Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8280 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil Kurant / 2022-10-22 07:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia kolejna przesyłka dotarła do klienta uszkodzona,opakowanie idealne w środku masakra,według mnie grają paczkami w piłke,koniec współpracy z ta firma
    Zaletybrak
    Wadywszystkie z możliwych
  • ~Kamila / 2023-07-21 11:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka z InPost przyszła nie dość że z uszkodzonym opakowaniem to jeszcze z brakiem w przesyłce. Zgłoszona reklamacja, odpowiedź na reklamacje przyszła po tygodniu oczywiście nie została rozpatrzona pozytywnie gdyś Pani z działu reklamacji stwierdziła że przesyłka nie miała żadnych uszkodzeń gdy była wkładana do paczkomatu
  • ~Karo / 2023-02-07 12:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak firma powstała kurierzy uwijali się migiem. Już na kolejny dzień paczka była dostarczona. Aktualnie poczta polska działa szybciej.
  • ~Karol / 2023-04-24 19:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy w okolicach Kartuz zawsze zaokrąglają cenę w górę np. 99,19 to chcą 100 odliczonej kwoty nie chcą bo jak mówi klepakow nie bierze
    ZaletyCzas
    WadyKurier
  • ~Karol / 2025-04-05 12:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Jako mały przedsiębiorca jestem już bardzo zmęczony sytuacją, która powtarza się nagminnie. Około 30% moich paczek wysyłanych za pośrednictwem firmy kurierskiej kończy się naliczeniem dodatkowych opłat za rzekomo niezgodne wymiary przesyłki. Co gorsza – reklamacje są regularnie odrzucane, bez konkretnego uzasadnienia czy przedstawienia dowodów.

    Przesyłki są przeze mnie starannie mierzone i dokumentowane zdjęciami przed wysyłką. Ostatnio firma podała błędny wymiar paczki i naliczyła dopłatę, mimo że miałem zdjęcia, a kurier sam odebrał paczkę bez zastrzeżeń. Wcześniej miałem podobną sytuację – jedna z paczek została oceniona jako mająca 1 metr wysokości, choć w rzeczywistości była znacznie mniejsza.

    Mam wrażenie, że tego typu sytuacje nie są przypadkowe, a system dopłat działa na niekorzyść klientów, którzy nie mają możliwości skutecznej obrony przed wielką firmą z własnym zapleczem prawnym.

    Jestem rozczarowany i zniechęcony. Zbyt często czuję się traktowany niesprawiedliwie, a reklamacje są ignorowane. Wiem, że wielu innych klientów ma podobne doświadczenia — wystarczy spojrzeć na opinie.
  • ~Karolina / 2020-06-05 09:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Najwyraźniej kurierzy InPost nie są w stanie zadzwonić i poinformować, że przyjadą. Nie każdy ma możliwość w każdej chwili wyjść i odebrać paczkę tym bardziej jeśli się pracuje. Ale kurierowi ciężko zadzwonić tylko lepiej stać pod drzwiami i dobijać się do drzwi... naprawdę fantastyczne podejście.
  • ~Karolina / 2020-09-03 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłajac paczkę źle wrpowadzilam nr tel odbiorcy, Zadzwoniłam do obsługi i kazali wszystkie dane dane w tym poprawny nr tel wysłać email i miałam czekać na sms z kodem weryfikacyjnym,ktory miałam in wysłać e-mail. Wszytko zrobiłam wg instrukcji i dzisiaj paczka do mnie wróciła. Odbiorca też do nich wydzwaniał, żeby się dowiedzieć co i jak! Wysłałam im wiele email, dzwoniłam też dużo razy i dzisiaj taka "niespodzianka "
    Nigdy nie miałam z nimi problemów a dzisiaj wielkie rozczarowanie ????
    WadyBrak rozwiązania problrmu
  • ~Kasia / 2020-10-13 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Wybierając paczkomat zależało mi na możliwym odbiorze paczki z paczkomatu czynnego 24/7. Paczkomat przepełniony, w okolicy były jeszcze 2 miejsca gdzie kurier mógł zostawić... szkoda bo uznał, że lepszym miejscem dla paczki będzie punkt czynny od 8 do 17. Fajnie, że ja pracuję od 8 do 20 :D Czas w którym paczka znajdzie się w moim paczkomacie może być niemożliwy do odebrania przeze mnie. Ja wiem, że w regulaminie in postu jest taka opcja, że do "punktu" (infolinia), ale jak ktoś zamawia dostęp 24/7, to może warto się zastanowić (przez kuriera) i nie utrudniać komuś życia :)
    Pozdrawiam serdecznie....
    ZaletyZaletą może być dostęp do paczkomatu o każdej porze dnia i nocy, stąd moje zamówienia, a tak to mogę na pocztę zamawiać.
    WadyBrak "pomyślenia" przez kuriera, a szkoda :( przez to in post może stracić klientów.
  • ~Kasia / 2023-03-22 12:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam niestety kurierzy InPost są dramatyczni w swojej pracy
    Nie odbierają telefonu albo nawet nie przychodzą do mieszkania by przynieść paczkę ani nawet nie skontaktują się z odbiorcą paczki
    Przykro mi i więcej nie skorzystam z usług firmy InPost
    ZaletyŻadnych
    WadyNie odbieranie połączeń
  • ~KB / 2020-08-07 11:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Zły kod do odbioru przesyłki. Brak reakcji na maile.
    Odpowiedz na reklamacje ograniczyła się do powiadomienia o zwrocie towaru.
    Tragedia. Pomysł dobry ale ludzie?
    Nie polecam i sam nie korzystam.
    Pozdrawiam
    ZaletyPomysł na dostawe
    WadyWykonanie
  • ~Kg / 2021-11-04 09:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona usługami InPost . Już jakiś czas korzystam z usług i ostatnio pojawił się problem , mój paczkomaty był zajęty i paczka oczekiwała w paczkomacie tymczasowym jednocześnie zostałam poinformowana kiedy paczka znajdzie się we właściwym paczkomacie.Termin mi odpowiadał ,ale niestety paczki nie było! W paczkomacie tymczasowy tez nie. Zadzwoniłam ale niestety mój problem nie został rozwiązany .paczka dotarła po czasie na który była mi potrzebna. Dodatkowo kilka dni temu pomyliłam się i włożyłam zła zawartość do paczkomatu,niezwłocznie podjęłam odpowiednie kroki. Niestety do dzisiejszego dnia nikt nie zareagował i paczka dotarła tam gdzie nie powinna.
  • ~Kik / 2022-02-01 23:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekałam bardzo długo na paczkę z zagranicy a kurier inpost co zrobił? Nie raczył nawet zapukać do drzwi, kiedy byłam cały dzień w domu i paczka została odesłana do nadawcy. A gdzie jakakolwiek druga próba doręczenia?? Do paczkomatu nie mam zatrzeżeń ale kurier nigdy więcej!
  • ~Kinga / 2022-08-18 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam z całego serca, paczkę zamówiona dwa dni temu która powinnam teoretycznie dostać na drugi dzień, nie zobaczyłam na oczy, status jak się nie zmienił tak się nie zmienił, jest dużo innych firm kurierskich które realizują swoje zamówienia w terminie podanym, bardzo się zawiodłam, przesyłkę która potrzebowałam na już, po to biorę płatność przy odbiorze, do tej pory nie widzę, nigdy więcej nie dopuszczę do takiej sytuacji, nie skorzystam więcej z usług firmy inpost …. bardzo się zawiodłam, i naprawdę jeśli komuś zależy na czasie, to polecam już szybciej firmę DPD bądź DHL
  • ~Kinga / 2022-11-04 14:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam paczkę gdzie miałam dostać na drugi dzień niestety dostałam kilka dni później podobno zły adres a adres był dobrze podany.
    Nie pierwsza taka sytuacja, nie polecam!!
  • ~kk / 2022-01-13 07:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekałam na przesyłkę z potrzebnymi rzeczami na wyjazd za granicę - niestety paczka ZAGINĘŁA NA MAGAZYNIE. 30dni na rozpatrzenie reklamacji - hit.
    NIE POLECAM.
  • ~Klient / 2020-07-27 20:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Uszkodzona Przesyłka odebrana 8 Czerwca 2020r z samochodu Pan wręczający przesyłkę nie przyjmuje reklamacji słabo mówi do tego po Polsku.
    Informuje nadawcę 8 Czerwca 2020r o całej sytuacji nadawca odpowiada 9 Czerwca 2020r.
    W związku z nowym prawem w inpost po odebraniu przesyłki reklamacje może zgłaszać tylko odbiorca.
    Więc 10 Czerwiec 2020r składam reklamacje w inpost.
    14 dni później reklamacja odmowna za późno złożona reklamacja IPR10785683 od odebrania.
    Natychmiast odwołanie od reklamacji.
    27 Lipiec 2020r Odpowiedź ponownie odmowna reklamacja powód ten sam.
    Więc przestrzegam was też może spotkać taka historia.
    Inpost jak widać nie dba o nasze przesyłki i nie bierze za nie odpowiedzialności.
    A klient reklamujący to intruz.


    ZaletyCzy ktoś może tu widzieć jeszcze jakiś zalety ?
    WadyNiszczenie i Brak odpowiedzialności za przesyłki.
  • ~Klientka / 2021-05-27 10:49
    Ocena: 2.00 / 5
    w niedzielę 23.05 nadałam dwie paczki przez paczkomat które miały zostać dotoczone do tego samego obiorcy. Jedna z paczek został dostarczona, druga niestety nie - zaginęła, przykro bo to był prezent z okazji dnia mamy. złożyłam reklamację mieli dzwonić z oddziału, niestety cisza. jestem bardzo zawiedziona tym bardziej ze do tej pory wszystko było dobrze. przypuszczalnie paczki ani kasy nie odzyskam.
    Zaletyw tej chwili brak
    Wadyopis wyżej - zagubienie ważnej paczki
  • ~KmLu / 2022-05-31 13:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Nadawca wysyła 3 słoiki w paczce o wadzę 4 kg ,jeden ginie po drodze a wy twierdzicie że nie było żadnej ingerencji z waszej strony w ubytki tej paczki a do mnie przychodzi paczka z dwoma słoikami o wadze nieco ponad 2 kg po czym czekam ponad miesiąc na odpowiedź od was w tej sprawie .
    Przedmiotem reklamacji XXXX jest ubytek przesyłki. Zgodnie z treścią reklamacji oraz dołączonymi zdjęciami i protokołem szkody, opakowanie zewnętrzne nie zostało uszkodzone, w związku z czym na podstawie przeprowadzonej weryfikacji nie stwierdzono ingerencji Operatora w zawartość przesyłki. Ponadto zdjęcia nadesłane także potwierdzają, że w paczce znajdowały się dwa słoiki miodu. W związku z powyższym Dział Reklamacji podjął decyzję o odrzuceniu Państwa reklamacji w całości.

    Jeżeli nie zgadza się Pani z decyzją, przysługuje Pani prawo do wniesienia odwołania do Sekcji Odwołań w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisma reklamacyjnego na adres mailowy


    Informujemy , że na podstawie przeprowadzonej weryfikacji nie stwierdzono ingerencji Operatora
    w zawartość przesyłki. Firma Inpost Sp z.o.o. świadcząc usługi z powyższym Dział Reklamacji podjął
    decyzję o odrzuceniu Państwa reklamacji w całości.
    Uzasanienie : Zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. art 87 pkt 3:
    Operator nie odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej , jeśli jej
    niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło z powodu naruszenia przez Nadawcę lub Adresata
    przepisów Ustawy albo Regulaminu świadczenia usług pocztowych.
    Liczymy że powyższe wyjaśnienia zostaną uznane za wystarczające, a dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie.


    Przypominam że Nadawca jest przekonany że wysyłał 3 słoiki stąd waga 4 kg na paczce jak i Nadawca nie rozpoznawał dodatkowej taśmy którą paczka była oklejona
    Zaletyinfolinia jest chociaż
    Wadynic nie potrafią zrobić i wyjaśnić na już tylko rozpatrywanie sprawy o jeden zaginiony słoik miodu wielokwiatowego miesiąc czasu i jeszcze odrzucają wniosek reklamacyjny :/
  • ~Kotek32 / 2023-01-24 18:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka otworzona w paczkomacie,karton caly porwany poprostu tragedia,jak mam taką paczkę przyjmować...
  • ~KotzWroc / 2020-05-10 15:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Nadałam paczkę w paczkomacie 04.05.20r i do dzisiaj jest w doręczeniu. Rozmowa z konsultantem awykonalna! Zostawiłam zgłoszenie na stronie , złożyłam reklamację też na stronie www , zero reakcji! A dzisiaj jest 10.05.2020 czyli 6 dni zero reakcji!
    ZaletyIlość paczkomatów
    WadyBrak możliwości ustalenia z konsultantem co się dzieje z przesyłką!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12853
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8280
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7846
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4185
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4162
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2520
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5013
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4642
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4122
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192