Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8279 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eduta / 2023-09-30 11:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, nie odbiera tel odesłał mi paczkę do nadawcy bez kontaktu ze mną.Wiecej przez tą firmę nie zamówię
  • ~Edyta / 2021-04-30 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczki się gubią, od pracowników znacznie czuć alkohol i widać po nich że są pod wpływem. Czas oczekiwania jest dość długi.
  • ~ek / 2021-10-14 23:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam,
    chciałabym zwrócić się do osób, odpowiedzialnych za rekrutację kurierów w InPost /KOMORNIKI WLKP./ , aby uświadamiały zatrudniających kurierów o powadze odpowiedzialności za dostarczanie przesyłek do odbiorców.
    W rejonie Poznań-Junikowo jeździ kurier, który cztery razy nie dostarczył mi przesyłki, choć w domu był zawsze ktoś, kto mógł ją przyjąć. Wpisywał adnotację na swoim terminalu: "nieudane doręczenie" lub "próba doręczenia nie powiodła się". Osobiście potwierdził mi, że tak robił, bo jak uważa: "no, coś musiałem wpisać...",Jest arogancki i bezczelny w rozmowie telefonicznej. Uznał, że nigdy nie doręczy przesyłki pod mój adres, bo kiedyś mój mąż był dla niego niemiły (działał pod wpływem emocji, bo został oszukany na 500zł i oczywiście uważam, że nie powinien był tych emocji kierować w stosunku do kuriera).Pomimo moich reklamacji i skarg, nadal pracuje w InPost i nie dostarcza paczek pod mój adres. Zadaję sobie pytanie, po co podjął taką pracę? Jest to niedopuszczalne, że omija mój dom. Pomijając to, że już dawno powinien jeździć u nas inny kurier, skoro ten nie chce dostarczać opłaconych przeze mnie paczek. Pytanie też do InPost, kto jest za takie incydenty jest odpowiedzialny i kto w ogóle tam kieruje ludźmi, skoro takie sytuacje mają nadal miejsce i kierowcy nie ponoszą konsekwencji za swoje karygodne zachowanie. Sprawa zawsze kończy się złożeniem przeze mnie reklamacji i to wszystko. Żadnego kontaktu ze strony obsługi klienta. Kończy się to zapewne głupim, ironicznym uśmieszkiem kuriera mijającego mój dom..... Żenada!!!!!
  • ~Ela / 2022-08-11 14:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier odbierający paczki w Paczkopunkcie nie posiada drukarki do wydrukowania etykiety. Paczki nadanej przez aplikację inpost nie da się nadać (bo z aplikacji nie wydrukuje się etykiety), mimo wcześniejszych zapewnień konsultanta, że się da
  • ~Elvis / 2025-10-08 11:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Mają gdzieś, zarówno nadawców jak i odbiorców, reklamacje tez mają gdzieś. Obsługa fatalna, nie polecam. Lepiej dopłacić, a mieć gwarancję dostawy.
    ZaletyCena
    WadyDostawa, reklamacja
  • ~Elżbieta / 2020-12-02 19:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier niedostateczna przesyłek i potrafi zgłosić że nikogo niema w domu
    ZaletyŻadne
    WadyNajgorsza
  • ~Elżbieta / 2022-04-11 16:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Ponieważ mam problem z poruszaniem się i noszeniem ciężarów wyjeżdżając do sanatorium dzień przed wyjazdem czyli w dniu 8.03.22022 nadałam walizkę z rzeczami za pośrednictwem kuriera Impost. Trasę Ostróda - Sopot przesyłka przebyła sprawnie, otrzymałam ją w dniu przyjazdu na miejsce. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że moja lotnicza walizka z ABS, która bez szwanku odbyła kilka podróży samolotem ma częściowo wyrwaną jedną z rączek i dwa równoległe pęknięcia skorupy o długości ok 25 cm. Zastanawiające jest jakiej siły trzeba było użyć żeby tego dokonać? Zaznaczam, że jest to przyzwoity produkt a nie jednorazowa walizka od "chińczyka". Niestety, okazało się, że był to dopiero początek problemów gdyż 28.03.2022 przy wyjeździe ponownie nadałam walizkę tym razem na adres domowy lecz nie otrzymałam jej w dniu następnym ani kolejnym a w śledzeniu paczki była informacja że jest ona transportowana pomiędzy oddziałami. Zgłosiłam reklamację telefonicznie a następnie pisemnie jednak cała procedura jej poszukiwań trwała ponad tydzień, przy czym podczas kolejnych telefonów na infolinię nikt nie potrafił mi powiedzieć gdzie moja przesyłka utknęła i co zostało zrobione w celu jej odzyskania. W dniu 7.04.2022 o godz. 7 rano sprawdziłam stronę śledzenia gdzie nadal była informacja o transporcie między oddziałami. Jednak mimo to ku mojemu zdziwieniu ok. godz.11 bez wcześniejszego uprzedzenia SMS o planowanym dostarczaniu przesyłki pod wskazanym adresem zjawił się kurier z moją walizką. Folia w którą ją zawinęłam była cała poszarpana bez listu przewozowego jaki sama nakleiłam za to z innym wygenerowanym w dniu dostarczenia. Z tego wniosek że podczas transportu zerwano mój list przewozowy co mnie nie dziwi, bo skoro doszło do połamania walizki to co mówić o zerwaniu koszulki przyklejonej taśmą listem przewozowym? Na szczęście walizkę zamknęłam na kłódkę szyfrową a całość ubezpieczyłam do wysokość jej wartości. Mimo odzyskania moich rzeczy, bez których musiałam obyć się przed ponad tydzień jestem naprawdę zbulwersowana sposobem, w jaki impost obchodzi się z przesyłkami, dwa takie poślizgi z jedną przesyłką to doprawdy przesada. Takie rzeczy nie powinny się zdarzać w szanującej się firmie. Osoby które do tego doprowadziły robią jej fatalną reklamę.
    Zaletycena, szybkość (niestety jak widać czasem jedynie teoretycznie)
    Wadybrak dbałości o powierzone przesyłki
  • ~Em2424 / 2022-04-25 18:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekam już tydzień na moją paczkę aż dotrze do paczkomatu status przesyłki jest "wydana do doręczenia dzwoniłam na infolinię 3 razy i jedyne co usłyszałam że paczka powinna niedługo do pani trafić.
  • ~Emma / 2022-04-05 07:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysłałam trzy paczki,z czego dwie rozerwane i ukradziony towar.Wysłałam kartony dobrze owinięte taśmą szarą ,nie popękane ,mocne ,a doszły rozerwane z dziurami i owinięte folią pakową .Zgłosiłam reklamacje ,czekam na rozoatrzenie .
    WadyKurierzy zlodzieje
  • ~enen / 2022-09-11 21:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier po tym Jak nie zastal nikogo w domu po pierwszej probie doreczeniu odeslal paczke klamiac ze odbiorca odmowil odbioru! Zrobil to juz drugim raz!! Skladalam skarge ale Inpost ma to gleboko w powazaniu!
    ZaletyCena
    WadySamowola dostawcy, firma majaca klienta w powazaniu
  • ~enriqe113 / 2023-03-22 23:32
    Ocena: 2.00 / 5
    To teraz trochę prawdy odnośnie InPost. W dniu 3 lutego firma zagubiła moją przesyłkę.Owa firma to mi nakazała zająć się sprawą tak jak to ja zgubiłbym przesyłkę. Firma miała wszystkie dane kontaktowe, -nadawcy, odbiorcy,screeny oraz formularz reklamacyjny Ale oczywiście oni się tym nie zajmą. Wspomnę że nikt nie przeprosił. 30 dni rozpatrywali sprawę. 30 dnia czyli ostatniego otrzymałem odpowiedź - wspomnę że znałem termin rozpatrzenia. I dlatego zmieszczono się w czasie. Mi przypadło kontaktować się ze sprzedawcą, prosić o oświadczenie a od czego jest wasz dział reklamacji? Zapytam jeszcze raz-kto zgubił przesyłkę ? Ja czy wy? Przejdźmy dalej . Odpowiedź działu reklamacji- zwrot wartości przedmiotu. A gdzie jest zadośćuczynienie ? Przypominam ponownie że to wy zgubilscie paczkę. Dalej - czas na zwrot 30dni ????????. Domyślam się że zwrot nastąpi 30 dnia Podsumujmy- InPost zgubił paczkę 3 lutego, do 20 marca rozpatrywał sprawę, zwrotu mogę się spodziewać 20 kwietnia. Wspaniała z Was firma, naprawdę gratuluję i dziękuję za profesjonalizm i przeprosiny. Żenada- przestrzegam wszystkich.
  • ~Esklep / 2020-07-13 22:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia w obsłudze klienta. Kurierzy nie szanują przesyłek które przewożą, a z reklamacjami jest zawsze ta sama śpiewka "źle zabezpieczona paczka, wina nadawcy". Korzystam z usług tej firmy, tylko ze względu na to, że mają paczkomaty i klientom jest to najłatwiejszy sposób odbioru. Za każdym razem gdy składam reklamację, ani razu nie została rozpatrzona pozytywnie. Zawsze to moja wina, choć widzę jak kurier odbiera ode mnie paczki i rzuca jak piłką do kosza. Jak na razie jedyna firma kurierska, gdzie mam najwięcej zwrotów ze względu na uszkodzone przedmioty podczas przesyłki. Nie polecam!
    ZaletyPaczkomaty
    WadyCzęsto uszkodzone przesyłki, brak konkretnej godziny odbioru paczek przez kuriera.
  • ~Esmeralda / 2022-12-14 18:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Do paczkomatu trafiło tylko opakowanie. Reklamacja nie została uznana bo paczka nie zaginęła. Śmieszne opakowanie nie tylko towar.
    WadyMożna otrzymać tylko opakowanie, towar zginął i reklamacja nieuzasadniona.
  • ~Ewelina / 2022-03-31 07:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, jestem wręcz wściekła. Kurier zostawił paczkę pod furtka, paczka miała dziurę wielkości pięści!!! Kurierzy widzę pracują za karę ostatnio paczka w paczkomacie była wscisnieta tak że nie mogłam jej wyjąć. Postawa kurierów oburzajaca nie, wiem rzucają tymi paczkami czy jak... dramat
  • ~Fajny / 2021-11-09 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka niedostarczona na czas gdy jest potrzebna kłamliwa aplikacja


    ZaletyŻadne
    WadyPaczka nie dostarczona na czas
  • ~Falkodrin / 2022-05-28 08:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Po raz kolejny paczka błądzi gdzieś w Polsce. Na podstawie możliwość śledzenie na ich stronie nie da się ustalić gdzie paczka się znajduję. Nie polecam, żegnam tą firmę.
  • ~Ferd / 2021-06-23 09:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier od 2 lat przychodzi ledwo po godz. 6 rano, lub ewentualnie o 7:15 gdy spie przed praca. Budzi mnie domofonem, dzwoni na telefon i wysyla smsy, nie daje spokoju. Dzwonilem na infolinie niezliczona ilosc razy i zero rezultatu. Kurier zostawia paczke w miejscach z ktorymi inpost nie ma nawet umowy, np. w piekarni pod blokiem. Paczka stoi sobie a kazdy klient moze wejsc do piekarni i sobie ja kopnąć, obejrzec albo po prostu wziac bo nikt tam nie weryfikuje do kogo ona nalezy. Potem dostaje telefon od piekarni z pretensją ze jakim prawem kurier zostawia u nich moje paczki.

    Dodatkowo czesto paczki maja status do doręczenia o godz. 7mej rano, po czym kurier w ogole sie nie zjawia i paczka o 16 dostaje nowy status: Zwrot do nadawcy. Nadawca dzwoni z pytaniem o co chodzi. W USA za taki rodzaj "uslug" mozna wytaczać firmie proces i ubiegać się o odszkodowanie, ale w Polsce nic z tym szary czlowiek nie zrobi.

    Zglaszane dziesiatki razy, mailowo, telefonicznie i ZERO zmian na lepsze. Firma dostarcza "od wczesnych godzin porannych" co moze rownierz oznaczac ze i o 4tej rano moze nas obudzic. Calkowity brak poszanowania klienta, jego czasu.

    ZaletyŁadne logo, nic poza tym
    WadyCała reszta, od kuriera począwszy na obsłudze klienta kończąc.
  • ~Filip / 2023-05-09 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści i złodzieje, aplikacja się ciągle wiesza i wygenerowanie jednej etykiety trwa czasem nawet do 5 minut, łącznie straciliśmy ponad 1000 PLN na wysyłki przez ich aplikację. Reklamacje są rozpatrywane w długim czasie, jak narazie brak odpowiedzi z ich strony. Brak możliwości zwrotu środków za niewykorzystane etykiety w aplikacji (pomimo że deklarują taką możliwość)
    ZaletySzybka dostawa
    WadyBrak zwrotów środków za niewykorzystane etykiety
  • ~flin180 / 2021-02-10 14:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Cena dobra bo zaledwie 10 zł. Gorsza jednak dostawa, na stronie pojawia się informacja ze 98% zamówień dociera do poczkomatów w 24 godziny. Ja już czekam trzeci dzień i dalej nie otrzymałem (wysyłane z Lublina do okolic Wrocławia).
    ZaletyCena
    WadyCzas oczekiwania
    Problemy z reklamacja
  • ~florek / 2022-12-30 13:43
    Ocena: 2.00 / 5
    zamówiłam paczkę w której były 4 spore książki, poprzez inpost. wsadzono mi je do najmniejszej szuflady dzięki czemu ucierpiała zawartość pudełka. musilam rwać karton aby wydostać paczkę gdyż pudełko cie zaklinowało. wskazywało na to ze paczka była wsadzona na sile.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12852
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8279
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7846
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4184
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4162
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2519
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5011
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4122
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192