strona 110 z 409
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »
-
~Kasia / 2022-12-27 10:13
Paczka opóźniona, dwa dni od wczesnego poranka w oddziale i leży bezczynnie. Czas oczekiwania na infolinii 40 minut. Jestem wściekła. Zależało mi czasie, interweniowałam. Zostałam totalnie olana. Nie polecam. -
-
~Ghost / 2022-12-27 10:06
Nie polecam
Paczka idzie donie prawie drugi tydzień gdzie po 2 dniach była gotowa do doręczenia
Dla pewności zamówiłem też u konkurencji DHL tutaj byłem miło zaskoczony czas wynosił 2 dni RoboczeWadyCzas realizacji
Obsługa konsumenta -
~Ewa / 2022-12-26 17:01
Szanowni Państwo,
Składam skargę na:
1) wadliwie działające Państwa procedury i brak prawidłowej komunikacji w Państwa firmie
2) nierzetelną informację podczas dwóch rozmów telefonicznych odbytych 8.12.2022 r.
3) niezrealizowanie zwrotu paczki i nie dotrzymanie terminów.
Kalendarium wydarzeń:
8.12.2022 r. - o godzinie ok. 7.45 - umieściłam paczkę w paczkomacie
8.12.2022 r. - o godzinie ok. 8.15 - zadzwoniłam na infolinię z informacją, że pomyliłam etykietę - stałam pod paczkomatem, a w boksie siedziała moja paczka, gdyby Państwo mieli prawidłowe procedury, weryfikacja nastąpiłaby przez telefon (tak jak to robią banki, wszelkie urzędy, firmy i usługodawcy), paczkę odebrałabym w ciągu 10 minut i mogłabym przykleić poprawną etykietę, wysłać ponownie i byłoby dawno po sprawie. W pierwszej rozmowie telefonicznej zostałam poinformowana, że mam wysłać e-mail "o zawrócenie paczki".
8.12.2022. r - o godzinie ok. 8.50 - zadzwoniłam jeszcze raz na infolinię, rozmawiałam z inną osobą i potwierdzałam procedurę - usłyszałam, że mam wysłać e-mail i podany mi został adres.
8.12.2022 r. - o godz. 8.53 - wysłałam e-mail o zawrócenie paczki, podając wszelkie dane weryfikacyjne, i jeszcze wtedy ufałam, że ta sprawa za chwile się zakończy.
8.12.2022 r. - o godzinie 12.20 - otrzymałam od Państwa odpowiedź, że źle wysłałam e-mail, bo musi być wysłany z "adresu przypisanego do paczki" - w żadnej z dwóch rozmów telefonicznych nie została o tym poinformowana, o tym fakcie napisałam do Państwa o godzinie 13.49. Oczywiście kolejny e-mail o zawrócenie paczki został wysłany z adresu
9.12.2022 - o godzinie 12.04 - otrzymałam e-mail z kodem weryfikacyjnym i informacją, że Państwo nie mogą zagwarantować, że nie doręczą paczki pod wadliwy adres - czyli brak sprawnej i prawidłowej komunikacji w firmie poskutkował tym, że paczka została wyjęta z paczkomatu mimo zgłoszenia, że otrzymała wadliwą etykietę - brawo! Oczywiście potwierdziliśmy kod weryfikacyjny.
W międzyczasie rozmawiałam z Państwa biurem telefonicznie i usłyszałam, że paczka została umieszczona w paczkomacie w Warszawie!!!!
Osoba, do której została wadliwie nadana, została poinformowana, żeby jej nie odbierać i nie odebrała,
9.12.2022 - o godzinie 18.30 - otrzymałam wiadomość, że paczka "powinna zostać zwrócona w ciągu kilku dni roboczych".
Dzisiaj jest 26.12.2022 r.
A tu jest informacja z Państwa strony, że pracowali Państwo również weekendy: https://inpost.pl/aktualnosci-inpost-dostarcza-radosc-na-swieta-gwarancja-dostawy-dla-przesylek-nadanych-do-22
i gwarantowali Państwo dostawę.
W rozmowach i korespondencjach ze mną brali udział sami specjaliści ds. obsługi klienta, a skuteczność żadna.ZaletyNiestety, jestem bardzo rozczarowanaWady1) wadliwie działające Państwa procedury i brak prawidłowej komunikacji w Państwa firmie
2) nierzetelną informację podczas dwóch rozmów telefonicznych.
3) niezrealizowanie zwrotu paczki i nie dotrzymanie terminów. -
~Grażyna / 2022-12-26 14:24
Jestem zachwycona obsługą!
Przez swoje roztargnienie nie zdążyłam na czas odebrać swojej paczki z paczkomatu, nie skorzystałam też z możliwości przedłużenia czasu odbioru i paczka powędrowała z powrotem do oddziału.
Jakież było moje zdumienie, że jeszcze w dniu wigilii moglam ją odebrać z paczkomatu rezerwowego (nie wróciła do nadawcy).
Mimo mojego błędu inpost stanął na wysokości zadania. Jestem bardzo miło zaskoczona, dziękuję bardzo.ZaletyBardzo wygodny odbiór i nadanie -
~Anna / 2022-12-26 09:00
Zamówiłam paczkę z gwarancją dostawy - nie dotarła na czas… po telefonicznej interwencji- zapewnili, ze będzie dostarczona- nie dotarła! W efekcie Święta bez prezentu! Kontakt z kurierem właściwie niemożliwy- jedynie przez infolinię… sama chciałam po tą paczkę pojechać- żeby zdążyć- tez niemożliwe … bo przecież dostarczą…. ZaletyZaletą InPostu są paczkomatyWadyDostawy kurierem kuleją, trudny kontakt -
~Krzysztof / 2022-12-26 00:50
Stron zagwarantowałała że paczka przyjedzie do świąt natomiast paczka nie dotarła od miesiąca i przez takie coś moje 5 letnie dzieci przestały wierzyć w mikołaja ZaletyBrakWadyWszystkie -
~ewelina / 2022-12-25 18:22
Moja paczka od 16 grudnia jest w inpost, jak została przyjęta w inpost tak stoi w miejscu nawet nie węzła z magazynu wiec nie jest jeszcze w drodze. Przewidywany czas dostawy 28 grudnia, a podejrzewam ze zima się skończy i dopiero przyjdzie mi płaszcz. Ta firma kurierska to porażka. -
~Klaudia / 2022-12-25 15:27
Paczka od września nie dotarła, bo paczka zagubiona i do tej pory reklamacja nierozwiązana. Także jestem stratna zawartość plus przesyłkę... Miał ktoś kiedyś taki problem z Inpost? -
-
~Jarosław Sikora / 2022-12-25 12:29
Złodzieje, upierają się że dostarczyli paczkę która nigdy nie dotarła. ZaletyBrakWadyTo że w ogóle istnieje -
~Kamila / 2022-12-25 12:19
Tragedia!! Widzę, że nie jestem jedyna ! Przykre , gwarancja dostawy a tu ? Cisza , nikt nie odbiera telefonu ,mają w poważaniu klienta , kontaktują się przez SMS a jak człowiek dzwoni to nagle nikt nie odbiera. Moja paczka z jedzeniem została zniszczona przez was ! I co dalej przyślecie mi rozmrożone pierogi i stary chleb po świętach?! Możecie sobie to zjeść sami.. oczywiście już nie skorzystaw z waszych usług, będę omijać szerokim łukiem..jeszcze bezczelnie kłamiecie, że macie kontakt z nadawcą heh -
~Paula / 2022-12-24 15:55
Tragedia nie dostarczaja paczek na czas czekam 5 dni na paczke -
~Klient / 2022-12-24 15:24
Właścicielowi tej oszukanczej firmy i wszystkim pracownikom życzę takich świat jakie będą mieli wszyscy w tym mój syn ktorzy nie otrzymali przesyłek pod choinke Oszuści reklamowali się ze nadana paczka przed 22.12 dojdzie Moja paczka jest od 21.12 wydana do doręczenia i jesr gdzies lecz nie wiadomo gdzie Pamietajcie oszuści Karna zawsze wraca Nigdy więcej nie skorzystam z waszych uslug
ZaletyBrakWadyPełno Żałosna firma -
~Maja / 2022-12-24 14:28
Paczka umieszczona w paczkomacie do 22.12. przed godz 14, miała dotrzeć do odbiorcy do wigilii. Kurierzy mieli jeździć do 14 w wigilię. Paczka w magazynie.... To była paczka do szpitala. Telefonicznie miało być na czas, a jest rozczarowanie i nerwy w wigilię.
Przykro mi ze względu na osobę, która czekała na paczkę. Nie dało się wysłać wcześniej, ale zgodnie z zapewnieniami powinna być już w rękach odbiorcy. Jest od rana w magazynie w mieście, w którym jest szpital. :( -
~Waldek / 2022-12-24 14:25
Właśnie się dowiedziałem że moja żona nie dostanie prezentu pod choinkę.Od 20.12 było za mało czasu.A do tego o ironio gwarantowali dostawę przed wigilią.Co to za firma ? ZaletyŻadneWadyŻadne -
~OLA / 2022-12-24 13:32
Nie wiem jakim cudem ta firma działa. Paczka wrękach kuriera od 20.12.2022r , dziś mamy 24.12.2022r , ćorka prezentu więc dzisiaj nie dostanie . -
~Monika / 2022-12-24 13:30
20 grudnia kurier odebrał przesyłkę od nadawcy, 21 grudnia była w magazynie i tak sobie leżaka i do 24 grudnia nie trafiła do paczkomatu. Tak ja przechowywano w magazynie kilka dni zamiast wysłać do paczkomatu. Paranoja 3 dni w jednym miejscu!!@ -
-
~Marian / 2022-12-24 13:20
Paczka już w Gorzowie od 20.12.2922 od około 9 rano a mamy 24.12.2022 wczoraj składałem reklamację i dalej paczka czeka w oddziale a wnuczka będzie zawiedzona. Żadnego odzewu z firmy InPost oni chyba mają gdzieś klientów i takich jak oni i ja im życzę świąt. -
~Npod / 2022-12-24 11:47
Ta firma to jest jakiś żart. NIE POLECAM!
Przesyłka została nadana 21.12.2022r. o godz. 11:00 i była już gotowa do dostarczenia w dniu 22.12.2022r. o godz. 8:00 i do tej pory nie otrzymałam nawet żadnej informacji. Skontaktowałam się z kurierem, który według aplikacji InPost zajmuje się dostarczeniem mojej paczki i okazało się,że on nie dostarcza paczek na moim terenie. Nie byłam w stanie wyciągnąć od nikogo z tej firmy jakiejkolwiek informacji co dzieje się z moją paczką, kiedy będzie i nr tel do kuriera, który aktualnie się nią zajmuje. Niby obiecują dostarczenie przed świętami,jeżeli paczka zostanie nadana do 22.12.2022r., a to tylko jedno wielkie oszustwo. Miał być prezent, a będzie tylko płacz dziecka przez niewywiązanie się tej firmy z umowy. -
~Maniek999 / 2022-12-24 10:10
Przesyłka nie doręczona a w domu cały czas przebywałem!!! Nie polecam.
-
~Agata / 2022-12-24 10:09
Nie wywiązali się z usługi paczka w weekend i byli na tyle bezczelni, że na reklamację odpowiedzieli odmownie, uzasadniając to regulaminem że obowiązuje ich jedynie data dostarczenia maksimum dwa dni robocze po dniu nadania. Czyli oplata za paczkę w weekend to ryzyko klienta że dopłaca za puste obiecanki. Podobnie jet z reklamą o gwarancji dostarczenia paczek nadanych do 22 grudnia jeszcze przed świętami - jedna wielka ściema - moja paczka utknęła i będzie po świętach. Wadyopóźnienia i lekceważenie klienta
strona 110 z 409
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »