strona 107 z 414
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »
-
~Danuta / 2023-06-28 11:49Ocena: 2.00 / 5
Kolejny raz paczka nie została dostarczona pod wskazany adres. Kurierzy zostawiają paczki gdzie chcą,a klient dowiaduje się przez przypadek,że gdzieś kurier zostawił paczkę. -
-
~Daria / 2021-12-10 12:44Ocena: 2.00 / 5
Zamowiona paczka dotarla na czas aczkolwiek w jakim stanie to tragedia . Pudelko uszkodzone.A kurier pracuje chyba za kare . Dostalam sms-a o platnosci karta lub blikiem . Ewidentnie kurier zaskoczony jak powiedzialam ze bede placic karta odmowil mi bo podobno "nie mozna placic karta " smiech na sali , a w dloni trzymal juz reszte dla mnie wyliczona bo chcial platnosci gotowka . Masakra . ZaletyCzas perfekcyjny.WadyUszkodzony karton , niemily kurier . -
~Dariusz / 2021-05-19 12:50Ocena: 2.00 / 5
Kurier odesłał paczkę do właściciela bo nikogo nie było w domu ZaletySzybka dostawaWadyKurierzy bez kompetencji -
~Dars / 2021-04-22 10:37Ocena: 2.00 / 5
Paczka nadana w paczkomacie znalazła się w innym mieście tyko nr.telbyl zmieniony(jedna cyfra)inne dane (e -mail,nazwisko odbiorcy nr paczkomatu ok.In Post twierdzi że wszystko się zgadza,paczka nie została odebranai idzie z powrotem.Odbiorca nie dostał żadnej wiadomości,ale w innym mieście owszem.I to ma być Ok?WIEKA FIRMA....A może WIELKA LIPA? -
~Dawid / 2022-09-24 08:53Ocena: 2.00 / 5
Firma nie wywiązuje się z ustalonego czasu dostawy ZaletyNiema zalet -
~Dawid / 2022-12-11 21:34Ocena: 2.00 / 5
Usługa „paczka w weekend” to fikcja, dwukrotnie wykupiona, nadana zgodnie z regulaminem, w żadnym przypadku nie dotarła w weekend. Zgłoszenie i obsługa reklamacji tragedia. -
~Dawid / 2023-12-23 21:21Ocena: 2.00 / 5
20.12 w godzinach wieczornych nadałem dwie przesyłki w automacie inpost. Jedna następnego dnia wyruszyła z rana do odbiorcy a druga? A druga nie, w aplikacji widnieje cały czas status"nadano w paczkomacie". Piszę do partnera zeby poszedł i sprawdził o co chodzi. Pod paczkomatem akurat trafia na odbiór przez kuriera, widzi paczkę w samochodzie i pyta o zaistniałą sytuację na co kurier odpowiada, że kliknął przez pomyłkę pusta skrytkę i stąd błąd w aplikacji ale paczka na pewno przed świętami dojdzie do odbiorcy. No to myślę, ok. 22.12 w aplikacji ten sam status No to dzwonie na infolinię i pytam o co chodzi. Pani coś tam sprawdzą, paczka niby wyszła ale poszła pod innym numerem. No to mówię, że wysyłałem dwie paczki i jedna już dotarła a po drugiej słuch zaginął. Pani sprawdziła i rzeczywiście. No to Pani mnie wypytała o szczegóły paczki jak wyglądała, jak zapakowana i co było w środku. Na pytania odpowiedziałem zgodnie z faktem i usłyszałem, że zawiadomia moja miejscowa siedzibę żeby wszystko sprawdzić oraz że teraz będą się ze mną kontaktować mailowo. Dziś sprawdzając w aplikacji czy coś się zmieniło okazuje się,że paczka,która już jest u odbiorcy ma status przyjęta w sortowni a następnie wydana do doręczenia. I tak status wisi od godzin porannych. Straciłem już madzieje,że paczka dotrze do odbiorcy na czas. Ale też boję się czy ta paczka dotrze finalnie do odbiorcy czy nie zaginie gdzieś po drodze... -
~Denervujesz / 2021-08-11 19:25Ocena: 2.00 / 5
Paczka z zamówieniem wydana do doręczenia o godzinie 8:13, o godzinie 19 zadzwoniłam na infolinię podano mi numer do kuriera który oczywiście nie odebrał. Zadzwoniłam jeszcze raz i Pani z którą rozmawiałam uznała że jednak to nie jest rejon kuriera który miał mi dostarczyć paczkę I ja jej dzisiaj nie dostanę tylko MOŻE jutro będzie ponowne doręczenie. Żadnych przeprosin i żadnej informacji o zaistniałej sytuacji. Nie pierwszy raz się zawiodłam na tej firmie, nie polecam nikomu ZaletyBrakWadySłaba jakość dostaw
Żałosne zachowanie pracowników oraz Pań z infolinii -
-
~diabło 783 / 2019-12-09 21:08Ocena: 2.00 / 5
Totajna porażka z tą firmą kurierską jest przesyłka miała być dostarczona na następny dzień według informacji sms a po godz 15 kolejny sms że p-rzłożona dostawa na kolejny dzień jaki kolwiek brak informacji od kuriera telefonicznej o której bedzie a jezeli chodzi o kuriera to ten co ma mój rejon jest nieprzyjemny i opryskliwy Zaletyniska cenaWadybark informacji telefonicznej od kuriera w jakich godz dostarczy przesyłkę -
~Domi / 2019-12-05 13:18Ocena: 2.00 / 5
Tragedia!Kurier wrzucił paczkę za płot do sąsiadki która mieszka 2 domy dalej, w dodatku nie powiadomił o tym fakcie osób mieszkających na posesji,skończyło się interwencja policji. Gratuluję pomysłu! -
~Domin / 2022-08-30 12:46Ocena: 2.00 / 5
Uwaga nie odbieraja przesylki od nadawcy! Kurier zamuwiony w srode dzis juz wtorek nowego tygodnia i nadal przesylka nie odebrana mimo dzwonienia xxxx razy na infolinie odswiezania zamowienia! Obiecuja ze przyjedzie kurier i nic sie nie dzieje! Kiedy chce aby zadzwonili do niego lub dali nr. Odmowa. Kiedy chce do oddzialu sam ja podwiesc tez odmowa nie ma takiej opcji! Totalne dno sie zrobilo z inpostu. Slowa zucane na wiatr z ich strony. Niestety juz koncze wspolprace z inpostem na dobre! Nie ma tam zadnej rzetelnej osoby! Klamcyyyyyy! Ale po przeczytaniu innych opini wnioskuje ze firma upada itp. Bo to nie jest normalne! ZaletyCenyWadyCala reszta -
~Dominika / 2021-01-08 04:42Ocena: 2.00 / 5
Korzystałam z InPost dość często do momentu kiedy wysłałam paczkę na święta i nie dotarła...zgubiła się najśmieszniejsze jest to że aby otrzymać zwrot w postaci gotówki muszę przedstawić paragon lub fakturę VAT z danymi które potwierdzą wartość przesyłki jeśli nie reklamacja nie będzie uznana śmiech na sali bo przecież kupując prezent i wysyłając nie myślałam o zatrzymaniu paragonu bo paczka zaginie....i całe 150 zł poszło gdzieś nie wiadomo gdzie.... -
~Dominika / 2021-11-27 15:51Ocena: 2.00 / 5
Nie wybierajcie PaczkoPunktow!
To najgorsze co spotkało InPost. Nie odbierzecie paczki kiedy wam pasuje. Cała ich idea jest sprzeczna z tym za co polubiliśmy InPost. PaczkoPunkty są jak KioskRuchu (tylko krócej otwarte) wiec jesteś uzależniony od tego w jakich godzinach jest otwarta placówka która prowadzi takie usługi a te zazwyczaj otwarte są między 9-19 pon. - piątek, bez weekendów). PaczkoPunkty maja te sama ikonkę co Paczkomaty, jedyne co je różni to skrót w nazwie (ale czy ktoś zwraca uwagę jakie nazwy maja paczkomaty kiedy wybiera któryś, interesuje nas jedynie adres) i podane są godziny otwarcia placówki.
Jeżeli paczka przyjdzie wam w piątek o 14 (a placówka jest czynna od 9-19, pon. - piątek) to musicie paczkę odebrać w poniedziałek o 14. Czyli nie macie 72h na odbiór (jak podają w mailu) a jedynie 10h.Zalety- PaczkomatyWady- Nie wyraźne zaznaczenie różnicy między Paczkomatem a PaczkoPunktem przy wyborze rodzaju dostawy
- PaczkoPunkty w same w sobie sa wadą (InPost jedynie kojarzy sie z PACZKOMATY) -
~Dorota / 2021-09-22 09:56Ocena: 2.00 / 5
Paczka przyszła w stanie tragicznym. Opakowanie było pogniecione i rozerwane,przez co zawartość została zniszczona. -
~Dorota / 2022-08-23 16:55Ocena: 2.00 / 5
Zamowilam dostawe paczki z gwarancja dostawy 1 dzien roboczy, 4 dzien juz mija a paczka nie dostarczona -
~Dorota / 2022-10-24 13:40Ocena: 2.00 / 5
Masakra. Miałam większe zamówienie,więc rozdzielili wiadomo na 3 pudełka.ok . Kwota do zapłaty (bo brałam za pobraniem) na każdym pudełku taka sama tj 257.64 zł, podsumowanie więc z trzech pudełek wychodzi 772.92zl więc mam uszykowane 773 zł bo przecież nich ma te 8 groszy do równego. A on mi że przecież wychodzi 774 zł ja zdziwienie przecież mam na zamówieniu i jeszcze sama liczyłam.. stwierdził że bezsensu z tymi groszami tzn 64 grosze z każdej paczki do pełnej złotówki i tak to wygląda. Czyli 1.08 zł do jego kieszeni. Nie wspominając że jedna z paczek otwarta na co mi on powiada że otwarła się przy mnie a na samochodzie była zamknięta a że szkło w pudełkach i mówię przy zdejmowaniu z samochodu że słychać że cod jest uszkodzone a on mi otwiera no przecież widzi pani że jest wszystko ok. No na wierzchu tak ale na spodzie słychać szkło.bez komentarza. Dziękuję do widzenia. ZaletyJedynie szybka dostawaWadyOkropni beszczelni kurierzy okradający ludzi paczki wyglądają jak pobojowisko -
-
~Dorota / 2023-06-02 22:22Ocena: 2.00 / 5
Inpost to złodziejska firma. Za 110 paczek odebranych przez kuriera, przy podpisanej umowie przyszedł rachunek 1810zł. Dodatkowo paczka na cito 120zł która została odebrana przez kuriera po 3 dniach. O paczkach "potraktowanych" przez kurierów w oddziałach Inpost nie wspomnę. Wszystie reklamacje odrzucane przez najwyższą radę Inpost. Wysyłasz paczkę, która jeszcze w drodze do klienta zostaje uszkodzona i nie masz towaru ani pieniędzy tylko wydatek za przesyłkę bez względu czy i w jakim stanie dotrze do klienta lub do nadawcy. Nie ma z kim rozmawiać.Totalna spychologia. Jeśli posiadasz towar twardy jak żelazo i masz go za darmo to można się pobawić w wysyłkę przez tą firmę. W innym przypadku opłaty i problemy z Inpost doprowadzą Cię do ruiny. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, reklamacji, naciąganie klienta, oszustwo. -
~Dorota / 2024-01-28 20:56Ocena: 2.00 / 5
Paczka opłacona z góry (ponad 1400 zł) została zostawiona w bloku na wycieraczce pod drzwiami mieszkania. Zero telefonu od Kuriera InPost, zero dzwonka lub pukania do drzwi (w mieszkaniu przez cały dzień przebywały 4 osoby!). Kiedy około 15 wychodziłam do sklepu, zobaczyłam na wycieraczce moją paczkę!!! -
~Dorota G / 2020-07-15 16:51Ocena: 2.00 / 5
Paczki rzucane przez bramę bez żadnej informacji: dzwonek przy bramie, telefon na przesyłce brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. Uznają Paczkę za doręczoną chociaż na mojej posesji lądują paczki sąsiada, Jakiś czas temu chociaż było info sms, że w danym dniu doręczą paczę i tel do kuriera obecnie nic. Jakość doręczenia spadła do zera :/ WadyObsługa Kuriera -
~Echhh / 2020-01-02 16:47Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka dostarczona bardzo szybko, jednak wyglądała jakby ktoś na niej usiadł i przejechał po asfalcie.. Dziura w plastikowej skrzynce. Oczywiście reklamacja odrzucona "nieodpowiednio zabezpieczona przesyłka“. Wątpię żeby cokolwiek uchroniło ją przed takim traktowaniem. Ewidentnie ktoś sobie chciał" żarty porobić". Szkoda tylko, że miał być to prezent, a w ostatnim momencie zostałam bez prezentu i bez pieniędzy. Niepoważna firma, nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności za powierzoną cudzą własność. Brak słów ZaletySzybka realizacja zleceniaWadyMocno uszkodzona wręcz podziurawiona przesyłka,
Odrzucona reklamacja, gdzie sytuacja ewidentnie była winą przewoźnika,
Nieprofesjonalne podejście i traktowanie klienta.
strona 107 z 414
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »
