zamówiłam paczkę która miala przyjść na drugi dzień ale nic przyszła po 5 dniach i przyszła tylko szkoda ze kurier nie zostawił mi jej pod domem tylko 3 ulice dalej i trzeba było jechać pod dom obcej osoby nie mówiąc już o tym że mieszkam na malutkiej wsi na której jest 10 ulic na krzyż
ZaletyBrak
WadyDostarczenie paczki do obcej osoby
~Henryka / 2020-08-25 11:25
Ocena: 2.00 / 5
Nie ma kompetentnych pracowników, każdy na swój sposób interpretuje reklamację. Pieniądze wpłacone na konto firmy znikają wirtualnie, a nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego. Nie sprawdzają adresu mailowego i telefonu odbiorcy, tylko zwracają przesyłkę do nadawcy, za który to zwrot każą płacić. A gdyby nadawca nie wysyłał następnej przesyłki, kto pokryłby koszty głupoty pracowników? Zapatrzeni są w przepisy. Pełna ignorancja klientów. Nie polecam.
WadyNiefachowość
~Hieronim / 2021-05-12 10:25
Ocena: 2.00 / 5
Nie wysyłją smsów z odbiorem.
Jedyna zaleta to że na ogół szybko dostarczają tylko co mi z tego jak odebrać nie mogę.
~hubcio_bu / 2022-05-28 15:12
Ocena: 2.00 / 5
Firma In-Post
Paczki idą po 4-5 dni olewają klienta, dodatkowo co 3 paczka zniszczona. Nie polecam
WadyTotalne dno
~HUGO BOSS / 2020-02-11 16:07
Ocena: 2.00 / 5
Brak możliwości porozmawiania z kompetentną osobą, nikt nic nie wie, zero konkretów. Brak stałych godzin zbioru, raz są o 8.30 raz o 17 po przesyłki !
Paczka została wydana do doręczenia dopiero po 24 godzinach od przyjęcia do oddziału.
Rozminęłam się z kurierem, który odznaczył nieudane doręczenie i dopiero później do mnie zadzwonił, żeby o tym poinformować! Brak możliwości przekierowania paczki do paczkomatu albo na inny adres (za wyjątkiem tzw. "sąsiada" - opcja bezużyteczna, sąsiedzi nie mają ochoty odbierać paczek). Ponieważ kolejnego dnia roboczego nie mogłam być w domu, więc skontaktowałam się z infolinią, żeby zaproponowali mi inną możliwość odbioru. Odbiłam się od ściany, konsultant cytował tylko regulamin firmy, wykazując całkowity brak chęci do rozwiązania problemu z odbiorem. Kolejny dzień roboczy byłam cały czas poza domem, kurier odhaczył sobie drugą nieudaną próbę doręczenie i wyczerpały się dla mnie możliwości odbioru przesyłki.
NIGDY WIĘCEJ nie wybiorę usługi kurierskiej firmy INPOST
ZaletyPaczkomaty
WadyBrak możliwości ustalania godzin odbioru oraz brak elastyczności w zakresie przekierowywania przesyłek.
~Iwona / 2022-07-24 16:21
Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka niby z maju dostarczona, pieniądze przelane a po przesyłce ani śladu, telefonicznie nic nie można załatwić, wysłany został mail z reklamacją łącznie z dowodem przelewu,sprawa dalej nie załatwiona, każą wysyłać ponownie dowód wpłaty.
WadyBrak stosownego doradztwa podczas rozmowy telefonicznej
~Iwona / 2023-05-29 09:21
Ocena: 2.00 / 5
Kurier nie raczył dostarczyć przesyłki do biura, tylko wcisnął ją do małej skrzynki na listy, nawet o tym nie informując! Przesyła się uszkodziła, a inpost "uwaga" odrzucił reklamację! taka wspaniała firma.
~Iwona / 2023-11-27 07:41
Ocena: 2.00 / 5
Słabo, paczka z nieznanych mi powodów została odesłana. Zgodnie z SMSem miała być w środę, w piątek zadzwoniłam do kuriera i powiedział że będzie w poniedziałek, a w poniedziałek okazało się że odesłano do nadawcy, do Danii. SMSa mogli wysłać, a nie mogli zadzwonić że jest jakiś problem z paczką. Konsultant był niemiły i informacji udzielał jakby pracował za karę. Koszmar
ZaletyBrak
~Iza / 2023-01-31 16:35
Ocena: 2.00 / 5
Dramat... Dzwoniąc rano do kuriera pytam o której będzie z paczką, ponieważ jestem w pracy i czy mógłby chwilę wcześniej dać znać to szybko podjadę. Mówi, że będzie po 14 super pasuje mi, ponieważ partner wróci z pracy i odbierze. 14.01 dostaje wiadomość , że nie odebrałam paczki .. poważnie ? Ciężko wziąć i zadzwonić ? Tym bardziej , że prosiłam o to... Ostatni raz skorzystałam z ich usług. Skoro nie pasuje ta praca zmień ja. Ja też pracuje z ludźmi i jakoś idzie się z wszystkim dogadać .
ZaletyBrak...
WadyBez komentarza ...
~Jacek / 2020-01-07 10:34
Ocena: 2.00 / 5
Kurier przez dwa dni dwa razy wysyłał SMS-a że nie zastał nikogo pod wskazanym adresem czekałem od rana do wieczora jak tzw. pies i nic do tej pory nie mam paczki dzwoniłem na info linię to powiedzieli że przekażą to do bióra że błędną informacje zostawił kurier a na przesyłkę może się doczekam. Poprostu żenada ze strony infolinia i kuriera legata.
~Jacktone / 2022-11-16 07:57
Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka wróciła od odbiorcy bo jej nie odebrał, nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to że wyglądała jakby ją auto przyjechało. Inpost nie poczuwa się do winy twierdząc że paczka źle zapakowana
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~Jakub / 2022-09-24 17:42
Ocena: 2.00 / 5
Czas dostawy jest strasznie długi. Kurier do mnie dzwonil, niestety nie mialem jak odebrać. Oddzwonilem po chwili jednak juz nie odebral i nie oddzwonił.
ZaletyPopularnosc
WadyCzas dostawy, szacunek do klienta
~Jan / 2020-04-22 15:41
Ocena: 2.00 / 5
Opakowanie zewnętrzne otwarte i rozdarte. Gdy przesyłka dotarła okazało się, że jest otwarta i karton rozdarty. Dodatkowo rzeczy, które zamówiłem i były dodatkowo zapakowane również były otwarte.
~jan / 2020-11-18 17:18
Ocena: 2.00 / 5
obsługa dramat, ciagle problemy z podjazdem kurierów nie polecam
Zaletypaczkomaty
Wadykurierzy
~janunas / 2021-05-07 16:57
Ocena: 2.00 / 5
Stanowczo NE POLECAM tej firmy! Przesylka z Lidla z prawidłowym adresem NIE została doręczona odbiorcy. Została natomiast podrzucona na próg domu dwa numery dalej. Ludzie, unikajcie InPostu!
~Janusz / 2020-01-16 16:55
Ocena: 2.00 / 5
Jeżeli są 2 przesyłki ,to jedna jest w paczkomacie a 2 w punkcie odbioru 2 km dalej to w Suwałkach
~Janusz . / 2022-05-11 02:12
Ocena: 2.00 / 5
9 Maj nadawca wysłał przesyłkę po godz 15,00 . Natomiast 10 Maj 2022 roku - otrzymałem informację że przesyłka o numerze - 520000012920543065052183 - została dostarczona do odbiorcy o godz 7,28 - jest to nie prawda - byłem w domu . Skoro nie zastał odbiorcy - to powinien dostarczyć wiadomość o przesyłce - lub przedzwonić do odbiorcy - tego kurier nie uczynił . Tego samego dnia 10 . 05 13.00 otrzymałem informację od firmy InPost - zwrot przesyłki do nadawcy tego samego dnia - 10 . 05 . 2022 roku . W tym dniu 10 Maj została przyjęta w oddziale InPost o godz - 2,50 . Firma kurierska Inpost ma 2 dni na dostarczenie przesyłki . W tym przypadku - 10 , 11 Maj . PORAŻKA . NIE POLECAM NIKOMU FIRMY INPOST . ZERO SZACUNKU DO KLIENTA .
ZaletyBrak zalet
WadyProfesjonalizm znacznie obniżony . Zero szacunku do klienta .
~Jarek / 2021-01-20 10:06
Ocena: 2.00 / 5
Okradziono nas w firmie InPost. Paczka w paczkomacie leżała rozcięta i wyjęte zostały, czyt. ukradzione 1 szt słuchawek/ Złożenie i cała procedura reklamacji to jakaś wielka paranoja. Mataczenie, kłamstwa ze strony pracowników Inpost, brak chęci rozwiązania problemu, utrudniony kontakt. Dzwoniliśmy i ponaglaliśmy sprawę ale bez rezultatu.
Minęło ponad 40 dni od złożenia reklamacji i zero odzewu, więc zadzwoniliśmy z myślą ze reklamacja uznana. Niestety nie. Po skontaktowaniu się z nimi odpowiedź że wyszło wezwanie od nich 17.12 i podał na jakiego maila. U nas oczywiście nic, zero wiadomości w skrzynce, przejrzane wszystko , spam również. No to napisałem pismo na podanego przez nich maila o duplikat. A tu przyszła odpowiedź że mail z którego pisze i który podał mi dzień wcześniej pracownik infolinii (jako ten właściwy podany przez nas do kontaktu) nie jest właściwym adresem. Oczywiście pod drugim naszym adresem również przejrzałem całą historie i nie ma żadnej wiadomości od nich.
Cały czas kombinują, utrudniają rozwiązanie sprawy. Stanowczo odradzam, lepiej wybrać inna firmę kurierską.
Wadybrak kompetentnych osób, mataczenie, kłamstwa, brak rozwiązania reklamacji po 40 dniach
~Jarek / 2023-04-19 20:48
Ocena: 2.00 / 5
Kiedyś działali o wiele lepiej. Teraz niestety tragedia. Osoby pracujące w infolinii nie umieją załatwić prostych spraw.
ZaletyBrak
WadyNie uwzględnianie reklamacji, zasłanianie się regulaminiem. Widoczny brak kompetencji.