Są lepsze firmy kurierskie bez nadąsanych kurierów, nie jest to znowu ciężka praca jak w Biedronce czy innych sieciówkach, rozumiem ze kurierzy mogą być zdenerwowani że odbiorcy często mają gdzieś ich telefony albo najchętniej mieliby paczki na daną godzinę, ale to nie znaczy że te wielkie niepowodzenia trzeba wyżywać na innych. Pozdrawiam:)
ZaletyW miarę dobry czas wysyłki ( jest różnie )
WadyBardzo niemili kurierzy
~Krisu / 2022-05-05 09:51
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam inpost Nie szanuje klienta brak rzetelnych powiadomień z kodem odbioru paczki przez co opłacona wcześniej paczka wrocila spowrotem do nadawcy .... twierdzą że teraz to juz Nie ich sprawa
~Kruczek / 2023-09-15 14:33
Ocena: 2.00 / 5
Paczka została przekazana do doręczenia o 8:47. Czekam już 5 godzin, ileż może paczka jechać.
~Krysia / 2021-04-08 21:05
Ocena: 2.00 / 5
Witam
Chciałam wystawić negatywną opinie firmie Inpost nadalam paczke z paczkomatu PUL03M do paczkomatu WAW87A a paczka nie dotarła cała . Zostałam poinformowana o zbiciu słoika gdy odbiorca odebrał paczkę zawartość byla niepełna myślę że Panu kurierowi zupa ogórkowa się udała a sok malinowy przydał się do zimnego piwa .Nie polecam
WadyPrzy zniszczonej paczce kurier wziął sobie część zawartości
~Krystian / 2020-02-05 11:51
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Kurier nie zostawil awiza a rzekomo byl pod adresem pod ktorym caly czaa byl ktos na miejscu. Obsluga reklamacji fatalna, totalna samowolka, kurier powiedzial swojemu pracodawcy ze nie podjedzie 3 x pod adres i koniec kropka. Wieksza wladze ma kurier dla ktorego jakosc obalugi sie nie liczy. W zwiazku z czym inpost nie przyklada uwagi na to kogo zatrudnia.
Krystian Gdynia
ZaletyInfolinia na ktora latwo sie dodzwonoc
WadyBrak zaangazowania
Reklamacja nie uwzgledniona
Kurier nie dzwoni i nie zostawia awiz... Aaa no i podczas skladania reklamacji Pani powiedziala ze musi zostawiac awiza bo awizo widnieje na stronie.. brawo i powodzenia dla tych co nie potrafia korzystac z sieci
~Krzysiek / 2021-01-06 20:26
Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka została zniszczona. Zero zwrotu,absurdalne wytłumaczenie odmowy odszkodowania. A dodam że chodzi o rurę stalową którą trzeba chcieć zniszczyć.
Obsługa reklamacji klienta poniżej zera.
~Krzysztof / 2020-09-23 09:18
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiona paczka po nadaniu trafiła dosyć szybko do mojego paczkomatu i tu nie mam zastrzeżeń. Z uwagi na mój fakt problemu z odbiorem przesyłki (wyjazd służbowy) wydłużyłem poprzez SMS (płatny ok.10-11zł) czas odbioru paczki o dwie doby. Niestety okazało się że mój wyjazd się przedłużył i ponownie próbowałem przedłużyć odpłatnie czas odbioru paczki. Niestety okazało się że przedłużyć można tylko raz co uważam za pierwszy idiotyzm ponieważ płacę jak za wysłanie paczki. No ok ale po kolei. Wróciłem jednak w dzień odbioru paczki aczkolwiek spóźniłem się o 45 minut i paczkę zabrano do oddziału jako zwrotną. Idiotyzm tej firmy polega na tym, że dzwoniąc na infolinię i podając nr przesyłki automatyczna infolinia podała mi status przesyłki jako by miała być w transporcie do mojego paczkomatu!!! Mówię...niemożliwe i dzwonię do konsultanta, który bardzo grzecznie i kulturalnie informuje mnie jednak że przesyłka jest w trakcie transportu do oddziału w Katowicach. W międzyczasie dostaje SMS z Inpost, że moja przesyłka jedzie na oddział i będzie tam czekać na odbiór 3 dni po czym zostanie odesłana do Nadawcy. Mówię...trudno pojadę do Katowic i ją tam odbiorę i pytam o to tego konsultanta po czym dostaje odpowiedź że nie ma takiej możliwości ponieważ przesyłka będzie od razu przygotowana do zwrotu do nadawcy. Pytam go to dlaczego dostałem takiego SMS a także dlaczego automatyczna infolinia dotycząca statusu mojej paczki informuje mnie, że zmierza ona do mojego paczkomatu nie był w stanie mi odpowiedzieć. Podsumowując...w ciągu jednej godziny otrzymałem trzy sprzeczne ze sobą informacje o statusie mojej paczki a konsultant nie był w stanie tego wytłumaczyć w żaden sposób. W naturze nie mam zwyczaju używać brzydkich słów więc powiem tylko łagodnie, że większego ROZPIŹDZIELU jak w tej firmie nigdy nie widziałem. Stanowczo nie polecam tej firmy i jestem pewien że to była moja ostatnia przygoda z tą firmą!!!
Ps następnego dnia z rana zadzwoniłem na infolinie, odebrała przemądrzała pani konsultant, która z łaską odpowiadała na pytania a gdy jej się "znudziło" słuchania mnie poprostu wyłączyła głos w słuchawce po czym po ok.20 sekundach załączyła słuchawkę i przekazała mi że z uwagi na to, że mnie nie słyszy wyłącza rozmowę. Zaznaczam, że nie było żadnych zakłóceń a rozmowa była bardzo wyraźna i bez zakłóceń. Firma porażka!!!
ZaletyW miarę szybki czas dostawy
WadyWszystkie wady opisane w opini
~Krzysztof / 2021-05-28 12:21
Ocena: 2.00 / 5
Witam, jeden z przewodników inpost, ukradł mija paczkę, a samo biuro reklamacji nie wiem jak może pomoc, po prostu smiech
~Krzysztof / 2022-11-17 12:21
Ocena: 2.00 / 5
Czas dostawy i reklamacje to porażka, długo trwa dostawa od czasu wydania do doręczenia aż do dostawy do paczkomatu . Poza tym dwie paczki wydane do doręczenia w jednym czasie z tego jedna dotarła do paczkomatu tego samego dnia, druga następnego dnia.
WadyBardzo długo trwa dostawa od czasu wydania do doręczenia aż do dostawy do paczkomatu
~Krzysztof / 2022-11-23 19:44
Ocena: 2.00 / 5
Znowu na Czubach w Lublinie dostawa do paczkomatów po 20. Co sie dzieje z ta firma?
ZaletyTylko cena
WadyCzas dostawy z centrum w Lublinie do packomatu to horror
~Krzysztof / 2023-06-13 13:25
Ocena: 2.00 / 5
W niedzielę zamówiłem kuriera z podjazdem do domu na poniedziałek w godzinach 9-17. Mamy wtorek po południu. Od wczoraj wykonałem trzy telefony na infolinię z prośbą o przyspieszenie przyjazdu i nic. Nigdy więcej już nie skorzystam z kurierki Inpost.
~Krzysztof K. / 2021-11-16 11:36
Ocena: 2.00 / 5
Przy tak rozbudowanym systemie macie stanowczo za małe zatrudnienie i nie chodzi mi tylko o kurierów. Kolosalne zyski czerpane dzięki niewolniczej wręcz pracy i traktowanie klientów z góry bo jest się potentatem. Niejeden poptentat stał się bankrutem, pamiętajcie o tym.
~ktosiek / 2022-11-18 19:17
Ocena: 2.00 / 5
Z inpostem dzieje się coraz gorzej, po raz kolejny zagubiona paczka która znajduje się po tygodniu lub 2. Nie będę już z nich korzystał, szkoda nerwów i czasu, a teraz ostatnio nawet już nie odpowiadają na reklamacje. szkoda strzępić ryja
ZaletyJeszcze jest tanio
Wadyzrąbało się ostatnio wszystko
~KUPA1234 / 2023-09-04 11:48
Ocena: 2.00 / 5
TO MIAŁA BYĆ KSIĄŻKA A JEST SPLASZCZONE JAK NWM CO , CO TA MA BYC WGL CO
ZaletyJsjsjsk
WadySjjsjskz
~L / 2023-09-09 19:56
Ocena: 2.00 / 5
Kurier nie powiadomił w żaden sposób o której sie go spodziewać, nie mogłam odebrac paczki będąc w pracy. Nie było żadnej drugiej próby z jego strony tak jak jest napisane na stronie. Paczka została odesłana do sklepu. Sklep oczywiście nie ponosi odpowiedzialności za to więc ponowna wysyłka musi być drugi raz opłacona. Zgłoszona, opisana reklamacja do inpostu spotkała sie z odmową bo "jestem adresatem nie nadawcą". Kpina, nie polceam i nie będę korzysac z waszych usług kurierskich.
~Legancki / 2020-01-22 12:16
Ocena: 2.00 / 5
Paczki notorycznie dostarczane nie do tego paczkomatu, który zaznaczyłem. InPost bez mojej zgody umieszcza przesyłkę w innej lokalizacji. Brak jakiejkolwiek informacji, że paczkomat jest przepełniony itp i czy wyrażam zgodę na umieszczenie gdzieś indziej. Chyba po to określam paczkomat, żeby było mnie wygodnie odebrać. Po rozmowie na infolinii otrzymuję fałszywe informacje o uszkodzeniu paczkomatu. Codziennie przechodzę obok niego i widzę ludzi odbierających przesyłki. Nie polecam.
Zaletyczas
WadyUmieszczanie przesyłki w złym paczkomacie.
~Leszek / 2025-11-15 18:57
Ocena: 2.00 / 5
Od tygodnia próbuje się zarejestrować w aplikacji mobilnej i jest problem, konsultanci nie potrafią tego zweryfikować będąc online z problemem,trzy konsultacje po średnio 40 minut i nic,w którym my wieku żyjemy?
ZaletyOk
WadyNie mam zdania
~Lila / 2020-04-29 20:30
Ocena: 2.00 / 5
Aż ciężko ocenić kuriera ,który był u mnie 28.04.20.Przyjechał naburczony i z pretensjami bo czekał 10 min na mnie ,ale mowiłam żeby zadzwonił z 20 min wcześniej.Troche to przykrę, że płacimy za przesyłkę A ktoś ma nas gdzieś .Nie polecam
Wady10000000
~Lila / 2022-11-21 13:27
Ocena: 2.00 / 5
Przesyłki dochodzą dość szybko, ale jak kurier rozwali paczkę to jest problem z reklamacją. Ostatnio wysyłałam małą rzecz jednak dobrze ją zabezpieczyłam. Zapakowałam paczkę w karton dodając w dodatku zabezpieczenie wewnątrz, owinęłam kilkoma grubymi warstwami taśmy tak iż klient miał trudność to odpakować. InPost zrobił dziurę w przesyłce na wylot przebijając sztywny karton, wewnętrzne zabezpieczenie, uszkadzając zawartość tak iż nadaje się do śmieci przebijając się przez drugą warstwę kartonu. Odrzucają reklamacje twierdząc, że opakowanie było źle zapakowane. Niestety opakowań z marmuru nie posiadam a zrobienie dziury w takim opakowaniu niestety ale nie jest takie proste i to ich wina. Prawda jest taka, że mam prawo wysłać paczkę nawet w inpostowej tekturce albo kopercie i nie ma się nic prawa z tym stać i to oni się nie chcą poczuć do odpowiedzialności. Do póki czegoś nie popsują lub nie zgubią to jest ok, ale jak cos sie zadzieje z ich winy to zrzucą winę na klienta.
WadyFatalny dział reklamacji, swoją winę zrzucają na winę klienta
~Lilith / 2020-05-15 11:09
Ocena: 2.00 / 5
Brak pomocy dla klienta, brak powiadomień smsowych. Plus to wszystko wina klienta, że nie wysłali do odpowiedniego Paczkomatu. Robią idiote z klienta. Brak jakiej kolwiek pomocy.