Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8180 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2022-12-27 10:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka opóźniona, dwa dni od wczesnego poranka w oddziale i leży bezczynnie. Czas oczekiwania na infolinii 40 minut. Jestem wściekła. Zależało mi czasie, interweniowałam. Zostałam totalnie olana. Nie polecam.
  • ~Ghost / 2022-12-27 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Paczka idzie donie prawie drugi tydzień gdzie po 2 dniach była gotowa do doręczenia
    Dla pewności zamówiłem też u konkurencji DHL tutaj byłem miło zaskoczony czas wynosił 2 dni Robocze
    WadyCzas realizacji
    Obsługa konsumenta
  • ~Ewa / 2022-12-26 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,

    Składam skargę na:
    1) wadliwie działające Państwa procedury i brak prawidłowej komunikacji w Państwa firmie
    2) nierzetelną informację podczas dwóch rozmów telefonicznych odbytych 8.12.2022 r.
    3) niezrealizowanie zwrotu paczki i nie dotrzymanie terminów.

    Kalendarium wydarzeń:

    8.12.2022 r. - o godzinie ok. 7.45 - umieściłam paczkę w paczkomacie
    8.12.2022 r. - o godzinie ok. 8.15 - zadzwoniłam na infolinię z informacją, że pomyliłam etykietę - stałam pod paczkomatem, a w boksie siedziała moja paczka, gdyby Państwo mieli prawidłowe procedury, weryfikacja nastąpiłaby przez telefon (tak jak to robią banki, wszelkie urzędy, firmy i usługodawcy), paczkę odebrałabym w ciągu 10 minut i mogłabym przykleić poprawną etykietę, wysłać ponownie i byłoby dawno po sprawie. W pierwszej rozmowie telefonicznej zostałam poinformowana, że mam wysłać e-mail "o zawrócenie paczki".
    8.12.2022. r - o godzinie ok. 8.50 - zadzwoniłam jeszcze raz na infolinię, rozmawiałam z inną osobą i potwierdzałam procedurę - usłyszałam, że mam wysłać e-mail i podany mi został adres.
    8.12.2022 r. - o godz. 8.53 - wysłałam e-mail o zawrócenie paczki, podając wszelkie dane weryfikacyjne, i jeszcze wtedy ufałam, że ta sprawa za chwile się zakończy.
    8.12.2022 r. - o godzinie 12.20 - otrzymałam od Państwa odpowiedź, że źle wysłałam e-mail, bo musi być wysłany z "adresu przypisanego do paczki" - w żadnej z dwóch rozmów telefonicznych nie została o tym poinformowana, o tym fakcie napisałam do Państwa o godzinie 13.49. Oczywiście kolejny e-mail o zawrócenie paczki został wysłany z adresu
    9.12.2022 - o godzinie 12.04 - otrzymałam e-mail z kodem weryfikacyjnym i informacją, że Państwo nie mogą zagwarantować, że nie doręczą paczki pod wadliwy adres - czyli brak sprawnej i prawidłowej komunikacji w firmie poskutkował tym, że paczka została wyjęta z paczkomatu mimo zgłoszenia, że otrzymała wadliwą etykietę - brawo! Oczywiście potwierdziliśmy kod weryfikacyjny.
    W międzyczasie rozmawiałam z Państwa biurem telefonicznie i usłyszałam, że paczka została umieszczona w paczkomacie w Warszawie!!!!
    Osoba, do której została wadliwie nadana, została poinformowana, żeby jej nie odbierać i nie odebrała,
    9.12.2022 - o godzinie 18.30 - otrzymałam wiadomość, że paczka "powinna zostać zwrócona w ciągu kilku dni roboczych".

    Dzisiaj jest 26.12.2022 r.
    A tu jest informacja z Państwa strony, że pracowali Państwo również weekendy: https://inpost.pl/aktualnosci-inpost-dostarcza-radosc-na-swieta-gwarancja-dostawy-dla-przesylek-nadanych-do-22
    i gwarantowali Państwo dostawę.

    W rozmowach i korespondencjach ze mną brali udział sami specjaliści ds. obsługi klienta, a skuteczność żadna.
    ZaletyNiestety, jestem bardzo rozczarowana
    Wady1) wadliwie działające Państwa procedury i brak prawidłowej komunikacji w Państwa firmie
    2) nierzetelną informację podczas dwóch rozmów telefonicznych.
    3) niezrealizowanie zwrotu paczki i nie dotrzymanie terminów.
  • ~Grażyna / 2022-12-26 14:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zachwycona obsługą!

    Przez swoje roztargnienie nie zdążyłam na czas odebrać swojej paczki z paczkomatu, nie skorzystałam też z możliwości przedłużenia czasu odbioru i paczka powędrowała z powrotem do oddziału.

    Jakież było moje zdumienie, że jeszcze w dniu wigilii moglam ją odebrać z paczkomatu rezerwowego (nie wróciła do nadawcy).

    Mimo mojego błędu inpost stanął na wysokości zadania. Jestem bardzo miło zaskoczona, dziękuję bardzo.
    ZaletyBardzo wygodny odbiór i nadanie
  • ~Anna / 2022-12-26 09:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam paczkę z gwarancją dostawy - nie dotarła na czas… po telefonicznej interwencji- zapewnili, ze będzie dostarczona- nie dotarła! W efekcie Święta bez prezentu! Kontakt z kurierem właściwie niemożliwy- jedynie przez infolinię… sama chciałam po tą paczkę pojechać- żeby zdążyć- tez niemożliwe … bo przecież dostarczą….
    ZaletyZaletą InPostu są paczkomaty
    WadyDostawy kurierem kuleją, trudny kontakt
  • ~Krzysztof / 2022-12-26 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Stron zagwarantowałała że paczka przyjedzie do świąt natomiast paczka nie dotarła od miesiąca i przez takie coś moje 5 letnie dzieci przestały wierzyć w mikołaja
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~ewelina / 2022-12-25 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka od 16 grudnia jest w inpost, jak została przyjęta w inpost tak stoi w miejscu nawet nie węzła z magazynu wiec nie jest jeszcze w drodze. Przewidywany czas dostawy 28 grudnia, a podejrzewam ze zima się skończy i dopiero przyjdzie mi płaszcz. Ta firma kurierska to porażka.
  • ~Klaudia / 2022-12-25 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od września nie dotarła, bo paczka zagubiona i do tej pory reklamacja nierozwiązana. Także jestem stratna zawartość plus przesyłkę... Miał ktoś kiedyś taki problem z Inpost?
  • ~Jarosław Sikora / 2022-12-25 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, upierają się że dostarczyli paczkę która nigdy nie dotarła.
    ZaletyBrak
    WadyTo że w ogóle istnieje
  • ~Kamila / 2022-12-25 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!! Widzę, że nie jestem jedyna ! Przykre , gwarancja dostawy a tu ? Cisza , nikt nie odbiera telefonu ,mają w poważaniu klienta , kontaktują się przez SMS a jak człowiek dzwoni to nagle nikt nie odbiera. Moja paczka z jedzeniem została zniszczona przez was ! I co dalej przyślecie mi rozmrożone pierogi i stary chleb po świętach?! Możecie sobie to zjeść sami.. oczywiście już nie skorzystaw z waszych usług, będę omijać szerokim łukiem..jeszcze bezczelnie kłamiecie, że macie kontakt z nadawcą heh
  • ~Paula / 2022-12-24 15:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia nie dostarczaja paczek na czas czekam 5 dni na paczke
  • ~Klient / 2022-12-24 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Właścicielowi tej oszukanczej firmy i wszystkim pracownikom życzę takich świat jakie będą mieli wszyscy w tym mój syn ktorzy nie otrzymali przesyłek pod choinke Oszuści reklamowali się ze nadana paczka przed 22.12 dojdzie Moja paczka jest od 21.12 wydana do doręczenia i jesr gdzies lecz nie wiadomo gdzie Pamietajcie oszuści Karna zawsze wraca Nigdy więcej nie skorzystam z waszych uslug

    ZaletyBrak
    WadyPełno Żałosna firma
  • ~Maja / 2022-12-24 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka umieszczona w paczkomacie do 22.12. przed godz 14, miała dotrzeć do odbiorcy do wigilii. Kurierzy mieli jeździć do 14 w wigilię. Paczka w magazynie.... To była paczka do szpitala. Telefonicznie miało być na czas, a jest rozczarowanie i nerwy w wigilię.
    Przykro mi ze względu na osobę, która czekała na paczkę. Nie dało się wysłać wcześniej, ale zgodnie z zapewnieniami powinna być już w rękach odbiorcy. Jest od rana w magazynie w mieście, w którym jest szpital. :(
  • ~Waldek / 2022-12-24 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie się dowiedziałem że moja żona nie dostanie prezentu pod choinkę.Od 20.12 było za mało czasu.A do tego o ironio gwarantowali dostawę przed wigilią.Co to za firma ?
    ZaletyŻadne
    WadyŻadne
  • ~OLA / 2022-12-24 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jakim cudem ta firma działa. Paczka wrękach kuriera od 20.12.2022r , dziś mamy 24.12.2022r , ćorka prezentu więc dzisiaj nie dostanie .
  • ~Monika / 2022-12-24 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    20 grudnia kurier odebrał przesyłkę od nadawcy, 21 grudnia była w magazynie i tak sobie leżaka i do 24 grudnia nie trafiła do paczkomatu. Tak ja przechowywano w magazynie kilka dni zamiast wysłać do paczkomatu. Paranoja 3 dni w jednym miejscu!!@
  • ~Marian / 2022-12-24 13:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Paczka już w Gorzowie od 20.12.2922 od około 9 rano a mamy 24.12.2022 wczoraj składałem reklamację i dalej paczka czeka w oddziale a wnuczka będzie zawiedzona. Żadnego odzewu z firmy InPost oni chyba mają gdzieś klientów i takich jak oni i ja im życzę świąt.
  • ~Npod / 2022-12-24 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jest jakiś żart. NIE POLECAM!
    Przesyłka została nadana 21.12.2022r. o godz. 11:00 i była już gotowa do dostarczenia w dniu 22.12.2022r. o godz. 8:00 i do tej pory nie otrzymałam nawet żadnej informacji. Skontaktowałam się z kurierem, który według aplikacji InPost zajmuje się dostarczeniem mojej paczki i okazało się,że on nie dostarcza paczek na moim terenie. Nie byłam w stanie wyciągnąć od nikogo z tej firmy jakiejkolwiek informacji co dzieje się z moją paczką, kiedy będzie i nr tel do kuriera, który aktualnie się nią zajmuje. Niby obiecują dostarczenie przed świętami,jeżeli paczka zostanie nadana do 22.12.2022r., a to tylko jedno wielkie oszustwo. Miał być prezent, a będzie tylko płacz dziecka przez niewywiązanie się tej firmy z umowy.
  • ~Maniek999 / 2022-12-24 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie doręczona a w domu cały czas przebywałem!!! Nie polecam.
  • ~Agata / 2022-12-24 10:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie wywiązali się z usługi paczka w weekend i byli na tyle bezczelni, że na reklamację odpowiedzieli odmownie, uzasadniając to regulaminem że obowiązuje ich jedynie data dostarczenia maksimum dwa dni robocze po dniu nadania. Czyli oplata za paczkę w weekend to ryzyko klienta że dopłaca za puste obiecanki. Podobnie jet z reklamą o gwarancji dostarczenia paczek nadanych do 22 grudnia jeszcze przed świętami - jedna wielka ściema - moja paczka utknęła i będzie po świętach.
    Wadyopóźnienia i lekceważenie klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12760
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8180
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7772
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4151
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4149
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2479
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4603
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149