WadyFatalny dział reklamacji, swoją winę zrzucają na winę klienta
strona 113 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »
-
~Lila / 2022-11-21 13:27Ocena: 2.00 / 5
Przesyłki dochodzą dość szybko, ale jak kurier rozwali paczkę to jest problem z reklamacją. Ostatnio wysyłałam małą rzecz jednak dobrze ją zabezpieczyłam. Zapakowałam paczkę w karton dodając w dodatku zabezpieczenie wewnątrz, owinęłam kilkoma grubymi warstwami taśmy tak iż klient miał trudność to odpakować. InPost zrobił dziurę w przesyłce na wylot przebijając sztywny karton, wewnętrzne zabezpieczenie, uszkadzając zawartość tak iż nadaje się do śmieci przebijając się przez drugą warstwę kartonu. Odrzucają reklamacje twierdząc, że opakowanie było źle zapakowane. Niestety opakowań z marmuru nie posiadam a zrobienie dziury w takim opakowaniu niestety ale nie jest takie proste i to ich wina. Prawda jest taka, że mam prawo wysłać paczkę nawet w inpostowej tekturce albo kopercie i nie ma się nic prawa z tym stać i to oni się nie chcą poczuć do odpowiedzialności. Do póki czegoś nie popsują lub nie zgubią to jest ok, ale jak cos sie zadzieje z ich winy to zrzucą winę na klienta. -
-
~Lilith / 2020-05-15 11:09Ocena: 2.00 / 5
Brak pomocy dla klienta, brak powiadomień smsowych. Plus to wszystko wina klienta, że nie wysłali do odpowiedniego Paczkomatu. Robią idiote z klienta. Brak jakiej kolwiek pomocy. -
~Lucjan / 2021-12-14 12:42Ocena: 2.00 / 5
Paczka pobraniowa kurier przyszedł nie zastał mnie w domu były dzieci, stwierdził odmowę przyjęcia paczki, nawet nie potrafił zdzwonić. Zero dobrej woli czy chęci. A byłem 2 minuty od domu. Katastrofa
ZaletyCenaWadyPracownicy -
~Lukasz / 2023-07-07 16:27Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam tej firmy kurier bardzo chamski plus kamera nagrała jak rzuca paczka przez ogrodzenie dzwoniąc do niego że jest uszkodzona powiedział że ma to w dupie i nie będzie się wracał nigdy nie skorzystam juz z inpostu WadyChamski kurier -
~Lukaszz / 2021-12-29 14:01Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam zamówienia kurierów. Powie wam jakaś picza że nie ma czasu byś paczkę sobie sprawdził. Nie ważne że prawie tysiąc złotych za nią dajesz. Ona sobie pomacha i powie że nie ma tam ziemniaków. Ostatni raz korzystam z waszych usług. Żałosne WadyWszystko co jest możliwe w tej żałosnej firme -
~Łuk / 2022-12-13 15:54Ocena: 2.00 / 5
Firma bardzo zmieniła swoją politykę co do klientów. Kiedyś było szybko i profesjonalnie teraz jest tragedia. Paczka dotarła do Białegostoku o 5:23 i do tej pory nie została przekazana do doręczenia. Porażka nie polecam! -
~Łukasz / 2020-06-05 23:06Ocena: 2.00 / 5
Niestety ale Inpost jest firmą zupełnie nie poważną. Użyłem opcji otwarcia zdalnie paczkomatu będąc przy niewłaściwym paczkomacie oddalonym od tego w którym była paczka o jakieś 150 metrów i straciłem paczkę. WadyObsługa klienta słaba. -
~maargu / 2020-07-26 21:22Ocena: 2.00 / 5
Kartka zapakowana dwustronnie w grubą tekturę, a następnie w kopertę powietrzną została zgnieciona przez bardzo silne uderzenie w sam środek. Inpost nie uznał reklamacji tłumacząc się niedostatecznym zapakowaniem... ZaletyTempo.WadyBrak troski o przesyłki i całkowite lekceważenie klienta w kontakcie. -
-
~Maciek / 2023-12-31 08:08Ocena: 2.00 / 5
Rzeźnicy kapitalizamu . Biorą tylee pczakek ile się da nawet jak fizycznie nie będą tego w stanie rozwieźć, byle od klienta.pieniadze wyciągnąć. Rzesza ludzi siedzi za biurkiem na wypadek gdyby klemt zgłosił reklamację żeby go zbyć. Niestety monopoliści jak inpost paczkomaty czy allegro upadli nisko w obsłudze klienta posprzedazowej. ZaletyCenaWadyKlienta.maja za nic. Liczy się tylko generowany zysk -
~Magda / 2020-07-14 08:50Ocena: 2.00 / 5
Z powodu pandemii przerzuciłam się na InPost. Przekonała mnie swoboda w odbiorze przesyłki. Początkowo wszystko było dobrze, aż do chwili, kiedy zginęła moja przesyłka nr 663400058001038118361205. 29 maja przesyłka została wydana do doręczenia ale doręczona nie została. Początkowo sama dzwoniłam na infolinię - nic to nie dało. Poprosiłam sprzedawcę o interwencję - nic to nie dało. 12 czerwca złożyłam reklamację przez formularz InPost. Dało to tylko tyle, że zadzwonił do mnie pracownik z magazynu i zapytał o wartość przesyłki i co ona zawierała. Powiedziałam. Kontakt się urwał. Dziś jest 14 lipca. Minęło 30 dni od złożenia reklamacji [IPR10787013] InPost milczy jak zaklęty, na moje maile nikt nie odpowiada. Dobrze, że wartość przesyłki wynosiła 30 zł bo pewnie już nie odzyskam tych pieniędzy... Niestety ale wracam na starą dobrą Pocztę :( ZaletyMożliwość odbioru przesyłki w dowolnym momencie.WadyW sytuacji zgubienia przesyłki, InPost robi wszystko aby zniechęcić klienta do upominania się o zwrot pieniędzy. -
~Magda / 2023-08-29 12:03Ocena: 2.00 / 5
Z nieznanych przyczyn podczas rozmowy z infolilinia można połączyć się jedynie z wirtualnym asystentem, które to urządzenie potrafi powtórzyć dane które mamy w śledzeniu czyli gdzie jest paczka i kiedy upływa termin jej odbioru.Czy i kiedy zostanie przekazana do właściwego paczkomatu już niestety się nie dowiemy.Z kolei na pisemna reklamację odpowiedzi w ogóle brak ZaletyBrakWadyLekceważenie klientów -
~Maja / 2021-01-28 15:55Ocena: 2.00 / 5
Kurier bez mojej zgody zostawił paczkę u sąsiadów, których nie znam i których na oczy nie widziałam. Nie zadzwonił ! Nie zapytał ! Paczkę odebrałam tak podziurawioną, ze spokojnie mozna było zobaczyć co się w niej znajduje. Po zwróceniu grzeczne uwagi, żeby następnym razem zapytał się o zgodę chamsko odpowiedział, ze następnym razem już go nie będzie ( czyt. Awizo) ZaletyBrak !WadySame wady ! -
~Maja / 2021-12-22 10:37Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka zagubiona. Od kilku dni przy śledzeniu przesyłki ten sam komunikat "Przyjęta w oddziale". Kontakt z infolinią nic nie daje. Przez kilkanaście dni słyszę, że "dzisiaj paczka dotrze". Kpiny sobie robią z ludzi. Zgubili przesyłkę a tłumaczą się okresem świątecznym i większą ilością zleceń. Odradzam. ZaletybrakWadyczas oczekiwania, brak informacji o przesyłce, zmieniające się komunikaty na stronie -
~Malarz / 2024-10-12 20:36Ocena: 2.00 / 5
Nie uwzględniono reklamacji gdzie w 100 % woadomo że uszkodzenie wiaderka z farbą było w trakcie transportu.
Nie polecam kupna farb z pomocą inpostu.kurierzy się spieszą rzucają towarem.. -
~Malina / 2021-06-28 20:06Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam, kurier nie zadzwonił że będzie z paczka danego dnia. Zostawił paczkę u sąsiadów nie informując mnie o tym. Nie polecam tej firmy -
~Malutka / 2020-09-24 09:26Ocena: 2.00 / 5
Zastrzeżenie totalnie dotyczy kurierów pracujących w firmie na terenie Bydgoszczy oś. Jachcice. Bardzo nieprzyjemna obsługa z samego rana gdzie zaznaczony czas dostawy budzą ludzi są nieprzyjemni nie przebierajac w słowach. ZaletySzybka dostawa cennik w miaręWadyDostawcy bez kultury -
-
~Marcin / 2020-12-19 12:40Ocena: 2.00 / 5
Dostawy jako takie. Nadawanie paczek straszne, reklamują, że nie trzeba nic opisywać i naklejać tylko włożyć do skrzynki i co i okazuje się że nadałem średnią paczkę, a mój odbiorca dostał małą z zupełnie czymś innym. Po reklamacji otrzymałem informację czy na etykiecie nadawca i odbiorca był poprawny, był, to w takim razie o co chodzi. No oto że kurier jak odbierał paczki z paczkomatu to źle przykleił etykiety i zamienił je. Ok impost ma 30dni na rozpatrzenie reklamacji. Po 30 dniach to tą paczkę będą mogli sobie zachować na pamiątkę. Chyba podziękuj z ich usług, a na pewno z nadawania przesyłek. WadyMylą paczki, a reklamacja trwa do 30 dni, a potem co. -
~MArcin / 2021-07-09 09:53Ocena: 2.00 / 5
Składanie reklamacji na paczki to totalna strata czasu. Zawartość paczki uszkodzona podczas transportu , reklamacja zgłoszona - oczywiście odpowiedź odmowna . Wysłali tylko swoją beznadziejną regułkę i tyle. Tragedia -
~Marcin / 2021-12-16 16:04Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Paczka po 2 próbach dostarczenia gdzie byłem i czekałem na nią w domu została zwrócona do nadawcy.Kurier nawet nie zadzwonił. Nie polecam.Na infolinii nic nie mogli zrobić. -
~Marcin / 2023-04-18 18:49Ocena: 2.00 / 5
Kurierzy nie maja ze soba czytnika kart,i brak mozliwosci zaplacenia kartą. Zdarzylo mi sie to juz kilka razy pod rzad. Po zlorzeniu oficjalnej skargi,i reklamacji telefonicznej,mialem otrzymac odpowiedz na meyla. Minelo juz ponad 40 dni, i nic. Rozumie ze firma ta ma klienta gleboko w nosie. Nie polecam tej firmy nikomu. Dla mnie to raczej jakas firma smiec, a nie liczaca sie na rynku. WadyBrak mozliwosci placenia kartą
strona 113 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »
