Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8283 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PP / 2023-01-09 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ktura gubi albo kradnie przesyłki obsługa która nic nie wie mają to poprostu w nosie zgłosiłem reklamacie po godzinnym dzwonieniu miałem dostać odp i nic dzwonie dalej podajo adres email napisałem i znowu nic w paczce miałem numizmatykę znają rzycie ukradli straciłem pieniodze ponat 200zł i nikt nic niewie NIE POLECAM TEJ FIRMY
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MORZLIWE
  • ~Xxx / 2023-01-09 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie idzie się dodzwonić na infolinię jak już się dodzwoniłam do zero informacji ! Nikt nic nie wie ! Długi czas dostarczania przesyłki. Ostatni raz korzystałam z usług tej firmy. Skandal.
  • ~Asrieel / 2023-01-09 13:46
    Ocena: 4.33 / 5
    W zależności od miejscowości są różni kurierzy ja trafiam raz na miłych raz na chamskie rury ale póki co mnie nie zawiódł
    ZaletyDobry kontakt
  • ~Irena / 2023-01-09 12:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Długi czas doręczenia i wysłania paczki. Rzadko zdarza się aby paczka została wysłana w ciągu 24h.
  • ~zygmut / 2023-01-09 12:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Zdarzyło mi się to po raz pierwszy ale zauważyłem dziś, że ktoś dobierał się do wnętrza paczki wysłanej Inpostem. Dotychczas nie miałem zastrzeżeń ale najwyraźniej coś w Inposcie zaczyna nawalać.
  • ~OSzukany klient / 2023-01-09 08:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Czytając zapewnienia, gwarancje, ochy i achy na temat terminowości Waszych dostaw, którymi ostentacyjnie przed świętami się chwaliliście, z prezesem włącznie i odnosząc to poniższej odpowiedzi, jedyne co pcha mi się na usta to kpina.

    Przekażcie prezesowi, że jest kłamcą.

    Reklamację składa, klient niezadowolony z usługi. W moim przypadku Nadawca wywiązał się z terminu wysłania paczki. A Wy jako podmiot realizujący nie zrealizowaliście dostawy w "gwarantowanym" terminie. Więc stroną najbardziej poszkodowaną byłem ja i to ja złożyłem reklamację. Co w Waszej opinii jest nie zgodne z regulaminem.


    Jesteście oszustami z kilku powodów:

    1. Nie realizujecie "gwarantowanych", reklamowanych usług.

    2. Dajecie tylko teoretyczną możliwość zareklamowania usługi, ale o tym poszkodowany dowiaduje się dopiero po fakcie.

    3. Zapewniacie otwartość i dbałość o klienta, a sprowadzacie wszystko do regułki zawartej w regulaminie.


    Oszukany klient
  • ~Edyta / 2023-01-07 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana 3.01 dziś 7, a przesyłka w oddziale, nie można samemu odebrać, a kurierzy pracują dopiero 9.01. Coraz częściej takie sytuacje, Pani na infolini nie doinformowana i reklamacje każe pisać choć powinna przyjąć telefonicznie.
    WadyBrak kontaktu, opóźnienia
  • ~MICHAŁ / 2023-01-07 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, INFOLINIA NIE ZA BARDZO WIADOMO DO CZEGO SŁUŻY BO TAM NIKT NIC NIE WIE :)
  • ~Patrycja / 2023-01-06 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaka miałam przyjemność współpracować, mimo wiadomości SMS paczka nadal nie dotarła.
    Ocena 0/10
    WadyNiekompetentny personel
  • ~Monika / 2023-01-06 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadałam paczkę 3.11, paczka do dziś nie dotarła do adresata. Od dwóch miesięcy przerzucamy się meilami, bo najpierw chcieli oświadczenie o zawartości paczki, a teraz chcą dowodu zakupu tejże zawartości. I tym sposobem straciłam przesyłkę o wartości 200 zł, a In Post ma to w nosie. Nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyZero zainteresowania
  • ~rw11 / 2023-01-06 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadowska firma, paczka leży w oddziale, ale nie ma chętnych do wydania do paczkomatu.
  • ~Klient / 2023-01-06 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 5 grudnia nadałam zwrot produktu za pośrednictwem paczkomatu InPost. Do dzisiaj paczka nie dotarła do sklepu. Na stronie internetowej widnieje „u przewoźnika”. Dzwoniłam do sklepu ale nie są w stanu nic zrobić. Zwrotu pieniędzy mimo iż złożyłam zwrot w przysługiwanym terminie pewnie nie otrzymam. Nie polecam firmy InPost!
  • ~Ela / 2023-01-05 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety trzeba dać jedna gwiazdkę.
    Nie polecam kurier pomylił paczki. My odebraliśmy cudzą i zadzwoniliśmy bezpośrednio do pani. Niestety ona nie wykazała się taka inteligencja i zablokowała moja paczkę. Na infolini nie dowiedziałam się nic. Muszę czekać aż kurier wyciągnie i włoży paczkę jeszcze raz. Dodam że to miałby prezent i w dobrych lotach paczkę dostanę w sobotę. Nie polecam lepsza Orlen pacZka albo wszystko inne. Ostatni raz zamawiam za pośrednictwem InPost.
    ZaletyZero
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Paula / 2023-01-05 19:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra jeszcze tak beszczelnego kuriera nie widzialam to jest koszmar co oni wyprawiaja
  • ~Halina / 2023-01-05 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy InPostu to najgorsi kurierzy ze wszystkich jacy dostarczają nam towar ,dotyczy kuriera obsługującego ul.Boryńską w Żorach.Do listopada 2022 było super - kurier był uprzejmy,przyjeżdżał w godzinach otwarcia sklepu,miał przy sobie terminal ,można było zapłacić kartą.Ale teraz jeździ ktoś inny i zaczął się koszmar : sklepy a jest ich w jednym ciągu kilkanaście otwarte są od godz.10-tej ale otrzymujemy meila ,że był o godz.9/07 i nie zastał nikogo więc paczki już w tym dniu nie doręczy,nie ma terminala,nie można nijak się z nim skontaktować.Telefonowałam na info inpostu ze skargą ale pani zltórą rozmawiałam stwierdziła ,że kurier nie ma obowiązku informowania w jakich godzinach będzie z przesyłką a nr do kuriera mam sobie poszukać w internecie,mam do niej dzwonić jeżeli kurier nie będzie miał przy sobie terminala i tyle.Ręce opadają,proszę już dostawców aby towar przysyłali innymi firmami a nie inpostem.Chyba dam „wycisk” kurierom inpostu i będę zamawiać towar na adres domowy ,jak wytaszczą na 4- te piętro bez windy a potem będą musieć jeszcze raz pognać do samochodu po terminal,to może zaczną sumiennie wykonywać swoją pracę -Halina Rus,sklep „Zgredek” w Żorach.
  • ~Ed / 2023-01-05 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki nie przychodzą na czas, obsługa infolini i czatu to jakaś kpina. Jeżeli paczki z poczty są bardziej przewidywalne to znaczy, że inpost szoruje po dnie.
    Zaletybrak?
  • ~Michał / 2023-01-05 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra już kolejny raz wydana do doręczenia i wogole nie trafia do paczkomatu. Potem po zgłoszeniu i tak wraca do nadawcy mimo zapewnień że tak nie będzie. Tragedia co się stało z tą firmą...
  • ~Ewa / 2023-01-05 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Co sie dzieje z ta firma mam nadane 3 przesylki jedna trafia nie do tego paczkomatu co trzrba druga to samo choc docelwy wolny przesyłka nie dotarla od 14 grudnia ludzie
  • ~Jedna pani / 2023-01-05 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier był bardzo opryskliwy i złośliwy. Powiadomiłam że mnie nie będzie i żeby zostawił u sąsiadki paczkę. Zostawiłam u sąsiadki pieniądze za paczkę. Kurier był pod blokiem i nawet nie raczył zadzwonić. Kiedy zadzwoniłam, stwierdził że nie napisałam do niego SMSem adresu i paczka jedzie z powrotem do Lublina bo on nie będzie wracał chociaż jest jeszcze w mieście.
  • ~wojtek / 2023-01-05 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zart. po tygodniu sie dowiedzialem ze wystapily niescislosci i paczka zwrocona do nadawcy..nigdy wiecek inpost=żart...dobrze ze jest konkurencja. absolutnie nie polecam
    Zaletyzadnych
    Wadyfirma żart
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12854
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8283
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7849
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4188
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4162
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2523
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5021
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4644
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4123
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3193