Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8013 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arek / 2022-12-01 19:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Kupilem paczkę za pobraniem, nie jest to pierwszy przypadek tylko powtarza się notorycznie. Kurier nie pozwala sprawdzić paczki przy odbiorze, zaznaczam za pobraniem i paczka wraca do nadawcy oczywiście ktoś jest stratny bo za to zapłacił. Nie polecam tej firmy.
    Skarge przyjmują wewnetrznie czyli zamiataja pod dywan żadnej odpowiedzi Walka z wiatrakami. Szkoda czasu i pieniędzy na współpracę
    WadyBrak możliwości otworzenia paczki w obecności kuriera przy zakupie za pobraniem
  • ~Roman / 2022-12-01 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno ! Nie wybierajcie tej firmy oszukują i paczki dostarczają po tygodniu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko chujowo
  • ~gorg301 / 2022-12-01 18:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z tej opcji od początku. Do tej pory wszystko okej.Lecz już zdarzyło się dwukrotnie, że przesyłkę umieszczono w innym paczkomacie ze względu na brak miejsca. Rozumiem, że mogą umieszczać nie dalej niż 2km od podanego adresu docelowego. Ale i właśnie to ale to jest to, że wokół tego paczkomatu jest jeśli dobrze policzyłem 8 paczkomatów, do których mam "dwa kroki", a jeden jest oddalony około 200m od docelowego jedno nieduże osiedle.Czyli odpalam auto i jadę do centrum w duży ruch, kurierowi pewnie nie chciało się jeździć. Drugi przytyk to paczka wydana do doręczenia o godzinie 6.40 a godzina po 18.oo i nie ma śladu w aplikacji. Po interwencji u konsultanta dowiedziałem się, że będzie umieszczona jeszcze dziś, a najpóźniej jutro. A nie powinno być tak, że paczki z tej i tej godziny powinny być pakowane do kontenera i odpowiednio proporcjonalnie do czasu otrzymania przesyłki do oddziału rozsyłane do paczkomatów? Pewnie przesyłkę miałbym z rana.
    ZaletyOgólnie szybko i na czas, otwieranie skrytek zdalne, ułatwienia w nadawanych przesyłkach
    WadyLogistyka w oddziałach.
  • ~Artur / 2022-12-01 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczki przychodzą pootwierane i wybrakowane a reklamacje są odrzucane
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadyPaczki są okradanie
  • ~Andrzej / 2022-12-01 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat tymczasowy, ale wymyślili.
    Paczka tam będzie leżała, aż będzie miejsce w moim paczkomacie.
    Zaletybrak
    Wadyumieszczanie paczek, tam gdzie firmie kurierskiej pasuje
  • ~INPOST NIE! / 2022-12-01 17:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Reklamacje to totalna kpina z klienta, możesz NIE KORZYSTAJ Z INPOST!
    Zaletybrak
    Wadygburowata obsługa klienta, brak odpowiedzialności za przesyłkę
  • ~pawszlonzak / 2022-12-01 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłka zbyt długo trwająca ok 1 tyg....
    totalna olewka ze strony nadawcy i odbiorcy
    Zaletybrak
    Wadytydzień czekania na kuriera.... kpina
  • ~WkurzonyKlient(Bardzo) / 2022-12-01 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka została wysłana tydzień temu, w piątek. Bardzo zależało mi na szybkim doręczeniu. Od soboty status przesyłki się nie zmieniał. We wtorek skontaktowałam się z infolinią, dostałam informację, że przesyłka do mnie nie dotrze ale nie chciano mi powiedzieć dlaczego - w tym celu miałam się skontaktować z nadawcą. Nadawca również nie otrzymał żadnej informacji od inpostu, na moją prośbę skontaktował się z nimi i okazało się, że paczka jest uszkodzona. Tego samego dnia ustaliłam z nadawcą że mimo uszkodzenia zostanie doręczona do mnie i ta decyzja została przekazana InPostowi (zależało mi na czasie). W związku z założoną interwencją ktoś z Inpostu miał się ze mną skontaktować w środę przed 12 (nic takiego nie miało miejsca), zadzwoniłam ponownie, Pani na infolinii podobno stworzyła ponaglenie i zapewniła, że ktoś skontaktuje się ze mną do 24h i przesyłka dotrze do mnie najpóźniej w piątek. Znów nic takiego nie nastąpiło, nikt do mnie nie zadzwonił, po kolejnym telefonie na infolinię, Pani wystosowała kolejne ponaglenie i powiedziała, że paczka może do mnie dotrzeć w piątek ale nie ma takiej pewności - na pytanie kiedy w takim razie przesyłka zostanie doręczona nie dostałam żadnej konkretnej odpowiedzi. Brak szacunku dla klienta, brak konkretnych informacji mimo tego, że błąd jest po ich stronie. Nikt mi nawet nie potrafił podać jakiejkolwiek granicy czasu, w której ta przesyłka się u mnie wreszcie pojawi xd nie wiem czy będę na to czekać kolejne dni / tydzień / miesiąc bo mimo ponagleń wystosowanych przez Panią z infolinii oddział w Krakowie nie odpowiada
    Btw. InPostem zamawiam też jedzenie dla psa i puszki zawsze przychodzą strasznie pogięte, nie polecam.
    ZaletyBrak, zamówienie zazwyczaj przychodzi pogięte, rozmowa z osobami z infolinii nie różni się niczym od rozmowy z robotem, nie można się niczego dowiedzieć, infolinia nie ma kontaktu z oddziałami inpost w poszczególnych miastach i nie udziela żadnych konkretnych informacji
    WadyOkrężne, niekonkretne i nic nie wnoszące odpowiedzi osób z infolinii, brak informacji o statusie przesyłki, która została uszkodzona przez firmę, brak kontaktu z oddziałem w Krakowie, nie mam zielonego pojęcia kiedy ta przesyłka do mnie dotrze, czy dotrze i nikt się tym nie interesuje
  • ~Grzegorz / 2022-12-01 15:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Nigdy nie miałem problemów z paczkomatami. Zawsze wszystko było terminowo. Jedynie do czego mógłbym się przyczepić to fakt, że osoba która odbierała nie dostała SMS z kodem. Ale to był pojedynczy przypadek. O 180 stopni wyżej niż Pocztex, który idzie i idzie
    ZaletyTerminowość
  • ~Roma / 2022-12-01 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat docelowy był pełny. Paczka została więc wywieziona do punktu odbioru - jakiegoś sklepu. Kawał drogi od tego paczkomatu i do tej pory do mnie nie dotarła. Tymczasem przy paczkomacie, który wybrałam stoją 3 inne... Niepoważne, chyba jakieś trudności z logistyką.
  • ~Waldek / 2022-12-01 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dostarczona w terminie. Pomoc na infolini żadna.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość
  • ~Józek / 2022-12-01 14:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Mimo że w domu ktoś był w domu przez cały dzień dostałem wiadomość ze nikogo nie ma pod danym adresem. Okazało się ze kurierowi zawieruszyła się paczka. Zamiast zadzwonić to wymyśla ze nikogo nie ma
  • ~Pink / 2022-12-01 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś porażka. 24.11.20222. miałam dostać paczkę do pracy. Owszem kurier był ,ale paczki nie wydał ponieważ u niego tylko gotówką się płaci! Był chamski i opryskliwy do mojej Mamy. Poczym odwrócił się napięcie i poszedł sobie,a przecież w SMS ach tak pięknie piszą ,że można płacić kartą lub blik . Skandal
    ZaletyNie ma w tym przypadku
    WadyStrata paczki
  • ~Norbi / 2022-12-01 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej dziadowska firma dostarczająca przesyłki. Nie pierwszy raz mam problemy z tą firmą. Tym razem nie miałem wyjścia, musiałem wybrać tego dostawcę bo tylko taki był. Dostawa miała być di wskazanego paczkomatu. Podobno nie było miejsc, 30 m dalej jest drugi paczkomat to kurier zostawił przesyłkę na drugim końcu miasta. Jakim prawem i kim jest ten człowiek że o tym decyduje. I folinia totalne zero, nic zrobić nie mogą. To po co ta infolinia. Nie polecam, totalne zero i oszuści
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób policzyć
  • ~Aga / 2022-12-01 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałam dokumenty - termin jest niezwykle ważny - paczka juz trzeci dzień gdzieś krąży … a od dwóch słyszę że mają dwa dni na dostarczenie i 24 godziny na rozpatrzenie mojej prośby … ehhhh
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo
  • ~Anna / 2022-12-01 10:14
    Ocena: 3.00 / 5
    ABok w ogóle nie istnieje, zbywają petenta nie polecam
    WadyZbywają klienta
  • ~Ren / 2022-12-01 07:52
    Ocena: 3.33 / 5
    paczki z gabarytem C wciska się jak da do skrzynki o gabarycie A i wiadomą rzeczą obojętne co jest w środku ulega zniszczeniu i jest problem z wyciągnięciem paczki.Reklamacji biuro obsługi przyjmuje odmownie bo opakowanie z wierzchu jest całe, a że towar uległ zniszczeniu to nie ich problem!
  • ~Leon / 2022-11-30 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka dwa dni opóźnienia zero powiadomienia.W listopadzie mają już mikołajki klient traktowany jak gowno płać i czekaj bo po to jesteś.Trzecia taka sytuacja na pewno ostatnia.
  • ~takaja / 2022-11-30 21:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo mile zaskoczona. Cztery przesyłki(w przeciągu ok trzech tygodni). Wszystkie trafiły do mnie bardzo szybko. Przesympatyczny kurier,kontakt telefoniczny bez problemu można ustalić godzinę doręczenia.
    WadyBrak
  • ~Zbi. / 2022-11-30 20:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa kuriera poniżej krytyki, nie odbiera telefonu, dzwoniłem nie raz czy dwa ale dziesiąti razy. Po przyjeździe późnym wieczorem trąbił aby wyjść do niego pomimo że przesyłka była pobraniowa gotówką. Jednym słowem Stracona dniówka urlopu w oczekiwaniu na wążną przesyłkę bo ktoś ma problem z odbiorem telefonu.
    Obsługa telefoniczna 722444000 InPost niekompetentna nie potrafiła połączyć się z kurierem telefonicznie.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976