Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8215 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2023-06-02 22:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Inpost to złodziejska firma. Za 110 paczek odebranych przez kuriera, przy podpisanej umowie przyszedł rachunek 1810zł. Dodatkowo paczka na cito 120zł która została odebrana przez kuriera po 3 dniach. O paczkach "potraktowanych" przez kurierów w oddziałach Inpost nie wspomnę. Wszystie reklamacje odrzucane przez najwyższą radę Inpost. Wysyłasz paczkę, która jeszcze w drodze do klienta zostaje uszkodzona i nie masz towaru ani pieniędzy tylko wydatek za przesyłkę bez względu czy i w jakim stanie dotrze do klienta lub do nadawcy. Nie ma z kim rozmawiać.Totalna spychologia. Jeśli posiadasz towar twardy jak żelazo i masz go za darmo to można się pobawić w wysyłkę przez tą firmę. W innym przypadku opłaty i problemy z Inpost doprowadzą Cię do ruiny.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, reklamacji, naciąganie klienta, oszustwo.
  • ~Dorota / 2024-01-28 20:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka opłacona z góry (ponad 1400 zł) została zostawiona w bloku na wycieraczce pod drzwiami mieszkania. Zero telefonu od Kuriera InPost, zero dzwonka lub pukania do drzwi (w mieszkaniu przez cały dzień przebywały 4 osoby!). Kiedy około 15 wychodziłam do sklepu, zobaczyłam na wycieraczce moją paczkę!!!
  • ~Dorota G / 2020-07-15 16:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczki rzucane przez bramę bez żadnej informacji: dzwonek przy bramie, telefon na przesyłce brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. Uznają Paczkę za doręczoną chociaż na mojej posesji lądują paczki sąsiada, Jakiś czas temu chociaż było info sms, że w danym dniu doręczą paczę i tel do kuriera obecnie nic. Jakość doręczenia spadła do zera :/
    WadyObsługa Kuriera
  • ~Echhh / 2020-01-02 16:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka dostarczona bardzo szybko, jednak wyglądała jakby ktoś na niej usiadł i przejechał po asfalcie.. Dziura w plastikowej skrzynce. Oczywiście reklamacja odrzucona "nieodpowiednio zabezpieczona przesyłka“. Wątpię żeby cokolwiek uchroniło ją przed takim traktowaniem. Ewidentnie ktoś sobie chciał" żarty porobić". Szkoda tylko, że miał być to prezent, a w ostatnim momencie zostałam bez prezentu i bez pieniędzy. Niepoważna firma, nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności za powierzoną cudzą własność. Brak słów
    ZaletySzybka realizacja zlecenia
    WadyMocno uszkodzona wręcz podziurawiona przesyłka,
    Odrzucona reklamacja, gdzie sytuacja ewidentnie była winą przewoźnika,
    Nieprofesjonalne podejście i traktowanie klienta.
  • ~Eduta / 2023-09-30 11:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, nie odbiera tel odesłał mi paczkę do nadawcy bez kontaktu ze mną.Wiecej przez tą firmę nie zamówię
  • ~Edyta / 2021-04-30 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczki się gubią, od pracowników znacznie czuć alkohol i widać po nich że są pod wpływem. Czas oczekiwania jest dość długi.
  • ~ek / 2021-10-14 23:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam,
    chciałabym zwrócić się do osób, odpowiedzialnych za rekrutację kurierów w InPost /KOMORNIKI WLKP./ , aby uświadamiały zatrudniających kurierów o powadze odpowiedzialności za dostarczanie przesyłek do odbiorców.
    W rejonie Poznań-Junikowo jeździ kurier, który cztery razy nie dostarczył mi przesyłki, choć w domu był zawsze ktoś, kto mógł ją przyjąć. Wpisywał adnotację na swoim terminalu: "nieudane doręczenie" lub "próba doręczenia nie powiodła się". Osobiście potwierdził mi, że tak robił, bo jak uważa: "no, coś musiałem wpisać...",Jest arogancki i bezczelny w rozmowie telefonicznej. Uznał, że nigdy nie doręczy przesyłki pod mój adres, bo kiedyś mój mąż był dla niego niemiły (działał pod wpływem emocji, bo został oszukany na 500zł i oczywiście uważam, że nie powinien był tych emocji kierować w stosunku do kuriera).Pomimo moich reklamacji i skarg, nadal pracuje w InPost i nie dostarcza paczek pod mój adres. Zadaję sobie pytanie, po co podjął taką pracę? Jest to niedopuszczalne, że omija mój dom. Pomijając to, że już dawno powinien jeździć u nas inny kurier, skoro ten nie chce dostarczać opłaconych przeze mnie paczek. Pytanie też do InPost, kto jest za takie incydenty jest odpowiedzialny i kto w ogóle tam kieruje ludźmi, skoro takie sytuacje mają nadal miejsce i kierowcy nie ponoszą konsekwencji za swoje karygodne zachowanie. Sprawa zawsze kończy się złożeniem przeze mnie reklamacji i to wszystko. Żadnego kontaktu ze strony obsługi klienta. Kończy się to zapewne głupim, ironicznym uśmieszkiem kuriera mijającego mój dom..... Żenada!!!!!
  • ~Ela / 2022-08-11 14:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier odbierający paczki w Paczkopunkcie nie posiada drukarki do wydrukowania etykiety. Paczki nadanej przez aplikację inpost nie da się nadać (bo z aplikacji nie wydrukuje się etykiety), mimo wcześniejszych zapewnień konsultanta, że się da
  • ~Elvis / 2025-10-08 11:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Mają gdzieś, zarówno nadawców jak i odbiorców, reklamacje tez mają gdzieś. Obsługa fatalna, nie polecam. Lepiej dopłacić, a mieć gwarancję dostawy.
    ZaletyCena
    WadyDostawa, reklamacja
  • ~Elżbieta / 2020-12-02 19:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier niedostateczna przesyłek i potrafi zgłosić że nikogo niema w domu
    ZaletyŻadne
    WadyNajgorsza
  • ~Elżbieta / 2022-04-11 16:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Ponieważ mam problem z poruszaniem się i noszeniem ciężarów wyjeżdżając do sanatorium dzień przed wyjazdem czyli w dniu 8.03.22022 nadałam walizkę z rzeczami za pośrednictwem kuriera Impost. Trasę Ostróda - Sopot przesyłka przebyła sprawnie, otrzymałam ją w dniu przyjazdu na miejsce. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że moja lotnicza walizka z ABS, która bez szwanku odbyła kilka podróży samolotem ma częściowo wyrwaną jedną z rączek i dwa równoległe pęknięcia skorupy o długości ok 25 cm. Zastanawiające jest jakiej siły trzeba było użyć żeby tego dokonać? Zaznaczam, że jest to przyzwoity produkt a nie jednorazowa walizka od "chińczyka". Niestety, okazało się, że był to dopiero początek problemów gdyż 28.03.2022 przy wyjeździe ponownie nadałam walizkę tym razem na adres domowy lecz nie otrzymałam jej w dniu następnym ani kolejnym a w śledzeniu paczki była informacja że jest ona transportowana pomiędzy oddziałami. Zgłosiłam reklamację telefonicznie a następnie pisemnie jednak cała procedura jej poszukiwań trwała ponad tydzień, przy czym podczas kolejnych telefonów na infolinię nikt nie potrafił mi powiedzieć gdzie moja przesyłka utknęła i co zostało zrobione w celu jej odzyskania. W dniu 7.04.2022 o godz. 7 rano sprawdziłam stronę śledzenia gdzie nadal była informacja o transporcie między oddziałami. Jednak mimo to ku mojemu zdziwieniu ok. godz.11 bez wcześniejszego uprzedzenia SMS o planowanym dostarczaniu przesyłki pod wskazanym adresem zjawił się kurier z moją walizką. Folia w którą ją zawinęłam była cała poszarpana bez listu przewozowego jaki sama nakleiłam za to z innym wygenerowanym w dniu dostarczenia. Z tego wniosek że podczas transportu zerwano mój list przewozowy co mnie nie dziwi, bo skoro doszło do połamania walizki to co mówić o zerwaniu koszulki przyklejonej taśmą listem przewozowym? Na szczęście walizkę zamknęłam na kłódkę szyfrową a całość ubezpieczyłam do wysokość jej wartości. Mimo odzyskania moich rzeczy, bez których musiałam obyć się przed ponad tydzień jestem naprawdę zbulwersowana sposobem, w jaki impost obchodzi się z przesyłkami, dwa takie poślizgi z jedną przesyłką to doprawdy przesada. Takie rzeczy nie powinny się zdarzać w szanującej się firmie. Osoby które do tego doprowadziły robią jej fatalną reklamę.
    Zaletycena, szybkość (niestety jak widać czasem jedynie teoretycznie)
    Wadybrak dbałości o powierzone przesyłki
  • ~Em2424 / 2022-04-25 18:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekam już tydzień na moją paczkę aż dotrze do paczkomatu status przesyłki jest "wydana do doręczenia dzwoniłam na infolinię 3 razy i jedyne co usłyszałam że paczka powinna niedługo do pani trafić.
  • ~Emma / 2022-04-05 07:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysłałam trzy paczki,z czego dwie rozerwane i ukradziony towar.Wysłałam kartony dobrze owinięte taśmą szarą ,nie popękane ,mocne ,a doszły rozerwane z dziurami i owinięte folią pakową .Zgłosiłam reklamacje ,czekam na rozoatrzenie .
    WadyKurierzy zlodzieje
  • ~enen / 2022-09-11 21:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier po tym Jak nie zastal nikogo w domu po pierwszej probie doreczeniu odeslal paczke klamiac ze odbiorca odmowil odbioru! Zrobil to juz drugim raz!! Skladalam skarge ale Inpost ma to gleboko w powazaniu!
    ZaletyCena
    WadySamowola dostawcy, firma majaca klienta w powazaniu
  • ~enriqe113 / 2023-03-22 23:32
    Ocena: 2.00 / 5
    To teraz trochę prawdy odnośnie InPost. W dniu 3 lutego firma zagubiła moją przesyłkę.Owa firma to mi nakazała zająć się sprawą tak jak to ja zgubiłbym przesyłkę. Firma miała wszystkie dane kontaktowe, -nadawcy, odbiorcy,screeny oraz formularz reklamacyjny Ale oczywiście oni się tym nie zajmą. Wspomnę że nikt nie przeprosił. 30 dni rozpatrywali sprawę. 30 dnia czyli ostatniego otrzymałem odpowiedź - wspomnę że znałem termin rozpatrzenia. I dlatego zmieszczono się w czasie. Mi przypadło kontaktować się ze sprzedawcą, prosić o oświadczenie a od czego jest wasz dział reklamacji? Zapytam jeszcze raz-kto zgubił przesyłkę ? Ja czy wy? Przejdźmy dalej . Odpowiedź działu reklamacji- zwrot wartości przedmiotu. A gdzie jest zadośćuczynienie ? Przypominam ponownie że to wy zgubilscie paczkę. Dalej - czas na zwrot 30dni ????????. Domyślam się że zwrot nastąpi 30 dnia Podsumujmy- InPost zgubił paczkę 3 lutego, do 20 marca rozpatrywał sprawę, zwrotu mogę się spodziewać 20 kwietnia. Wspaniała z Was firma, naprawdę gratuluję i dziękuję za profesjonalizm i przeprosiny. Żenada- przestrzegam wszystkich.
  • ~Esklep / 2020-07-13 22:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia w obsłudze klienta. Kurierzy nie szanują przesyłek które przewożą, a z reklamacjami jest zawsze ta sama śpiewka "źle zabezpieczona paczka, wina nadawcy". Korzystam z usług tej firmy, tylko ze względu na to, że mają paczkomaty i klientom jest to najłatwiejszy sposób odbioru. Za każdym razem gdy składam reklamację, ani razu nie została rozpatrzona pozytywnie. Zawsze to moja wina, choć widzę jak kurier odbiera ode mnie paczki i rzuca jak piłką do kosza. Jak na razie jedyna firma kurierska, gdzie mam najwięcej zwrotów ze względu na uszkodzone przedmioty podczas przesyłki. Nie polecam!
    ZaletyPaczkomaty
    WadyCzęsto uszkodzone przesyłki, brak konkretnej godziny odbioru paczek przez kuriera.
  • ~Esmeralda / 2022-12-14 18:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Do paczkomatu trafiło tylko opakowanie. Reklamacja nie została uznana bo paczka nie zaginęła. Śmieszne opakowanie nie tylko towar.
    WadyMożna otrzymać tylko opakowanie, towar zginął i reklamacja nieuzasadniona.
  • ~Ewelina / 2022-03-31 07:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, jestem wręcz wściekła. Kurier zostawił paczkę pod furtka, paczka miała dziurę wielkości pięści!!! Kurierzy widzę pracują za karę ostatnio paczka w paczkomacie była wscisnieta tak że nie mogłam jej wyjąć. Postawa kurierów oburzajaca nie, wiem rzucają tymi paczkami czy jak... dramat
  • ~Fajny / 2021-11-09 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka niedostarczona na czas gdy jest potrzebna kłamliwa aplikacja


    ZaletyŻadne
    WadyPaczka nie dostarczona na czas
  • ~Falkodrin / 2022-05-28 08:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Po raz kolejny paczka błądzi gdzieś w Polsce. Na podstawie możliwość śledzenie na ich stronie nie da się ustalić gdzie paczka się znajduję. Nie polecam, żegnam tą firmę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12791
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8215
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7803
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4159
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169