzie po 2 dniach była gotowa do doręczenia
Dla pewności zamówiłem też u konkurencji DHL tutaj byłem miło zaskoczony czas wynosił 2 dni Robocze
WadyCzas realizacji
Obsługa konsumenta
~Ewa / 2022-12-26 17:01
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo,
Składam skargę na:
1) wadliwie działające Państwa procedury i brak prawidłowej komunikacji w Państwa firmie
2) nierzetelną informację podczas dwóch rozmów telefonicznych odbytych 8.12.2022 r.
3) niezrealizowanie zwrotu paczki i nie dotrzymanie terminów.
Kalendarium wydarzeń:
8.12.2022 r. - o godzinie ok. 7.45 - umieściłam paczkę w paczkomacie
8.12.2022 r. - o godzinie ok. 8.15 - zadzwoniłam na infolinię z informacją, że pomyliłam etykietę - stałam pod paczkomatem, a w boksie siedziała moja paczka, gdyby Państwo mieli prawidłowe procedury, weryfikacja nastąpiłaby przez telefon (tak jak to robią banki, wszelkie urzędy, firmy i usługodawcy), paczkę odebrałabym w ciągu 10 minut i mogłabym przykleić poprawną etykietę, wysłać ponownie i byłoby dawno po sprawie. W pierwszej rozmowie telefonicznej zostałam poinformowana, że mam wysłać e-mail "o zawrócenie paczki".
8.12.2022. r - o godzinie ok. 8.50 - zadzwoniłam jeszcze raz na infolinię, rozmawiałam z inną osobą i potwierdzałam procedurę - usłyszałam, że mam wysłać e-mail i podany mi został adres.
8.12.2022 r. - o godz. 8.53 - wysłałam e-mail o zawrócenie paczki, podając wszelkie dane weryfikacyjne, i jeszcze wtedy ufałam, że ta sprawa za chwile się zakończy.
8.12.2022 r. - o godzinie 12.20 - otrzymałam od Państwa odpowiedź, że źle wysłałam e-mail, bo musi być wysłany z "adresu przypisanego do paczki" - w żadnej z dwóch rozmów telefonicznych nie została o tym poinformowana, o tym fakcie napisałam do Państwa o godzinie 13.49. Oczywiście kolejny e-mail o zawrócenie paczki został wysłany z adresu
9.12.2022 - o godzinie 12.04 - otrzymałam e-mail z kodem weryfikacyjnym i informacją, że Państwo nie mogą zagwarantować, że nie doręczą paczki pod wadliwy adres - czyli brak sprawnej i prawidłowej komunikacji w firmie poskutkował tym, że paczka została wyjęta z paczkomatu mimo zgłoszenia, że otrzymała wadliwą etykietę - brawo! Oczywiście potwierdziliśmy kod weryfikacyjny.
W międzyczasie rozmawiałam z Państwa biurem telefonicznie i usłyszałam, że paczka została umieszczona w paczkomacie w Warszawie!!!!
Osoba, do której została wadliwie nadana, została poinformowana, żeby jej nie odbierać i nie odebrała,
9.12.2022 - o godzinie 18.30 - otrzymałam wiadomość, że paczka "powinna zostać zwrócona w ciągu kilku dni roboczych".
Dzisiaj jest 26.12.2022 r.
A tu jest informacja z Państwa strony, że pracowali Państwo również weekendy: https://inpost.pl/aktualnosci-inpost-dostarcza-radosc-na-swieta-gwarancja-dostawy-dla-przesylek-nadanych-do-22
i gwarantowali Państwo dostawę.
W rozmowach i korespondencjach ze mną brali udział sami specjaliści ds. obsługi klienta, a skuteczność żadna.
ZaletyNiestety, jestem bardzo rozczarowana
Wady1) wadliwie działające Państwa procedury i brak prawidłowej komunikacji w Państwa firmie
2) nierzetelną informację podczas dwóch rozmów telefonicznych.
3) niezrealizowanie zwrotu paczki i nie dotrzymanie terminów.
~Grażyna / 2022-12-26 14:24
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zachwycona obsługą!
Przez swoje roztargnienie nie zdążyłam na czas odebrać swojej paczki z paczkomatu, nie skorzystałam też z możliwości przedłużenia czasu odbioru i paczka powędrowała z powrotem do oddziału.
Jakież było moje zdumienie, że jeszcze w dniu wigilii moglam ją odebrać z paczkomatu rezerwowego (nie wróciła do nadawcy).
Mimo mojego błędu inpost stanął na wysokości zadania. Jestem bardzo miło zaskoczona, dziękuję bardzo.
ZaletyBardzo wygodny odbiór i nadanie
~Anna / 2022-12-26 09:00
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłam paczkę z gwarancją dostawy - nie dotarła na czas… po telefonicznej interwencji- zapewnili, ze będzie dostarczona- nie dotarła! W efekcie Święta bez prezentu! Kontakt z kurierem właściwie niemożliwy- jedynie przez infolinię… sama chciałam po tą paczkę pojechać- żeby zdążyć- tez niemożliwe … bo przecież dostarczą….
ZaletyZaletą InPostu są paczkomaty
WadyDostawy kurierem kuleją, trudny kontakt
~Krzysztof / 2022-12-26 00:50
Ocena: 1.00 / 5
Stron zagwarantowałała że paczka przyjedzie do świąt natomiast paczka nie dotarła od miesiąca i przez takie coś moje 5 letnie dzieci przestały wierzyć w mikołaja
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~ewelina / 2022-12-25 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Moja paczka od 16 grudnia jest w inpost, jak została przyjęta w inpost tak stoi w miejscu nawet nie węzła z magazynu wiec nie jest jeszcze w drodze. Przewidywany czas dostawy 28 grudnia, a podejrzewam ze zima się skończy i dopiero przyjdzie mi płaszcz. Ta firma kurierska to porażka.
~Klaudia / 2022-12-25 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Paczka od września nie dotarła, bo paczka zagubiona i do tej pory reklamacja nierozwiązana. Także jestem stratna zawartość plus przesyłkę... Miał ktoś kiedyś taki problem z Inpost?
~Jarosław Sikora / 2022-12-25 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, upierają się że dostarczyli paczkę która nigdy nie dotarła.
ZaletyBrak
WadyTo że w ogóle istnieje
~Kamila / 2022-12-25 12:19
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!! Widzę, że nie jestem jedyna ! Przykre , gwarancja dostawy a tu ? Cisza , nikt nie odbiera telefonu ,mają w poważaniu klienta , kontaktują się przez SMS a jak człowiek dzwoni to nagle nikt nie odbiera. Moja paczka z jedzeniem została zniszczona przez was ! I co dalej przyślecie mi rozmrożone pierogi i stary chleb po świętach?! Możecie sobie to zjeść sami.. oczywiście już nie skorzystaw z waszych usług, będę omijać szerokim łukiem..jeszcze bezczelnie kłamiecie, że macie kontakt z nadawcą heh
~Paula / 2022-12-24 15:55
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia nie dostarczaja paczek na czas czekam 5 dni na paczke
~Klient / 2022-12-24 15:24
Ocena: 1.00 / 5
Właścicielowi tej oszukanczej firmy i wszystkim pracownikom życzę takich świat jakie będą mieli wszyscy w tym mój syn ktorzy nie otrzymali przesyłek pod choinke Oszuści reklamowali się ze nadana paczka przed 22.12 dojdzie Moja paczka jest od 21.12 wydana do doręczenia i jesr gdzies lecz nie wiadomo gdzie Pamietajcie oszuści Karna zawsze wraca Nigdy więcej nie skorzystam z waszych uslug
ZaletyBrak
WadyPełno Żałosna firma
~Maja / 2022-12-24 14:28
Ocena: 1.00 / 5
Paczka umieszczona w paczkomacie do 22.12. przed godz 14, miała dotrzeć do odbiorcy do wigilii. Kurierzy mieli jeździć do 14 w wigilię. Paczka w magazynie.... To była paczka do szpitala. Telefonicznie miało być na czas, a jest rozczarowanie i nerwy w wigilię.
Przykro mi ze względu na osobę, która czekała na paczkę. Nie dało się wysłać wcześniej, ale zgodnie z zapewnieniami powinna być już w rękach odbiorcy. Jest od rana w magazynie w mieście, w którym jest szpital. :(
~Waldek / 2022-12-24 14:25
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie się dowiedziałem że moja żona nie dostanie prezentu pod choinkę.Od 20.12 było za mało czasu.A do tego o ironio gwarantowali dostawę przed wigilią.Co to za firma ?
ZaletyŻadne
WadyŻadne
~OLA / 2022-12-24 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem jakim cudem ta firma działa. Paczka wrękach kuriera od 20.12.2022r , dziś mamy 24.12.2022r , ćorka prezentu więc dzisiaj nie dostanie .
~Monika / 2022-12-24 13:30
Ocena: 1.00 / 5
20 grudnia kurier odebrał przesyłkę od nadawcy, 21 grudnia była w magazynie i tak sobie leżaka i do 24 grudnia nie trafiła do paczkomatu. Tak ja przechowywano w magazynie kilka dni zamiast wysłać do paczkomatu. Paranoja 3 dni w jednym miejscu!!@
~Marian / 2022-12-24 13:20
Ocena: 1.50 / 5
Paczka już w Gorzowie od 20.12.2922 od około 9 rano a mamy 24.12.2022 wczoraj składałem reklamację i dalej paczka czeka w oddziale a wnuczka będzie zawiedzona. Żadnego odzewu z firmy InPost oni chyba mają gdzieś klientów i takich jak oni i ja im życzę świąt.
~Npod / 2022-12-24 11:47
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jest jakiś żart. NIE POLECAM!
Przesyłka została nadana 21.12.2022r. o godz. 11:00 i była już gotowa do dostarczenia w dniu 22.12.2022r. o godz. 8:00 i do tej pory nie otrzymałam nawet żadnej informacji. Skontaktowałam się z kurierem, który według aplikacji InPost zajmuje się dostarczeniem mojej paczki i okazało się,że on nie dostarcza paczek na moim terenie. Nie byłam w stanie wyciągnąć od nikogo z tej firmy jakiejkolwiek informacji co dzieje się z moją paczką, kiedy będzie i nr tel do kuriera, który aktualnie się nią zajmuje. Niby obiecują dostarczenie przed świętami,jeżeli paczka zostanie nadana do 22.12.2022r., a to tylko jedno wielkie oszustwo. Miał być prezent, a będzie tylko płacz dziecka przez niewywiązanie się tej firmy z umowy.