Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8278 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bkk / 2021-11-06 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Ofermy za kółkiem dostarczają paczki bardzo długo spóźniają się nawet o 3 dni
    ZaletyTanio
    WadyCzas dostawy
    Informacje o paczce
    Ciężki kontakt
  • ~BL / 2022-10-19 12:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nie może doręczyć paczki, bo z góry zakłada że nie da rady, bo ma dużo pracy, następnie nadaje status odmowa przyjęcia paczki, a potem radzi żeby zostawić pieniądze na najbliższej stacji i on tam zostawi paczkę, i tak 3 dni paczki nie ma, a kurier nawet nie zjawia się na adresie doręczenia,
    WadyBrak wyznaczonych godzin dostarczenia do klienta
  • ~Black / 2022-06-23 15:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Problemy z "Kurierami"
    1.Kurierzy albo nie odbierają paczek,co zdążyło mi się przydazyc w tym tygodniu gdzie paczka w pon czekała na odbiór a kurier nie wiedział że paczka wgl jakąś jest. A 2. Kurier gdy nie zastanie nikogo w domu, albo w ogóle będąc w pobliżu powinien dać znać lub zadzwonić że jest niedaleko, lub jeśli nikogo nie ma zostawić wiadomość że paczka Ostaje u dajmy na to sąsiadów. Już drugi raz kurier nie dał żadnego znaku, a ja jak goopi dzwoniłem po sklepie dlaczego mojej paczki nie ma nadal.
    Czas chyba zatrudnić bardziej sumiennych i rzetelnych kurierów :)
    ZaletyPaczkomaty, choć nie wszystko można do nich wysłać.
    WadyBrak kontaktu z klientem, brak zainteresowania praca,
    Niezdarność.
  • ~Bogdan / 2020-12-07 22:12
    Ocena: 2.00 / 5
    czas dostawy daremny , nigdy już nie chcę korzystać z ich usług , nie przywożą przesyłek na czas , nie odzywają się w sprawie reklamacji , badziewie i żenada !! nie polecam
    Zaletymiły kierowca co nie ma wpływu na kiepskie działanie firmy
    Wadydziadostwo
  • ~Bogusław / 2023-04-03 19:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka wróciła do nadawcy ponad 2000km czekałem miesiąc żeby kurier z inpostu zniweczył dostawę!!!!! Nie daliście mi nawet cienia nadzieji na odbiór,obsługa na infolinii beznadzieja jakbym sobie rozmawiał z robotem bez uczuć albo z botem. Adres jak i dane się zgadzały ,kurier nawet telefonu nie zostawił ani żadnej informacji w drzwiach lub skrzynce nie mówiąc o wykonaniu telefonu.Z daleka będę omijał i nigdy nie polecę nikomu usług kurierskich waszej firmy.
  • ~Bruria / 2024-02-28 15:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Inpost kombinuje z pieniedzmi w opcji przesyłek za pobraniem bo przetrzymuje pieniądze przez 8 osiem dni, jeśli wyślesz przesyłkę np we wtorek w czwartek odbiorca wpłaci do Paczkomatu pieniążki to Ty otrzymasz je w następny piątek. KOMBINUJĄ żywią się bezprawnie Naszymi pieniędzmi. Właściciel Inpostu to chyba były Cinkciar
    ZaletyCwaniactwo
    WadyCwaniactwo
  • ~Były klient / 2023-04-22 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo niemiły kontakt na czacie! (Bot/osoba nie odpowiada na zadane pytania, czepia się słówek np. oddział zamiast magazyn????) bardzo nieprecyzyjne info na temat statusu przesyłki, raczej brak informacji na temat lokalizacji paczki.
    Buta kroczy przed upadkiem!
    ZaletyBrak!
    WadyNiemiły kontakt na czacie!
    Brak odpowiedzi na zadane pytania!
  • ~Cecylia / 2022-12-10 19:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Niegramotni kurierzy nie potrafią odnaleźć adresu i do tego nie podejmują żadnej próby kontaktu. Po co? Skoro tak zapłacą. A co ich obchodzi gdzie jest paczka.
  • ~Cherry / 2021-05-24 14:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka dotarla zdewastowana, karton byl otwarty, przez co z paczki wylecialy pewne elementy
  • ~Cichy / 2023-12-16 14:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie życzę sobie liczenia jakiegoś śladu węglowego. Nie kupuje węgla, w moich paczka węgiel nie przyjeżdża. Jeśli liczenie śladu węglowego będzie kontynuowane, jeśli tylko będzie taka możliwość to będę wybierał inne firmy, są Allegro Box, są orlen paczka itd. JESTEM PRZECIWNY liczeniu śladu węglowego !
  • ~ck_borys / 2021-11-18 12:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejna zbubiona paczka i powoli to już zaczyna się robić nudne . Dzownisz na BOK i odbijasz się od ściany. Brak kontaktu zwrotnego .
    Wadyzagubione paczki i słaba obsługa
  • ~Cochis / 2020-12-02 13:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwa razy skorzystałem z usług Inpost. Istna porażka. Raz dostarczono mi pogiętą parasolke dziewczęcą bo albo się nie dało upchać w samochodzie albo spadło na nią coś ciężkiego i już nie dało się dokładnie wyprostować. Dzisiaj drugi raz skorzystałem z Inpostu. Przyszła przesyłka skąpana w zalewie śledziowej. Brrrr. Skandal. NIggdy więcej inpostu.
    Pozdrawiam Zbigniew.
  • ~dago / 2023-12-04 22:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawsze korzystałam z paczkomatów i byłam bardzo zadowolona. Jeden raz zamówiłam kuriera, określając godziny ramowe.Kurier w wyznaczonych godzinach nie pojawił się. Dzwoniłam na infolinię, przyjeto moje uwagi Nikt nie kontaktuje się, nie dzwoni.Nie wiem na czym stoję. Proszę o numer do kuriera , ale go nie otrzymuję. Po dwóch godzinach ponownie dzwonię na infolinię i pytam sie co w mojej sprawie się dzieje. Mam czekać. Po upływie następnych godzin dzwonię na infolinię. Podobnie jak poprzednicy nie potrafią udzielić informacji kiedy i czy w ogóle ktoś odbierze ode mnie paczki. W międzyczasie wchodzę na menagera i widzę,że w systemie jedna z paczek ma status zrealizowano. Mocne zdziwienie, bo nikt u mnie nie był, paczki nadal czekaja na wydanie. Kontaktuję się z infolinią,że jest błąd w systemie. Pracownik oświadcza,że go wyprostował i podaje mi numer do kuriera. Kurier podaje godzinę odbioru przesyłki. Godzina minęła ,dzwonię do kuriera, ale już nie podejmuje rozmowy. Wysyłam sms,że zależy mi na dzisiejszej wysyłce. Cisza. Dzwonię ponownie na infolinię. I znowu nikt nie wie czy kurier do mnie przyjedzie i o której godzinie. Moje nerwy sięgają zenitu.Po co jest infolinia? Pracownicy nie mają żadnych kompetencji by sprawę wyjaśnić, rozwiązać. Ich działanie ogranicza się do wysłania adnotacji do oddzału. A oddział ma tych spraw wiele, więc załatwia po kolejności. A ty człowieku nadal czekaj cierpliwie . Nie doczekałam się kuriera. Wieczorem zamówiłam usługę w konkurencyjnej firmie. Mam nadzieję, że paczka dotrze na czas. Zawiodłam się.
  • ~Damian / 2020-05-27 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Cały dzień czekania w domu A kurier zostawił paczkę parę domów dalej, żenada...
  • ~Damian / 2022-06-14 13:10
    Ocena: 2.00 / 5
    W tych czasach prawie wszystkie firmy kurierskie dają nr telefonu do kuriera tu niestety nie dzwoniąc na infolinię odbiera bot Mat nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak nr do kuriera
  • ~Damianos / 2020-12-06 13:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, dziś czyli w niedzielę podjechałem pod paczkomat odebrać przesyłkę, jak podjechałem na miejsce, okazało się że dosłownie 5 minut wcześniej wziął mi ją kurier, więc zadzwoniłem na infolinię, tam okazało się, że niby nie mają nr do kuriera i że względu na COVID też nie mogę pojechać do ich punktu, żeby odebrać przesyłkę i że musi wrócić do nadawcy. Moim zdaniem powinni mi ułatwić jakoś odebrać tą przesyłkę, a nie tak traktować człowieka
    ZaletyW miarę szybko przechodzą paczki
    WadyBrak kontaktu między infolinią byłem kurierem
  • ~Daneska / 2022-05-08 19:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja paczka nie dotarła do mnie była w paczkomacie a ja niedostałam informacji o tym że tam jest.Po wyznaczonym terminie wróciła do nadawcy.Dzwoniac dostałam informację że po usunięciu aplikacji esemesów nie wysyłają do odbiorców.Czyste bzdury narażają nas tylko na niepotrzebne koszty.Bo muszę jeszcze raz opłacić żeby ją otrzymać.Tak się nie robi.
    ZaletyZadnych
    WadyDuże
  • ~Daniel / 2021-09-20 06:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka nadana w Piątek o 20,wykupiona została dodatkowa usługa paczka w weekend (w tygodniu ciężko odebrać mi paczkę). Paczka została przetransportowana z jednego miasta do docelowego (w niedzielę już była). W statusie paczki w niedzielę o 8 rano pojawił się status w doręczeniu po czym o 9 rano status nagle zmienił się na w oddziale inpost. Po zadzwonieniu na infolinię okazało się że kurier zagubił się w akcji, a paczka jeździła między oddziałami w kółko kilku krotnie (paczka posiadała etykietę z Amazonu pod nowa i prawdopodobnie odkleiła się ~ w rezultacie kurierzy skanowali również stary kod, ktory już miał status doręczone i nie widzieli żadnej sprzeczności ~zarówno kurierzy jak i system informatyczny inpost). Dziś paczkę odbiorę i zobaczymy jak po takiej podróży będzie wyglądać (zawartość paczki na ok 4500 zł).
    ZaletyChęci
    WadyPaczka w weekend nie funkcjonuje poprawnie
    Systemy informatyczne mocno kuleją
    Kurierzy dostatczaja paczkę i nagle ją cofają
  • ~Danka / 2020-01-13 15:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja przesyłka leży w oddziale z adnotacją "błędny adres". Sprawdziłam na infolinii, w adresie nie ma błędu. Pomimo kilku próśb o telefon--zero odzewu. Paczka nie została wydana kurierowi. Ciekawa jestem, jak to rozwiążą. Nie polecam współpracy. Wszystkie inne firmy kurierskie dostarczają przesyłki bez problemu. Na ten sam adres. Dramat!
    ZaletyDobrze, że mają paczkomatu, to czasem coś dochodzi....
    WadyUsługi kurierskie są obsługiwane przez osoby, które się do tego nie nadają...
  • ~Danuta / 2021-11-12 10:00
    Ocena: 2.00 / 5
    tak jeszcze przy okazji..wadą jest że nie można oddzwonić,ponieważ nie ma nr. telefonu w sms-sie..czyli ZERO kontaktu z kurierem..opcja jest tylko kwarantanny..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12852
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8278
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7846
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4184
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4162
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2519
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4122
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192